FNs nettverk av organisasjoner

Startet av seoto, desember 01, 2011, 10:36:15 AM

« forrige - neste »

Amatør1

Sitat fra: Gloføken på februar 08, 2012, 22:36:34 PM
FNs organisasjonskart 2007

http://www.unric.org/html/norwegian/pdf/un_chart_norwegian.pdf

Himmel og hav. Dette er laget for å være totalt ugjennomtrengelig.

Denne var jo rent Orwellsk
UNDEF FNs demokratifond
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ebye

Sitat fra: Reparatøren på februar 08, 2012, 23:10:48 PM
FN som var etablert for å stå for, og være garrantist for alt som var bra for menneskene. Fred, Frihet og Mennskeverd, har utviklet seg til verdens Gjøkunge. Det måtte et IPCC til, før det ble forstått. FN er en verdens makt faktor, sammen med NATO. Så kan en fillosofere over hvem som har den virkelige styrringen!
Hvem som er Capo Di Tutti Capi. For det er det, det har utviklet seg til. Verdens Mafia. Er jeg for hard? Ikke med det materialet jeg sitter med, men ikke kan bevise.
Dette er mer enn komplisert, Reppen.

FN har en tilsynelatende makt i klimasammenheng. Men, de er helt maktesløse i sammenheng med Syria.

Mulig dette er litt OT, men likevel. Russland og Kina stopper FN-tiltak mot Syria. USA, Kina, Canada, Brazil vil ikke være med på klimakjøret til FN, Kyoto osv. Hva er det som gjør Klima-FN sustainable:-\

Gloføken

Sitat fra: seoto på februar 08, 2012, 22:45:49 PM
Takk for linken! :) Jeg hadde sett et slikt kart tidligere, men var bare ikke i stand til å finne det igjen!

Bare hyggelig, Seoto :)   Ugjennomtrengelig ja, kan vel kalles FNs festningsverk ???
It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

seoto

Festingsverk, ja - det ga straks et bilde i mitt hode: Hovedorganisasjonen godt beskyttet i midten, med mange ringmurer rundt (de viktigste nærmest), og et ringverk av fotsoldater helt ytterst ;)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

seoto

Jeg fant ikke den artikkelen jeg så tidligere i uka, men jeg fant noe minst like viktig: UNGEI (United Nations Girls' Education Initiative). Hvor mange har tidligere hørt om UNGEI?

De har gitt ut en pdf-fil som tar for seg hva de skal gjøre, hovedmålet for "Environmental Education Resource Pack (EERP)".

SitatPurpose: Today, more than ever before, children are faced with increasing and chronic degradation of natural resources, greater prevalence and severity of natural disasters, and the growing necessity for forced migration. The main purpose of the Environmental Education Resource Pack (EERP) is to provide a tool which will support countries in strengthening children's knowledge, skills, attitudes and ability to adapt to a changing physical environment, while providing a mechanism to promote and support the use of facilities-based environmental solutions.


Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

seoto

Hukommelsen virker fortsatt - bare litt treg ;)
Det var hos Donna Laframboise jeg fant opplysningene om UNESCO!
Hun tar for seg hvordan fremtidens barn skal læres opp til å tenke korrekt.

Proselytizing to Toddlers
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

sinus

Jeg vil oppfordre folk her inne til å sette seg inn i FN`s "Agenda 21", og: Codex Planetarius
http://www.un.org/esa/dsd/agenda21/
http://www.codexalimentarius.net/web/index_en.jsp

Informasjon er ikke alltid sann. Den bør granskes. Slik Agenda 21 bør granskes.

Da WHO lanserte pandremix vaksinen mot svineinfluensa, ble millioner av mennesker over hele verden vaksinert. WHO, tidligere ledet av Dr. Gro Harlem Brundtland (innførte det elitistiske begrepet bærekraftig i Norge), skapte bevisst en massehysteri over hele verden. Dette skapte panikk hos mange, som ikke våget å stille spørsmål ved vaksinen. Uavhengig forskning har i ettertid konkludert med at Pandremix vaksinen inneholdt kvikksølv, og andre svært helseskadelige stoffer. Kvikksøv er som kjent naturens giftigste grunnstoff, etter plutonium. Ikke under noen omstendighet skal mennesker ha kvikksølv i seg. Mange er blitt syke av denne vaksinen. Folk har fått redusert immun- forsvar. Noen har utvikler ME (myalgisk emfysen)- rettere kalt kronisk tretthetssyndrom. Andre har fått auto- immune sykdommer/kroniske irreversible sykdommer.

WHO ga seg ikke med det. De lanserte HPV vaksine for unge jenter, og propaganderte med at hvis de ikke tok denne livsnødvendige vaksinen, ville svært mange få HPV viruset, som med høy sannsynlighet ville føre til kreft i underlivet. Denne påstanden har vist seg å være en løgn. Uavhengig forskning har nok en gang falsifisert de forskningskriterier som lå til grunn, for at WHO kunne lansere denne vaksinen. Det er ingen statistisk signifikant faktor/korrelasjon mellom HPV virus og kreft.
Av de ca. 32 millioner mennesker som likevel har tatt HPV vaksinen, så har svært mange blitt syke. Denne gang med andre alvorlige irreversible kroniske sykdommer. Mange har også mistet livet.

WHO: World Health Organization.
Verdens Helse Organisasjon. Pusher på med Codex Alimentarius. Dette programmet innebærer vaksinasjonsprogrammene i fortid, og kommende vaksinasjonsprogram. Det innebærer mye mer. B.l.a strenge regler i USA, om at egenproduksjon/dyrking av økologisk mat er straffbart. All matproduksjon skal overtas av FN, og tilsettes GMO fra Monsanto. Dette er også planen for Norge. Allerede nå, kan vi ikke lenger se de klassiske salathodene fra Isberg, eller norskproduserte grønnsaker i butikkene. Nå kommer det meste fra giganten Bama. Svært mye av maten er allerede innsatt med GMO (Genmodifiserte Organismer). Genmodifisisering fra Monsanto er ensbetydende med å knekke DNA struktur i både planter og mennesker. Dette er blitt dokumentert og forsket på, fra uavhengig hold.

Spørsmålet er så: Er det på tide at nordmenn, og at menneskeheten nå begynner å følge med i timen? Er FN, WHO, UNEP, UNESCO, IPCC, og alle de andre underavdelingene det motsatte av hva de utgir seg selv for å være? Det er åpenbart at IPCC er en gjennomført korrupt organisasjon. De har løyet om menneskeskapte klimaendringer hele veien. Klimaendringer har vi hatt siden tidenes morgen, men de har aldri vært menneskeskapte.

Det finnes ingen tvil: Våre politikere ønsker en ny verdensorden, ledet av FN.
http://www.youtube.com/watch?v=caaugWo4UAo&feature=results_main&playnext=1&list=PLF1E7ABABF517CD25

Burde man få en offentlig debatt, om vår rødgrønne regjering forfekter en elitistisk sosialisme, som trekker klare paralleller med den idealisme vi fant under 2. verdenskrig? Er dette holdbart?

Det FN bedriver, er befolkningskontroll. Bill Gates er en av verdens rikeste personer.

Bill Gates fører en offisiell profil, der han fremstår som verdens frelser. Han er en GMO -proponent. Spørsmålet er om han også er en annen, enn det verden har fått inntrykk av:
http://www.aftenposten.no/okonomi/Vil-revolusjonere-landbruket-6762506.html#.Tzr_7HPqybI




seoto

Sinus: Jeg har fulgt med på mye av dette i flere år. Det skjer veldig mye rart.

Barn i USA får tydeligvis ikke spise en sunn, medbragt matpakke lengre:

SitatPreschooler's Homemade Lunch Replaced with Cafeteria "Nuggets"

RAEFORD — A preschooler at West Hoke Elementary School ate three chicken nuggets for lunch Jan. 30 because a state employee told her the lunch her mother packed was not nutritious.

The girl's turkey and cheese sandwich, banana, potato chips, and apple juice did not meet U.S. Department of Agriculture guidelines, according to the interpretation of the agent who was inspecting all lunch boxes in her More at Four classroom that day.
[...]
When the girl came home with her lunch untouched, her mother wanted to know what she ate instead. Three chicken nuggets, the girl answered.

Apropos HPV-vaksiner: Nå skal også gutter vaksineres  ??? Kanada har allerede startet opp.

Det er mye merkelig som skjer rundt i verden nå.  På samme måte som folk flest tror på AGW, tror de også på de fleste andre ting de blir fortalt. Og de kan like godt gjøre det, for det nytter ikke å protestere ...
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

sinus

Med all respekt: Jeg er redd det ikke er så enkelt. I USA finnes allerede en opinion mote "eliten", som forbereder seg på revolusjonære tanker. Disse tanker begynner å vokse blant dissidenter i Norge også. Det gjelder å gjøre research, og innse at svært få generasjoner slipper unna mørke epoker. Jeg er optimist, men vi har uten tvil utfordringer som må løses. HPV vaksine for gutter er avslørende. Dette er intet annet enn propaganda. Vi husker alle Goebbels sitat.

