Du godeste, noe har virkelig skjedd med MSM!

Startet av Jostemikk, februar 24, 2012, 12:00:07 PM

« forrige - neste »

ConTrari


Jostemikk

Sitat fra: ConTrari på januar 23, 2013, 12:42:54 PM
Våtere og villere!  8)

Hehe! Du får lage deg en ekstra konto og opptre som AGW-troll. Være skikkelig Contrariell. Tenker det vil får det til å smelle her. ;D
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

ConTrari

Vel. Med vår totale mangel på alarmister, kunne det jo være en ide. Teste ut våre meninger med innlegg fra "the other side of the hill".

Nick? "Klodekok"? "Klodeklok"? "Klukk"?

ebye

Denne gangen er det Aftenposten som står for overraskelsen - hva skjer?

Innlegg i dagens (24. januar 2013) Aftenposten - papir

Sprekker CO2-boblen?

Jeg legger innlegget ut her



Det er to grunner til det:

1. Innlegget er knakende godt, faglig begrunnet!

2. Det er lenge siden Aftenposten har hatt klima på debattsiden, og enda lenger siden et klassisk og velbegrunnet forsvar mot CO2's dominans, har passert nåløyet i den radaksjonen!    ;)      ;D      8)

ConTrari

For de som har tilgang, sjekk dagens VG på leserbrevsiden. Der står det den beste ironiseringen over klimahysteriet som jeg noengang har sett, skrevet som en panegyrisk hyllest til våre politikere som bestemmer det beste klimaet for oss alle.

bøvelen

Som med andre ting der statlige midler brukes til klimatiltak, er også grønne sertifikater en åpen dessertkrukke for de rette mijøer,
Fra TU:

http://www.tu.no/energi/2013/01/25/her-tjener-mafiaen-pa-gronne-sertifikater

Les også kommentaren


ebye

Takk for to meget illustrerende linker, bøvelen. Energiforsyning uten kull, olje og gass er utopisk så langt øye mitt kan se!   ;D

Det må åpenbart være en halleluja-stemning i fornybar- og sertifikatmenighetene. Hurra-ropene overdøver alle kritiske røster. Det er nok slik Heidi Sørensen forklarte. Det hun ikke sa var: og vi blir lurt trill rundt hele tiden!   ;)      8)

seoto

Takk for fine linker, Bøvelen. De beviser til fulle galskapen hos dagens regime. Dersom jeg skulle hatt en bønn til høyere makter, måtte det vært: "Vær så snill, la den stakkars jorden vår få kloke ledere - og fjern samtidig all korrupsjon og deres utøvere."
Da hadde det også hjulpet mye på en eventuell overbefolkning ;)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

ebye

Det er vel også et spørsmål om hvilke begrensninger som bør tas i bruk for å redusere Randers' frie dressur

http://klimaforskning.com/forum/index.php/topic,220.msg22877.html#msg22877

;)     ;D     8)

seoto

Sitat fra: ebye på januar 25, 2013, 16:10:02 PM
Det er vel også et spørsmål om hvilke begrensninger som bør tas i bruk for å redusere Randers' frie dressur

http://klimaforskning.com/forum/index.php/topic,220.msg22877.html#msg22877

;)     ;D     8)

Kanskje det at slike ekstremister slapp løs i pressen en dag kan skrives om i historiebøkene når fortellingen om galskapens tid rundt tusenårsskiftet skal forklares for ettertiden?
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Ewer Gladblakk.

SitatKanskje det at slike ekstremister slapp løs i pressen en dag kan skrives om i historiebøkene når fortellingen om galskapens tid rundt tusenårsskiftet skal forklares for ettertiden?
....slik som når ekstremister som under den spanske inkvisjonen må forklares i framtiden...?
http://no.wikipedia.org/wiki/Den_spanske_inkvisisjonen
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

seoto

Uff, jeg får frysninger hver gang jeg tenker på hva "mennesker" kan få seg til å gjøre mot hverandre! Dette var en skammens tid. I dag prøver de maktsyke å bruke klimaskremselet - kan det utvikle seg til å bli like blodig? Jeg håper virkelig ikke det. Det er vel ikke for ingenting at folk alltid har snakket om gode og onde krefter blant menneskene. Men hva når de velmenende går de ondes ærend - uten å forstå det? Det er lett å lokke folk ...
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Ewer Gladblakk.

SitatDet er lett å lokke folk ...
Og spesielt når en truer både dem (folk), barn og barnebarn, Seoto.....det er jo liksom ingen grenser da, så klart...
Veit ikke hvor lenge "vi" har blitt lovt et evig himmelrike med gull og grønne skoger, eller et sant glohett helvete til evig tid...
Men folk flest, uansett relegion, lar seg dog uansett skremme av den satanfylte gud i det høyeste, og satan i hælvetet....til evig tid.
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

bøvelen

Og ikke nok med det!
I tillegg til de linker jeg har lagt ut tidligere her i dag, hørte jeg på NRK P1 Radio mens jeg laget middag.
Stordalen-vennen Øystein Stray Spetalen fikk et stort oppslag med at han har sendt ut mange e-poster og vist til NASA og Met Office i UK som har sagt at oppvarmingen har stanset opp for 16 år siden. han stiller mange spørsmål. Dette har også blitt stort slått opp i dagens Finansavisen.
Dette er ikke bra for vennskapet med Stordalens, fru Gunhild var på og måtte korrigere (den tidligere?) vennen. Også vår kjente ridder PP var på og forklarte at Spetalen burde lytte til virkelige klimaforskere. Han sa at det er havet som har fått oppvarmingen de siste år, og dessuten har temperaturen variert, og til og med gått litt ned, i perioder de siste 40 år!
Dette er jo helt utrolig, hva er det som skjer nå??