Grønne fanatikere

Startet av Amatør1, februar 06, 2012, 21:29:29 PM

« forrige - neste »

seoto

På tide å kreve at samfunnsvoldtekt bør straffes på like linje som seksuell voldtekt? Eller er felles skjebne felles trøst?
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Amatør1

Sitat fra: seoto på februar 08, 2012, 12:26:33 PM
På tide å kreve at samfunnsvoldtekt bør straffes på like linje som seksuell voldtekt? Eller er felles skjebne felles trøst?

Jeg håper det er iferd med å skje

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7988924

SitatHeikki vil bygge tillit

For å vinne velgerne tilbake mener Heikki Holmås det er viktig å vise hva som er partiets politiske prosjekt:

– Det handler om å slåss for at vi skal være togpartiet, som slåss for å stoppe de farlige klimaendringene. At vi skal være det partiet som er tydeligst for fred, og at vi er de som slåss for rettferdig fordeling, sier Holmås til NRK

[...]

– Den viktigste jobben for en ny SV-leder nå er å sørge for at vi får ned de norske klimautslippene, legger han til.

Han er vel egentlig en slags alliert, denne Heikki....
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

seoto

Jeg hadde tenkt å komme med et "morsomt" svar, men ordene svikter meg tydeligvis i dag ... for dersom jeg skal skrive om "snillisme" og "likisme" ender jeg ute på viddene. Hadde vært fint med en Kardemomme by, men en slik by lar seg ikke gjennomføre, og alle er IKKE like, og vil aldri bli det, selv om myndighetene gjør sitt beste gjennom barnehager og skoler til å gjøre våre tanker like ... Leste forresten for noen dager siden at FN-systemet har en "god" plan om å påvirke barn allerede før de klarer å snakke rent, om de tankene man ønsker de skal ha om klima, miljø og samfunn. Må bare finne den igjen!

Bort med individet - inn med den grå masse! ;) La oss få vår lykkelige nye verden og vår soma som kan døyve smerten dersom en tanke dukker opp!
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

ebye

Sitat fra: Amatør1 på februar 09, 2012, 08:07:41 AM
Han er vel egentlig en slags alliert, denne Heikki....

Den var snedig, Amatør1. Men, det går jo med litt NOK's da, når de "senker" utslippene?  :-\