Skrevet av Emne: Om å bli en integrert del av noe annet - eller om å synge en stein  (Lest 10730 ganger)

Utlogget Jostemikk

  • Administrator
  • Fingrene mine er klistra til klimatastaturet
  • *****
  • Innlegg: 7136
  • Ondskapens grobunn er dårskap og troskyldighet
Sv: Om å bli en integrert del av noe annet - eller om å synge en stein
« Svar #15 på: Januar 30, 2014, 12:57:30 pm »
Sitat
Tvilsomme dateringer i mangel på C14-målinger, som i seg selv er mer usikre enn folk er gitt inntrykk av, peker på en stor sivilisasjon på flere hundre tusen mennesker som levde i Sør-Afrika for 160.000 - 200.000 år siden. Folket finnes det ikke spor etter, bare det de etterlot seg

Dette er feil. Det finnes et spor etter dem, og det er fra en kvinne vitenskapen sporer vårt DNA tilbake til. Vår alles stammor Eva. Så kan enhver sammenligne med tidsangivelsen jeg har gitt for gullgruvevirksomheten i Sør-Afrika.

Sitat
Mitochondrial Eve

From Wikipedia, the free encyclopedia

In the field of human genetics, the name Mitochondrial Eve refers to the matrilineal most recent common ancestor (MRCA) of all currently living anatomically modern humans, who is estimated to have lived approximately 100,000–200,000 years ago. This is the most recent woman from whom all living humans today descend, on their mother’s side, and through the mothers of those mothers, and so on, back until all lines converge on one person. Because all mitochondrial DNA (mtDNA) generally (but see paternal mtDNA transmission) is passed from mother to offspring without recombination, all mtDNA in every living person is directly descended from hers by definition, differing only by the mutations that over generations have occurred in the germ cell mtDNA since the conception of the original "Mitochondrial Eve".

Det stedet forskerne daterer som den eldste opprinnelsen er i Sør-Afrika. Bildet er fra Wiki-artikkelen linket over:

[attachimg=1]

Det neste kartbildet er fra Google Earth, og det viser området jeg kopierte bildene av de geometriske figurene fra. Nøyaktig samme sted:

[attachimg=2]

Håper dette setter søkelyset på en av årsakene til at mainstream paradigmeryttere iløpet av de siste tiårene har utviklet et hat overfor alle som nevner problematikken rundt The missing link. Denne linken finnes ikke. Mennesket ble til "over natta", og det kan se ut som om verdens eldste yrke ikke er prostitusjon, men gullgraving.

Hvem var interessert i enorme mengder gull for 200.000 år siden? Jeg antar dette var før Goldman, Goldstein, Goldsmith, Goldberg, Goldschild, Goldstaub, Goldreich og Goldsand dukket opp...

Jeg håper noe av dette øker den allmenne forståelsen av årsaken til at jeg så smått er i ferd med å avsløre en del av hemmelighetene frimurerne har forvaltet i århundrer? De, sammen med de som kuppet hele frimureriet for noen århundrer siden, mongol-khazarene, har stjålet hele vår historie. De forvalter eldgammel kunnskap for seg og sine, mens menneskeheten blir mer og mer undertrykket.

Dagens hjemmelekse: Hvem har hele tiden vært fullstendig dominerende over gull- og diamantmarkedet?
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Utlogget Spiren

  • Seniormedlem
  • ****
  • Innlegg: 730
  • Klokest er den som vet, hva man ikke vet.
Sv: Om å bli en integrert del av noe annet - eller om å synge en stein
« Svar #16 på: Januar 31, 2014, 18:18:24 pm »
Jostemikk Januar 30, 2014, 11:29:38 am
Sitat
Det er jo ingen hemmelighet at jeg lenge har forsøkt rette oppmerksomheten mot gull, og det som virker være en medtatt tørst etter dette metallet, som for oss mennesker er fullstendig verdiløst.

The Truth Exposed: Muammar Gaddafi
                 
http://www.youtube.com/watch?v=DawvDXiay3o
Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.

Utlogget Amatør1

  • Administrator
  • Superhelt!
  • *****
  • Innlegg: 3848
  • If you've seen one tree, you've seen Yamal
Sv: Om å bli en integrert del av noe annet - eller om å synge en stein
« Svar #17 på: Februar 01, 2014, 00:34:07 am »
The Truth Exposed: Muammar Gaddafi
                 
http://www.youtube.com/watch?v=DawvDXiay3o

Jeg har sett denne nå. Her er det mye til ettertanke. Anbefales.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Utlogget seoto

  • Administrator
  • Superhelt!
  • *****
  • Innlegg: 3673
  • Sannhet behandles i dag lik porno - i det skjulte.
Sv: Om å bli en integrert del av noe annet - eller om å synge en stein
« Svar #18 på: Februar 01, 2014, 09:30:57 am »
The Truth Exposed: Muammar Gaddafi
                 
http://www.youtube.com/watch?v=DawvDXiay3o

Jeg har sett denne nå. Her er det mye til ettertanke. Anbefales.

Løgnene fra verdens elite og ledende makt (men skjult for de fleste) er altfor store til at folk flest kan fatte slike løgner. Det er svært onde krefter som styrer verden i dag. Siden folk flest heller ikke kan tro at slik ondskap finnes, så kan de fortsette sin ondskap. Vi er jo hjernevasket til å tro at ondskap er noe som bare finnes i den enkelte av oss vanlige mennesker, men det er bare enda en løgn. Og verdens ledende politikere er villige løpegutter og tjenere for denne ondskapen. Men når skal verdens befolkning forstå dette?
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Utlogget Jostemikk

  • Administrator
  • Fingrene mine er klistra til klimatastaturet
  • *****
  • Innlegg: 7136
  • Ondskapens grobunn er dårskap og troskyldighet
Sv: Om å synge en stein
« Svar #19 på: Februar 15, 2014, 17:01:05 pm »
Hvordan transporterte man ei steinblokk på 100 tonn for flere tusen år siden?

Mainstream forskning, det være seg historikere eller fysikere, er ikke en gang i nærheten av å kunne forklare hvordan de for mange tusen år siden klarte å flytte gigantiske steinblokker. Om dette er skrevet mye i denne tråden, og jeg sakser to bilder derfra.





Et korallslott og tibetanske trommer og trompeter

Dette dreier seg om en luftig(!) hypotese, og særlig annet er det rett og slett ikke. Det eneste som finnes er enkelte påståtte øyenvitneskildringer blandet med en lite forklart Tesla-teknologi, og de ikke all verdens dokumenterte eller klartfilmede eksperimentene til John Hutchison. Om Nicola Teslas forskning kommer mer senere (om å bli integrert i et båtdekk). Det kan se ut til at det meste går tilbake til ham, og selv antar jeg han hadde mer enn litt hjelp av historiske kunnskaper. En viktig ting å huske på angående Teslas forskning er at den har blitt undertrykket fullstendig, blant annet gjennom hemmeligstempling fra amerikanske myndigheters side.

Coral Castle i Florida

Sitat
Coral Castle is a stone structure created by the Latvian American eccentric Edward Leedskalnin (1887–1951) north of the city of Homestead, Florida in Miami-Dade County at the intersection of South Dixie Highway (U.S. 1) and SW 157th Avenue. The structure comprises numerous megalithic stones (mostly limestone formed from coral), each weighing several tons. It currently serves as a privately operated tourist attraction. Coral Castle is noted for legends surrounding its creation that claim it was built single-handedly by Leedskalnin using reverse magnetism and/or supernatural abilities to move and carve numerous stones weighing many tons.

History

According to the Coral Castle's own promotional material, Edward Leedskalnin was jilted by his 16-year-old fiancée Agnes Scuffs in Latvia, just one day before the wedding. Leaving for America, he came down with allegedly terminal tuberculosis, but spontaneously healed, stating that magnets had some effect on his disease.

Edward spent over 28 years building the Coral Castle, refusing to allow anyone to view him while he worked. A few teenagers claimed to have witnessed his work, reporting that he had caused the blocks of coral to move like hydrogen balloons. The only tool that Leedskalnin spoke of using was a "perpetual motion holder."

Her legger jeg til at et par av guttene som snek på Edward Leedskalnin fortalte sine foreldre at han hadde løftet kjempesteinene med iskremkjekser. De har en kon fasong, og dette er noe som går igjen når det gjelder hypoteser om levitasjon i tidligere kulturer. Et annet interessant poeng er at han da han skrev sin bok, lot han annenhver side være blank. Enkelte teorier går på at han gjorde dette for å lage plass til de-koding av teksten han skrev, altså at det fantes et hemmelig matematisk budskap i boka. De som ønsker lese mer om Coral Castle og Leedskalnin vil finne mengder av stoff på Internett.

[attachimg=1]

I tråden Merkelige ting mellom himmel og jord la jeg ut et bilde av en "iskremkjeks", en gjenstand datert å muligens være så gammel som 60.000 år, funnet i Brasil.



Michael Tellinger fra Sør-Afrika er mannen som først gjorde verden oppmerksom på det voldsomme antallet geometriske figurene (steinsirkler med intrikat mønster som finnes i store deler av Sør-Afrika, spesielt i området rundt gullgruveområdene i Johannesburg. Han har funnet tusener av steinkoner i forbindelse med disse undersøkelsene. Han påstår også at det fantes steinkoner gjemt veggene i kamrene i Pyramidene i Egypt, men dette har jeg ikke klart å bekrefte, og kan bare legge ut et bilde han selv bruker i sine foredrag:

[attachimg=5]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

Disse steinene er antatt å være formet for mange tusen år siden, og sammen med funn av spesielt formede steiner med høyt innhold av krystaller, forsøker han å sette dette i sammenheng med steinsirklene. De spesielle steinene gir fra seg høye rene toner når man slår på dem. Det er helt klart formet, men hvordan dette ble gjort finnes ikke forklaringer på. På grunn av innholdet av krystall er de svært harde og sprø, noe som også gir dem den klare klangen.

Resonans-steiner med høye, klare toner:

[attachimg=4]



Henry Kjellson - flyingeniør, flydirektør, og første leder av den svenske flyhavarikommisjonen

Henry Kjellson var utvilsomt en foretaksom, intelligent, og velutdannet mann. På grunn av sine interesser utenom yrkeslivet, har han post mortem opplevd å bli en av de mest "debunkede" personer på Internett, noe han forøvrig har til felles med den høyst levende Michael Tellinger. Her er litt om Kjellson:

Sitat
Henry Kjellson, född 8 augusti 1891, död 1 november 1962. Sveriges förste flygingenjör inom försvaret och sedermera Flygdirektör av 1:a graden vid Flygvapnet. Han är den enda personen med egen monter vid Flygvapenmuseet i Malmslätt.

Henry Kjellson utbildade sig till civilingenjör vid Kungliga Tekniska Högskolan i Stockholm. 1 november 1917 anställdes han vid fälttelegrafkåren som Sveriges förste flygingenjör i försvarets tjänst. Han konstruerade och modifierade, själv och i samarbete med andra, ett stort antal flygplan. Det mest berömda är Ö 1 Tummelisa som han 1919 konstruerade efter skisser av Gösta von Porat.

Henry Kjellson deltog redan 1916 i sin första haveriutredning. 1920 tillsattes en permanent haverikommission och han blev 1927 dess ordförande. Han blev en av landets mest erfarna utredare av flyghaverier och ledde bland annat utredningen av Bäckebotorpeden, den V-2 som i juni 1944 havererade i Småland. Efter att resultaten av utredningen lämnats över till England tilldelades Henry Kjellson Brittiska Imperieorden. Han tilldelades Flygtekniska Föreningens Thulinmedalj i guld 1948.

Altså en høyst oppgående mann, og myndighetene i Sverige og Storbritannia viste da også at de satt stor pris på ham gjennom hedersbevisningene nevnt i sitatet. Men så var det hans hobby og lidenskap...

Sitat
Henry Kjellson intresserade sig redan under studietiden för forskning i Bibeln och de andra stora religionernas grundskrifter. Han skrev en rad spekulativa böcker om forntida teknik och försvunna civilisationer.

Jeg avslutter med å kopiere inn en sak om Kjellsons og andres hypoteser om levitasjon gjennom lyd/resonans, samt et bilde jeg har lagt ut tidligere som flere mener dreier seg om nettopp resonans, det gigantiske amfiteateret i ørkenen i Sør-Amerika. Jeg benytter ikke sitatboks, men limer rett inn.

Acoustic Levitation Of Stones

by Bruce Cathie



Monastery construction, Tibetan style

according to Swedish Designer Henry Kjellson


The steep mountain side is on the right. In the centre is the stone block, and on the left are the priests and musicians. S=big drum, M=medium drum, T=trumpeter. Inset shows method of suspending drum, and gives an idea of its size. As shown here, Kjellson says, the 200 priests are waiting to take up their positions in straight lines of 8 or 10 behind the instruments, 'like spokes in a wheel.' Unlikely as it may seem, this operation has an intriguing precision, made slightly more so by Kjellson's meticulously detailed description.



Tibetan Monks levitate stones by using an acoustic levitation technique with the aid of drams in this 1939 sketch by Swedish aircraft designer Henry Kjellson.

A New Zealand scientist recently gave me an intriguing extract from an article published in a German magazine, relating to a demonstration of levitation in Tibet. After obtaining a translation by a German journalist, in English, I was amazed at the information contained in the story, and was surprised that the article had slipped through the suppression net which tends to keep such knowledge from leaking out to the public. 

All the similar types of stories that I had read up until now were generally devoid of specific information necessary to prove the veracity of the account. In this case a full set of geometric measurements were taken, and I discovered, to my great delight, that when they were converted into their equivalent geodetic measures, relating to grid harmonics the values gave a direct association with those in the unified harmonic equations published in my earlier works.

The following extracts are translations taken from the German article: 'We know from the priests of the far east that they were able to lift heavy boulders up high mountains with the help of groups of various sounds... the knowledge of the various vibrations in the audio range demonstrates to a scientist of physics that a vibrating and condensed sound field can nullify the power of gravitation. Swedish engineer Olaf Alexanderson wrote about this phenomenon in the publication. Implosion No. 13.

The following report is based on observations which were made only 20 years ago in Tibet. I have this report from civil engineer and flight manager, Henry Kjelson, a friend of mine. He later on included this report in his book, The Lost Techniques. This is his report:

A Swedish doctor, Dr Jarl, a friend of Kjelsons, studied at Oxford. During those times he became friends with a young Tibetan student. A couple of years later, it was 1939, Dr Jarl made a journey to Egypt for the English Scientific Society. There he was seen by a messenger of his Tibetan friend, and urgently requested to come to Tibet to treat a high Lama.

After Dr Jarl got the leave he followed the messenger and arrived after a long journey by plane and Yak caravans, at the monastery, where the old Lama and his friend who was now holding a high position were now living.

Dr Jarl stayed there for some time, and because of his friendship with the Tibetans he learned a lot of things that other foreigners had no chance to hear about, or observe.

One day his friend took him to a place in the neighborhood of the monastery and showed him a sloping meadow which was surrounded in the north west by high cliffs. In one of the rock walls, at a height of about 250 meters was a big hole which looked like the entrance to a cave. In front of this hole there was a platform on which the monks were building a rock wall. The only access to this platform was from the top of the cliff and the monks lowered themselves down with the help of ropes.

In the middle of the meadow, about 250 meters from the cliff, was a polished slab of rock with a bowl like cavity in the centre. The bowl had a diameter of one meter and a depth of 15 centimeters. A block of stone was maneuvered into this cavity by Yak oxen. The block was one meter wide and one and one-half meters long. Then 19 musical instruments were set in an arc of 90 degrees at a distance of 63 meters from the stone slab. The radius of 63 meters was measured out accurately. The musical instruments consisted of 13 drums and six trumpets. (Ragdons).

Eight drums had a cross-section of one meter, and a length of one and one-half meters. Four drums were medium size with a cross-section of 0.7 meter and a length of one meter. The only small drum had a cross-section of 0.2 meters and a length of 0.3 meters. All the trumpets were the same size. They had a length of 3.12 meters and an opening of 0.3 meters. The big drums and all the trumpets were fixed on mounts which could be adjusted with staffs in the direction of the slab of stone. 

The big drums were made of 3mm thick sheet iron, and had a weight of 150 kg. They were built in five sections. All the drums were open at one end, while the other end had a bottom of metal, on which the monks beat with big leather clubs. Behind each instrument was a row of monks. The situation is demonstrated in the following diagram:



When the stone was in position the monk behind the small drum gave a signal to start the concert. The small drum had a very sharp sound, and could be heard even with the other instruments making a terrible din. All the monks were singing and chanting a prayer, slowly increasing the tempo of this unbelievable noise. During the first four minutes nothing happened, then as the speed of the drumming, and the noise, increased, the big stone block started to rock and sway, and suddenly it took off into the air with an increasing speed in the direction of the platform in front of the cave hole 250 meters high. After three minutes of ascent it landed on the platform.

Continuously they brought new blocks to the meadow, and the monks using this method, transported 5 to 6 blocks per hour on a parabolic flight track approximately 500 meters long and 250 meters high. From time to time a stone split, and the monks moved the split stones away. Quite an unbelievable task.

Dr Jarl knew about the hurling of the stones. Tibetan experts like Linaver, Spalding and Hue had spoken about it, but they had never seen it. So Dr Jarl was the first foreigner who had the opportunity to see this remarkable spectacle. Because he had the opinion in the beginning that he was the victim of mass-psychosis he made two films of the incident. The films showed exactly the same things that he had witnessed.

The English Society for which Dr Jarl was working confiscated the two films and declared them classified. They will not be released until 1990. This action is rather hard to explain, or understand. : End of trans."

The fact that the films were immediately classified is not very hard to understand once the given measurements are transposed into their geometric equivalents. It then becomes evident that the monks in Tibet are fully conversant with the laws governing the structure of matter, which the scientists in the modern day western world are now frantically exploring. It appears, from the calculations, that the prayers being chanted by the monks did not have any direct bearing on the fact that the stones were levitated from the ground. 

The reaction was not initiated by the religious fervor of the group, but by the superior scientific knowledge held by the high priests. The secret is in the geometric placement of the musical instruments in relation to the stones to be levitated, and the harmonic tuning of the drums and trumpets. The combined loud chanting of the priests, using their voices at a certain pitch and rhythm most probably adds to the combined effect, but the subject matter of the chant, 1 believe, would be of no consequence.

The sound waves being generated by the combination were directed in such a way that an anti-gravitational effect was created at the centre of focus (position of the stones) and around the periphery, or the arc, of a third of a circle through which the stones moved.

If we analyze the diagram published with the original article, then compare it with the modified diagram, we become aware of the following coordinates, and the implications, when compared with my previously published works.

The distance between the stone block and the central pivot of the drum supports is shown as 63 meters. The large drums were said to be one and one half meters long, so the distance from the block to the rear face of each drum could be close to 63.75 meters considering that the pivot point would be near the centre of balance. My theoretical analysis, by calculator, indicates that the exact distance would be 63.7079 meters for the optimum harmonic reaction. 

By mathematical conversion we find that this value is equal to 206.2648062 geodetic feet, which is harmonically equal to the length of the earth's radius in seconds of arc (relative to the earth's surface) 206264.8062. 

This also leads us to the following associations: (206.2648062 x 2) = 412.5296124 

This number squared: = 170180.68 which is the theoretical harmonic of mass at the earth's surface. 

The four rows of monks standing behind the instruments in a quarter circle added to the production of sound by their loud chanting and must be taken in to account in regards to the geometric pattern. If we assume that they were standing approximately two feet apart, we can add a calculated value of 8.08865 geodetic feet to the radius of the complete group. This gives a maximum radius of: 214.3534583 geodetic feet.

The circumference of a complete circle with this radius would be:1346.822499 geodetic feet. Which is a half harmonic of:2693.645 (unified field) The distance from the stone block to a calculated point within the cliff face and the height of the ledge on the cliff face from ground level is given as 250metres. If we can now imagine that the raised stone blocks pass through a quarter arc of a circle during their flight from ground level to the hole in the cliff face, then the pivot point of the radius would be coincident with this position. See diagram. The theoretical radius was found to be:249.8767262 meters which very closely approximates the estimate. This converts to:809.016999 geodetic feet. The diameter of the full circle would therefore be:1618.034 geodetic feet.

A circle with this diameter has a circumference of 5083.203728 units, which can be divided into three even lengths of 1694.4. It therefore appears that the levitated blocks, once resonated to a certain frequency, would tend to carry out a flight path that is coincident to one third of a circle. The spatial distance being equivalent to the mass harmonic at the centre of a light field, 1694443.

The instruments used by the group, in theory, would also have been tuned to produce harmonic wave forms associated with the unified fields. The given measurements are in rounded off parts of a meter but in practice some slight variations from these measurements would be expected in order to create the appropriate resonating cavities within the instruments. The geometric arrangement, and the number of instruments in the group would also be a most important factor.

If the given measurement for each type of drum is modified fractionally and converted to its geometric equivalent an interesting value for the cubic capacity is evident.

The large drums:
1.517201563 meters long, 1.000721361 meters wide
= 58.94627524 geodetic inches long, 38.88 geodetic inches wide.
= 69984 cubic geodetic inches capacity
= 40.5 cubic geodetic feet capacity.
Therefore the cubic capacity for eight drums:
= 324 cubic geodetic feet.

This harmonic value is built into the world grid and is equal to half the harmonic 648.

The medium sized drums:
1.000721361 meters long, 0.695189635 meters wide
= 38.88 geodetic inches long, 27.00948944 geodetic inches wide
= 22276.59899 cubic geodetic inches capacity
= 12.89155034 cubic geodetic feet capacity.
Therefore the cubic capacity for four drums:
= 51.56620136 cubic geodetic feet.
14.97414932 centimeters
= 5.895334377 inches
-5.817764187 geodetic inches = 0.484813682 geodetic feet.

As the dish-shape was focused upwards towards the stone block to be levitated it would be expected that some type of reaction would take place which had an effect on the mass. The geometric shape of the cavity does seem to be engineered in such a way that the projected frequency vortex causes a reciprocal reaction to the mass harmonic of each block.

The reciprocal of: 0.484813682
= 2.062648055 Twice this value:
= 4.12529611
The square of this value:
= 17.018068 (the harmonic of mass at the earth's surface, 17018068)

I believe that there is not much doubt that the Tibetans had possession of the secrets relating to the geometric structure of matter, and the methods of manipulating the harmonic values, but it we can grasp the mathematical theory behind the incident, and extend the application, then an even more fascinating idea presents itself.

In my last book I mentioned the flying machines described in ancient records, that flew through the air with a melodious sound, and theorized that the sonic apparatus was tuned to the harmonic unified equations.

Now the Tibetans have given us a direct indication of how to construct a sonically propelled anti-gravitational flying machine. All that is necessary is to complete the circle of sonic generators, indicated by the drums, trumpets, etc., and we have a disc which creates an anti-gravitational lifting force at the centre, (see diagram 23).

To create this diagram I made four photo-copies of the original illustration showing the arrangement of drums, trumpets etc. and then cut out the 90 degree segments and fitted them together into a circular pattern. This was then photo-copied a second time in the relationship with a disc-shaped vehicle. When the circular pattern was formed it became evident that the Tibetans had placed the drums and trumpets on the arc of a quarter circle, but the placement of the Priests behind the drums tended to form a spiral. This conforms with the concept of the formation of matter due to the spiralling, vortexual, wave motions in space, discussed in my earlier works. Similar wave motions would have to be created in order to manipulate matter.

The inner diameter of the sonic generators in the theoretical vehicle would be 412.5296 geodetic feet, with the previously described harmonic associations. The outer diameter, estimated from the placement of the Tibetan priests, would be 428.7069166 geodetic feet. If we square the inner diameter we have the harmonic of mass 17018068 relative to the earth's surface, and the outer diameter would give a circumference tuned to the unified equation. The lift vectors through the centre would resonate at harmonic frequencies in opposition to the mass value at the centre of a unified, or light, field = 1694443.

From this it would appear that a vehicle could be constructed that would resonate at frequencies in sympathy with the unified fields demonstrated throughout this work.

It is my opinion that our own scientific establishments are far ahead in this type of research, and that many experimental vehicles have already been constructed. High frequency generators have probably taken the place of the low frequency sonic methods, and electronic systems produced which would allow complete control of movement.

With this type of research going on, I would say that the days of the conventional aeroplane are numbered.



DIAGRAM 22
Showing relationship of Priests, drums and stone blocks, to the hole in the cliff face.



DIAGRAM 23
Diagram showing how the geometric pattern of sonic generators created by the Tibetan Monks can be combined in a circular, or disc, shape, the resultant forces of the harmonic fields set up would combine into a doughnut shapedanti-gravitational field which would levitate the disc, or vehicle.

412.5296 squared = 170180.68 = mass harmonic
428.7069166 diameter = circumference of 1346.822499
                                     = half harmonic of 2693.645 (unified equation)



Denne konstruksjonen er fra Puma Punku-området, og i mangel på forklaringer ved hjelp av moderne fysikkforståelse, har enkelte stilt spørsmålet om den har med akustisk levitasjon å gjøre. Legger til at det finnes mengder av trappeformede åssider i det området av Sør-Afrika der det kryr av steinsirkler:



Nok en snipp, snapp snute-versjon dette her, men det er tvilsomt mer eventyrlignende enn mainstreams forslag om menneskekraft til å flytte opp mot 1000 tonn stein. Jeg skulle likt å se 20.000 slaver slepe tilsvarende 50 kilo stein hver seg over distanser på mange kilometer. Ikke minst ville det vært interessant å se dem løfte og plassere steinen. Ta med i betraktningen av dette de vitnemålene etter 11. september som forteller at de ble vektløse og i et ene tilfellet ble fraktet et kvartal gjennom lufta. Også John Hutchison sier han har skapt levitasjon ved hjelp av lyd og elektromagnetisme, og om det er nøyaktig forming av kompliserte steinblokker, å få metall til å gå i oppløsning eller integreres med andre objekter, eller biler i New York som havnet på taket og oppå andre biler, er det tydelig at det finnes kunnskap et sted der ute som er holdt utenfor lærebøker i fysikk.


http://en.wikipedia.org/wiki/Coral_Castle

http://en.wikipedia.org/wiki/Pedra_Furada_sites

http://klimaforskning.com/forum/index.php/topic,1515.msg33741.html#msg33741

http://www.youtube.com/watch?v=gcD1h9DYitg

http://sv.wikipedia.org/wiki/Henry_Kjellson

http://www.bibliotecapleyades.net/ciencia/antigravityworldgrid/ciencia_antigravityworldgrid08.htm
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Utlogget Jostemikk

  • Administrator
  • Fingrene mine er klistra til klimatastaturet
  • *****
  • Innlegg: 7136
  • Ondskapens grobunn er dårskap og troskyldighet
Sv: Om å bli en integrert del av noe annet - eller om å synge en stein
« Svar #20 på: Februar 15, 2014, 17:34:35 pm »
Et tillegg til forrige innlegg

Planetens rutenett som vist på illustrasjonsbilde i forrige innlegg:



Dette mønsteret kalles også livets blomst, og finnes preget/etset (vitenskapen kan ikke forklare hvordan det er gjort) i steinblokker i mange land. Blant annet finnes en slik preget i steinen for flere tusen år siden i Egypt.

Livets blomst:

[attachimg=1]

På steinblokk i nærheten av pyramidene i Egypt:



Jeg har tidligere nevnt Roslyn Chapel i Skottland, der taket er fullt av geometriske figurkoder som man nå påstår å ha tydet som nettopp dette. Bildet over av livets blomst fra Egypt har jeg forresten hentet på en frimurer-side, og deres store interesse for det de kaller historisk, hellig geometri, er en av årsakene til at jeg har skrevet deler av frimurer-relatert stoff. All denne gamle kunnskapen har sin opprinnelse tilbake til Sumer og Egypt, der den judaiske tro kommer fra, som igjen er grunnlaget for frimureriet.

Ta en titt på frimurersiden:

http://www.phoenixmasonry.org/sacred_geometry_the_flower_of_life.htm

Dette igjen henger også sammen med tråden translator startet på forumet om en alternativ, elektromagnetisk forklaring på både tyngdekraft og verdensrommets struktur og effekt, TOE: The Electric Universe.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Utlogget Jostemikk

  • Administrator
  • Fingrene mine er klistra til klimatastaturet
  • *****
  • Innlegg: 7136
  • Ondskapens grobunn er dårskap og troskyldighet
Sv: Lyd er en integrert del av taket i Rosslyn Chapel
« Svar #21 på: Februar 16, 2014, 10:00:43 am »
Rosslyn Chapels musikk - tålmodig far/sønn-team knakk koden?

Fram til nå har jeg bare nevnt litt om frimurernes berømte mesterverk ved Roslin Glen i Skottland. Jeg har ikke kunnet gjort særlig mye annet enn å oppfordre de på forumet som har uttrykt interesse for resonans og geometri å undersøke dette selv, for å kunne lære nok til å danne seg en mening.

Kanskje har problemet vært at bare man nevner Rosslyn Chapel etter Dan Browns bok Davinci-koden, kobles hjernebremsen inn for fullt på grunn av alle avisskriveriene om konspirasjonsteorier? Blir det enda verre av at frimurerne/tempelridderne står bak? Kanskje det skyldes at det ikke er interessant stoff for kritiske fagmenn? Kanskje er det for vanskelig? Det siste stemmer for meg. Min oppgave er å finne sporet etter jaguaren, så får de som kan fotografere stå for resten hvis de liker å ta bilder av jaguarer.

Denne tråden skal avsluttes med saken om å bli en integrert del av et skipsdekk, og det blir neste sak. Dette innlegget blir mitt nest siste hovedinnlegg i denne tråden.

Rosslyn Chapel

Sitat
Rosslyn Chapel, formally known as the Collegiate Chapel of St Matthew, was founded on a small hill above Roslin Glen as a Catholic collegiate church (with between four and six ordained canons and two boy choristers) in the mid-15th century. Rosslyn Chapel and the nearby Roslin Castle are located at the village of Roslin, Midlothian, Scotland.

The chapel was founded by William Sinclair, 1st Earl of Caithness (also spelled "Sainteclaire/Saintclair/Sinclair/St. Clair") of the Sinclair family, a noble family descended in part from Norman knights from the commune of Saint-Clair-sur-Epte in northern France, using the standard designs the medieval architects made available to him. Rosslyn Chapel is the third Sinclair place of worship at Roslin, the first being in Roslin Castle and the second (whose crumbling buttresses can still be seen today) in what is now Roslin Cemetery.

[attachimg=1]

Ei arkitektonisk og ingeniørmessig perle med godt synlige hemmeligheter

Tre bilder fra det innvendige taket i kapellet. Det er der det befinner seg det som dette innlegget handler om.

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

Sitat
Rosslyn Chapel music score 'decoded'

Wednesday, May 2, 2007


Carvings on the 600 hundred year old Rosslyn Chapel in Scotland represent a coded form of a musical score, the father-and-son team of Tommy J. Mitchell, 75 and Stuart Mitchell, 41, say.

"[The] Rosslyn Chapel holds a musical mystery in its architecture and design. At one end of the chapel, on the ceiling are 4 cross-sections of arches containing elaborate symbolic designs on each array of cubes (in actual fact they are rectangles mostly). The 'cubes' are attached to the arches in a musically sequential way. And to confirm this, at the ends of each arch there is an angel playing a musical instrument of a different kind. After 27 years of study and research by [Stuart's father Thomas J. Mitchell], we believe he has found the pitches and tonality that match the symbols on each cube, revealing its melodic and harmonic progressions," said T. Mitchell on a statement posted on his website.

The musical score has been "frozen" in the chapel for 600 years. Inside the chapel, there are 13 angels T. Mitchell calls the "orchestra of angels," which are carved into the chapel's arches and who appear to be musicians.

Surrounding the angels are 213 geometric symbols that were found to resemble sound waves at different pitches. After decoding all the symbols to match the soundwaves, they found the song which researchers say is part of the "cymatics" music system, also known as the "Chladni patterns" which is the study of wave phenomena associated with the physical patterns produced through the interaction of sound waves in a medium.

I et tidligere innlegg i denne tråden har jeg lagt ut litt om Chladni-mønstre. Her er det en gang til:

Mer om frekvens og resonans, denne gang også i forhold til platestørrelsen (Chladni-plate).

Ernst Chladni

Litt om eksperimenter som an etterprøves. Chladni-mønstre med oppskrift.

Dette får en til å tenke på snøkrystaller. Dette er vanndråper:


Swinging water drops (by Hans Jenny)

Sandmønstre, lik frekvens, forskjellig størrelse på platen:


Sand patterns as a function of the size of the plate

<a href="http://www.youtube.com/v/wvJAgrUBF4w" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.youtube.com/v/wvJAgrUBF4w</a>



Kymatikk

Sitat
Cymatics (from Greek: κῦμα "wave") is the study of visible sound and vibration, a subset of modal phenomena. Typically the surface of a plate, diaphragm, or membrane is vibrated, and regions of maximum and minimum displacement are made visible in a thin coating of particles, paste, or liquid. Different patterns emerge in the excitatory medium depending on the geometry of the plate and the driving frequency.


Cornstarch and water solution under the
influence of sine wave vibration



Resonance made visible with black
seeds on a harpsichord soundboard


Etymology

The generic term for this field of science is the study of modal phenomena, retitled Cymatics by Hans Jenny, a Swiss medical doctor and a pioneer in this field. The word Cymatics derives from the Greek 'kuma' meaning 'billow' or 'wave,' to describe the periodic effects that sound and vibration have on matter.

Som avslutning kommer en video med Michael Tellinger fra Sør-Afrika. Her får dere se de lyd-steinene jeg så vidt har nevnt. Alt om dette skjer iløpet av de første 1:45 min. av videoen. Formede steiner med klang som ei kirkeklokke.

<a href="http://www.youtube.com/v/3Cs1IXF9oz8" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.youtube.com/v/3Cs1IXF9oz8</a>


http://en.wikipedia.org/wiki/Rosslyn_Chapel

http://en.wikinews.org/wiki/Rosslyn_Chapel_music_score_'decoded'

http://en.wikipedia.org/wiki/Rosslyn_Chapel

http://en.wikinews.org/wiki/Rosslyn_Chapel_music_score_'decoded'

http://en.wikipedia.org/wiki/Cymatics
« Siste redigering: Februar 16, 2014, 10:08:28 am av Jostemikk »
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Utlogget Jostemikk

  • Administrator
  • Fingrene mine er klistra til klimatastaturet
  • *****
  • Innlegg: 7136
  • Ondskapens grobunn er dårskap og troskyldighet
Sv: Om å bli en integrert del av et skipsdekk
« Svar #22 på: Februar 17, 2014, 01:42:29 am »
Philadelphia-eksperimentet

Dette blir det siste hovedinnlegget i denne tråden. En tråd jeg startet ene og alene fordi jeg ønsket klare koble sammen flere av de hendelser og saker jeg har tatt opp. Dette blir også et slags oppsamlingsinnlegg, der løse ender knyttes sammen for kanskje å vise at om man synger/spiller en stein i Tibet, frakter gigantiske steinkolosser i Egypt, Asia, Sør-Amerika eller andre steder, pulveriserer World Trade Towers, John Hutchisons sjokkerende fysikkeksperimenter ved hjelp av lyd/elektromagnetisme/resonans, så peker alt tilbake i retning av Nicola Tesla. Så kan en jo spekulere på hvor han fikk sin kunnskap fra. Mesteparten er som tatt ut av judaismens og frimureriets samlede verker, hvilket er årsaken til mitt forrige innlegg om Rosslyn Chapel i Skottland.

The New Yorker Hotel i begynnelsen av januar 1943

Den 7. januar 1943 døde det serbisk-amerikanske geniet Nicola Tesla alene på rom 3327 i The New Yorker Hotel. Han ble funnet av værelsespiken to dager etter at han hadde hengt opp et Ikke forstyrr-skilt på døren.

         
Nicola Tesla som 23-åring    Tegning fra Teslas patent-         I 1898 demonstrerte Tesla sin  Tesla og hans coil
i Serbisk nasjonaldrakt
        søknad for vekselstrømmotoren    nye patent for radiostyring

Den ihuga frimureren J. Edgar Hoover som var inne i sitt niende år som byråsjef, koblet raskt inn FBI, som først stengte av hele hotelletasjen, og deretter oppsporet og beslagla alle Teslas eiendeler. Ikke før i 2013, og da etter rettsordre i forbindelse med en Freedom of Information-henvendelse ble deler av Teslas dokumenter frigitt.


FBI-sjef J. Edgar Hoover

Det stadig flere undres over er hvorfor dette menneskehetens muligens største geni sin forskning ble undertrykket og hemmeligstemplet i så mange år. Han ble fjernet fra historien, og ikke i en eneste lærebok i skolen var han nevnt. Tesla tok allerede i 1900 patent for trådløs overføring av elektrisk energi, og da Marconi i 1904 søkte sin patent på lydoverføring til radio, hadde Tesla allerede 17 godkjente patenter innenfor dette forskningsområdet. Således ble han frastjålet æren og pengene for denne oppfinnelsen, og det var tvilsomt særlig til trøst for Tesla at han fikk full oppreisning post mortem, og nå er regnet som oppfinner av radioen. Denne oppreisningen skjedde gjennom en rettskjennelse i 1943, men nyheten har ennå ikke nådd norske lærebokforfattere som fortsatt lærer norske skolebarn og -ungdommer at Guglielmo Marconi fant opp radioen.

Philadelphia Naval Shipyard i slutten av oktober 1943

Drøye ti måneder etter Nicola Teslas dødsfall, og halvveis inn i 2. verdenskrig, var det amerikanske forsvaret ved marinen i full gang med høyst hemmelige forskningseksperimenter, og den berømte krigsvåpenforskeren Albert Einstein var altfor mye av en produktiv akademiker til kun å nøye seg med utviklingen av atombomba gjennom det like hemmelige Manhattanprosjektet som varte fra 1942-1946.


Trinity-testen


Albert Einstein, en av
atomkappløpets fedre


Eksperimentet som hadde foregått på høygir hele sommeren og høsten er i ettertid kjent som Philadelphia-eksperimentet, og Albert Einsteins innsats dreide seg om hans forente og totale fysikk-teori, av Einstein selv kalt the unified field theory, som sammen med hans tid og rom-teori (hans uferdige spesielle relativitetsteori), elektromagnetisk stråling forent med gravitasjonskraften, og flere av Nicola Teslas teorier og eksperimenter ikke bare skulle gjøre amerikanske krigsskip usynlige for fiendens radarer, men også for deres blotte syn. Eksperimentet skulle vise seg å ha visse bieffekter.

USS Eldridge og dets smule uheldige mannskap


Destroyer og eskorteskip USS Eldridge

Første gang eksperimentet ble gjennomført i Pennsylvania ble skipet bare delvis usynlig, men det fortelles om et mannskap med psykiske forstyrrelser. Under forsøk nummer to i åpent hav forsvant skipet fullstendig, og da det dukket opp igjen var det med et mannskap som foruten alvorlige psykiske forstyrrelser, også var minst en som hadde blitt en integrert del av skipsdekket. En av gastene som ble utsatt for dette var senere på en bar der han havnet i slagsmål, hvorpå han plutselig forsvant. Bildene under er fra filmen med samme navn, der historien er løselig knyttet til eksperimentet.

[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

Saken fornektes av både myndigheter og forskere, men finnes det mer i den enn man først skulle tro?

Marinen og myndighetene i USA avviser hele saken, og mener å ha framlagt mer enn nok dokumentasjon for dette. Fysikere har uttalt seg negativt med begrunnelse i at dette er ukjent fysikk, men det finnes unntak. Der pekes det på at dette pr. teori kan være mulig, og om Philadelpia-eksperimentet slik jeg har beskrevet det i dette innlegget aldri var en realitet, så vil det kunne være mulig i framtiden.

Det er imidlertid et problem med denne kategoriske avvisningen, og han er fra Canada og heter John Hutchison. Om han har jeg skrevet mye tidligere, og jeg gjengir noe av dette.

John Hutchison - mannen som ønsket å forstå og gjenta Nicola Teslas teorier og eksperimenter

Det er to ting som alltid fører til at noe får all min oppmerksomhet. Saker som får oppmerksomhet fra tusener av profesjonelle (og deres groupies) debunkere, og at filmer om kontroversielle temaer blir slettet på Youtube i hundretall. Folk legger dem ut igjen, men borte blir de hver eneste gang. Denne saken har også et tredje interessant faktum. Militæret og myndighetene i USA og Canada og deres tydelige behov for å minne John Hutchison om taushetsplikt, unndragelse fra offentligheten osv.

Dr. Judy Wood har brukt mye tid og krefter på denne effekten, Hutchison-effekten for å finne en fysisk forklaring på hva som skjedde med World Trade Towers da de gikk i oppløsning, og har også samarbeidet med Hutchison for å gjenskape noen av hans eksperimenter og dokumentere dem ved hjelp av film. De interessante filmene som har blitt et resultat av dette har gått den grimme skjebnen i møte. Denne kontoen er slettet, eller Filmen er slettet grunnet opphavsrettigheter, er det som møter en når en klikker på linkene til Youtube. Det siste er jo interessant. Vi snakker tross alt om en privat finansiert produksjon om forskningen til et like privat menneske.

Å fusjonere helt forskjellige materialer uten hjelp av varme er en realitet

Her er noen bilder av noen resultater av Hutchisons eksperimenter med frekvens, resonans og elektromagnetisme, der Tesla-coilen er en del av det.

Treverk og aluminium:



Stål (spisebestikk) og aluminium:



Mynt og aluminium:



De neste bildene viser hvordan metall oppløses/deformeres på abnormt vis.





De neste bildene er fra biler som ble utsatt for en ukjent effekt da tårnene raste på WTC den 11. september 2001.









John Hutchison har fortalt om to andre effekter av enkelte av eksperimentene han har utført. Det ene er produksjon av store mengder støv fra metallet han har benyttet. Det andre er en uttalelse han kom med om at deler av metallet enkelte ganger ble delvis usynlig, og at denne effekten kunne sitte lenge i etter at eksperimentet var avsluttet.

