Nyeste innlegg

#21
Takk til de som tok seg tid til å komme med trivelige kommentarer nå på tampen. Det har vært en lærerik ferd på Klimaforskning. På godt og vondt, men mest godt. Det som er fint å se nå er at de største ressursene tar over på det nye forumet. Det borger for at kvaliteten blir videreført, og at det vil bli gitt muligheter for krass, men saklig kritikk av et av de styggeste symbolene på det som er galt med dagens samfunn. Klimabløffen er verre enn en bløff. Det er en gigantisk svindel fra A til Å. Jeg vet ikke om det er mulig å kle keiserens nye klær av noe som helst, men er det mulig, håper og tror jeg Klimadebatt vil være stedet det skjer her i landet.

Mitt beste råd etter mange år som deltaker i samfunnsdebatten er at dere bør slå knallhardt ned på ikke-argumenterende ordkløyvere. Vær ti ganger strengere med modereringen enn vi har vært her.

Lykke til til dere alle!
#22
Nå vil jeg få lov å rette en avsluttende takk til dere - ingen nevnt og ingen glemt - som tok den knallharde jobben med å bygge opp dette forumet til å bli en viktig stemme i dagens klimadebatt. Innsatsen er sett og grundig verdsatt av alle med IQ over skonummeret!

Når norsk kritisk klimahistorie en gang skal skrives, vil de omfattende debattene og avdekkingene av viktige forhold her på forumet stå sentralt, da dette forumet til forskjell fra de vanlige debattforaene har vært bygd opp langs et ideal om lengre og faglig argumenterende og konsistente innlegg.

Vi ser derfor at mange tidligere anonyme lesere på forumet dukker opp når stengingen nærmer seg og forteller at de har lært mye her inne, og håper de fortsatt kan ha en slik kanal.

Det samme tror jeg gjelder for oss som har vært mer aktive med bidrag; vi har utviklet oss i takt med forumet, og fått lov til det:

Mange viktige klimadebattanter har lenge snart bare hatt dette forumet som åpning for å komme til orde, da klimamakta har ryddet veldig rent for opposisjon i borgerpressen gjennom mange år nå.

Noen av oss har derfor opprettet det nye forumet http://klimadebatt.com/forum/index.php der alle som har sunne og kritiske interesser rundt klimaspørsmålene er hjertelig velkomne til å delta både passivt og aktivt!

Takk til alle for en fantastisk tid på dette forumet - nå håper vi å skape noe nytt og bra på klimadebatt.com i stedet  8)

Mvh Telehiv (Tele blant venner)


   
#23
Om andre ting enn klima / Sv: Bilder av litt av hvert
Siste innlegg av seoto - juli 29, 2014, 12:59:35 PM
#24
Hei. Som en hyppig anonym leser av forumet vil jeg bare takke for et ypperlig forum for oss som tviler på all propagandaen fra klimaalarmistene. Når klimadepresjonen presser på ( ny folkesykdom?) er det godt å bli realitetsorientert her på forumet selv om ikke alle  innleggene akkurat handler om klimasaken. Jeg følger med over på klimadebatt.com og ser frem til mange gode innlegg der. Selv har jeg ikke så mye å bidra med selv,men synes det er interessant å følge debatten.

midtfjell
#25
Sitat fra: Ewer Gladblakk. på juli 29, 2014, 00:13:54 AM
Kommer til å savne så mange av dere, og alle deres meninger....uten unntak, og sånn er det med den saken! :)

Kom og bli med på det nye forumet. Vi vil ellers savne dine underfundige og fine betraktninger...
#26
Om andre ting enn klima / Sv: Bildetråden om alt - men s...
Siste innlegg av Jostemikk - juli 29, 2014, 01:24:31 AM
Da vi var på vei hjemover hylte jeg "Stopp!", og sjåføren bremsa så raskt han turte. Årsaken var dette plutselige skuespillet på himmelen. De svarte "prikkene" er svaler.  Egentlig var denne himmelen høydepunktet på en kveld der naturen var overmåte raus. To fornøyde fotografer kunne vende nesa hjemover. Om noen uker står Senja for tur...

[attachimg=1]
#27
Om andre ting enn klima / Sv: Bildetråden om alt - men s...
Siste innlegg av Jostemikk - juli 29, 2014, 00:25:10 AM
Rådyrgeit. Er noe av det vakreste naturen har å by på.

[attachimg=1]
#28
Kommer til å savne så mange av dere, og alle deres meninger....uten unntak, og sånn er det med den saken! :)
#29
Om andre ting enn klima / Sv: Bildetråden om alt - men s...
Siste innlegg av Jostemikk - juli 29, 2014, 00:05:26 AM
Hegre fra de østfoldske sumpområdene...

[attachimg=1]
#30
Om andre ting enn klima / Sv: Sannelig tok jeg bilder av...
Siste innlegg av Jostemikk - juli 28, 2014, 23:38:13 PM
Så mye fint i flatbygdene i kveld. Hegre, elg, rådyr og hjort. Hvithalehjort. De skal ikke finnes i Norge. Vet finnene slapp ut noen hos seg for mange år siden, men arten kommer fra Nord-Amerika.

Hva gjør tre bukker ute i naturen i Norge? I likhet med elgen så de ut til å sette pris på en nesten moden havreåker. Eksotisk, en spesiell naturopplevelse, men ikke helt bra.

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]