Skydannelse - jeg trenger hjelp

Startet av Jostemikk, mai 03, 2012, 18:57:02 PM

« forrige - neste »

Jostemikk

Sitat fra: Amateur2 på mai 16, 2014, 10:24:44 AMDet viktige med Claes Johnson er ikke hans eventuelle harselering, men at han presenterer alternativer til de rådende teorier og hypoteser. Alternativer som etter mine begreper har minst like mye for seg som en del av postulatene deler av den moderne teoretiske fysikken bygger på.

Takk for kommentaren, Amateur2. Du har helt sikkert rett i dette, og du har bedre forutsetninger for å forstå dette enn meg. Jeg gjør allikevel et poeng ut av at Claes Johnson virkelig harselerer med dette stoffet for tiden, og han benytter ikke så rent lite sarkasme i gjennomføringen av dette. I en annen tråd siterte jeg kort tid tilbake:

Sitat fra: Jostemikk på april 27, 2014, 16:19:53 PM
Claes Johnson har funnet ut at enkelte av de mest kjente ligninger fra de mest kjente fysikerne er smartere enn sine opphavsmenn.

http://claesjohnson.blogspot.no/2014/04/modern-physics-created-by-god-more.html

SitatLaloe illuminates the fact that modern physicists (and nobody else) do not understand the modern physics of quantum mechanics, and do not even pretend to do so,  as a conceptual revolution away from classical physics based on understanding. The argument is that the linear Schrödinger equation must be more intelligent than Schrödinger, since Schrödinger admittedly could not understand it and nobody else has ever claimed to understand it either.

...

But it is hard to understand that an equation that cannot be solved, always predicts exactly the correct results! It is more easy to believe that any observation made can be claimed to fit exactly with the equation, since checking is impossible.

Angående Einsteins Nobelpris som jeg nevnte i forrige innlegg skrev Johnson:

SitatIn other words, Einstein received the Nobel Prize for formulating a definition almost empty of physics content.

http://claesjohnson.blogspot.no/2014/03/einstein-genius-by-definition-of-law-of.html

Dette er harselering. At det viktige med hans arbeide peker i den retning du nevner er jeg enig med deg i. Han ikke bare kritiserer, han lanserer mulige alternativer. Vi får krysse fingrene for at hans tanker får gjennomslag under den forutsetning at de er noenlunde korrekte, hvilket aldri vil være mulig å bekrefte eller avkrefte for undertegnede. Det eneste jeg kan gi av kommentar om dette er at jeg føler meg trygg på at jo mer rett han har, jo kraftigere motstand vil han møte.

Når det gjelder Albert Einstein finnes mengder av stoff å finne. Stoff som synes å være like godt fundert som det er oppsiktsvekkende. Men det oppfordrer jeg andre til å ta opp i en annen tråd.

Og jeg spør meg selv

for det er ingen andre å spørre:

Hvor var det det butta

hvor var det egentlig det butta?


Lars Saabye Christensen
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Spiren

Commercial Applications of Electromagnetic Climate Change Confirms Military Agenda
SitatAquiess, Inc. uses powerful electromagnetic (EM) transmissions (radio waves) to "benevolently" steer huge reservoirs of atmospheric waters to force gentle rain in arid regions.

But this same technology in the hands of a globalist military authority can be applied as a weapon for creating floods, droughts and more.

The current global network of stations with ionospheric heaters and EM weather modification capability, in addition to the dozens of NEXRAD stations, is now revealed as no less than a coordinated operation of climate modification as originally organized under NASA in 1966.

http://www.veteranstoday.com/2014/06/25/commercial-applications-of-electromagnetic-climate-change-confirms-military-agenda/


Geoengineering and The Climate Industrial Complex
SitatIt's unacceptable that the UN/IPCC continue to push CO2 as the cause for climate change but refuse to acknowledge the military has been actively engaged in Climate Warming Weapons Technologies for more than 20 years.

In 2008 – a year before low solar activity began to forecast the possibility of 40 to 60 years of global cooling, the chemtrail industrial complex was confident they could achieve a significant arctic thaw for BIG OIL, a carbon tax and the politics of a United Nations led New World Order. The most cited example of global cooling due to low sunspot activity is the Maunder Minimum of 1645 to 1715. (Wiki)

http://chemtrailsplanet.net/2014/03/14/chemtrails-geoengineering-and-the-climate-industrial-complex/
Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.

Jostemikk

Dette var interessant stoff, Spiren. Må ta en grundigere titt.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren