WWF - styrer de klimapolitikken?

Startet av Jostemikk, desember 07, 2011, 16:10:29 PM

« forrige - neste »

seoto

Som vanlig roser NRK de hjernevaskede opp i skyene! Ingen overraskelse der. La fanatismen og diktaturet ta makten, mens folk innbilles at det er deres egne ønsker!

Jorda slukket lyset for miljøet

Egentlig forstår jeg folk svært godt, har vært der selv, man mener så forbaska vel! De er så dyktige i å tale til det gode mennesket i oss, det mennesket som ønsker en god og rettferdig verden. Hvordan skal folk kunne ha kunnskap om mye av råttenskapen som ligger bak?

Nok en gang: Veien til helvete er brolagt med gode forsetter!
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

seoto

Nå har jo søsteren til selveste Siv Jensen overtatt roret i WWF Norge, og gir oss et godt bilde av hva vi kan forvente oss med henne ved roret:

Verden slukker lysene for sjette gang
Sitat
- Rekordoppslutningen for årets Earth Hour viser at klimaengasjementet gløder. Nå har statsminister Jens Stoltenberg (Ap) 1 milliard stemmer for umiddelbar handling for klimaet. Regjeringen må sørge for en kraftfull klimamelding, sier generalsekretær i norske WWF, Nina Jensen, i en kommentar.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

seoto

Jostemikk startet denne tråden i begynnelsen av desember, og spurte: WWF - styrer de klimapolitikken?

Hele denne tråden burde leses på nytt. Dersom noen skulle være så heldige å kjenne en ærlig journalist, så send vedkommende til denne tråden!

Det var, og er fortsatt, et svært viktig spørsmål, men få synes å bry seg om hvilken makt WWF har - en makt som ble bestemt allerede tilbake den gangen de ble etablert, i 1961. To av grunnleggerne var de samme som grunnla Bilderberg-gruppen (de var også med på å forme FN etter krigen). Hvilken rolle biologen Huxley spilte i dette, vet jeg ikke - han kan ha vært en idealist som ble misbrukt, eller han gikk inn med åpne øyne. En av de viktigste grunnene for å anlegge WWF, var å ha en stor kamporganisasjon stående klar når behovet dukket opp, og behovet dukket opp i forbindelse med klimahysteriet. WWF (World Wide Fund for Nature) Som forventet står ikke det siste nevnt på Wikipedia, men artikkelen der gir en bakgrunn.

Det finnes enorme mengder med informasjon om WWF ute på Internett - bare hold tunga rett i munnen!

Det er på grensen til å være umulig å komme inn på alt som som har skjedd, alle årsakene, men i dag er det absolutt grunn til å rope et stort VARSKO HER når det gjelder hva som skjer, ikke minst innenfor WWF, siden det er de som har alle menneskene på bakkeplan, og kan føre saken videre ut til vanlige folk. Vanlige medlemmer tror de gjør en god og viktig jobb. Ja, det gjør de - for FN med alle deres underorganisasjoner og ønske om å styre kloden, og for WWF-ledelsen og -styret, og de som støtter disse menneskene i deres arbeid.

Who We Are
Board of Directors


Les beskrivelsen av disse lederne i WWF, og tenk godt gjennom: Er dette uskyldige, entusiastiske mennesker som ønsker det beste for Jorden og menneskene?

Man bør også ta seg tid til å lese Donna Laframboise sitt blogginnlegg: Today's News Media: Cheerleaders for the Establishment

Og hun går pent ut her. Tipper vi snart får enda kraftigere kost fra henne!

Det er vondt å våkne opp fra sin tornerosesøvn. Kjenner at jeg selv ville muligens ville ha det mye bedre dersom jeg gikk tilbake til søvnen.

Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

seoto

WWF fortsetter å vise sin sanne natur - sin følelseskulde, ja nærmest hat, overfor fattige og hjelpeløse mennesker.

Donna Laframboise har hatt et par artikler om WWFs hensynsløse herjinger i Mexico, landet som er hjemsøkt av fattige mennesker og narkotikakrigens nådeløse drap.

I dag har hun artikkelen "Mother Mexico & the Jackals"

der hun åpner med å si:

How are green groups different from yesterday's colonial powers? Their global agenda is paramount, their lack of empathy for ordinary people breathtaking.

Og videre:

The outlines of this story could hardly be starker. The WWF – an obscenely wealthy lobby group with offices in 30 countries – has targeted one of the planet's feeblest governments. It has demanded a share of Mexico's already stretched-to-the-limit-resources. It has spent two years pushing for a climate law more stringent than those in every other country save one.

Hun linker i artikkelen til sine tidligere artikler om Mexico og WWF. WWF står for en umenneskeliggjøring som er ufattelig for folk flest. Det er vel nettopp det ufattelige som gjør at enkelte fremdeles kan ha en positiv oppfatning av dem.

Noen politikere liker å se på seg selv som ansvarlige både på lokalt og globalt nivå, men hvor er deres ansvarlighet i slike saker? Det spiller kanskje ingen rolle, siden det bare er fattige mennesker det går ut over? Hvor er FN, som stadig vil ha mer av våre penger for såkalt bekjempelse av fattigdom? Sannsynligvis har FN langt større nytte av WWF enn av fattige mennesker.

Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Jostemikk

Meget alvorlig og stygt dette her. Håper verden snart får øynene opp for WWF-stygghetene.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Ewer Gladblakk.

SitatEgentlig forstår jeg folk svært godt, har vært der selv....
Godt å høre at det er andre som lurer litt over kansje vedtatte sannheter, Seoto...om både slikt og mye annet ellers.
(Godt og ærlig, og uten den personlige diffuseringa som naturlig nok kludrer til det meste med alt for så mange)....må få takke!  :)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

seoto

Takk for det, Ewer Gladblakk  ;D
Vi er jo bare ubetydelige brikker i det store spillet ... og de fleste ønsker jo å gjøre det som er godt - helt til illusjonene brister ...
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Antineo

Meget interessant, dette med WWF. Tross deres økonomiske snedige øvelser,  så kan vi også tillegge Naturvernforbudet. Deres årsberetning er ikke så søtt som regnskapet til WWF, men de klinket da til i 2010, med:

Årsinntekt: 4 398 848
Tilskudd: 34 460 606
(av dem var kr. 29 788 805 offentlige tilskudd)
Innsamlede midler, gaver mv. 2 352 033
Opptjente inntekter fra operasjonelle aktiviteter: 5 355 396
Finans- og investeringsinntekter: 118 157

Som totalt utgjorde 46 684 675

Jeg vil anta at dette er småbeløp å betrakte, sett i forhold til hvor mye den elitistiske sosialdemokratiske regjering og andre instanser klarer å sope inn, på sin helsvarte klima- agenda.

Ved å klikke litt på de ulike lenkene på NF`s nettsider, kan man fort ane "mistanke" om at dette (Plato-demokratiske) forbundet ikke er annet enn en lobbyist- organisasjon som tjener det sosialistiske arbeider-parteiets formål (hvor eliten trekker i trådene):
http://naturvernforbundet.no/klima/norsk_klimapolitikk/miljoebevegelsen-krever-toeff-klimamelding-article26833-131.html

"Miljøbevegelsen har samlet seg om felles krav til klimameldingen. Natur og Ungdom, Naturvernforbundet, WWF, Greenpeace, Framtiden i våre hender, Bellona og Zero krever at regjeringen legger frem en ambisiøs klimamelding som gir en betydelig reduksjon av de norske klimagassutslippene"

Naturvernforbundet samarbeider b.l.a  med det beryktede Zero. Sistnevnte hadde et artig deltakermøte 19. november, den 2010. Her kan vi også se mange omtenksomme finansinstitusjoner. Hyggelig er det, at grasrota egentlig ikke får være med på noe som helst, for å stoppe disse angivelige katastrofiske antropogene klimaendringene. Det er derfor vi har et (gladio) demokrati, slik at finanstopper kan passe på oss, og få gjennomført det de mener er til beste for grasrota (og dem selv)
http://www.zero10.no/deltakere

Tilbake til Naturvernforbundet. Mange av deres 20 000 fotsoldater er indoktrinert til å tro at verden faktisk snart står overfor et tipping- point. Dette  forbundet (bestående av gladgutter) jobber faktisk like aktivt som en bibel- skole, for å hjernevakse uskyldige ofre, til å få gjennomført deres vanvittige konspirasjon med så og si samtlige av de andre større "miljøvern" (lobby- organisasjoner).

