Montford med ny bok

Startet av Jostemikk, oktober 11, 2012, 22:16:04 PM

« forrige - neste »

Jostemikk

Bishop Hill/Andrew Montford har kommet med ei ny bok. Her er det bare å føre den raskest mulig inn på toppen av ønskelista til jul.

Bishop Hill - Coming soon...

Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Bebben

Den har vel ikke kommet fullt ennå... men forstår det slik at dette er en oppsummering av Climategate 1&2 og hva det fortalte oss. Hvis den er i nærheten av å være så grundig, velskrevet og ekstremt godt dokumentert som The Hockey Stick Illusion, er den totalt obligatorisk lesestoff for et menneske med 1 skeptisk fiber i kroppen. Den kan fort bli et historisk viktig dokument, slik THI allerede er det.

Selv akter jeg å kjøpe en søkbar versjon, enten som ebok eller rett og slett som PDF.
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Amatør1

Sitat fra: Jostemikk på oktober 11, 2012, 22:16:04 PM
Bishop Hill/Andrew Montford har kommet med ei ny bok. Her er det bare å føre den raskest mulig inn på toppen av ønskelista til jul.

Bishop Hill - Coming soon...


Ojoj, den har jeg ventet på. Den må jeg ha før Jul, ja.

Dvs. boka er allerede bestilt herfra!
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Amatør1


Qty Author Title 
1     A.W. MONTFORD Hiding the Decline

"Your order has now been shipped and should be with you soon."

:D
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Bebben

Sitat fra: Amatør1 på november 04, 2012, 00:44:39 AM

Qty Author Title 
1     A.W. MONTFORD Hiding the Decline

"Your order has now been shipped and should be with you soon."

:D

Betyr det at du kjøper boken som en samling av papirsider, Amatør1?

Jeg har The Hockey Stick Illusion på papir, og leste den langsomt og grundig... etter å ha lest de fleste postene på Climate Audit fra begynnelsen av. Men det jeg ser i ettertid, er at det kunne ha vært veldig nyttig å ha boken i søkbar elektronisk form, på grunn av alle disse faktafornekterne som tyter fram hver gang Mann og hans kunstige kølle nevnes.
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Amatør1

Ja, det betyr at jeg har kjøpt den i papirform. Jeg kunne selvsagt også tenke meg å ha den i søkbart format, men jeg kan ikke tenke meg å lese en lang bok på en PC-skjerm, boka skal leses på senga på den gamle måten. Noe brett av typen 'iPad' eller lignende har jeg ikke og har heller ingen planer om å anskaffe. Jeg foretrekker å få en liten paperback i ansiktet når jeg sovner, og ikke en hel PC  ;)

Jeg ser behovet for, og skulle mer enn gjerne ha bøkene til Montford i søkbart format. Hadde verden vært rettferdig så hadde det fugt med en PDF med papirboka. Men om værden hadde vært rettferdig, så hadde ikke boka blitt skrevet heller....  ::)
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Amatør1

Da er julen reddet, jeg har fått noe å lese på...  :D

[attachimg=1 width=600]

It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to