Seriøsitet hos yr

Startet av sinus, februar 16, 2012, 10:32:03 AM

« forrige - neste »

sinus

Jeg finner utspillene til yr mer og mer underlige. I dag kan vi lese:
"Det er den snøfattige og milde vinteren som gir oss bare bakker og fuglekvitter før vi vet ordet av det."

Dette er ikke annet enn propaganda forbeholdt zombier. For våkne nordmenn er dette grotesk. Det vitenskapelige belegg er å anse som totalt fraværende.  Vi har fått høre at smelting av is i arktiske strøk sørger for utslipp av massiv kaldt luft, som kjøler ned hele Europa. For å nevne noen dogmatiske teser på hvorfor vi har så dramatisk vær. Tidligere var det i det minste et snev av vitenskap som lå til grunn, for argumentasjonen. Nå har det norske propaganda- maskineriet heller valgt Se og Hør- metoden, og retter seg heller mot deres sedvanlige kundemasse. Antakelig fordi de har skjønt at klimadogmet er avslørt som en løgn. Dog vel vitende om at ytringsfrihet ikke er tilstedeværende i dette sterkt sensurerte landet, slik at visvas som dette kan gå ubemerket hen.

Har David Rockefell`a kjøpt opp yr også ?
http://images.businessweek.com/ss/08/11/1124_biggest_givers/14.htm

En av verdens mektigste menn. Eier av Rockefeller Foundation. Oljemagnat, globalist, og mektigere enn Ludwig den 14.
Eier store deler av Statoil, oljefondet, folkehelseinstituttet, og stort sett hele Norge. Inklusive kopimaskinen som står på klubbrommet i borettslaget til Frøken Hansen (som er intetanende kasserer i styret).

Prikken over det hele, er at yr støtter opp under det Rockefellerske amerikanske fenomenet "Valentines day", ved å vise til en hjerteformet sky på himmelen:
http://www.yr.no/nyheter/1.7993836






Jostemikk

Jeg fikset linken du la ut til Yr.no, Sinus, derav "redigert av Jostemikk" i innlegget ditt. :D

Hva Mets klimaforsker mener med dette uprofesjonelle utspillet skal være usagt. Det ser ut til at Mets ansatte i stadig større grad plages av aktivistisk feber, og således uttaler seg ved hjelp av tungetale som kun kan forståes/tolkes av de innvidde medsammensvorne.

Seriøsiteten forsvant med opprettelsen av klimaavdelingen. Skulle gjerne vært flue på veggen og opplevd konfrontasjoner mellom enkelte meteorologer og klimaavdelingens yppersteprester/-prestinner hos Met. ;)
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

sinus

Sitat fra: Jostemikk på februar 16, 2012, 10:45:07 AM
Jeg fikset linken du la ut til Yr.no, Sinus, derav "redigert av Jostemikk" i innlegget ditt. :D

Hva Mets klimaforsker mener med dette uprofesjonelle utspillet skal være usagt. Det ser ut til at Mets ansatte i stadig større grad plages av aktivistisk feber, og således uttaler seg ved hjelp av tungetale som kun kan forståes/tolkes av de innvidde medsammensvorne.

Seriøsiteten forsvant med opprettelsen av klimaavdelingen. Skulle gjerne vært flue på veggen og opplevd konfrontasjoner mellom enkelte meteorologer og klimaavdelingens yppersteprester/-prestinner hos Met. ;)

Det er i orden at du fikset min lenke, Jostemikk.