Det går rykter om at frimureritet trekker i de usynlige tråder i Naturvernforbundet (og også mange av de andre miljøvernorganisasjonene). Det hemmelige brorskap kan vi alle takke mye for, i disse tider. Det går også rykter om at frimureriet en gang i det herrens år av 1914 etablerte Naturvernforbundet, slik at de kunne dele opp naturområder, og utnytte disse seg imellom. I disse tider har de jammen fått fart på sakene. Nå er disse grusomme klimaendringene blitt så skrekkelige, at de kan sope inn på klimapakker, klimakvoter, klimasouvenirer, og det ene med det andre.
http://www.naturvernbutikken.no/

Søtt er det.

seoto

Hei, Antineo! Og velkommen som medlem :)

Interessant første innlegg ;) - og jeg kan ikke se at du tar feil. Mye av dette kjenner jeg til, men det ser ut for at valget falt på WWF av flere grunner. Den viktigste grunnen er kanskje Donna Laframboise, fordi hun har bestemt seg for å fotfølge dem, og da får vi mye gratis på den internasjonale delen. Dessuten er de, i likhet med Friends of the Earth (FOE), de internasjonalt sterkeste "grønne" organisasjonene. Kanskje FOE er omtrent like sterk, men slipper unna radaren fordi deres medlemsorganisasjoner i andre land opererer under andre navn, slik som Naturvernforbundet?
SitatNaturvernforbundet er tilsluttet den internasjonale organsiasjonen Friends of the Earth International, et av verdens største nettverk for miljøorganisasjoner.

Du treffer spikeren temmelig rett på hodet når du skriver: "Det går også rykter om at frimureriet en gang i det herrens år av 1914 etablerte Naturvernforbundet, slik at de kunne dele opp naturområder, og utnytte disse seg imellom." Jeg har ingen måte å bevise det med frimureriet, men det høres svært sannsynlig ut. Ut fra funn om WWF stemmer det svært bra at "de kunne dele opp naturområder, og utnytte disse seg imellom", selv om WWF neppe delte med noen andre. Det går mange bastante rykter om hvordan WWF har utnyttet de områdene de har robbet til seg, ofte på bekostning av fattige mennesker.

Det er på tide at folk får opp øynene for disse "grønne" organisasjonene, og ser hvilken makt som ligger i dem og bak dem.

Det er vanskeligere å finne ut av "norske" Greenpeace, siden de har felles nordisk regnskap og hovedkontor i Sverige. Årsmeldingen er til dels delt opp etter medlemslandene.

Zero har jeg ikke sjekket opp. Men jeg gjør det nå, og her finner jeg sannelig mye interessant! Du har linken til 2010-konferansen, og her er linken til 2011-konferansen og dette er linken til hovedsiden for konferanser. Ser ut som om de bruker andre domener enn sitt hoveddomene for disse konferansene. Her var det virkelig skremmende mange kjente fjes. Og for en navnliste det var for 2010-konferansen. Neimen ikke rart at disse fanatikerne har så sterk støtte i politiske og andre miljøer, ikke minst innen forskning. Folk er jo totalt hjernevasket av spesialister på området!

Ser forresten at lille Norges Miljøvernforbund har Atle Nesje og Ola M. Johannessen i sitt vitenskapelige råd. Ser at de har tilknytning til Green Warriors.

Ser ut for at det er mye gravearbeid som gjenstår her. Det vil være fint dersom noen graver sammen med oss. Det er altfor mange som ikke forstår hvor viktige disse organisasjonene er når det gjelder politisk påvirkning og på politiske avgjørelser. Vi har jo lært at "grønne" organisasjoner er til for å hjelpe naturen og plage politikerne, eller ...? Da kan man kanskje si at politikerne driver med selvplaging ;)

Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Jostemikk

Velkommen til forumet, Antineo! :D

WWF er styrt som en ren politisk geskjeft, og det kan på det verste være stygt. Donna L. har denne som siste post:

No Frakking Consensus - Get 'em While They're Young


SitatFor 30 years I've held strong views about involving, using, or targeting children in political campaigns. I think it's unconscionable.

