Hei Okular! Dette skal jeg også følge med på. Kan du legge ut en link til den aktuelle tråden på The Air Vent, så det blir lettere å finne fram?
Tråden er
her. Min kommentar er
her, like under Roscos som jeg siterte fra. I natt da jeg kikket innom så vidt, så jeg at Condon hadde et innlegg på samme tråd (like over mitt på kommentarlisten til høyre). Jeg gikk ikke da inn for å se fordi jeg tenkte det var for seint, jeg kunne ta det i morgen. Så jeg
vet ikke om det var et svar til meg, men det er ikke veldig hyppig med innlegg der, ingen andre hadde lagt inn noe som Condon kunne kommentere på eller som han ikke allerede hadde kommentert på, han går dessuten ytterst sjelden inn for å legge inn uten foranledning eller ansporing av noe slag så langt ut i en tråds levetid.
Like før jeg gikk og la meg var jeg imidlertid innom på ny, kanskje en halvtime senere, vet ikke hvorfor, gammel vane. Da var Condons kommentar plutselig ikke der lenger. Borte fra kommentarlisten. Det gjorde meg svært nysgjerrig for å si det mildt. Hva stod det i den trukne kommentaren? Irriterte meg da at jeg ikke gikk inn for å kikke første gang ...
Med andre ord, intet 'offisielt' svar enda. Undres på om det overhodet kommer noe ...