Hvor står Jon Smits?

Startet av Amatør1, januar 24, 2012, 23:32:54 PM

« forrige - neste »

Ewer Gladblakk.

SitatDet er lov å være morsom. 100 % selvhøytidlighet kan være slitsomt for alle parter.
Er enig i detta Zulu, og blandinga er nok en av de tingene som gjør detta til et fint forum for min del.....tilnærmet bortimot 100% saklighet med lett blanding av kansje nødvendig homor og ymse der det passer, uten den spissretoriske og magnetprega kompass-ondskapsfullheten som "proffene/poppulitikerne" ofte bøyer av i egenintresse for i mange fora ellers.....det er slik det ser ut for min del ivertfall! :) 
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

ebye

zulu, du skriver dette i ditt forrige innlegg

SitatPå bakgrunn av dette synes jeg det er litt spesielt å si at IPCC har forsøkt å se bort fra dem så godt de kan.

Da må det forutsettes at du har meget god oversikt over relevant litteratur. Men, så kommer Telehiv med en lang rekke artikler som du åpenbart ikke kjente til. Det er fullstendig uvesentlig hvem som oppgir disse artiklene, eller når, så lenge de er publisert. Dermed har du ikke dekning for ditt siterte utsagn.

I ditt svar skriver du:

SitatDersom disse artiklene er publisert i anerkjente naturvitenskapelige tidsskirft ...

Svaret fremgår av Telehiv's liste. Nå er det nok for meg.

Bebben

Amatør1: Fin debunking - du gikk muligens glipp av hockeykøllen på side 26.

"Spot the hockeystick"...  :D
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Amatør1

Sitat fra: Bebben på januar 27, 2012, 21:02:03 PM
Amatør1: Fin debunking - du gikk muligens glipp av hockeykøllen på side 26.

"Spot the hockeystick"...  :D

Jeg så den, men måtte prioritere  :o   ;)  Tenkte det kunne ligge noe igjen å ta for seg for andre  8)
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Gloføken

Amatør1:  Flott jobba med linken :)  Den hockeykøllen får noen andre ta seg av..........  Me hate hockey sticks ???
It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

Amatør1

Gloføken: My pleasure entirely, som det heter.  8) Det var litt av en link du hadde dratt fram der, da fikk vi jo vite mer enn tydelig nok hvor Smits stod i 2007.....
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to