NrK-debatt om Klimaendringer

Startet av Amatør1, juni 05, 2013, 23:25:40 PM

« forrige - neste »

Amatør1

Sitat fra: seoto på september 02, 2013, 23:05:21 PM
I kveld fikk jeg en e-postreklame fra Amazon.

Den heter "Agenda 21", og er skrevet av Glenn Beck.
http://www.amazon.com/dp/B00902UC0W/ref=pe_259560_32321590_pd_re_dt_lm1

Jeg har lest innledningen. Det er vel en slik verden disse gale menneskene ønsker for oss:




They took Mother away today.


Huff...

1984 er jo nesten rene utopia i forhold til dette, som framstår verre enn en konsentrasjonsleir.

1984 var skrevet i 1948. Tallet "21" i Agenda 21 står for det 21ste århundre, det som nå er 13 år gammelt. Hvis du ser på hva de som kaller seg politikere konsentrerer seg om for tiden, så er det i hovedsak å innføre ekstremt kostbare "fornybar energi"-innretninger som alle vet ikke kan dekke behovet i et moderne, fritt samfunn. Det andre de er opptatt av er å forhindre individuell mobilitet mest mulig, det siste var jo at de ønsker å forby kjøpesentra utenfor byene (faktisk!). Resultatet av en slik politikk vil etter hvert gå i retning av de tilstandene denne boka beskriver, et autoritært samfunn der billig energi ikke eksisterer for den menige innbygger, der man er total-overvåket og der selv de mest grunnleggende menneskelige rettigheter og friheter er fratatt en.

Ikke stem på slike folk.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

seoto

Sitat fra: Amatør1 på september 03, 2013, 08:32:45 AM
Ikke stem på slike folk.

Du har helt rett, og jeg har bestemt meg for ikke å stemme. Det er ingen grunn til å tro annet enn at samtlige av dagens partier støtter Agenda 21. Og vårt lisensfinansierte NRK bedriver ren og skjær ekstrem-propaganda! Snakk om at folk er prisgitt skjebnen, selv om flertallet fortsatt ikke forstår noe som helst av hva som er i ferd med å skje.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.