Wayback Machine tilbake i full blomst!

Startet av Jostemikk, januar 13, 2013, 23:54:08 PM

« forrige - neste »

Jostemikk

Wayback Machine var uten oppdateringer fra midten av 2011, og dette gjorde at mange begynte å bli bekymret for at de var ofret. Heldigvis er de nå i farta igjen, og selv Klimaforskning har fått full oppdatering. Ta en titt på hvordan forsiden på forumet så ut høsten 2011.

Siste medlem var Sinus. Hvor har det blitt av dette medlemmet?

Waybach Machine har vært en pest og en plage for mange av de alarmistiske miljøene. De har slettet mange av sine pinligste øyeblikk, men hva har vel det hjulpet, når folk har hostet opp skandalene igjen ved hjelp av denne glimrende nettsiden?

Her er første capture de gjorde av Klimaforskning. 21. september 2011 var ufaufa nyeste medlem, og vi hadde 19 medlemmer og 1440 innlegg. Flest påloggede så langt den dagen var 9, og påloggede medlemmer var seoto og Gloføken.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

Slik så forsiden på forumet Miljø og politikk ut på AD i 2008. Pål Brekke er nevnt i den nyeste tråden. Ser dere litt lenger ned, ser dere ham også som skrivende medlem. Skulle vært artig å lest innleggene hans.

[attachimg=1]
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

Oj, dette var veldig gode nyheter  :)  Det kommer til å komme til nytte!
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Bebben

Litt nostalgisk å se AD. Tross alt var den alltid et lite hakk bedre enn VGD. (Ikke teknisk sett, med tanke på premenstruelle luner fra AD's moderator og ikke minst AD's server.) 

Men vi får vel slite videre med det vi har... og det er bra at WayBackMachine er oppe og går.

Det er jo forskjellige reaksjoner når noen blir konfrontert med tidligere utsagn:

a) (Ærlig menneske): Javisst sa jeg det - jeg var nok litt teit, jeg innrømmer at jeg tok feil og jeg skulle ikke ha sagt/gjort det....

b) (Uærlig menneske): Det sa jeg såvisst ikke. Dessuten feiltolker du hva jeg ikke sa og tar det ut av sin sammenheng, satt i riktig sammenheng viser det at jeg hadde rett og du tar fremdeles feil! "Hide the decline" er et "trick of the trade" hører du! Enda verre sier du? Nei hør nå her, selvmål og se Skeptical Science, eller sagt helt enkelt, du har ikke noe du skulle ha sagt så hold kjeft!

c) (Klimaaktivist): Du tar feil, lille venn. Vennligst se Klimapanelet her, Skeptical Science der, RealClimate over there og mine seks advokater på sitt lille kontor der, som ikke er betalt av Big Oil, men som koster oss en helvetes bråte med penger og vil bevise at dette spørsmålet er fullstendig uviktig.

Ja jo...

Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Jostemikk

Klimaaktivister og politikere tar ikke feil, Bebben. Aldri. Politikerne er dog ørlite bedre, for de kan, som Heidi Sørensen viste i forbindelse med de "grønne" sertifikatene, uttrykke anger og innrømme feil etter at de har gått ut av politikken. Vi snakker altså om visse gode, menneskelige egenskaper bare de kommer seg bort fra politikk og kan begynne å opptre menneskelig igjen.

Klimaaktivistene har ingen vei tilbake. De konverterer aldri tilbake til sannheten. De dør heller. De ser på seg selv som ufeilbarlige, og det er deres største svakhet. Det vil bli deres undergang. Kanskje vi skal være glade for at de er slik?
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren