Skål

Startet av Jostemikk, november 11, 2011, 21:42:11 PM

« forrige - neste »

BorisA

Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

Gloføken

Rakfisken er fortært og nå skåler vi ;D  Skål ;D
It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

ebye

Jeg rakk en Amarone Tomasi, før rakfisken roper etter akevitt i morgen!    :D

SKÅL!   :)

Gloføken

Kos dere med rakfisken i morgen, ebye :)   Skål  :)
It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

Ewer Gladblakk.

Skål, og ha det helt urtrivelig alle sammen! :)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Gloføken

Skål til Ewer også  :)
It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

Ewer Gladblakk.

Du er nesten alltid så skåleglad, og så smittsom oppunder helga du, Gloføken....og tusen takk skal du ha for det! :)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Gloføken

I lige måde , Ewer :)
It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

Ewer Gladblakk.

#218
I kveld går jorda under, folkens.....men, HEI SKÅL (det er endelig fredag....snart etter 21/12-2012!)
Har sett filmen jeg, og skjøl om Maiaene er en smule mer uenigege om den mer eller mindre gjengse kalenderideen, manus, regi og løsflyktig stabling av hermetikkproviant og tørka bønner i de relegiøse frasparka, enn Holywood-filmskapere og sånt....så ser det hele egentlig helt bra ut! :D
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

seoto

Ja, enda et dommedagsvarsel i søpla ;) Det begynner å bli lenge siden jeg hørte særlig på dommedagsprofeter, så jeg har ikke hatt særlig bekymringer denne gangen heller. Og om universet eller kloden ønsker å spille oss et stygt puss, er det absolutt ingenting vi kan gjøre med det. Det eneste jeg frykter, er menneskers galskap - for den har visst ingen grenser! :(
Skål for det normale menneske - hvis det finnes ;)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Jostemikk

Jeg er redd for alle jordens Trondhjemmer, jeg.

Skål!
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Bebben

Mayaene kom med sitt varsel og deretter sa de ikke noe mer.

Dagens dommedagsprofeter derimot, gnåler om verdens undergang hver dag, for det er jo det jobben deres består i. Og alle må jo utøve yrket sitt så godt de kan.

For det er jo mange yrker, ikke sant? Noen har som levebrød å ha vært bortført av utenjordiske, eksperimentert med og satt pent tilbake igjen.

Andres jobb består i å advare om faren for menneskeskapte klimaendringer, aka "klimakrisen".

Jeg har full tillit til at begge disse yrkesgruppene gjør så godt de kan for å gjøre en god jobb, akkurat som fiskere og bankfunksjonærer. Så skål for dem.

....og glemte jeg å si at solen snudde i dag? Dette er jo virkelig skremmende saker, når solen er på vei et sted, men plutselig ombestemmer seg... og snur! Huff, tør ikke tenke mer på det.

De neste seks til åtte månedene kan vi komme til å oppleve en dramatisk temperaturstigning.... sann mine ord.

Skål!  :D
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Gloføken

Jepp!  Det finnes mange grauthuer der ute.  Skål :)
It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

Bebben

Sitat fra: Jostemikk på desember 21, 2012, 22:45:31 PM
Jeg er redd for alle jordens Trondhjemmer, jeg.

Skål!

Slapp av Joste. Den som investerer i tynn luft, er garantert å bli "kjemisk blakk".

Skål!
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

Ewer Gladblakk.

#224
Sitat....og glemte jeg å si at solen snudde i dag? Dette er jo virkelig skremmende saker, når solen er på vei et sted, men plutselig ombestemmer seg... og snur! Huff, tør ikke tenke mer på det.
Du må tenke posetivt, Bebben....sånn som at når sola snur, så er det bare at fordi den er skjølve skjefen...og det er egentlig bare å dilte etter! ;)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!