Du godeste, noe har virkelig skjedd med MSM!

Startet av Jostemikk, februar 24, 2012, 12:00:07 PM

« forrige - neste »

seoto

Sitat fra: stjakobs på november 12, 2012, 08:31:48 AM
Nå var det kommet inn et innlegg i Avisa Nordland igjen. Jeg har nevnt Helge Drange der!

Link: http://stjakobs.dyndns.org/klima/AN_12_11_12.jpg

Da håper jeg at noen underretter Drange! Godt spørsmål du stiller på slutten ;)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

ebye

Sitat fra: stjakobs på november 12, 2012, 08:31:48 AM
Nå var det kommet inn et innlegg i Avisa Nordland igjen. Jeg har nevnt Helge Drange der!

Link: http://stjakobs.dyndns.org/klima/AN_12_11_12.jpg
Flott innlegg, stjakobs. Jeg tror det er riktig og viktig at "tonen" i innleggene og spørsmålene skjerpes. Spåmennene må konfronteres med dommedagsprofetiene og pengeforbruket.    8)

Jostemikk

Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

Da har jeg lest stjakobs innlegg, og som alltid kommer det gode, kritiske poeng. Flott at du setter kritisk søkelys på de verste alarmistene, stjakobs!
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

Sitat fra: ebye på november 12, 2012, 10:20:15 AM
Flott innlegg, stjakobs. Jeg tror det er riktig og viktig at "tonen" i innleggene og spørsmålene skjerpes. Spåmennene må konfronteres med dommedagsprofetiene og pengeforbruket.    8)

Støtter dette! Nå har det gått så lang tid at ingen må være i tvil om at det er alvor. Disse forskerne må svare for det de har stelt istand. Vil de ikke svare i avisen, så får de til syvende og sist gjøre det i retten.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

seoto

Sitat fra: seoto på september 25, 2012, 19:30:12 PM
Husk BRENNPUNKT på NRK 1 kl. 21.30!

I den forbindelse er det litt rart å se at Heidi Sørensen nå angrer på sine gjerninger - og det er det kanskje lettere å gjøre nå som hun ikke er minister lengre?

SitatStatssekretær: – Vi tok feil
Tidlegare statssekretær i Miljøverndepartementet Heidi Sørensen (SV) tek eit kraftoppgjer med eit av Regjeringa sine viktigaste klimatiltak.

– Vedtaket var ikkje grundig nok utgreia, og politikarane var ikkje lydhøyre for motargumenta, seier tidlegare statssekretær i Miljøverndepartementet Heidi Sørensen (SV).

Men er de mer lydhøre i dag, da?

I dag fulgte NRK opp i "Ut i naturen". Det finnes da enkelte mennesker med en viss grad av fornuft :)

http://tv.nrk.no/serie/ut-i-naturen/dvna20001212/20-11-2012
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Ewer Gladblakk.

SitatI dag fulgte NRK opp i "Ut i naturen". Det finnes da enkelte mennesker med en viss grad av fornuft
Og gusjelov, Seoto....hva og hvem som høster mest, for flest, fra den skrinne jorda vi alle bor på, har endelig nådd (noen i) NRK også! :)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

seoto

Sitat fra: Ewer Gladblakk. på november 20, 2012, 20:47:33 PM
SitatI dag fulgte NRK opp i "Ut i naturen". Det finnes da enkelte mennesker med en viss grad av fornuft
Og gusjelov, Seoto....hva og hvem som høster mest, for flest, fra den skrinne jorda vi alle bor på, har endelig nådd (noen i) NRK også! :)

Det er i hvert fall en begynnelse dersom vi kan stoppe noen av miljøødeleggelsene, men fremdeles er det altfor mange som tror at vi har menneskeskapte klimaendringer.  Er det ikke snart på tide at noen går ut i mediene og sier fra om at vi ikke har noen menneskeskapte klimaendringer, bare naturlige.  Du verden som de lyktes med å vekke den menneskelige skyldfølelsen for noe vanlige mennesker ikke er skyldige i!
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Ewer Gladblakk.

#278
Så sant, så sant, Seoto!
Og bare tenk på den skyldfølelsen så utrulig mange får den dagen da kremmerne har kabel og vindmøllebelagt den naturn som ikke er demma opp i bekker, åer og småelver....
Blir Bonsai, Aqvarium og værandakasser den eneste trøsta i en helt "co2-fri natur" da...?
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

bøvelen


Bebben

Sitat fra: bøvelen på november 20, 2012, 21:20:21 PM
Nytt drypp fra TU:
Jens ikke lenger like skråsikker på månelandingen sin

http://www.tu.no/energi/2012/11/20/stoltenberg-sar-tvil-om-manelandingen

Og Frederic Hauge mener Gassnova bør anmeldes til politiet.

SitatGassnova er etablert av staten for å realisere «månelandingsprosjektet» om CO--rensing i Norge. Gjennom en serie artikler er det avdekket at det har forekommet brudd på både loven om offentlige anskaffelser og reglene knyttet til habilitet i selskapet.

Som sagt, der det er store penger, er det store tyver. Jeg ser slett ikke bort fra at Frederic for en gangs skyld har et godt poeng her.
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

seoto

Det kan virke som om kvalitetskontrollen av folk som tjener penger innen klimaindustrien er ekstremt dårlig. Har vi noen gang i historien sett grådigheten spre seg raskere enn hva vi ser nå?
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Telehiv

#282
Jeg er ikke så sikker på at "noe har skjedd med MSM":

Dagens Næringsliv kjører idag opp MSM-bestillingsverket fra Verdensbanken, som har pumpet dette stoffet intenst i siste uken i alle verdens MSM-kanaler de har innpass i. En meningsløs og overtendensiøs beskrivelse av verdens klimasituasjon.

Og legg merke til linkene under denne artikkelen, som mer enn tydelig viser hvilken linje DN har lagt seg på i klimasaken: http://www.dn.no/forsiden/utenriks/article2511188.ece

DNs premisshåndterere akter nok ikke å gå glipp av gratisserveringen på neste klimakonferanse!
Vitenskapen kan av og til risikere å bli innhentet av sannheten

seoto

DNs premisshåndterere akter nok ikke å gå glipp av gratisserveringen på neste klimakonferanse!

Det holder å kaste glassperler ...
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

BorisA

Dagens Næringsliv har vel de siste par årene seilt opp som kanskje den verste CAGW-blekka i Norge.

De satser tungt på klimaskremsler.
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.