Godfrey Bloom til Connie Hedegaard: DENIER!

Startet av Amatør1, april 16, 2013, 21:03:52 PM

« forrige - neste »

Amatør1

Klima-alarmistene møtes med sine egne skjellsord i EU-parlamentet, I dette tilfellet er det Connie Hedegaard det går utover, og jamen har hun godt av det.

Taleren er Godfrey Bloom, britisk medlem av EU-parlamentet fra det EU-skeptiske og AGW-skeptiske partiet UKIP, som jo ledes av Nigel Farage, som vi jo har sett litt til her tidligere.

Man-made global warming hypothesis is dead in the water - Godfrey Bloom MEP
http://www.youtube.com/v/XvXMBwANyvY?version=3&hl=en_US


It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ebye

Er det mulig å få øye på en norsk politiker som fyller de skoene, Amatør1?      ;)      ;D      8)

seoto

Sitat fra: ebye på april 16, 2013, 21:19:29 PM
Er det mulig å få øye på en norsk politiker som fyller de skoene, Amatør1?      ;)      ;D      8)

Takk for at du ga meg dagens første latter  ;D  ;D
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

seoto

Sitat fra: Amatør1 på april 16, 2013, 21:03:52 PM
Klima-alarmistene møtes med sine egne skjellsord i EU-parlamentet, I dette tilfellet er det Connie Hedegaard det går utover, og jamen har hun godt av det.

Og nå tror jeg sannelig at Hedegaard tapte i EU-avstemningen om kvotehandelen - kvelden blir bedre og bedre  ;D
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Spiren

Connie Hedegaard taber vigtig afstemning om EU's klimapolitik

»Det er en katastrofe for EU's klimapolitik. Det her kan føre til et reelt sammenbrúd for kvotehandelssystemet. Det vil være ekstremt skadeligt for den grønne omstilling i EU«.  ;D ;D ;D

http://politiken.dk/udland/ECE1946415/connie-hedegaard-taber-vigtig-afstemning-om-eus-klimapolitik/
Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.

Amateur2

Sitat fra: Spiren på april 16, 2013, 21:36:29 PM
Connie Hedegaard taber vigtig afstemning om EU's klimapolitik

»Det er en katastrofe for EU's klimapolitik. Det her kan føre til et reelt sammenbrúd for kvotehandelssystemet. Det vil være ekstremt skadeligt for den grønne omstilling i EU«.  ;D ;D ;D

http://politiken.dk/udland/ECE1946415/connie-hedegaard-taber-vigtig-afstemning-om-eus-klimapolitik/

Her kom jammen 17´mai over en måned før tida!  :D :D :D :D
Respect those who seek the truth, be wary of those who claim to have found it
[Mark Twain]

The first principle is that you must not fool yourself, and you are the easiest person to fool.
[Richard P. Feynman]

BorisA

#6
Sitat fra: ebye på april 16, 2013, 21:19:29 PM
Er det mulig å få øye på en norsk politiker som fyller de skoene, Amatør1?      ;)      ;D      8)
Vi har jo Heidi Nordby Lunde på lur 8)
http://klimaforskning.com/forum/index.php/topic,1239.0.html

Men for all del, det hadde gjort seg med en Godfrey Bloom i norsk politikk.
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

Amatør1

Sitat fra: ebye på april 16, 2013, 21:19:29 PM
Er det mulig å få øye på en norsk politiker som fyller de skoene, Amatør1?      ;)      ;D      8)

Nei, det er det nok ikke. På flere måter. Bloom er nok kjent for å være litt ... skal vi si "uortodoks", det er ikke alt han sier og gjør som er like bra. Men her traff han spikeren på hodet.

Vi mangler definitivt en som snakker rett fra levra om klimasvindelen som Bloom her gjør.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Brattbakkallen

Sitat fra: Spiren på april 16, 2013, 21:36:29 PM
Connie Hedegaard taber vigtig afstemning om EU's klimapolitik

»Det er en katastrofe for EU's klimapolitik. Det her kan føre til et reelt sammenbrúd for kvotehandelssystemet. Det vil være ekstremt skadeligt for den grønne omstilling i EU«.  ;D ;D ;D

http://politiken.dk/udland/ECE1946415/connie-hedegaard-taber-vigtig-afstemning-om-eus-klimapolitik/

Jeg er selv en idiot når det gjelder politikk, men resultatet av denne avstemningen  må da være ganske viktig? Noen som har noen mere skarpsindige analyser å komme med her?

"idiot når det gjelder politikk" er vel egentlig litt smør på flesk, forresten. Fra Wikipedia og egen hukommelse fra tidligere skolegang: Idiot er et ord som kommer fra gresk ἰδιώτης (idiōtis), «en person som ikke er interessert i politikk»,
Det der passer veldig bra på meg.  Det er nok en farlig innstilling jeg har der, så jeg forsøker å forbedre meg. Klimapolitikk interesserer meg i høyeste grad, så please enlighten me.

Selv om jeg altså selv ikke har peiling på politikk, så førte altså resultatet av denne avstemnigen til at hummøret mitt steg flere trinn.  :)

Takk til Spiren.

BBK


Salige er uvirksomhedens timer.
Thi da arbeider vaar sjel.

Amatør1

Sitat fra: Brattbakkallen på april 16, 2013, 23:32:04 PM
Jeg er selv en idiot når det gjelder politikk, men resultatet av denne avstemningen  må da være ganske viktig? Noen som har noen mere skarpsindige analyser å komme med her?

Alle vet at hvis en avstemning i EU mot formodning fører til feil resultat, vil forslagsstillerne (som alltid er sentralmakten) trekke seg tilbake og 'harmonisere' forslaget, slik at det ser annerledes ut uten å være det. Deretter får man lov å stemme igjen, dennen gangen med en bedre forståelse av hva som er rett svar. Og så blir det vedtatt.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Brattbakkallen

Amatør1:

SitatAlle vet at hvis en avstemning i EU mot formodning fører til feil resultat, vil forslagsstillerne (som alltid er sentralmakten) trekke seg tilbake og 'harmonisere' forslaget, slik at det ser annerledes ut uten å være det. Deretter får man lov å stemme igjen, dennen gangen med en bedre forståelse av hva som er rett svar. Og så blir det vedtatt.

Takker for svar. Det var nettopp dette jeg selv hadde en nagende følelse av, var tilfelle. Min politiske forståelse stiger tydeligvis.  :)

BBK
Salige er uvirksomhedens timer.
Thi da arbeider vaar sjel.

Amatør1

It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to