Sv: VGDs slettinger av skeptikker innleggi Norge

Startet av BorisA, november 10, 2012, 20:02:18 PM

« forrige - neste »

BorisA

Vgd-sensuren er stadig aktiv:

Mitt innlegg i tråden "Årests klimassurrealist" ble slettet av moderator:
BorisA:
Nå har denne tråden "rast" i bortimot 3 uker. Er det ikke snart på tide å kåre en vinner? Skal vi være enig om at det blir selveste trådstarteren himself dere? Og herved erklæres Goddard som vinner!!! Og premien: Et halvt års feire fra vgd!!! Gratis!
Slutt


Swixfantomets'svar:
Jeg trodde vinneren Goddard for lengst var kåret. Forslaget til premie tiltredes!
Slutt

I og med at Swixfantomet kopierte mitt innlegg, så kunne jeg kopiere alt sammen.
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

BorisA

Sitat fra: Reparatøren på november 10, 2012, 20:56:43 PM
Så det var det som skjedde, da blir vel jeg og Swinxfantomet også slettet snart da, for vi støttet opp. hehe. Debatantene er ikke så hårsår, men moderator må inn nå å da o ;Dg vise sin tilstedeværelse, men da kun overfor skeptikkersiden. Virker noe avslørende spør du meg. ;D
Ikke likhet for klimaloven nei.
I allefall er noen likere enn andre ! ;)
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

Jostemikk

Sitat fra: BorisA på november 10, 2012, 21:13:52 PM
Sitat fra: Reparatøren på november 10, 2012, 20:56:43 PM
Så det var det som skjedde, da blir vel jeg og Swinxfantomet også slettet snart da, for vi støttet opp. hehe. Debatantene er ikke så hårsår, men moderator må inn nå å da o ;Dg vise sin tilstedeværelse, men da kun overfor skeptikkersiden. Virker noe avslørende spør du meg. ;D
Ikke likhet for klimaloven nei.
I allefall er noen likere enn andre ! ;)

Josik blir også slettet i same tråden. Det er helt latterlig.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

Jeg så det, og det er bra du fikk reddet halve innlegget ved hjelp av sitatet, Reppen. De holder på med dette jevnt og trutt, og aldri blir de selv slettet, med ett unntak. Simsalabimsen eller hva han kaller seg brukte alt han kunne komme på av navn på kvinnelige og mannlige kjønnsorganer, og det ble til min store sorg slettet. Jeg har aldri tidligere sett noen navnsette meg med så mange livsnødvendigheter, og følte meg en smule beæret.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

BorisA

Sitat fra: Jostemikk på november 10, 2012, 23:25:49 PM
. Simsalabimsen eller hva han kaller seg brukte alt han kunne komme på av navn på kvinnelige og mannlige kjønnsorganer, og det ble til min store sorg slettet. Jeg har aldri tidligere sett noen navnsette meg med så mange livsnødvendigheter, og følte meg en smule beæret.
Hm, jeg tror faktisk det var jeg som fikk hans innlegg slettet. Det var like etter at jeg selv hadde fått slettet en hel tråd, så jeg var litt hevngjerrig.

Jeg er ikke 100% sikker på om det var akkurat dette innlegget jeg fikk slettet, men jeg tror det var det.
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.