Bye, kan du ikke spørre PP om noe? Ettersom vanndamp er en drivhusgass, spør ham om H2O er forurensning. 
Spiller ingen rolle. H20 skal uansett rasjoneres. Det er en del av den store strategien:
The elephants in the water
Og bakom synger skogene ...
Water for Life Decade 2005-2015Her er det også priser å vinne - hvem blir best i klassen?
Selvsagt er det viktig å sikre vann. Det er viktig å sikre vannkilder (hvorfor i all verden bygde vi flyplass på en av de viktigste vannreservoirene i Norge?), og ikke forgifte dem eller tømme dem på unødvendig overforbruk. Men det ville sannsynligvis vært langt mer kostnadsbesparende og mer effektivt å gjøre det på lokalt nivå. Hvor skal det ende? Arbeidsledigheten øker, flere mennesker får færre penger å leve for, strømmen blir dyrere gjennom "grønne" tiltak, og mange fryser, og noen fryser ihjel, om vintrene. Nå skal vi altså ha de "blå" tiltakene, og de menneskene som har overlevd en kald vinter skal altså ikke ha råd til vann?
Av en eller annen grunn ser jeg for meg en aksellererende fattigdom ...
Dette var en viktig artikkel, Amatør1, og jeg håper virkelig folk tar seg tid til å lese den, og tenke godt igjennom hva de leser.
Nå har jeg fått kjøpt ramme, og i dag skal jeg henge opp plakaten jeg nå har mottatt, Rolf Grovens
"Sorrya Euroia".
Der skal jeg skue Jens og Erna mens de skuer ut over Euroia-drømmen som faller i grus.
... som nesten falt i grus. Det var jo andre måter å ordne det på ...