Kristin Halvorsen ny leder i CICERO

Startet av Zevdo Nym, mars 28, 2014, 12:41:19 PM

« forrige - neste »

Zevdo Nym

Vurderte nesten å legge dette under "Klimahumor". Ordet "parodi" krever opprustning:

Kristin Halvorsen ny direktør ved CICERO Senter for klimaforskning
Akk, så lett det er å bryte fysikkens lover for egen vinnings skyld når det ikke er straffbart.

bøvelen

– Sammen med alle ansatte ønsker jeg å bidra til å styrke CICEROs posisjon i Norge og utlandet og synliggjøre hvor relevant vår forskning er for samfunnet, sier den tidligere SV-lederen,

Nå blir det nok ny fart i CICERO, hun Mauritzen, (har hun også sluttet?) som kom etter Prestrud har vært veldig anonym, kanskje fordi de ikke har noen nye skremsler å komme med!

seoto

Hvor ble det egentlig av Mauritzen? Jeg ser at de nå har hatt en Kjell Arne Hagen som konstituert direktør.

Eller har Mauritzen ofret seg for Vitenskapsakademiet? Der er hun sikkert bedre beskyttet mot ubehagelig mennesker.
Cecilie Mauritzen innvalgt i Vitenskapsakademiet

Lojalitet mot makt er alltid viktigere enn kunnskap innenfor offentlig forvaltning, og jo større lojalitet, desto bedre stilling. Det er et råttent system som hindrer vårt samfunn i å bli maksimalt bra og godt. Det er viktig at de står sammen mot samfunnet, og hjelper hverandre alt de makter. Ellers kunne jo makt komme i hendene på ærlige mennesker ;)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Jostemikk

Sitat fra: Pål Elnan på mars 28, 2014, 12:41:19 PM
Vurderte nesten å legge dette under "Klimahumor". Ordet "parodi" krever opprustning:

Kristin Halvorsen ny direktør ved CICERO Senter for klimaforskning

Totalitære personer må bekle stillinger som ønsker et totalitært samfunn. Alt henger sammen med alt. Nå skal jeg gå en tur ut på verandaen for å gråte noen minutter.

Mens jeg gråter oppfordrer jeg som jeg har begynt å fått for vane alle til å ta inn over seg hvem som tråkket i gang CICERO, og hva som var hensikten med det. Først da vil en kunne forstå hvorfor ting er som de er. Angående hvorfor ble jeg advart mot å bruke det ordet her i Norge. Det er bare noen uker siden, og jeg fikk beskjed om at dette var det mest negativt ladede ordet en kunne bruke her til lands, og foredragsholdere blir lært å finne andre ord.

Hvorfor tror dere nordmenn er så livredde for ordet hvorfor? Får det dem til å frykte å måtte titte oppover?
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

Sitat fra: bøvelen på mars 28, 2014, 12:52:37 PM
– Sammen med alle ansatte ønsker jeg å bidra til å styrke CICEROs posisjon i Norge og utlandet og synliggjøre hvor relevant vår forskning er for samfunnet, sier den tidligere SV-lederen,

Nå blir det nok ny fart i CICERO, hun Mauritzen, (har hun også sluttet?) som kom etter Prestrud har vært veldig anonym, kanskje fordi de ikke har noen nye skremsler å komme med!

Kanskje Mauritzen ikke hadde plass i klimasjela si til all den blinde propagandaen, bøvelen? Mulig jeg tar feil, men for en gangs skyld leter jeg etter gode menneskelige egenskaper i noen fra det etablerte klimasvindeetablissementet. Skal jeg ta på meg kynikerbrillene igjen, kan et være så enkelt som at hun ikke klarte juge foran kamera uten å bli sprutrød i ansiktet. Prestrud var jo en mester til dette, og Kristin Halvorsen har ikke klart skille mellom løgn og virkelighet på flere stortingsperioder, så hun glir nok rett inn i miljøet.

Ingen burde ledet CICERO. Hele suppedassen skulle vært kastet i det dypeste fangehullet vi har å oppdrive sammen med hun som startet svineriet.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amateur2

Sitat fra: bøvelen på mars 28, 2014, 12:52:37 PM
– Sammen med alle ansatte ønsker jeg å bidra til å styrke CICEROs posisjon i Norge og utlandet og synliggjøre hvor relevant vår forskning er for samfunnet, sier den tidligere SV-lederen,

Nå blir det nok ny fart i CICERO, hun Mauritzen, (har hun også sluttet?) som kom etter Prestrud har vært veldig anonym, kanskje fordi de ikke har noen nye skremsler å komme med!

Cecilie Mauritzen ser ut til å ha havnet i DNVGL (tidligere Det Norske Veritas), med tittel programdirektør for et forskningsprogram som kalles "Low Carbon Future"

SitatThe research program will produce knowledge on possibilities and barriers associated with the transformation to a low carbon future, knowledge relevant to both DNV GL and to the community at large. The knowledge will be shared in the form of peer-review literature, DNV GL position papers, workshops, courses, conferences and so forth. This dedicated group will consist of 6 to 10 employees and will in addition pull on resources from other employees in DNV GL Research & Innovation.

De søker etter folk til dette programmet og der er Cecilie Mauritzen oppgitt som kontaktperson ....
Respect those who seek the truth, be wary of those who claim to have found it
[Mark Twain]

The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
[Richard P. Feynman]

seoto

Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.