Skremselspropaganda i Norge

Startet av Telehiv, oktober 31, 2011, 10:00:12 AM

« forrige - neste »

seoto

Sitat fra: Jostemikk på februar 09, 2013, 11:19:02 AM
Bishop Hill om EUs "klima"finansiering de neste årene.

SitatYour funding bonanza for greens

These details of the European Union's budget agreement are pretty damning. As if anyone needed to be reminded of the EU's depravity.

European heads of state and government have agreed to commit at least 20 percent of the entire European Union budget over the next seven years to climate-related spending. The seven-year budget was agreed at 960 billion euros.

All-night negotiations in Brussels produced agreement among EU leaders on budget proposals for the rest of the decade, from 2014-2020.

EU skal bruke 20 % av sitt totale budsjett på klima de neste årene. Nesten 1000 milliarder Euro på 7 år.

Det skal ikke mye fantasi til for å se for seg hvilke lidelser og død dette vil føre til for EUs befolkning. Og Norge? Hvor mye av vårt pensjonsfond vil gå med til å støtte opp om galskapen? Og når vil elendigheten slå til også i Norge? Nå haster det med å få lagt ned EU før de fører til Europas undergang!

(Det er vel en årsak til at Herman Van Rompuys navn finnes på listen over verdens 300 mektigste personer, en liste som har vært aktiv siden 17-1800-tallet, og aldri overskrider 300 nøye utplukkede personer (deler av medlemskapet virker å gå i arv).)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Jostemikk

#976
Her er tallet utfra dagens kurs på Euro og Krone: 7088372093023,26.

7 trillioner kroner. Stjålet fra vanlige mennesker. For å havne hvor?
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

Sitat fra: Jostemikk på februar 09, 2013, 12:11:27 PM
Her er tallet utfra dagens kurs på Euro og Krone: 7088372093023,26.

7 trillioner kroner. Stjålet fra vanlige mennesker. For å havne hvor?

Hver eneste dag de neste 7 år skal EU bruke 2,74 milliarder kroner pr. dag for å "redde klimaet". Jeg regner med at alle forstår at disse pengene ikke finnes i systemet? Fiatpenger, sporenstreks vekslet inn i gull og eiendommer.

Av hvem?
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

BorisA

På'n igjen med Randers i Aftenposten Nett.
På stø kurs mot mot +2 grader i 2052:

http://www.aftenposten.no/meninger/Pa-sto-kurs-mot-2C-i-2052-7114926.html


Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

Amatør1

Sitat fra: Jostemikk på februar 09, 2013, 14:51:30 PM
Hver eneste dag de neste 7 år skal EU bruke 2,74 milliarder kroner pr. dag for å "redde klimaet". Jeg regner med at alle forstår at disse pengene ikke finnes i systemet? Fiatpenger, sporenstreks vekslet inn i gull og eiendommer.

Av hvem?

Mitt mas om klimahysteriet som et uttrykk for organisert kriminalitet blir liksom litt puslete...
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

jarlgeir

Takk for tipset om Hr. Randers siste ordgyteri i Aftenposten, BorisA. Du glemte å nevne at kommentarfeltet er åpent, noen må ha gjort en tabbe i debattreaksjonen, eller så har de åpnet for kritikk av Ap-klimatister i anledning valgkampen.

Følgende er lagt inn i kommentarfeltet:
Hr. Jørgen Randers påstår innledningsvis at han ikke representerer noen, hvilket er mer enn tvilsomt når en ser på følgende:
Jørgen Randers har vært en fremtredende Ap-politiker i over 30 år, hvilket tilsier at han har mye prestisje investert i sin Klimaalarmisme.
Jørgen Randers har også tillitsverv i WWF, hvor han i lengre tid har sittet i valgkomiteen sammen med en annen fremtredende Ap-politiker - Pål Prestrud. WWF er den største klimalobbyisten i Norge med stor egeninteresse i å krisemaksimere klimaet vårt for å forstørre sugerøret i statskassa.

Hr Randers forsetter så i kjent stil med sin klimadiarè, hverken 2 eller 3 graders temperaturstigning er sannsynlig til 2080, og han har som vanlig ingen vitenskapelige kilder å vise til. Alt han har er teoretiske klimamodeller med innebygd oppvarming og tilsvarende Lysenkoisme.
Trenden pr 100 år er på kun 0,5 grader stigning i temperatur sammenlignet med den lille istid for 300 år siden. og de aller fleste solforskerne varsler nå flere årtier med stagnasjon i temperatur. Legg til at observert temperatur ikke har steget siden 1998 samtidig som CO2-utslippene har økt med ca 10% siden 1998. Innen enhver annen vitenskap enn Hr Randers form for klimaforskning er en slik observasjon nok til å fastslå at det ikke foreligger bevis for at det er noen sammenheng mellom temperatur og CO2 i atmosfæren. Teorien hans er grundig falsifisert.
Fakta finner man her: http://www.climate4you.com/

Likevel fortsetter Hr Randers sin klimahanemarsj inn i fremtiden med luftige betraktninger og omfangsrikt ordgyteri. Klimadommedag er avlyst og keiseren har ingen klær men Hr Randers svever fortsatt der opp i sin egen lille klimaboble slik han har gjort de siste 30 årene.


