Dagens klima link

Startet av Gloføken, november 05, 2011, 14:31:56 PM

« forrige - neste »

Jostemikk

Det er ganske spesielle saker å måtte havne i "registeret" før en kan delta i samfunnsdebatten. Kan også være at mange sliter med å få til dette nye systemet.

Ellers ser jeg at det er fire temabolker der de sedvanlige debunkerne glimrer med sitt fravær. Klima, midtøsten, historie, og alternative teorier.

Skulle vel være de fire bolkene jeg har sagt er fullstendig infisert av multiple personligheter og lønnede drittsekker. Blir spennende å se hvor lang tid det tar før de finner en vei rundt problemet som har oppstått.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

Sitat fra: la1goa på februar 27, 2013, 20:50:03 PM
Er dagens link VGD?

I dag har de lagt om innloggingsrutinene for å fjerne folk med dobbel og trippelkonto o.l.
Se resultatet, ikke en eneste klimatroll så langt.
Nå er det faktisk mulig å føre en normal dialog uten å bli spammet ned.

/Knuta

Aha, trollene er få, men mange?

Jasågitt, når man fjerner folk med dobbel og trippel konto, så forsvinner alle klimatrollene? Hva forteller det om disse folkene? Juksemakere fra A til Å.

Men politikerne merker ingenting.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Amatør1

Sitat fra: Jostemikk på februar 27, 2013, 22:33:12 PM
Det er ganske spesielle saker å måtte havne i "registeret" før en kan delta i samfunnsdebatten.

Ja, det finner jeg meget betenkelig. Skal derfor tenke på det  :o
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Obelix

Sitat fra: Amatør1 på februar 27, 2013, 22:37:25 PM
Aha, trollene er få, men mange?

Jasågitt, når man fjerner folk med dobbel og trippel konto, så forsvinner alle klimatrollene? Hva forteller det om disse folkene? Juksemakere fra A til Å.

Ja, de er få i antall 'in real life' men mange i antall i nett-verdenen. Lett å lage seg dusinvis med troll, gitt.

Jeg lurer på hvor mange ekte underskrivere det er til Klimakravet?  (www.klimakravet.no)
No fear for the real men! No hope for the scared!

Bebben

Lite aktivitet på VGD ser jeg - det er nok flere som har vanskeligheter med å registrere seg.

Selv venter jeg fortsatt på e-posten de påstod å ha sendt. Vi får se om den kommer.
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Amateur2

 Når E-posten omsider kommer så er neste skritt at de skal sende en verifikasjonskode pr SMS. Den sitter visst fast et eller annet sted ....
Respect those who seek the truth, be wary of those who claim to have found it
[Mark Twain]

The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
[Richard P. Feynman]

Brattbakkallen

Obelix:

SitatNjaaa... Det er bare sånn passe interessant å lese hva en 'warmist' mener.

Jeg synes da det er interessant å følge litt med på meninger man er uenig i.

Ikke for å bidra til en ny persondebatt her, men HvS er nå en pussig skrue da. En noe atypisk wamist etter min mening.

;)

BBK

Salige er uvirksomhedens timer.
Thi da arbeider vaar sjel.

Bebben

Vel da kom e-posten til slutt, deretter SMS-en og resten funket greit.
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Jostemikk

Sitat fra: Brattbakkallen på februar 27, 2013, 23:05:38 PM
Obelix:

SitatNjaaa... Det er bare sånn passe interessant å lese hva en 'warmist' mener.

Jeg synes da det er interessant å følge litt med på meninger man er uenig i.

Ikke for å bidra til en ny persondebatt her, men HvS er nå en pussig skrue da. En noe atypisk wamist etter min mening.

;)

BBK

Er det morsomt å overvære endeløse selvmotsigelser, direkte trolling, og generelt bedriten oppførsel for å ødelegge enhver mulighet til redelig debatt? Etter prinsippet brød og sirkus? Er det uendeligheten av falske sitater, oppbygging av stråmenn man selv setter fyr på, eller tanken på at lønnede debattknusere som opptrer på oppdrag du finner mest humoristisk?
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Bebben

#1914
Sitat fra: Jostemikk på februar 27, 2013, 23:10:19 PM
Sitat fra: Brattbakkallen på februar 27, 2013, 23:05:38 PM
Obelix:

SitatNjaaa... Det er bare sånn passe interessant å lese hva en 'warmist' mener.

Jeg synes da det er interessant å følge litt med på meninger man er uenig i.