Tysklands idealer og nazi- vitenskap er dessverre ikke begravet. Etter den 2. verdenskrig ble svært mange Tyske vitenskapsmenn/akademikere hentet inn til USA, i all hemmelighet. Rettere kalt operation paperclip. Tysklands angivelige begravede idealer, har i det skjulte inspirert verdens mektigste finans- eliter, hvorav de har definisjonsmakten på hvordan verden skal forvaltes, styres, og kontrolleres.

Denne eliten er høyst reell, og lever i beste velgående. For å forstå hva dette dreier seg om, må man altså være søkende, og være åpen for konspirasjonsteori. Begrepet i seg selv, er tomt og manipulerende. Dette gjør at de fleste skygger banen, bare de hører ordet. Likevel er begrepet å "konspirere" interessant.

"En konspirasjonsteori forsøker å forklare en politisk, sosial eller historisk hendelses bakenforliggende årsak som en hemmelig og ofte avledende sammensvergelse, iscenesatt av en hemmelig allianse mellom mektige personer (noen ganger omtalt som «en usett maktelite») og ikke som åpne aktiviteter eller som naturlige hendelser".

Den mest effektive måte å kunne manipulere og få kontroll over et samfunn på, er å inngå avtaler i det skjulte. Lobbyvirksomhet, og handelsavtaler i det private. Dette har foregått/foregår i stor skala over hele kloden. Demokratiet i Norge kan vi vel nesten kalle illusorisk. En meningsløs drakamp mellom høyre- og venstre aksen, som om den skulle være iscenesatt.  Det totalt meningsløse, og intetsigende begrepet: "En rødgrønn regjering", hvor vi har en svært negativ idealistisk suppe, bestående av idealer fra Hegel, Plato, sosialisme, konservatisme, og en alvorlig slump med korrupsjon, uredelighet, feighet, og inkompetanse. Det finnes sikkert flere beskrivende ord for vår regjering og dens proponenter, men jeg stopper der.

Det kan være lurt å stille seg selv spørsmålet om hvilke avtaler Norge inngikk med USA, under Marshall hjelpen. Det var garantert mange avtaler som ikke begunstiget nordmenn. I tiden fremover bør man fokusere på helse, solidaritet, vår næringskjede, ytringsfrihet, og rett til personvern,  for dem som  ikke er helt med på elitens videre planer. Det gjelder å følge med i matvarebutikkene. Holde utkikk etter GMO. Det gjelder å følge med på hva som skjer med vårt drikkevann (som skal selges til utenlandske investorer), og medisiner fra det offentlige, samt mye mer.  Den generelle miljøkampen er håpløs. Det finnes mange ildsjeler, men som likevel ikke forstår hvilke nytte- idioter de er, som fortsetter å spre klimahysteriets propaganda. "Klima og miljø" er blitt big busineess. Eksempelvis kan vi ta for oss Petter Stordalen, som nå er blitt konfident med Al Gore, og som skal bli en klima- ambassadør. Det lukter jo ikke annet enn svindel og korrupsjon, fra ende til annen.
Så lenge den totalt destruktive eliten får holde på som de gjør, så vil begrep som "miljøvennlig" ikke være annet enn sludder og vås.

Jeg må innrømme at løgnen med AGW var en genial masterplan for å få gjennomført tidenes største svindel, m.h.p globaliseringen. Denne løgnen har mange fordeler og funksjoner for eliten. En av dem er å spre frykt, som de fleste kjenner til.
Jeg er ikke en klimaskeptiker. Jeg fornekter faktisk at CO2 varmer opp klima, i den grad IPCC`s løgnaktige propaganda- apparat sier.  Det er derimot andre mindre lystige faktorer i dette spillet som jeg ikke fornekter. 

Vi kan vel også si at nordmenn er ett av de mest lettlurte folkeslag i verden. Dette kan skyldes mange ting. En av dem, er "brød og sirkus". Uten nød, vil heller ikke en naken kvinne lære å spinne.


seoto

Besøkte akkurat WUWT, og det er interessant å se at nå har Eschenback sugd tak i Agenda21 og FN. Kanskje ting begynner å gå opp for folk?
http://wattsupwiththat.com/2012/02/26/rio20-meets-agenda-21/

En god kommentar, den første (de andre har jeg ikke rukket å lese).

Severian says:
February 26, 2012 at 7:24 am

Thatcher also said something interesting that's applicable to all this, in response to a statement from someone allegedly concerned about income inequality, or gap. The left doesn't care if the poor get poorer as long as the rich get less rich. Another excellent observation.

The more I see the more I realize that Orwell was A raging optimist.


Det kan nok bli mange spennende debatter i tiden som kommer. Godt at noen som er litt mer "etablert" setter søkelyset på det.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.