Ny sjef i NRK

Startet av bøvelen, desember 11, 2012, 15:07:47 PM

« forrige - neste »

bøvelen

Ny sjef, Tor Gjermund Eriksen
sikkert like bra som sine forgjengere
med bakgrunn fra SV og Ap
rådgiver for Erik Solheim
Alt som før i statskanalen altså
Ikke noe forventet ny kurs der i gården, nei

Jostemikk

Auda! Dette er i tråd med det meste annet av toppledelse i samfunnet, bøvelen. Det finnes sjelden nye koster. Bare kopier som erstatter de gamle slitte.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

ebye

Min assosiasjon gikk rett til BBC og indoktrinering

http://klimaforskning.com/forum/index.php/topic,1043.msg19444.html#msg19444

En kan da bli skrømt av mindre?

Dette sikrer vel NRK stø kurs rett mot den dødelige og fullstendig ødeleggende klimakrisen?    :-\

I følge det offisielle Norge, kommer de menneskeskapte klimaendringene og den globale krisen raskere og kraftigere enn vi hadde trodd. Enkelte påstår at disse endringene er her allerede. Men ingen av de jeg har snakket med, har sett'n.   ;D

seoto

Uff og uff! :( Men de hadde kanskje ikke så mye å velge blant?


    • Thor Gjermund Eriksen, 46 år, konsernsjef, Oslo
    • Per Arne Kalbakk, 43 år, programdirektør, Oslo
    • Andreas Andy Olaussen, 29 år, arbeidssøkende, Sarpsborg
    • Sondre Ljungstrøm, 19 år, arbeidssøkende, Ulefoss
    • Ola Mo, 19 år, lærling, Seljord
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

ebye

Hva med Ola Mo, kanskje han er skeptisk eller lærenem?    ;D

Telehiv

Siterer litt personalia fra Wikipedia:

"Eriksen har sin politiske bakgrunn i Sosialistisk Venstreparti (SV) og var flere år medlem av sentralstyret i SVs ungdomsorganisasjon Sosialistisk Ungdom, men har nå meldt seg inn i Arbeiderpartiet. Han har vært pressesekretær på Stortinget for SV og blant annet personlig rådgiver for Erik Solheim og tidligere byrådssekretær for miljø- og samferdselsbyråd Raymond Johansen i Oslo."

Vel, jeg har ikke grunnlag for å vurdere hvordan han vil fungere som leder for NRK, om han er verre eller bedre som leder.
Men at det nå åpnes opp for særlig kritiske innsigelser til klimaalarmismen NRK har servert så rikelig så langt - det har jeg ikke store håp om!

Men gammel dannelse tilsier vel at vi får vente og se? Det kan jo hende at han er så medieproff at han etterhvert skjønner når han har en tapt sak i fanget?
Vi får ønske ham lykke til, og gi ham en sjanse til å vise at han kan balansere klimamaktprofilen bedre enn forgjengeren.   
Vitenskapen kan av og til risikere å bli innhentet av sannheten

ebye

Enig, Telehiv. Men samtidig er jeg stadig forundret over hvor ofte en kritisk røst får rett.

Førsteinntrykket er oftest en sikker vinner, også det leste inntrykk!    8)