Den som leter mer, vil finne mer! Og må da finne seg i å bli erklært paranoid konspiratorisk (men det er når den beskyldningen kommer du vet at du er nær den virkelige innsikt)
Takk for anerkjennelsen av mitt innlegg. Som du skriver i sitatet over, er det fort gjort å bli erklært paranoid konspiratorisk. Det krever god balanse, men selv da er det mange som stempler de som ønsker å ta en titt bak kulissene. Men det er vel det som er meningen, og derfor vi blir opplært til ikke å stille for mange spørsmål.
Siden jeg har hatt en tendens til å ønske å finne de virkelige årsakene, har jeg gravd mye i dette, spesielt de siste par årene. Det er et skikkelig sammensurium som dukker opp, man må nesten være involvert for å kunne forstå hvordan alt griper inn i hverandre. Men en ting kan kan sies: Tidligere statsledere og mektige personer fortsetter å nyte makt, de kan ikke leve uten. Som jeg har sagt tidligere, vet jeg ikke hva som er best og verst for verdens framtid, men jeg misliker sterkt hemmeligheter og bedragerier! Vanlige mennesker blir sett ned på, som undermennesker ute av stand til å forstå hva som er best for dem selv. Gi folket brød og sirkus - og dårlig samvittighet for å nyte det!
Jeg håper flere blir med i diskusjonen.
Selv ser jeg for meg en tid hvor jeg enda en gang må gå gjennom hva jeg hittil har funnet, bli flinkere til å gå rett til hestens mule, nemlig FN-systemet, og systematisere mine funn. Det er utrolig hvor mye informasjon man kan finne dersom man leter! Klimaforskerne er småguttene som blir fersket på åstedet, mens de som lokket dem inn i spillet, trygt gjemmer seg i kulissene.