Whether the issue is nuclear disarmament, labour practices in developing countries, or the environment, these matters are complicated. Nuances and tradeoffs are not things children fully understand. A 10-year-old lacks a bedrock of experience, has had no opportunity to develop an independent opinion, and has made none of the painful mistakes that bring wisdom

Broilerproduksjon er i utgangspunktet strengt regulert av mattilsynet...
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Antineo

Hei Seoto, og takk for hyggelig svar. Jeg tenkte jeg skulle bidra med noe, men så får jeg bakoversveis av å lese om enda mer korrupsjon, som du belyser i ditt svar. Jeg har vel ikke mye mer å tilføye i denne omgang. Målløs er jeg, over hvor ufattelig "frekke" (mildt sagt) disse motbydelige organisasjonene er. Ikke bare er de korrupte, og tjener penger til seg selv. De er parasitter på velmenende/intetanende menneskers lommebøker, som ønsker å gi sin støtte for en god sak. Det er mange eldre, og mange "naive" gode mennesker som overhodet ikke har vitenskapelig grunnlag for å sette seg inn i en temmelig kompleks klimaforskning, samt astronomiske forhold. De stoler på den propaganda og de løgner de er blitt forevist i media. Alle bryr vi oss om denne planeten, og dens forfatning. Det vet disse løgnaktige miljøorganisasjonene å utnytte til det fulle. Helt bevisst er  klimahysteriet blitt et splitt og hersk "verktøy", der det hittil er blitt skapt et skille mellom skeptikere, og klimafanatikere, samt hvermannsen som furter litt, hvis det er dårlig vær når de er på hytta i sommerferien.  Det virker likevel som om de fleste begynner å bli temmelig skeptiske til denne meningsløse/absurde klimapolitikken, hvor alt snakk om naturverdier svinner hen, og hvor en svart miljøkapitalisme og verdensmakt heller gjør seg mer og mer synlig.
Det store spørsmålet er hvor convenient denne "unconvenient truth" etter hvert begynner å bli, for disse nasjonale- og internasjonale miljøsvindlerne.
Tidligere ble man kastet egg på, hvis man var klimaskeptiker. Nå begynner det vel heller å dreie seg i motsatt retning. Rent metaforisk :-)
Jeg registrer at på dette forumet blir klima- agendaen nøye gjennomgått i sømmene. Bra jobbet! Jeg har ikke sjekket ennå, men jeg regner med at dere også har gransket Bellona, med Hauge og hans kumpaner?

Sitat fra: seoto på april 25, 2012, 10:01:49 AM
Hei, Antineo! Og velkommen som medlem :)

Interessant første innlegg ;) - og jeg kan ikke se at du tar feil. Mye av dette kjenner jeg til, men det ser ut for at valget falt på WWF av flere grunner. Den viktigste grunnen er kanskje Donna Laframboise, fordi hun har bestemt seg for å fotfølge dem, og da får vi mye gratis på den internasjonale delen. Dessuten er de, i likhet med Friends of the Earth (FOE), de internasjonalt sterkeste "grønne" organisasjonene. Kanskje FOE er omtrent like sterk, men slipper unna radaren fordi deres medlemsorganisasjoner i andre land opererer under andre navn, slik som Naturvernforbundet?
SitatNaturvernforbundet er tilsluttet den internasjonale organsiasjonen Friends of the Earth International, et av verdens største nettverk for miljøorganisasjoner.

Du treffer spikeren temmelig rett på hodet når du skriver: "Det går også rykter om at frimureriet en gang i det herrens år av 1914 etablerte Naturvernforbundet, slik at de kunne dele opp naturområder, og utnytte disse seg imellom." Jeg har ingen måte å bevise det med frimureriet, men det høres svært sannsynlig ut. Ut fra funn om WWF stemmer det svært bra at "de kunne dele opp naturområder, og utnytte disse seg imellom", selv om WWF neppe delte med noen andre. Det går mange bastante rykter om hvordan WWF har utnyttet de områdene de har robbet til seg, ofte på bekostning av fattige mennesker.

Det er på tide at folk får opp øynene for disse "grønne" organisasjonene, og ser hvilken makt som ligger i dem og bak dem.

Det er vanskeligere å finne ut av "norske" Greenpeace, siden de har felles nordisk regnskap og hovedkontor i Sverige. Årsmeldingen er til dels delt opp etter medlemslandene.

Zero har jeg ikke sjekket opp. Men jeg gjør det nå, og her finner jeg sannelig mye interessant! Du har linken til 2010-konferansen, og her er linken til 2011-konferansen og dette er linken til hovedsiden for konferanser. Ser ut som om de bruker andre domener enn sitt hoveddomene for disse konferansene. Her var det virkelig skremmende mange kjente fjes. Og for en navnliste det var for 2010-konferansen. Neimen ikke rart at disse fanatikerne har så sterk støtte i politiske og andre miljøer, ikke minst innen forskning. Folk er jo totalt hjernevasket av spesialister på området!

