De 10.000 første

Startet av Jostemikk, mars 14, 2012, 17:38:14 PM

« forrige - neste »

Jostemikk

Det ble seoto som fikk æren av å skrive innlegg nummer 10.000. Takk til alle bidragsytere! :D
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

seoto

Takk for det - ren flaks  ;D Jeg fikk det ved å gratulere ebye med innlegg nr. 9999  8)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Amatør1

Gratulerer til seoto og forumet! Dette er en stigende suksess  8)
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

BorisA

Sitat fra: seoto på mars 14, 2012, 17:39:13 PM
Takk :) for det - ren flaks  ;D Jeg fikk det ved å gratulere ebye med innlegg nr. 9999  8)
Ha ha!
Der var du litt kreativ sleip.
Men gratulerer likevel ! :)
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

seoto

Sitat fra: BorisA på mars 14, 2012, 20:31:29 PM
Sitat fra: seoto på mars 14, 2012, 17:39:13 PM
Takk :) for det - ren flaks  ;D Jeg fikk det ved å gratulere ebye med innlegg nr. 9999  8)
Ha ha!
Der var du litt kreativ sleip.
Men gratulerer likevel ! :)

Er litt enig med deg der. Angret på det etterpå, men det kom som en litt for brå impuls.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Amatør1

Sitat fra: seoto på mars 14, 2012, 21:01:02 PM
Er litt enig med deg der. Angret på det etterpå, men det kom som en litt for brå impuls.

Du skal se det var et utslag av autoritær impuls som følge av klimaforandringer....

Les dette:
No Frakking Consensus: The Authoritarian Impulse and Climate Change

"Remember that old adage – The road to hell is paved with good intentions? I wish there was a short YouTube video that made this point clearly, persuasively, and humorously. I'd direct folks to it all the time. Because some truly monstrous proposals are being advanced by people who seem to think that anything goes in the fight against climate change.

[...]

In an eye-opening piece about UN-accredited NGOs, Hilary Ostrov points out that the UN has a Commission on Crime Prevention and Criminal Justice. According to that body's website, part of its mandate is:

    promoting the role of criminal law in protecting the environment...

It isn't good enough, you see, that countries around the world already spend millions on a long, long list of government agencies, ministries, initiatives, and regulatory frameworks devoted to protecting the environment. The UN thinks environmental transgressions should be a criminal matter. It wants people sent to prison. And it thinks that pushing for such a state of affairs is a good use of its resources.

[...]
"
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ebye

Sitat fra: seoto på mars 14, 2012, 21:01:02 PM
Sitat fra: BorisA på mars 14, 2012, 20:31:29 PM
Sitat fra: seoto på mars 14, 2012, 17:39:13 PM
Takk :) for det - ren flaks  ;D Jeg fikk det ved å gratulere ebye med innlegg nr. 9999  8)
Ha ha!
Der var du litt kreativ sleip.
Men gratulerer likevel ! :)

Er litt enig med deg der. Angret på det etterpå, men det kom som en litt for brå impuls.

Takk for hilsen, seoto. 9999 is a nice number.  :)

En brå Klimaimpuls finner vi plass til, den der var i hvert fall jeg heldig med.  ;)

"Debatten videre er brolagt med Klimaskeptiske innlegg."   8)


Jostemikk

Etter en oppstramming av deler av forumet, vil vi igjen få muligheten til å skrive innlegg nummer 10.000, og således dokumentere at verden har lett for å gjenta seg selv. Og nei, ingen har mistet så mye som et eneste innlegg. :D
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

ConTrari

Sitat fra: Jostemikk på mars 15, 2012, 19:34:33 PM
Etter en oppstramming av deler av forumet, vil vi igjen få muligheten til å skrive innlegg nummer 10.000, og således dokumentere at verden har lett for å gjenta seg selv. Og nei, ingen har mistet så mye som et eneste innlegg. :D

Må ha vært litt av en ryddesjau, nesten 900 innlegg færre!

Vil dette skje hver gang vi runder 10000?  8)

Amatør1

Sitat fra: ConTrari på mars 15, 2012, 20:49:40 PM
Må ha vært litt av en ryddesjau, nesten 900 innlegg færre!

Vil dette skje hver gang vi runder 10000?  8)

Det vil gjenta seg til vi får riktig vinner av innlegg nummer 10000  8)


"Those who control the present, control the past and those who control the past control the future."
  ;D
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ConTrari

Sitat fra: Amatør1 på mars 15, 2012, 20:56:34 PM
Sitat fra: ConTrari på mars 15, 2012, 20:49:40 PM
Må ha vært litt av en ryddesjau, nesten 900 innlegg færre!

Vil dette skje hver gang vi runder 10000?  8)

Det vil gjenta seg til vi får riktig vinner av innlegg nummer 10000  8)


"Those who control the present, control the past and those who control the past control the future."
  ;D

Aha, da gjelder det å innynde seg hos moderatorene for å kunne kalle seg den femsifrede Nullius.  8)

ebye

Jeg er så fornøyd med hilsen på nr. 10000, så jeg går for spurtpremien ved 9999, seoto.   :)

Og det er som på ski, du må ha en god posisjon i feltet, når målet nærmer seg! God jakt!   8)

"Gjør som Northug"

ConTrari

Sitat fra: ebye på mars 16, 2012, 08:42:21 AM
Jeg er så fornøyd med hilsen på nr. 10000, så jeg går for spurtpremien ved 9999, seoto.   :)

Og det er som på ski, du må ha en god posisjon i feltet, når målet nærmer seg! God jakt!   8)

"Gjør som Northug"

Det nærmer seg igjen, bare 15 innlegg før 10.000 #2. Det kribler i tastaturet, hva?

ebye


seoto

Nå tør jeg ikke lage flere innlegg før vi har passert 10.000! Lykke til for nr. 10.000  ;D
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.