Vi lever uten tvil i menneskehetens mørkeste historie. Seriøse klimaskeptikere falsifiserer AGW som et dogme. De viser til seriøs forskning og vitenskap. Vi har ingen katastrofal menneskeskapt global oppvarming. Godt. Vi står derimot overfor en annen global krise som er mer alvorlig enn om den globale middeltemperatur skulle øke med ytterligere 2 grader.
Denne situasjonen er så alvorlig for hele menneskeheten, at jeg absolutt mener den burde drøftes, selv her, på forumet.
Undertegnede har ikke ligget på latsiden siden sist, og har gjort mye research.
Dette dreier seg uten tvil, om Illuminatet. Det obskure selskapet som ble dannet i 1776 i den bayerske universitetsbyen Ingolstadt. Det var jussprofessor Adam Weishaupt som fikk oppdraget med å danne organisasjonen, med motto: Novus Ordo Seclorum: "Ny verdensordning." Pent pakket inn i begrepet: Globalisering. FN, NATO, CIA, NSA, WHO, EU, WTO, osv. er underlagt Illuminatet.
En hensynsløs og korrupt organisasjon som bokstavelig talt har gått over lik, for å oppnå sin endelige verdensmakt.

For de nordmenn som ikke er vandt til en slik verden, er dette for godt til å være sant.
Spørsmålet er følgende: Hvor lenge skal dette være for godt til å være sant, før vi blir tatt av dage?
Gjør et søk på Illuminati i google. Man vil få ca. 42 300 000 treff. Et google søk på "Illuminati" i mars 2007 ga rundt 311 000 treff.
Ref: Øystein Sørensen, forfatter av boken: "Den store sammensvergelsen".
Det er en økning på 41 989 000 på ca 5 år. Hva sier dette oss? Sensasjonisme, eller engasjement?
Den nye verdensorden slår ikke positivt ut for menneskeheten. Den slår derimot positivt ut for "Eliten", eller Illuminati. Med mindre også nordmenn "våkner opp" til en dystopisk, men helt nødvendig realitet.

Overalt, på ulike nettfora finnes det kunnskaprike debattanter som bevisst bedriver økofascistisk propaganda. Også på VGD. Dette er ikke velmente mennesker. Deres ideologi er ikke bra. De bruker bevisst scientisme, og holder stand, slik at ikke klimaskeptikere skal slå igjennom med den åpenbare sannhet, som sier at CO2 IKKE varmer opp klima.

Vi har likevel naturkatastrofer all mass. Disse er menneskeskapt, men det er altså ikke CO2.
Våre egne politikere vil oss ikke vel. Det finnes det mange ulike bevis for.

Jeg sitter her med seriøs litteratur om Illuminatet og frimureritet i Norge. Skrevet av insidere og infiltratører.
Jeg har selv vært på "innsiden", og kan bare bekrefte at dette dreier seg om den største forbrytelse i menneskets historie. Jeg har selv vært i nærheten av de store miljøorganisasjoner i Norge og notert meg korrupsjon fra ende til annen. De ekte miljøforkjempere faller av, og proponenter av "det bærekraftige" øker i antall og mandat. "Bærekraftig" innebærer en klode som skal brøfrø eliten, og ingen andre.

Frimureriet jobber tett opp mot illuminatet. I det skjulte har de slått igjennom med handelsavtaler, og påvirket vår politikk. Ja, vi kan si at de har styrt vår politikk, der våre egne politikere selv har latt seg "verve" i "secret societys". Dette finnes det dokumentasjon på.
Vi har vært okkupert før, under 2. verdenskrig.
Vi er okkupert igjen, men denne gangen på en genial, og taktisk måte. I det "usynlige", der hver og en som avslører løgnene og bedraget, ikke blir tatt seriøst. Med mindre de har gjort så godt forarbeide som jeg har gjort. Da blir det verre!
Jeg har selv  nære og bekjente som er "illuminerte", og jeg kjenner så alt for godt til ondskapen i dette.
Jeg bruker ordet "ondskap", for disse "mørkets tjenere", slik de vil fremstå, har sin egen religon, og tilnærming til denne. Rettere kalt "kabbala". Korrupte og mektige maktinstanser, som i tillegg tror på ondskapens fanatiske religion, skal man ikke kimse av. Selv Adolf Hitler var frimurer, og dyrket det okkulte.

Vel, hvordan den nye verdensordning er blitt iverksatt, bør komme frem i lyset. Også her.
Vi blir utsatt for en elektronisk, biologisk, kjemisk, og finansiell krigføring. Uten å være klar over det, fordi media i det er ppropagandarør. 

Dette innlegget er ikke populært. Det er like upopulært, som de korrupte politikere vi har. Spørsmålet er:
Bør man velge det alternativ som er minst upopulært, og faktisk sette seg inn i dette? Svaret er åpenbart: JA.





ConTrari

Sitat fra: sinus på februar 18, 2012, 15:23:47 PM

Dette dreier seg uten tvil, om Illuminatet. Det obskure selskapet som ble dannet i 1776 i den bayerske universitetsbyen Ingolstadt. Det var jussprofessor Adam Weishaupt som fikk oppdraget med å danne organisasjonen, med motto: Novus Ordo Seclorum: "Ny verdensordning." Pent pakket inn i begrepet: Globalisering. FN, NATO, CIA, NSA, WHO, EU, WTO, osv. er underlagt Illuminatet.
En hensynsløs og korrupt organisasjon som bokstavelig talt har gått over lik, for å oppnå sin endelige verdensmakt.


Hvem ga Weishaupt dette oppdraget?

seoto

Sitat fra: ConTrari på februar 18, 2012, 16:06:35 PM
Sitat fra: sinus på februar 18, 2012, 15:23:47 PM

Dette dreier seg uten tvil, om Illuminatet. Det obskure selskapet som ble dannet i 1776 i den bayerske universitetsbyen Ingolstadt. Det var jussprofessor Adam Weishaupt som fikk oppdraget med å danne organisasjonen, med motto: Novus Ordo Seclorum: "Ny verdensordning." Pent pakket inn i begrepet: Globalisering. FN, NATO, CIA, NSA, WHO, EU, WTO, osv. er underlagt Illuminatet.
En hensynsløs og korrupt organisasjon som bokstavelig talt har gått over lik, for å oppnå sin endelige verdensmakt.


Hvem ga Weishaupt dette oppdraget?

He-he!  ;D Skal? Skal ikke? Skal? Skal ikke? Skal ikke! Har allerede provosert for mye :( Men det holder med litt historisk og logisk tenkning, for Weishaupt var ikke alene. Det kommer mye mektig blod med bayerske røtter ...
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

ConTrari

Sitat fra: Reparatøren på februar 18, 2012, 16:55:56 PM


Hadde en vist svaret på det  ConTrari, så hadde vel saken vert åpen og kontrolerbar. Men der pussige er at FN bruker den samme benevnelsen: Den Nye Verdensorden.  Slår jeg opp dette på Google, får jeg forbausende mange resultater, som har en pekepinn i samme retning. En tilfeldighet kan forekomme to ganger, men tre tilfeldigheter, og i stigende antall, da blir jeg misstenksom:

verdensnytt.com/jonas-gahr-støre-snakker-om-den-nye-verdensorden/

www.riksavisen.no/?cat=22

freedomcallsyou.com/index.php?option=com_content...id...

sites.google.com/site/sjurcp2/dennyeverdensorden

Bare et lite knippe! Jeg VET ikke hva dette innbærer, men jeg stiller meg undrende----?

"Ny verdensorden", "Ny verdensordning", dette er generelle uttrykk. Mange har skrevet om ny verdensordning, med alle slags agendaer og innfallsvinkler.

Hver mann sin frykt, og hvem er jeg til å fjerne den? Jeg er redd for Dovregubben. Han får 263000 treff på Google. Det er fali', det.

sinus

Sitat fra: ConTrari på februar 18, 2012, 16:06:35 PM
Sitat fra: sinus på februar 18, 2012, 15:23:47 PM

Dette dreier seg uten tvil, om Illuminatet. Det obskure selskapet som ble dannet i 1776 i den bayerske universitetsbyen Ingolstadt. Det var jussprofessor Adam Weishaupt som fikk oppdraget med å danne organisasjonen, med motto: Novus Ordo Seclorum: "Ny verdensordning." Pent pakket inn i begrepet: Globalisering. FN, NATO, CIA, NSA, WHO, EU, WTO, osv. er underlagt Illuminatet.
En hensynsløs og korrupt organisasjon som bokstavelig talt har gått over lik, for å oppnå sin endelige verdensmakt.


Hvem ga Weishaupt dette oppdraget?

Dette oppdraget bli gitt til Weishaupt, fra Mayer Amschel Rothschild i 1770. Rothschild betyr Rødt Skjold. En av verdens mektigste dynastier, som lever i beste velgående, den dag i dag.
http://www.rothschild.com/

Med blodlinjer angivelig så langt tilbake som 740 F.K.

ConTrari

Sitat fra: sinus på februar 18, 2012, 18:01:27 PM


Dette oppdraget bli gitt til Weishaupt, fra Mayer Amschel Rothschild i 1770. Rothschild betyr Rødt Skjold. En av verdens mektigste dynastier, som lever i beste velgående, den dag i dag.
http://www.rothschild.com/

Med blodlinjer angivelig så langt tilbake som 740 F.K.

Vel, eh...du skal få ha dine ideer om dette i fred for meg.

sinus

#8
Sitat fra: ConTrari på februar 18, 2012, 17:52:48 PM
Sitat fra: Reparatøren på februar 18, 2012, 16:55:56 PM


Hadde en vist svaret på det  ConTrari, så hadde vel saken vert åpen og kontrolerbar. Men der pussige er at FN bruker den samme benevnelsen: Den Nye Verdensorden.  Slår jeg opp dette på Google, får jeg forbausende mange resultater, som har en pekepinn i samme retning. En tilfeldighet kan forekomme to ganger, men tre tilfeldigheter, og i stigende antall, da blir jeg misstenksom:

verdensnytt.com/jonas-gahr-støre-snakker-om-den-nye-verdensorden/

www.riksavisen.no/?cat=22

freedomcallsyou.com/index.php?option=com_content...id...

sites.google.com/site/sjurcp2/dennyeverdensorden

Bare et lite knippe! Jeg VET ikke hva dette innbærer, men jeg stiller meg undrende----?

"Ny verdensorden", "Ny verdensordning", dette er generelle uttrykk. Mange har skrevet om ny verdensordning, med alle slags agendaer og innfallsvinkler.

Hver mann sin frykt, og hvem er jeg til å fjerne den? Jeg er redd for Dovregubben. Han får 263000 treff på Google. Det er fali', det.

Med frykt blir man handlingsløs. Med skremselspropaganda sår man frykt. Det jeg gjør, kan misforstås med å spre skremselspropaganda. Det jeg derimot gjør, er å informere andre om en meget alvorlig problemstilling. Den er temmelig ny, for de fleste nordmenn. Ikke mange som er utdannet som arkeologer, historikere, eller som f.eks. er frimurere. Selv ikke undertegnede. Min research begynte da jeg leste "debattens fugl fønix". Det var mye som ikke hang på greip. Begrepet "orvellsk" er blitt relativt mye brukt i Norge den siste tiden. Jeg kan jo bare bekrefte at George Orwell var en Illuminati insider, og beskrev fremtiden. Som er nå. Det samme gjorde Tolkien, da han skrev Ringenes Herre. Eller Stanley Kubrick, med Dr. Strange Love, Space Odyssey, eller Eyes Wide Shut.

Inskripsjonene vedr. den nye verdensorden, står skrevet i steintavlene i Georgia, USA:

http://en.wikipedia.org/wiki/Georgia_Guidestones

http://www.wired.com/science/discoveries/magazine/17-05/ff_guidestones?currentPage=all

Dette er en mikroskopisk del av grunnlaget for elitens agenda.
Når det gjelder kjemisk, biologisk, og elektronisk overvåkning, så vil dette intervjuet med John Pilger på NRK indikere at mye ikke er som det skal, i dette landet. Utfordringen er å forstå hvor alvorlig det er:
http://www.youtube.com/watch?v=N3sfEPaRCvQ&feature=player_embedded


Når jeg har lagt inn dette i forbindelse med "seriøsitet hos yr", så forsøker jeg å stille meg på sidelinjen av dette forumets glimrende fokus på løgnene rundt AGW. Jeg ønsker ikke å forkludre den seriøse klimadebatt, men forsøker å gi et tilleggs- perspektiv på hvorfor dogmet rundt AGW egentlig ble skapt. Det dreier seg om politikk, penger, makt, og så mye, mye mer.

sinus

Sitat fra: Reparatøren på februar 18, 2012, 16:55:56 PM
Sitat fra: ConTrari på februar 18, 2012, 16:06:35 PM
Sitat fra: sinus på februar 18, 2012, 15:23:47 PM

Dette dreier seg uten tvil, om Illuminatet. Det obskure selskapet som ble dannet i 1776 i den bayerske universitetsbyen Ingolstadt. Det var jussprofessor Adam Weishaupt som fikk oppdraget med å danne organisasjonen, med motto: Novus Ordo Seclorum: "Ny verdensordning." Pent pakket inn i begrepet: Globalisering. FN, NATO, CIA, NSA, WHO, EU, WTO, osv. er underlagt Illuminatet.
En hensynsløs og korrupt organisasjon som bokstavelig talt har gått over lik, for å oppnå sin endelige verdensmakt.


Hvem ga Weishaupt dette oppdraget?
Sitat fra: ConTrari på februar 18, 2012, 16:06:35 PM
Sitat fra: sinus på februar 18, 2012, 15:23:47 PM

Dette dreier seg uten tvil, om Illuminatet. Det obskure selskapet som ble dannet i 1776 i den bayerske universitetsbyen Ingolstadt. Det var jussprofessor Adam Weishaupt som fikk oppdraget med å danne organisasjonen, med motto: Novus Ordo Seclorum: "Ny verdensordning." Pent pakket inn i begrepet: Globalisering. FN, NATO, CIA, NSA, WHO, EU, WTO, osv. er underlagt Illuminatet.
En hensynsløs og korrupt organisasjon som bokstavelig talt har gått over lik, for å oppnå sin endelige verdensmakt.


Hvem ga Weishaupt dette oppdraget?

Hadde en vist svaret på det  ConTrari, så hadde vel saken vert åpen og kontrolerbar. Men der pussige er at FN bruker den samme benevnelsen: Den Nye Verdensorden.  Slår jeg opp dette på Google, får jeg forbausende mange resultater, som har en pekepinn i samme retning. En tilfeldighet kan forekomme to ganger, men tre tilfeldigheter, og i stigende antall, da blir jeg misstenksom:

verdensnytt.com/jonas-gahr-støre-snakker-om-den-nye-verdensorden/

www.riksavisen.no/?cat=22

freedomcallsyou.com/index.php?option=com_content...id...

sites.google.com/site/sjurcp2/dennyeverdensorden

Bare et lite knippe! Jeg VET ikke hva dette innbærer, men jeg stiller meg undrende----?

Reparatøren. Det innebærer at 95 % av verdens befolkning skal utslettes. Og, prosessen har begynt for mange år siden.
Dette er jo en ytterst "provoserende" uttalelse, men burde man ikke heller bli solidarisk, og bli provosert på dem som fortjener det mest? Våre politikere, som har sviktet sitt eget folk. De internasjonale "bankiers", som har regulert den globale finansøkonomi, via Federal Reserve Bank System. Nordmenn har det for godt, til å stille spørsmål. Det er litt dumt, for i andre steder i verden er det nå krig. Krigen er mot eliten. Dette står det lite om i norsk media, fordi den er sensurert, og sprer falsk propaganda.
Ubehaget vil garantert også ramme nordmenn. 

ConTrari

Dette kan nok til og med tidfestes; om 90 år vil 95% av dagens befolkning være utslettet.

sinus

#11
Sitat fra: ConTrari på februar 18, 2012, 19:41:29 PM
Dette kan nok til og med tidfestes; om 90 år vil 95% av dagens befolkning være utslettet.

Jeg kunne heller tenkt meg at denne Eliten ble utslettet, slik at vi fikk en verden med fred, toleranse, likeverd, og ytringsfrihet.
Det kan man ikke si er gjeldende i Norge. Skulle man være så uheldig å møte på infiltrerte og uærlige WWF:
http://m.wwf.no/dette_jobber_med/klima/?35426/Al-Gore-ber-Norge-slukke-lyset-Earth-Hour-2012-er-lrdag-31-mars

Og på en saklig og høflig måte kritisere dem, for å forherlige en av USA`s mest korrupte menn, Al Gore, så blir man utskjelt. Dernest risikerer man vel å bli kastet i kasjotten, hvis man ikke gir seg.  De fleste som har skjønt at AGW er en hoax, har jo også forstått at Al Gore er en bløffmaker, som tjener store penger på den senere tids største løgn. Likevel går dette mye lenger enn at Gore skal tjene enorme penger på sin klimasak. Dette er en del av en omfattende global politikk, som med politisk korrekthet kan kalles globalisering, og den er på ingen måte lystig. Det at mennesker selv i Norge, i betydelig grad mister sine rettigheter, for ikke å glemme sin helse,  i større og større grad, bør inspirere til solidaritet.

Økonomien i Hellas er vingeklippet.
http://e24.no/boers-og-finans/hellas-oever-paa-konkurs/20154735

Dette ser vi i svært mange andre nasjoner også. USA er snart bankerott:
http://www.bloomberg.com/news/2010-08-11/u-s-is-bankrupt-and-we-don-t-even-know-commentary-by-laurence-kotlikoff.html

Den globale "finanskrise", der de "tragiske klimaendringene" skal være skylden for at vi alle blir så fattigere, er en temmelig godt gjennomført scam. Finanskrisen er nøye planlagt, og den er nylig blitt diskutert av eltiten i Davu, Sweitz:
http://edition.cnn.com/2012/01/17/business/davos-relevance/index.htm

Hvorav disse menneskene planlegger det videre løp i det skjulte, og aldri lar offentligheten vite hva dette skal innebære. I tillegg er samtlige som er avbildet i denne artikkelen illuminerte. D.v.s. noen av verdens mest korrupte despoter som ikke vil hvermannsen vel. Unntaket må vel være Petter Stordalen (som er blitt utpekt som klima- ambassadør av Al Gore), eller F.eks. Olav Thon. Det er nok fordi vi trenger dyktige og ærlige forretningsmenn, som virkelig bryr seg om klima, og som er våre eneste skytsengler, som kan redde oss fra CAGW. I virkeligheten er det heller et planlagt genocide, men jeg opplyser jo litt her og der, fordi jeg stiller meg en smule uenig med denne eliten. Jeg kunne faktisk heller tenke meg å få samtlige som er med på dette globale spillet, dømt for alvorlige forbrytelser mot menneskeheten. Det gjelder svært mange av våre norske politikere også. (Jeg har bevisst ikke nevnt hvordan de utfører sin fanatiske befolkningskontroll)
Likevel, med tanke på at George Bush har sagt: Are you with us, or against us, så frister det vel ikke å stå i mot.
Unntaket er dissidenter som meg, selvsagt.

Tilbake til YR:
Sitat:
"Våren kan bli varmere enn normalt. En kald vinter gir ofte en kald vår, så vi kan håpe på at den milde vinteren gir noen fordeler når våren kommer! Slår det ferske sesongvarselet til, kan våren bli litt varmere enn den pleier i hele landet. På grunn av den milde og snøfattige vinteren kan våren komme tidlig i år, og att på til kan den bli litt varmere enn normalen.
Men det betyr ikke nødvendigvis at våren blir knallvarm. «Normalt» vår-vær kan imidlertid være relativt kaldt i Norge.

Da lurer jeg på om dette kan kalles meteorologi? Jeg undres: Hvor varmt er "knallvarm", og er knallvarm varmere enn "normalt vår- vær"? Går det mot normalt, eller er dette unormalt?

Tenker heller det går til H med yr snart, fordi dette er ikke annet enn tomt fjas, og propaganda. Bedre det, enn at 95 % av menneskeheten skal utslettes. Det blir  over mitt lik, i så fall.
Jeg bør i alle fall nevne TO av leddene i befolkningskntroll i Norge: Kodex Alimentaris (FN`s program)
Vaksinasjonsprogrammene. Nå blir det propagandert for "svineinfluensaliknende" virus, med tilbud om vaksiner. Styr unna!
Se opp for GMO i mat. Allerede nå er det mistanke om at spanske Bama (gigant innen grøntfor) leverer grønnsaker til Norge, innsatt med GMO fra Monsanto. Totalt forbudt med denne type GMO i Norge. Likevel, med tanke på alle de løgner som våre politikere holder på med, så er ikke en lov verd et spøtt lenger. Kan være greit å følge med på helsa, m.a.o. GMO knekker DNA strukturen i mennesker, så dette er bare å holde stand mot. Det er kun  politikere som Erik Solheim, som er opptatt av et bærekraftig samfunn, som vil ha inn GMO til Norge.
http://www.abcnyheter.no/meninger/borger/110401/pinlige-innrommelser-fra-miljoverndepartementet

Utenriksdept jobber med å importere "dødens" frø til Norge. Rettere kalt: "Et illusorisk demokrati".

sinus

Sitat fra: Reparatøren på februar 18, 2012, 20:39:53 PM
Jeg gav et bilde av hva som kan skje, når visse nasjoner oppdager hva (Den Nye Verdensorden) egentlig innebærer. Hvor jeg skal ha skissert opp noen % vis andel av verdens befolkning som skal bli utryddet, det klarer jeg ikke å se! Men med de våpenlagre som verden har, kontra tilsvarende lite vett, så skulle dette si seg selv. Så lang vi vet hittil, så har verden 2--3 ganger vert nært dette punktet, to av gangene ved uhell. Er det noen som tror at den andre verdenskrig var den siste, de får bare leve i sin verden. Men hvis majoriteten av verdens befolkning våkner, så er det en mulighet for å stanse dette.Men hva er hensikten med å være budblinger, når en blir hodeløs, kun ved å nevne ordet: Ver våkne? Jeg har kjempet lenge nok mot dummheten. Godnatt, og god helg.

Det å gå på barrikadene, og forsøke å varsle om mørkere tider, er en tung jobb, Reparatøren. Det vet du, jeg, og tusenvis av andre nordmenn som gjør det samme.  Jeg har risikert mye, for å gjøre dette. Jeg har tatt sjanser.  Stort sett blir man møtt med slag og spark, men jeg gir pokker! Dette er alt for viktig, til å late som ingenting har skjedd. Det er ikke så mye man kan gjøre mot en slik overmakt. Det er ikke mitt poeng. Det man derimot kan gjøre, er å ta forhåndsregler. Å leve et asketisk liv, ta vare på helsa, følge med i ulike nyheter, slik at man får et mer objektivt bilde. Ta vare på sine neste, og deres neste!
Boikotte de store aktørene av varer og tjenester så godt det lar seg gjøre. Støtte opp mot overvåkning (datalagringsarkivet), og protestere mot stadig mer rigide regler og forskrifter fra myndighetene.

Når det gjelder videre nettdebatt MOT CAGW- religionen, så håper jeg denne blir sterkere. Det er ytterst provoserende å se bilderbergerske "troll", som sprer propaganda. Når det gjelder hodeløshet Reparatøren, så kunne jeg heller tenke meg at disse trollene ble et hode kortere :-)
God natt og god helg til deg også! Og til alle andre klimaskeptikere!