Dagens link om alt annet enn klima

Startet av seoto, august 24, 2011, 12:48:32 PM

« forrige - neste »

Jostemikk

En påminnelse om hvor fjernet fra virkelighetens verden Kari og Ola Nordmann er takket være MSM og mengder av nett-troll

Michael F. Sceuer var CIA-agenten som ble leder for spesialgruppen som tok seg av bin Laden/Al Quaida. Det eneste jeg har gjort her er å sitere to av hans utsagn i intervjuet, samt at jeg stiller et spørsmål som rett og slett tvinger seg fram.

Hvis Al Quaida aldri var et problem, og ikke er et problem, hvem sto da bak det som skjedde med World Trade Center 11. september 2001?

Michael F. Scheuer - Wikipedia

- Al Quaida var ikke noe problem da bin Laden levde. Al Quida er ikke noe problem nå når han er død.

- Problemet er det jødiske samfunnet i USA som påvirker og korrumperer Kongressen.


SitatMichael F. Scheuer (born 1952[1]) is a former CIA intelligence officer, American blogger, historian, foreign policy critic, and political analyst. He is currently an adjunct professor at Georgetown University's Center for Peace and Security Studies and an Expert at Wikistrat.[2] In his 22-year career, he served as the Chief of the Bin Laden Issue Station (aka "Alec Station"), from 1996 to 1999, the Osama bin Laden tracking unit at the Counterterrorist Center. He then worked again as Special Advisor to the Chief of the bin Laden unit from September 2001 to November 2004.

http://www.youtube.com/v/GARE6NcxdcY


I tråden FNs våte drøm: 2013 som "International year of climate alarmism"? tok Amatør1 opp noe svært viktig. Jeg håper alle tar seg tid til å lese innlegget hans nøye. Han la fram en link til Haukenes egen nettside, Project for the New American Century, der de selv forteller hva de planlegger for fremtiden. På listen over deres medlemmer står blant annet Cheney, Wolfowitz, Libby og Rumsfeld.

Nå blir dere presentert for en mann ingen uten videre kan avfeie når det gjelder hans bakgrunnskunnskap. Opplysningene er fra Wikipedia.

Wesley Clark - US 4 Star General



Wesley Kanne Clark, Sr. (born December 23, 1944) is a retired general of the United States Army. Graduating as valedictorian of the class of 1966 at West Point, he was awarded a Rhodes Scholarship to the University of Oxford where he obtained a degree in Philosophy, Politics and Economics, and later graduated from the Command and General Staff College with a master's degree in military science. He spent 34 years in the Army and the Department of Defense, receiving many military decorations, several honorary knighthoods, and a Presidential Medal of Freedom.

Clark commanded Operation Allied Force in the Kosovo War during his term as the Supreme Allied Commander Europe of NATO from 1997 to 2000.

Awards and honors

Wesley Clark has been awarded numerous honors, awards, and knighthoods over the course of his military and civilian career. Notable military awards include the Defense Distinguished Service Medal with four oak leaf clusters, the Legion of Merit with three oak leaf clusters, the Silver Star, and the Bronze Star with an oak leaf cluster. Internationally Clark has received numerous military honors such as the Grand Cross of the Order of Merit of the Federal Republic of Germany and the Grand Cross of the Medal of Military Merit from Portugal and knighthoods.[148] Clark has been awarded some honors as a civilian, such as the Presidential Medal of Freedom in 2000. The people of Đakovica, Kosovo named a street after him for his role in helping their city and country. The city of Madison in Alabama has also named a boulevard after Clark. Municipal approval has been granted for the construction of a new street to be named "General Clark Court" in Virginia Beach, Virginia. He has also been appointed a Fellow at the Burkle Center for International Relations at UCLA. He is a member of the guiding coalition of the Project on National Security Reform.


Hør hva Clark har å fortelle. Det er sjokkerende for de fleste, men viktigst, det viser at opplysningene om galskapen som er trædd nedover våre hoder ligger åpent for de som vil lære og forstå. Det setter vår oppfatning av historien i grelt perspektiv. Det setter MSM fullstendig i gapestokken. Bruk også litt tid på å finne ut hva dette forteller om våre politikere. Med våre politikere, mener jeg de som surrer rundt på Løvebakken.

http://www.youtube.com/v/S2u-zUephyc?
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren


Jostemikk

Sitat fra: hetda på juli 31, 2014, 16:34:53 PM
Stusser litt når jeg finner Clark på denne lista:
http://socioecohistory.wordpress.com/2012/04/23/current-membership-list-of-the-illuminati-committee-of-300/
- men det var kanskje før?

Tror nok det beste er å ta en titt på dokumentasjonen denne nettsiden legger til grunn for at det i det hele tatt finnes noen topp 300-liste av illuminati-medlemmer.

Med det sagt, så finnes en del ting en (jeg?) kunne skrevet om general Clark. Han spilte en viktig rolle under Balkankrigen, og ikke alt som skjedde da var vakkert. Vi bør holde mulighetene åpne for at det han uttalte den gang han ble filmet var noe han ikke regnet med ville bli lagt ut offentlig. Det er allikevel av største viktighet at han sier det han sier, for når vi i ettertid ser på hva som har skjedd, har bekreftelsene kommet som perler på ei snor.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

Sitat fra: Jostemikk på juli 31, 2014, 00:05:31 AM
Den andre muligheten er at det blir startet ei ny nettside med hovedfokus på nettopp slikt stoff. Vi er et par som har fundert litt angående denne muligheten, men jeg kan ikke love noe pr. nå. Om det skjer, får du beskjed, og det vil bli lagt ut et innlegg om det.

Kanskje det er den beste ideen angående dette temaet. Ihverfall burde det gjøre linjene klarere enn før. Jeg setter pris på at dette vurderes.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to