Mann leier advokat

Startet av Amatør1, september 06, 2011, 22:28:12 PM

« forrige - neste »

Amatør1

Mann søker virkelig å bli den mest diskrediterte forsker vi har sett på lenge

Mann hires attorneys to halt FOIA document production

SitatDr. Mann's argument, distilled, is that the court must bend the rules to allow him to block implementation of a transparency law, so as to shield his sensibilities from offense once the taxpayer – on whose dime he subsists – sees the methods he employed to advance the global warming theory and related policies. ATI's Environmental Law Center is not sympathetic.



Jeg trodde The Team var motstandere av å bringe jurister inn i forskningsspørsmål?
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Jostemikk

Desperate tider fører til desperate handlinger. Det vi ser nå er begynnelsen på slutten.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

Sitat fra: Jostemikk på september 06, 2011, 22:31:05 PM
Desperate tider fører til desperate handlinger. Det vi ser nå er begynnelsen på slutten.
Definitivt enig. Trenberth og Mann virker fullstendig desperate. Med god grunn, vil jeg si.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ConTrari

Sitat fra: Amatør1 på september 06, 2011, 22:35:41 PM
Sitat fra: Jostemikk på september 06, 2011, 22:31:05 PM
Desperate tider fører til desperate handlinger. Det vi ser nå er begynnelsen på slutten.
Definitivt enig. Trenberth og Mann virker fullstendig desperate. Med god grunn, vil jeg si.

Dette er taper-taktikk. Å hyre inn advokater for å hindre innsyn i det som bør være i offentlighetens interesse å ha full tilgang til, er som å høre Gadaffis siste taler.

Jostemikk

[attachimg=1]
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren