Kunngjøring

Startet av Jostemikk, juni 28, 2013, 22:00:19 PM

« forrige - neste »

Jostemikk

Et par av forumets bolker er nå slått sammen slik at to av de tidligere bolkene nå har blitt underforum av hvert sitt hovedforum. Kategorien Om alt annet en klima har blitt flyttet helt nederst for at den skal bli så lite dominerende som mulig. For de som ønsker slippe å se denne kategorien i det hele tatt når man er innlogget, og det innebærer også unntak fra lista over siste innlegg, vær vennlig å send meg en PM, så skal jeg fjerne rettigheten for dere.

For de som sliter så fælt med det andre medlemmer skriver at det er til reell plage, så kommer snart en beskrivelse av hvordan man kan legge dem til ei liste for ignorering.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

Sitat fra: Jostemikk på juni 28, 2013, 22:00:19 PMFor de som ønsker slippe å se denne kategorien i det hele tatt når man er innlogget, og det innebærer også unntak fra lista over siste innlegg, vær vennlig å send meg en PM, så skal jeg fjerne rettigheten for dere.

For de som sliter så fælt med det andre medlemmer skriver at det er til reell plage, så kommer snart en beskrivelse av hvordan man kan legge dem til ei liste for ignorering.

Her trenger ingen sende PM. Både ignorering av valgte forum og av medlemmer kan redigeres av det enkelte medlem. Til tross for manglende æ, ø og å i den automatiske oversettelsen, håper og tror jeg alle forstår hva som står der angående ved hvilke funksjoner for lesing av siste innlegg som er gjeldende/ikke gjeldende.

Klikk på Profil. Klikk direkte på denne, ikke et av alternativene som popper opp i boksen når cursor legges over. Plasser deretter cursor (pila) over Endre Profil. Da dukker disse valgene opp i en pop-up boks, og jeg har lagt piler til de to relevante valgene:

[attachimg=1]

Klikk på ønsket valg, og resten er enkelt. Dere må selv skrive navnet på medlemmet som skal ignoreres.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

seoto

Vi har etter noen overlegninger kommet til at forumet forblir åpent som tidligere. Vi vil etterhvert vurdere å forenkle inndelingen av gruppene slik at det blir noe mer oversiktlig. Alle medlemmer kan poste i alle grupper, og ikke-medlemmer kan lese alt.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.