Ny regjering - nytt klimaregime?

Startet av Telehiv, september 30, 2013, 10:01:56 AM

« forrige - neste »

affen


Kjempefint, Seoto !

Jeg håper flere følger etter.  Det kan ikke skade å sende en høflig henvendelse, med linker, bl.a. til dette forumet og et par, tre informative vedlegg ( jeg la ved info "sannheten om IPCC", med henvisning til den norske  utgaven av Donna Laframboise's bok, samt noe om bakgrunnen for 2-graders-skremselen og noe mer ).
Samme hilsenen skal jeg også sende til miljøvernminister Tine Sundtoft.

Jeg oppfordrer også "alle de andre til å gjøre det samme", som det heter.


bøvelen


Jostemikk

Sitat fra: bøvelen på mars 07, 2014, 12:08:42 PM
Jaha, vet ikke om det har noen hensikt: se dette i VG i dag:

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/klimatrusselen/artikkel.php?artid=10145737

Dette har i hvert fall ikke noe med klima eller vitenskap å gjøre.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Smiley

Sitat fra: seoto på februar 05, 2014, 13:08:06 PM
Sitat fra: Spiren på februar 05, 2014, 12:50:25 PM
Frps miljøtalsmann tviler på menneskeskapte klimaendringer

Frps miljøpolitiske talsmann vil ha mer forskning før han tror på menneskeskapt klimaendring.

http://www.nrk.no/nyheter/1.11521380

Takk for linken, Spiren :) Det er vel forståelig hvorfor NRK ikke har åpnet for kommentarer i denne artikkelen ;)

Fredriksen stiller enkle og selvfølgelige krav, men han får neppe sine ønsker oppfylt. Politisert forskning er noe svineri!

Nå har vi faktisk en mulighet til å gjøre noe. Jeg er medlem i Frp og kjenner flere politikkere på Stortinget. Etter å ha lagt ut link til Salbys foredrag i Tyskland på Facebook har jeg blitt spurt om å lage en liten presentasjon om dette for lokallaget. Disse blir vanligvis sendt til hovedorganisasjonen etterpå. Hvis vi skaper nok tvil angående IPCC sine konklusjoner er det kort vei til miljøvernministerens bord. Jeg har fått 14 dager til å sette opp en powerpoint.
Jeg håper ingen her har noe imot at jeg klipper og limer fra deres innlegg for å bruke diagrammer?

BorisA

Sitat fra: Smiley på mars 23, 2014, 18:35:37 PM
Sitat fra: seoto på februar 05, 2014, 13:08:06 PM
Sitat fra: Spiren på februar 05, 2014, 12:50:25 PM
Frps miljøtalsmann tviler på menneskeskapte klimaendringer

Frps miljøpolitiske talsmann vil ha mer forskning før han tror på menneskeskapt klimaendring.

http://www.nrk.no/nyheter/1.11521380

Takk for linken, Spiren :) Det er vel forståelig hvorfor NRK ikke har åpnet for kommentarer i denne artikkelen ;)

Fredriksen stiller enkle og selvfølgelige krav, men han får neppe sine ønsker oppfylt. Politisert forskning er noe svineri!

Nå har vi faktisk en mulighet til å gjøre noe. Jeg er medlem i Frp og kjenner flere politikkere på Stortinget. Etter å ha lagt ut link til Salbys foredrag i Tyskland på Facebook har jeg blitt spurt om å lage en liten presentasjon om dette for lokallaget. Disse blir vanligvis sendt til hovedorganisasjonen etterpå. Hvis vi skaper nok tvil angående IPCC sine konklusjoner er det kort vei til miljøvernministerens bord. Jeg har fått 14 dager til å sette opp en powerpoint.
Jeg håper ingen her har noe imot at jeg klipper og limer fra deres innlegg for å bruke diagrammer?
Lykke til med arbeidet med å overbevise politikerne  :)
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

Jostemikk

Sitat fra: Smiley på mars 23, 2014, 18:35:37 PM
Jeg håper ingen her har noe imot at jeg klipper og limer fra deres innlegg for å bruke diagrammer?

De jeg har laget kan du bruke som de er. Er det noe du lurer på med noen av dem, eller hvis du ønsker endring av størrelse/oppløsning, kan du sende meg en PM, så skal jeg se hva jeg får gjort.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren