Medlemmers innlegg

Startet av ebye, oktober 24, 2011, 16:58:31 PM

« forrige - neste »

ebye

Hvordan søker jeg for å finne et bestemt innlegg? Jeg har navn og dato, men husker ikke hvilket tema eller hvilken tråd.

Jeg har et svar å gi på et spørsmål i dette innlegget.

Når jeg søker på navnet, får jeg ikke opp noen med riktig dato.


seoto

Vet du hvem som skrev innlegget?
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

ebye

Ja. Det var bebben og det ble etterlyst stedet med omtale av Benestads invitasjon til dialog.

seoto

Da kan det enkleste være å gå til Medlemmer, klikke på Bebben, og se hans innlegg. De står sortert etter dato.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

seoto

Jeg gjorde et søk på Bebben som medlem og Benestad som søkeord, og fikk opp en del sider.
Noen ganger kan denne søkemotoren være litt dum, men jeg antar at jo bedre vi blir kjent med den, desto bedre resultater vil vi få.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

ebye

Det er tross alt slik at fortsatt "trumfer mennesket over IKT!  :)

Skrivebordet, organiseringen og funksjonene her er jo helt mega. Godt jobba av de som gjorde valget og jobben i sin tid. Forskning.no holder stadig på med steintavler. AD ligger vel på perioden da Gutenberg startet opp.

ABCNyheter har et forum for meninger. Der skriver du og publisere selv. Skrivebordet inneholder også der det samme som WORD. Det er mulig at det med å legge inn en klikkbar lenke (direkte i teksten) er litt enklere.

Bebben

Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

ebye

Hei Bebben,

Nei det var ikke den. Svaret mitt er avgitt av "ebye" på riktig tråd under "CO2 og menneskeskapte påvirkninger"

Sv: Den gode dialog
« Svar #23 på: I dag kl. 07:45:14 pm »

Det skal nok bli mer direkte lenker etter hvert som jeg blir en erfaren buker. ;)