Så vidt jeg husker driver Ebye fremdeles på med en klimaordliste?
Da noterer han seg kanskje "klimahanemarsj".
It's the sun, stupid!

Bebben

Fra Jørgens Lille Grønne:

Ingen barn bør få mer enn ett barn, og ingen av deres barn igjen bør få mer enn ett barn, og så videre.
Dette av hensyn til skiføret til dagens besteforeldre.

:D 8)

Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Amateur2

Sitat fra: jarlgeir på februar 09, 2013, 22:13:11 PM
Takk for tipset om Hr. Randers siste ordgyteri i Aftenposten, BorisA. Du glemte å nevne at kommentarfeltet er åpent, noen må ha gjort en tabbe i debattreaksjonen, eller så har de åpnet for kritikk av Ap-klimatister i anledning valgkampen.

Det var nok en tabbe at det kommentarfeltet var åpnet. Nå er det stengt og ingen kommentarer er å se.
Regelen ser ut til å bli at det må dobbeltpubliseres.
klimaforskning.com vil kunne være en sikring for at viktige kommentarer ikke forsvinner.
Respect those who seek the truth, be wary of those who claim to have found it
[Mark Twain]

The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
[Richard P. Feynman]

Ewer Gladblakk.

SitatFra Jørgens Lille Grønne:

Ingen barn bør få mer enn ett barn, og ingen av deres barn igjen bør få mer enn ett barn, og så videre.
Dette av hensyn til skiføret til dagens besteforeldre.
Denne Randers har helt klart et påeng....jeg har heller ingen barn, og sånn sett så leder jeg én null i forhold til hele denna styggedommen.....gusjelov!
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

ebye

Flott innsats, Ewer Gladbakk. Tenk på alle de ufødte barn du har bidratt til, i det uendelige!    8)

Ewer Gladblakk.

#985
Ja det er ikke helt fritt for at jeg er litt stolt over innsatsen min, i henhold til Randers kloke ord,.....til tross for at det skurrer så  gnistsputen står fra bremseskivene av slikt fra Randers, Ebye! :D
Jeg har jo i mange omganger oppigjennom i mitt voksne liv, ønsket meg egne barn, gjerne en av hvært slag, slik at jeg hadde fått det beste av begge verdener....
Har tidligere sitti en del barnevakt for ungene til en fetter, og har hatt så mye morro med dem og noen til i den samme slekta, og synes at jeg vokste så godt sammen med dem.

Det ble så spesielt og liksom skulle være den mest voksne, og kansje finne ut at en sjøl egentlig var den mest barnslige i hele flokken! ;D

Det var en veldig fin tid som jeg setter helt utrulig stor pris på å mimre litt om, skjøl nå når de barna er forlengst voksne.

Kan bare tenke meg til hvordan virkelige foreldre har det!
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

BorisA

YR / Furevik præver fortsatt å holde liv i AGW med overskriften:

Global oppvarming i denne kulden?
http://www.yr.no/1.10909712
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

Amateur2

Det er ganske fantastisk hvor mye sprøyt de greier å produsere i NRK og MI.
Den videoen de har lagt ut på YR og YouTube om trend/variasjon er jo rett og slett vrøvl!
En trend i et datasett er og blir et resultat av dataene og ikke omvendt slik man forsøker å vri det til.

Se og le!

Animasjon om klima/vær, trend/variasjon fra Siffer
Respect those who seek the truth, be wary of those who claim to have found it
[Mark Twain]

The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
[Richard P. Feynman]

seoto

Jeg tror de virkelige forskerne må være en utdøende rase! Nå har vi fått tilbake spåmenn og -kvinner som når de har spådd lenge nok får professorat i spådom ;)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Amatør1

Sitat fra: Amateur2 på februar 13, 2013, 19:43:14 PM
Det er ganske fantastisk hvor mye sprøyt de greier å produsere i NRK og MI.
Den videoen de har lagt ut på YR og YouTube om trend/variasjon er jo rett og slett vrøvl!
En trend i et datasett er og blir et resultat av dataene og ikke omvendt slik man forsøker å vri det til.

Se og le!

Animasjon om klima/vær, trend/variasjon fra Siffer

Det er jo en inrømmelse av de faktiske forhold: De tilpasser dataene etter den trenden de vil ha...
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to