Klimamøter og seminarer

Startet av ebye, januar 14, 2013, 17:10:19 PM

« forrige - neste »

ebye

Det kan være praktisk å ha en tråd der en kan informere om klimamøter og seminarer, litt uavhengig av sakstilhørighet. Og, det er etter min mening, en virkelig god grunn til å ha denne tråden:

På TU fant jeg for noen dager siden dette oppslaget

Klimaet i endring - hva er faktorene?

http://www.tu.no/meninger/2010/10/08/klima-i-endring---hva-er-faktorene

Og hold dere fast, dette er et seminar som ble holdt i 2010. Og ikke bare det, det er kjernetroppen hos Klimarealistene som foreleste.  Og altså, TU synes så mye om dette seminaret, arrangert av Seniorteknologene, at oppslaget henger der ennå! Gratulerer  både til kjernetroppen og litt til TU.

(Jeg kan aldri tenke meg at dette er en forglemmelse!)    ;)     8)


Ewer Gladblakk.

#1
Noen ganger tenker jeg at mange som stiller opp i slike, og også i andre saksammenhenger, kun vil ha litt kaffe og noe å bite i....eller et helt fullstendig tåkelagt og urimelig oppmøtehonorar...?
Kunne jo slengt inn et eller annen om sjofelt politisk fargeklatt, ellno også...men det avstår jeg faktisk ifra!
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Ewer Gladblakk.

SitatDet er et stort problem at tilhengere og motstandere av konklusjonene i FNs klimapanel ikke ser ut til å nærme hverandre. Vi ønsker å sette fokus på de grunnleggende uenigheter i dette viktige tema. Vi ønsker i all beskjedenhet å bidra til å gi bevilgende myndigheter best mulig faglig grunnlag for sine beslutninger. Dersom kostbare tiltak settes inn på feil område, er dette bortkastede resurser som kunne vært benyttet til andre og viktigere formål
Det er jo ikke mye kjøtt å gnage på her...hva faan er det "predikerpredikanten" egentlig sier....at vi må fortsette sulte helt ihjæl, fordi ingen helt veit hvor smula er...?
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!