Hutchison benytter også kvarts/krystaller i forbindelse med mange av sine eksperimenter, og han har blant annet laget batterier han mener leverer evig strøm. Dette er en av årsakene til at jeg har skrevet en del om de store antallet geometriske steinkonstruksjonene i Sør-Afrika, og har lagt ut litt om krystallsteiner med klang som kirkeklokker. Om det har noen relevant sammenheng vet jeg ikke.

Er alt dette historisk kjent fysikk forbeholdt de få?

Dette har jeg tatt opp mye om i en annen tråd om fantastisk byggekunst for flere tusen år siden, og har kommet med noen tanker om hvordan det var mulig å transportere dem. Hvordan de formet og tilpasset dem er vel det eneste jeg ikke har skrevet om, og det skyldes at det er helt uforståelig for en med min manglende kunnskap.

Jeg har også skrevet en del om hvem som besitter historisk kunnskap. Jeg har til hensikt å avsløre mye mer om dette. Tiden vil vise.

Men de hadde vel ikke elektrisitet i gamledager? Ikke godt å si. Noe hadde de i hvertfall i Irak for et par tusen år siden.

[attachimg=4]

[attachimg=5]



http://en.wikipedia.org/wiki/Philadelphia_Experiment

http://en.wikipedia.org/wiki/Nikola_Tesla

http://en.wikipedia.org/wiki/J._Edgar_Hoover

http://vault.fbi.gov/nikola-tesla/nikola-tesla-part-01-of-01/view

http://en.wikipedia.org/wiki/Manhattan_Project

http://en.wikipedia.org/wiki/Guglielmo_Marconi

http://en.wikipedia.org/wiki/Albert_Einstein

http://en.wikipedia.org/wiki/Unified_field_theory

http://www.imdb.com/title/tt0087910/
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Utlogget Jostemikk

  • Administrator
  • Fingrene mine er klistra til klimatastaturet
  • *****
  • Innlegg: 7136
  • Ondskapens grobunn er dårskap og troskyldighet
Sv: Om å bli en integrert del av noe annet - eller om å synge en stein
« Svar #23 på: Februar 24, 2014, 22:40:56 pm »
Et tillegg til forrige innlegg angående etter-effekter av Hutchison-eksperimentene, nå koblet opp til to andre ting. Først til World Trade Center med tårnene 11. september 2001. Dette er fra Dr. Judy Woods nettside, og link finnes i bunnen av innlegget. Der finner dere videoen jeg har hentet bildene fra.

[attachimg=1]

[attachimg=2]



http://drjudywood.com/videos/hiroshima.html
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Utlogget seoto

  • Administrator
  • Superhelt!
  • *****
  • Innlegg: 3673
  • Sannhet behandles i dag lik porno - i det skjulte.
Sv: Om å bli en integrert del av noe annet - eller om å synge en stein
« Svar #24 på: Februar 25, 2014, 08:56:35 am »
Takk for alt arbeid du har lagt ned! :) Det er ekstremt viktig at noen samler informasjon som finnes, men ikke fortelles oss av MSM eller våre utdanningssystemer.

Nå begynner jeg endelig å føle at opplysningene om 911 begynner å henge på greip. Dessverre har jeg ikke tid til å se hele videoen i dag, men skal se den i kveld eller imorgen tidlig. Dette er en video man absolutt bør se, under forutsetning av at man ønsker - og våger - å se sannheten, da ... Fornektelse av virkelighet synes å sitte dypt i våre slavegener ;)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Utlogget Jostemikk

  • Administrator
  • Fingrene mine er klistra til klimatastaturet
  • *****
  • Innlegg: 7136
  • Ondskapens grobunn er dårskap og troskyldighet
Sv: Om å bli en integrert del av noe annet - eller om å synge en stein
« Svar #25 på: Mars 07, 2014, 00:02:16 am »
Nå begynner jeg endelig å føle at opplysningene om 911 begynner å henge på greip.

Det er aldeles supert, seoto, for det er derfor jeg holder på med dette!

Jeg gjør mitt beste for å sette alle disse hendelsene i sammenheng, og da jeg første gang leste det Dr. Judy Wood har samlet av stoff om 11. september 2001 og hendelsene i USA, falt endelig min egen tiøring på plass, og haugevis av ting jeg hadde lurt på i flere år begynte å gi mening. Tankene gikk som ei flipper-kule i hodet de neste ukene. Elektromagnetisme, lyd og resonans. Hvis proponentene av det elektriske universet har rett, noe jeg blir sikrere og sikrere på at de har, blir det også mulig å forstå hvordan man kan oppheve tyngdekraften ved hjelp av å skape elektromagnetiske felter i forbindelse med varierende lydfrekvenser. Dette betyr også at Tesla hadde helt rett da han fortalte at jorda sang som ei klokke, og at all energien vi trengte bare var å ta "rett ut av lufta".

Angående Philadelphia-eksperimentet og koblingen til Tesla/Hucthison, og den effekten som blant annet gjorde ting usynlige, både folk og skip, og som dessuten var et vedvarende fenomen for de som ble utsatt for det, så ta en titt på de siste bildene frigitt av John Hutchison:

[attachimg=1]
Levitation of a dissappearing bar of steel.

[attachimg=2]
A copper pipe disappearing as it rises.

[attachimg=3]
The disappearing cannonball.

Selv kaller Hutchison dette for wobbling in and out of existence. Virkeligheten, eller "virkeligheten" blir forvrengt, og gjenstander blir helt eller delvis usynlige.

Glem heller ikke videoen jeg la ut i første innlegg i denne tråden, de om den forferdelige lyden fra jorda/himmelen som har skremt vettet av folk og fe over hele kloden. Tenk så videre på dette med lyd/resonans, og hvor lite som skal til for å skape forbausende ødeleggende effekter. Deretter bør en kanskje på egenhånd ta en nøyere titt på USAs Starwars-program.

Her er videoen en gang til, og jeg håper alle tar seg tid til å se/høre på den, og deretter fortelle om dette til alle de kjenner.

<a href="http://www.youtube.com/v/FHi6LjKuNl4" target="_blank" rel="noopener noreferrer" class="bbc_link bbc_flash_disabled new_win">http://www.youtube.com/v/FHi6LjKuNl4</a>
« Siste redigering: Mars 07, 2014, 15:00:02 pm av Jostemikk »
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren