Humoristiske klimaklipp

Startet av Amatør1, august 26, 2011, 23:28:44 PM

« forrige - neste »

Bebben

Hehe, det er jo alt for gøy med innbygde videoer, her er en av mine gamle favoritter:

http://www.youtube.com/v/olsEv6P5GRg

Det er jo et knusende argument tross alt ... man har jo 1 stemme, ikke sant?

Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Jostemikk

Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

Himmel..... jeg orker ikke slikt !!!  ;D En får jo frysninger.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ConTrari

Sitat fra: Amatør1 på august 29, 2011, 23:59:18 PM
Sitat fra: ConTrari på august 29, 2011, 23:32:15 PMFlott tekst! Er melodien en variant av "What shall we do with a drunken sailor"? Rytmen i teksten passer, men melodien er ikke helt slik jeg har lært den.

Denne er nok mer tro mot originalen, sånn musikalsk. Også severdig  ;D
http://www.youtube.com/v/I73JqvzAOtU

Jepp, der var den! Herlig! Nå fikk jeg en ubendig trang til å kjøpe en ny Patrick O'Brian bok.

Amatør1

Ikke rart klimavitenskapen støtter seg til "fornybar energi"?

It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Ewer Gladblakk.

"Pingvinene i arktis og isbjørnene i antarktis går helt opplagt vanskelige tider i møte takket være vår menneskeskapte co2..."

Det over ser i farten ut til å passe best som et utdrag av et seriøst dokumentert klimainnlegg i det almene norsketablerte nyhetsmedia, men siden det er jeg som har skreva det, for å gjenspeile litt av min egen tidlige usikkerhet over temaet med litt humor, så får det havne her! :D
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Amatør1

Sitat fra: Ewer Gladblakk. på september 09, 2011, 15:56:34 PM
"Pingvinene i arktis og isbjørnene i antarktis går helt opplagt vanskelige tider i møte takket være vår menneskeskapte co2..."

Ja, og glem nå endelig ikke hvalen!

It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

seoto

Ha-ha! Det var litt rart å se dette bildet igjen. Lagret det for noen pc-er siden, men det var nok før Greenpeace begynte å bruke det.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Bebben

Climategate 2.0: The Cause.

Just when you thought it was safe to hide the decline....

http://www.youtube.com/v/IZzMuU7oNBs?
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Amatør1

Hehe, Minnesotans 4 Global Warming har ikke ligget på latsiden.  ;D

Med referanse til bildet et par innlegg lengre opp

Farting underwater creatures release greenhouse gases
Humans and farm animals were known to emit harmful greenhouse gases through digestion, but German researchers said Tuesday that aquatic worms and bugs are contributing to climate change by farting laughing gas.

::)
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Telehiv

Amatør1,

takk for oppslaget fra mars 09 om fjertende fjæremakk o.l., det er jo helt elleville idiotnivåer vi snakker om her, les f.eks. hva de skriver om klimakatastrofene som ALLEREDE har nesten ødelagt verden.
Hvor får de det fra?
Vitenskapen kan av og til risikere å bli innhentet av sannheten

Bebben

Hmm Amatør1, du skal se at det snart blir klimagassavgift på erter, bønner, fårikål osv. (HYSJ! IKKE SI NOE TIL KNUT ALFSEN!!!)

Det minner meg, mer som en fri assosisasjon, om noe jeg leste om "nisjejordbruk" for en til tilbake - en bonde på Ringerike skal visstnok ha hatt suksess med "fjertefrie erter", erter som skaper mindre gass i magen. Suksessen skyldes imidlertid ikke frykt for "klimagasser", men for vond lukt på fly - han selger dem til catering-selskaper som igjen leverer til flyselskaper. In full fart.
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Bebben

Tele, det er alt for lite lattergass i verden.

Oppslaget om fjæremakkene er en klar indikasjon på dette.
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

ConTrari

#28
Sitat fra: Bebben på desember 01, 2011, 22:19:06 PM
Hmm Amatør1, du skal se at det snart blir klimagassavgift på erter, bønner, fårikål osv. (HYSJ! IKKE SI NOE TIL KNUT ALFSEN!!!)

Det minner meg, mer som en fri assosisasjon, om noe jeg leste om "nisjejordbruk" for en til tilbake - en bonde på Ringerike skal visstnok ha hatt suksess med "fjertefrie erter", erter som skaper mindre gass i magen. Suksessen skyldes imidlertid ikke frykt for "klimagasser", men for vond lukt på fly - han selger dem til catering-selskaper som igjen leverer til flyselskaper. In full fart.

OK, siden vi allerede er på promper'n: best av alt er South Park-episoden "Smug Alert", (Season 10) der alle klimabevisste verdensfrelsere kjøper Prius (kalt "Pious" i serien), og samles i San Fransisco, der de salig innhalerer sine egne gassutslipp.

Men den permanente skyen av selvtilfredshet over San Fran ("smug", som er mye farligere enn "smog"), blandes med den nye tilsvarende skyen over South Park og skaper total klimakatastrofe.

"Much can be rebuilt, but San Fransisco har permanently disappeared up its own asshole".

Se alle episoder gratis på:

http://www.southparkstudios.no/

Helt lovlig!

Bebben

Kostelig, tror jeg tar meg et glass fruskbrus.

Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!