Ser forresten at lille Norges Miljøvernforbund har Atle Nesje og Ola M. Johannessen i sitt vitenskapelige råd. Ser at de har tilknytning til Green Warriors.

Ser ut for at det er mye gravearbeid som gjenstår her. Det vil være fint dersom noen graver sammen med oss. Det er altfor mange som ikke forstår hvor viktige disse organisasjonene er når det gjelder politisk påvirkning og på politiske avgjørelser. Vi har jo lært at "grønne" organisasjoner er til for å hjelpe naturen og plage politikerne, eller ...? Da kan man kanskje si at politikerne driver med selvplaging ;)

Antineo

Takk for velkomsthilsen, Jostemikk.
Jeg var vel inne på noe liknende i svaret til Seoto. "Get them, while they are old".
Det virker som om de internasjonale miljøsvindlerne har kuppet begrepet "environment", hvor det i Norge brukes "miljø" for det det er verdt.
Denne "bærekraftige utviklingen" er et annet stygt begrep som har gått så mye ut på dato, at jeg regner med at de fleste nordmenn bare avgir et stort gjesp når de hører det.
Ang WWF, så har de jo som kjent nettopp gjennomført denne globale "skru av lyset" kampanjen? Jeg har har bestemt meg for å skru på alle lys jeg har, og oppfordrer de fleste andre over hele kloden til å gjøre det samme. Gjerne døgnet rundt.  De enste vi må stå til ansvar for, er Skageraks faktura- avdeling. Dette kraftselskapet eies beviselig også av frimurere. "Pussig".
Når det gjelder "broilerne", så er det fremdeles mange Grandiosa pizza- elskere som skyller maten sin ned, med Coca- Cola, ser på TV "Norge", og ikke aner at "Big Brother" er lynende intelligente, som har klart å skape denne globale klima- kabalen, som ikke har èn, men mange ulike funksjoner. Alt fra psykologisk terror, til makt, finans, media, politikk, krig, og kontroll over matproduksjon.
Likevel er jeg evig optimist for dette året, og tiden som følger:-)
Noen CAGW eller annen dommedag blir det vel neppe for de som har rent mel i posen :-)

Sitat fra: Jostemikk på april 25, 2012, 20:30:41 PM
Velkommen til forumet, Antineo! :D

WWF er styrt som en ren politisk geskjeft, og det kan på det verste være stygt. Donna L. har denne som siste post:

No Frakking Consensus - Get 'em While They're Young


SitatFor 30 years I've held strong views about involving, using, or targeting children in political campaigns. I think it's unconscionable.

Whether the issue is nuclear disarmament, labour practices in developing countries, or the environment, these matters are complicated. Nuances and tradeoffs are not things children fully understand. A 10-year-old lacks a bedrock of experience, has had no opportunity to develop an independent opinion, and has made none of the painful mistakes that bring wisdom

Broilerproduksjon er i utgangspunktet strengt regulert av mattilsynet...

BorisA

Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

Amatør1

Sitat fra: Antineo på april 26, 2012, 01:27:53 AM
Denne "bærekraftige utviklingen" er et annet stygt begrep som har gått så mye ut på dato, at jeg regner med at de fleste nordmenn bare avgir et stort gjesp når de hører det.

Hei og velkommen Antineo!

Du har nok rett i at de fleste gjesper når de hører om "bærekraftig utvikling", for dette ordet som høres så uskyldig ut, som vel skal gi assosiasjoner til sommerblomster og beitende kyr, er på en smart måte designet til å få folk til å sovne, slik at den autoritære agendaen kan gjennomføres før noen forstår hva som foregår.

Alarmistene har en hel del kode-ord som har andre reelle betydninger enn det en tilfeldig observatør først oppfatter. "Klimaendringer" for eksempel, betyr ikke at klimaet endrer seg, men at mennesket fungerer som en kreftsvulst på jorden og er skyld i alt som er galt, innkludert været. Når politikere setter kamp mot klimaendringer øverst på sin agenda, sier de i virkeligheten at kampen mot deg og meg står øverst på deres prioriteringsliste. Disse folkene er ikke våre allierte.

Ordet "bærekraftig utvikling" er et tilsvarende kodeord med omtrent den samme betydningen, men bare litt mer direkte. Nå er det ikke klimaet som er problemet, men at "utviklingen ikke er bærekraftig", dvs. en direkte referanse til menneskelig aktivitet. Dette er et ledd i en bevisst strategi for "authoritarianism by stealth", altså fordekt innføring av autoritært styresett. Skrittene i denne prosessen er relativt små, og er ment å være umerkelige.

Om ikke lenge vil det være et uttalt "faktum" fra autoritetene at menneskene er fiender av naturen, og deretter følger den "logiske konklusjonen" at antallet mennesker på jorden må reduseres fra 8-10 milliarder til 2-300 millioner, slik folk som Paul Ehrlich forlengst har uttalt. Da snakker vi om øko-fascisme.

Husk: det finnes ingen kriterier for hva "bærekraftig" er for noe, langt mindre hvem som skal få definere hva det er for noe. Hovedpoenget er at det kun er et middel i en svært skyggefull prosess.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Antineo

Takker Amatør1 og BorisA for inklusiv velkomst.

Når det gjelder "de beitende kyr", og med tanke på det de beitende gresser, så avstår jeg i alle fall fra mjølka. Det er helt sikkert, i et "bærekraftig samfunn".
Når det gjelder disse kodeordene, så har jeg mine egne tolkninger av disse. "Klimaendringer" innebærer vel i bunn og grunn (etter mine tolkninger) et grandiost politisk klimatisk skifte, der jeg neimen ikke er så skråsikker på at èn verdensregjering vil lykkes med å "ledes av noen skurker". Etter min research er det en del ting som tyder på globale kampanjer for å avsette idiotene, og få skuta på rett kjøl igjen. Temmelig stort antall på de som har luktet svidd lunte lang vei. Det er utrolig hva advokater og de som blir representert kan få til nå til dags, så lenge viljen er der.  Etter det jeg har fått inntrykk av, så er betydelig mange amerikanere i harnisk (selv innad i systemet), og de er ivrige på å få avsatt Obama- administrasjonen.

Denne FN`s Agenda 21, rettere kalt "depopulation", eller "økofascisme" (kjært barn har mange navn) har betydelig mye å gjøre med den sionistiske og korrupte jødedommen å gjøre. Samt "the bankiers". Selvsagt USA vennlige til tusan.  På meg virker det som om finanseliten forsøker seg med brente jords taktikk av "bibelske proporsjoner". Jeg tror faktisk at Stoltenberg og Co. samt deres politiske kolleger nå synger de siste "sataniske vers". Der var jeg noe inspirert av boken til Rushdie, selv om jeg ikke nødvendigvis sympatiserer med ham.  Etter meg bekjent, er det en del nordmenn som aner ugler i mosen. Våre stemmesedler teller ikke et spøtt, for våre "folkevalgte" gjør som "de" vil, og de forblir på sine poster, eller omrokkeres til andre passende stillinger etter "deres" behov. Eksempelvis:  En dag som PST sjef, en annen dag som riksantikvar. Jeg tenker da på vår alles kjære Jørn Holme. Helt utrolig :-)

"De" har likevel glemt å innkalkulere misfornøyde nordmenn som ser på dette med bryske øyne. Noen av dem har råd til gode advokater, og myndighetene er livredde for skandaler som kan avsløre den pil råtne agendaen deres. Likevel vanskelig å få journalister til å belyse alle de skandalene som er blitt avslørt, da samtlige av dem styres som marionetter. Helt kokt, m.a.o.

Godt er det, at vi også har uavhengige og ærlige dyktige vitenskapsmenn og kvinner, som f.eks. Svensmark, som et motstykke til f.eks den elitistiske fysikeren Mitchio Kaku.
De jobber med ulike felt, men klisjèen: "alt henger sammen med alt" er vel likevel å betrakte som proporsjonal i disse tider, og denne klisjèen kan også være til vår fordel. 

Jeg gjentar: Jeg har fått mange indikasjoner som tyder på at "eliten" aldri vil få gjennomført sin galematis- agenda. På meg virker det som om de faktisk er blitt desperate, fordi løgnene er avslørt,
og jungeltelegrafen har begynt å buldre :-) Ref. infiltrasjon og research i frimureritet, og "the masonic world". Angivelig 6 millioner medlemmer på verdensbasis, med grasalt mye makt, innflytelse, og viten som er blitt uteblitt for menneskeheten, og forbeholdt frimureriet/Vatikanstaten.  Noe av denne viten er slettes ikke negativ for oss, men det sømmer seg ikke i klimaforsknings- øyemed å avsløre dette :-)
Når det gjelder denne "kreftsvulsten", så får vel dette stå for elitistenes regning. Ekle kreftsvulster kan opereres bort, noe som også er i ferd med å skje. Vi har ikke merket stort til dette i Norge ennå, men det er noe som heter: "Det er stille før stormen".
Mine prediksjoner for dette år, og tiden fremover er utrolig nok ikke så dystre, men jeg aner et lite finansmessig "dump" før vi kommer så langt. Noe underlig er det, at Oslo børs styres sentralt, og ikke lokalt. Du kan jo bare gjette hvem som har reist Oslo Børs? (sannsynligvis også Norges Bank) Bingo! Frimureriet. Beviselig!  Noe underlig er det også, at "finanskrisen" sørger for at det går så det suser, for høyst uetiske foretak i Norge. Samtlige av dem støtter selvsagt CAGW- maskineriet/hysteriet (og mange av dets konsernsjefer er enten frimurere, eller Bilderbergere). Eksempelvis Baksås, Reiten, Richard Brandtzæg, osv. osv.   Når denne politikken  etter mine "kalkyler" faller som et korthus, kan det bli tid for felles dugnad fremover :-)
Det kan godt være at jeg likevel tar grundig feil i mine prediksjoner. Det er i så fall ikke rart, fordi man må jobbe intenst for å finne frem til positive sannheter i propaganderiets spissrotgang.
Jeg oppfordrer likevel alle til å tenke positivt fremover, og å handle deretter.
Ellers synes jeg dette er et glimrende nettsted, med mye vitenskapelig innsikt, og oppgraving i møkka!
Jeg beklager en fullstendig avsporing fra den opprinnelige WWF- tråden, men ganske så intuitivt ble jeg inspirert til å motivere til å holde humøret oppe!
Det blir ingen suksess med Agenda 21. Heldigvis er de fleste av jordens befolking fremdeles i live (tror jeg) selv om mange har fått føle råttenskapen på kroppen.
Undertegnede er heller ingen profet som søker profitt, men er opptatt av sannhet (er) som kan glede andre, og ikke kun meg selv.


Sitat fra: Amatør1 på april 26, 2012, 08:30:01 AM
Sitat fra: Antineo på april 26, 2012, 01:27:53 AM
Denne "bærekraftige utviklingen" er et annet stygt begrep som har gått så mye ut på dato, at jeg regner med at de fleste nordmenn bare avgir et stort gjesp når de hører det.

Hei og velkommen Antineo!

Du har nok rett i at de fleste gjesper når de hører om "bærekraftig utvikling", for dette ordet som høres så uskyldig ut, som vel skal gi assosiasjoner til sommerblomster og beitende kyr, er på en smart måte designet til å få folk til å sovne, slik at den autoritære agendaen kan gjennomføres før noen forstår hva som foregår.

Alarmistene har en hel del kode-ord som har andre reelle betydninger enn det en tilfeldig observatør først oppfatter. "Klimaendringer" for eksempel, betyr ikke at klimaet endrer seg, men at mennesket fungerer som en kreftsvulst på jorden og er skyld i alt som er galt, innkludert været. Når politikere setter kamp mot klimaendringer øverst på sin agenda, sier de i virkeligheten at kampen mot deg og meg står øverst på deres prioriteringsliste. Disse folkene er ikke våre allierte.

Ordet "bærekraftig utvikling" er et tilsvarende kodeord med omtrent den samme betydningen, men bare litt mer direkte. Nå er det ikke klimaet som er problemet, men at "utviklingen ikke er bærekraftig", dvs. en direkte referanse til menneskelig aktivitet. Dette er et ledd i en bevisst strategi for "authoritarianism by stealth", altså fordekt innføring av autoritært styresett. Skrittene i denne prosessen er relativt små, og er ment å være umerkelige.

Om ikke lenge vil det være et uttalt "faktum" fra autoritetene at menneskene er fiender av naturen, og deretter følger den "logiske konklusjonen" at antallet mennesker på jorden må reduseres fra 8-10 milliarder til 2-300 millioner, slik folk som Paul Ehrlich forlengst har uttalt. Da snakker vi om øko-fascisme.

Husk: det finnes ingen kriterier for hva "bærekraftig" er for noe, langt mindre hvem som skal få definere hva det er for noe. Hovedpoenget er at det kun er et middel i en svært skyggefull prosess.