Da Harlem, Rockefeller, FN og Hansen avlivet demokratiet og sannheten

Startet av Jostemikk, desember 05, 2013, 21:46:32 PM

« forrige - neste »

Amateur2

Sitat fra: Ewer Gladblakk. på juni 15, 2014, 03:39:50 AM
....skulle ha skrevet litt mer om vårt eget innerste ønske om å være personlig udødelige, men glemte det i farten....vel, nå er det nevnt! :)

Her er du ved kjernen,  grunnlaget for all ondskap, Ewer: Ønsket om egen, personlige, udødelighet.
Respect those who seek the truth, be wary of those who claim to have found it
[Mark Twain]

The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
[Richard P. Feynman]

Jostemikk

Sitat fra: Amatør1 på juni 14, 2014, 23:37:39 PM
Sitat fra: seoto på juni 14, 2014, 08:17:23 AM
Tusen takk, Ewer Gladbakk :) Jeg har ikke vært flink til å si det, men jeg setter utrolig pris på den støtten du viser. Det er egentlig viktig at vi vanlige mennesker holder sammen, vi trenger hverandre mer i dag enn noensinne.

Dette kan ikke understrekes sterkt nok.

Det den nye lederen i AP idag presterer å holde fram som sin viktigste politikk er en hån mot vitenskapen, mot demokratiet og mot folk flest. Bl.a. derfor må folk flest holde sammen.

Støre og Stoltenberg ble spesialprodusert og tatt under de mektiges vinger svært tidlig, deriblant Brundtlands. Hun igjen hadde gått den samme skolen, og planen bak det de har holdt på med på vegne av oligarkene, er alt annet enn bra for Norge som nasjon. De ønsker utradere den fra kartet.

[attachimg=1]
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

Fra dagens VG:

SitatDet viktigste grepet for å sette sitt eget preg på partiet, tok han allerede for over en måned siden, ved å hente inn Astrid Huitfeldt (37) som sin personlige politiske rådgiver.

Huitfeldt var Støres rådgiver både da han var utenriksminister og helseminister, men gikk over til klimaorganisasjonen Zero rett før jul. Da Støre ble innstilt som valgkomiteens eneste kandidat den 19. mai, var det Huitfeldt som styrte pressen.

– Jeg kjenner Astrid godt, og da det ble klart at jeg lå an til å bli partileder, ville jeg ha henne på laget. Hun blir en veldig viktig person for meg, sier Støre.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

seoto

Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.