Ikke for å bidra til en ny persondebatt her, men HvS er nå en pussig skrue da. En noe atypisk wamist etter min mening.

;)

BBK

Er det morsomt å overvære endeløse selvmotsigelser, direkte trolling, og generelt bedriten oppførsel for å ødelegge enhver mulighet til redelig debatt? Etter prinsippet brød og sirkus? Er det uendeligheten av falske sitater, oppbygging av stråmenn man selv setter fyr på, eller tanken på at lønnede debattknusere som opptrer på oppdrag du finner mest humoristisk?

Psst Joste, han snakker om Hans von Storch....  :D


Oppdatering: Altså ikke om skallekaoset og propagandasirkuset på VGD...
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Obelix

BBK: "Jeg synes da det er interessant å følge litt med på meninger man er uenig i.

Ikke for å bidra til en ny persondebatt her, men HvS er nå en pussig skrue da. En noe atypisk wamist etter min mening."


Njaaa,  det er interessant hvis det er nye tanker som kommer. Men HvS kommer ikke med nye tanker om klimaet, men nye tanker om å selge klimatroen. Og det er noe annet.

Så jeg sier som en annen her: Bevare of prophets seeking profits.
No fear for the real men! No hope for the scared!

ConTrari

Sitat fra: la1goa på februar 27, 2013, 21:40:43 PM
Sitat fra: Brattbakkallen på februar 27, 2013, 21:18:46 PM

Men underholdningsverdien synker, synes jeg som bare har fulgt litt med der. Jeg hadde nok sett anderledes på det, dersom jeg hadde postet der og til stadighet hadde blitt nedspammet. Jeg har beundret tålmodigheten til dere som har hold ut.

8)

BBK

Den gangen jeg startet på vgd var jeg ikke klar over trolltaktikken og dessverre ble revet med til lavnivået. Nå kan i allefall normale folk gå dit og få et svar som ligner litt i stedet for å bli spammet ned og fortalt at de er idioter som spør om klimaspørsmål. For vgd er vel et forum for folk flest?

Hva behager? Er ikke folk flest idioter lenger heller, nå da?  8)

Det er uansett en stor glede å lese dine innlegg på VGD! Har også stusset litt over stillheten på klimadebatten der de siste par dagene, og det er meget interessant dersom den skyldes at flerhodete troll blir stanset.

Skjønt jeg tviler litt på om f.eks. Trondhjem har mer enn en konto (og hans doserende stil er i alle tilfelle umiskjennelig), og selv Goddard og dumskalle virker for meg som forskjellige personer, men hvem vet?

Jostemikk

Sitat fra: Bebben på februar 27, 2013, 23:14:01 PM

Psst Joste, han snakker om Hans von Storch....  :D


Oppdatering: Altså ikke om skallekaoset og propagandasirkuset på VGD...

Ooops! ;D Da er jeg enig med deg, BBK.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

Sitat fra: ConTrari på februar 27, 2013, 23:27:13 PM
Skjønt jeg tviler litt på om f.eks. Trondhjem har mer enn en konto (og hans doserende stil er i alle tilfelle umiskjennelig), og selv Goddard og dumskalle virker for meg som forskjellige personer, men hvem vet?

Trondhjem er Trondhjem, ingen tvil om det. Han har nok bare én konto. Han synes monoman, mens de andre er tydeligvis schizofrene.

Huff, dette var ikke så pent sagt, men jaggu kan det synes om det har vært noen splittede personligheter "ute og gått" ja, kanskje de har vært så splittet at de ulike delene har hatt sin egen VGD-konto?
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ConTrari

Sitat fra: Amatør1 på februar 27, 2013, 23:40:50 PM
Sitat fra: ConTrari på februar 27, 2013, 23:27:13 PM
Skjønt jeg tviler litt på om f.eks. Trondhjem har mer enn en konto (og hans doserende stil er i alle tilfelle umiskjennelig), og selv Goddard og dumskalle virker for meg som forskjellige personer, men hvem vet?

Trondhjem er Trondhjem, ingen tvil om det. Han har nok bare én konto. Han synes monoman, mens de andre er tydeligvis schizofrene.

Huff, dette var ikke så pent sagt, men jaggu kan det synes om det har vært noen splittede personligheter "ute og gått" ja, kanskje de har vært så splittet at de ulike delene har hatt sin egen VGD-konto?

Slutt å mobbe oss schizofrene! Vi er mange fler enn du tror!!