Dagens link om alt annet enn klima

Startet av seoto, august 24, 2011, 12:48:32 PM

« forrige - neste »

Jostemikk

#420
Sitat fra: ConTrari på januar 23, 2013, 12:15:28 PM
Jeg har aldri hørt noe om at Bill Gates kom fra fattige kår. Faren hans er forøvrig en hyggelig fyr, traff ham i Stockholm for noen år siden.  8)

Bill Gates har hittil donert ca. 160 milliarder kroner til helsetiltak, og det meste er nok ikke gitt til folkehelsa i Norge. Jeg har stor respekt for den innsatsen, ingen har tvunget ham til å kvitte seg med en eneste dollar.

Bill Gates bryr seg ikke lenger om å holde tilbake. I likhet med mange andre toppfigurer innen det "filantropiske" miljøet, universitetsprofessorer, Club of Rome-medlemmer, Rockefeller og en hel drøss andre, sier han det nå rett ut. Borti 7 milliarder mennesker må bort fra jordas overflate raskest mulig, for vi er planetens pest.

I en normal verden ville dette blitt sett på som en konspirasjon mot menneskeheten, og de ville blitt låst inn for godt. Tvangssterilisering, tvangsmedisinering for mennesker som ikke er enige med dem, og en generell demonisering av alt som har med medmenneskelighet å gjøre. Dette er ikke noe å fleipe bort. Problemet er reellt. Det er potensielt det mest alvorlig forsøket på grusomheter mot menneskeheten verden har stått overfor. Dette er de samme menneskene, det samme menneskesynet, som verden ble vitne til under eugenikkens gullalder. Eugenikken døde aldri. De nektet å gi seg. For å klare å fortsette skiftet de ham.

Jeg skrev aldri at Bill Gates har støttet Folkehelsa økonomisk. "Folkehelsa" er kanskje mer korrekt betegnelse? Det har vært like privateid som "Norges" Bank.

Bill Gates sier at verden er avhengig av hans vaksineprogram for å få ned befolkningsveksten.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

seoto

Sitat fra: ConTrari på januar 23, 2013, 12:15:28 PM
Jeg har aldri hørt noe om at Bill Gates kom fra fattige kår.

Det går mange historier om hvordan Bill Gates - og mange andre kjente - startet sin karriere i garasjen ;)
Kanskje det er "den amerikanske drømmen" som gjør at mange ønsker at det skal være slik?

10 Businesses that started from a garage

Og kanskje det var fra en slik garasje?



Bildet er hentet fra denne litt humoristiske siden How to Become As Rich As Bill Gates
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

ConTrari

Nei, nei, dette med å komme fra en garasje betyr at man bruker familiens romslige garasje (i et pent villastrøk) til å drive sin hobby eller utforske sin virketrang. Jfr. "Garasjesalg", amerikansk for loppemarked i egen bilbod.

Ewer Gladblakk.

Der var det mange brede glis så langt øyet rakk, Seoto....det er nesten så en lurer på hvor godt, og hvor langt en egentlig vil se! ;)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Spiren

 Innlegg fra Klimaebat.dk 23.01.2013

En enkel test av 'den forsterkede drivhuseffekts' relevans i den observerte globale oppvarming siden 70-tallet ...:  8)

http://klimaforskning.com/forum/index.php/topic,1148.0.html
Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.

seoto

#425
Mer om vaksiner, i USA:

Mortality Rate 50% Higher with More Vaccine Doses

... That's only considering the deaths [103.500] caused by the fifth through eighth doses. It eliminates the deaths caused by the first four doses. Those would add up to 21,150 if VAERS includes 2% of actual adverse effects, and 42,300 if it includes 1%. Adding those numbers together gives us a total of 145,800 children who've died as a direct result of vaccines from 1990 to 2010.





Jeg ser at denne nettsiden har fått problemer nettopp nå, og håper den snart kommer opp igjen. Linken er korrekt. Jeg har den opprinnelige siden stående opp, slik at jeg evt. kan kopiere mer fra den.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Jostemikk

I Australia har statsministeren rett og slett valgsvindlet folket ved å love under valgkampen at det ikke skulle bli noen CO2-avgifter hvis hun ble statsminister. Det første hun gjorde etter å ha vunnet valget med noen få stemmer var å kline inn den nye avgiften allikevel. Flott menneske. Ærlig og redelig.

Nå har det imidlertid skjedd noe som skal sette henne på en knallhard prøve. Her fra Joanne Nova - Breaking: Major shale oil find in South Australia (geopolitical shift coming?)

SitatThis is Big. At its very least, they're talking of 3.5 billion barrels of oil, which is a Very Nice Discovery, thank you. At its
largest, they are saying 233 billion barrels — Saudi Arabia, here we come.

SOUTH Australia is sitting on oil potentially worth more than $20 trillion, independent reports claim – enough to turn Australia into a self-sufficient fuel producer.

Brisbane company Linc Energy yesterday released two reports, based on drilling and seismic exploration, estimating the amount of oil in the as yet untapped Arckaringa Basin surrounding Coober Pedy ranging from 3.5 billion to 233 billion barrels of oil.

At the higher end, this would be "several times bigger than all of the oil in Australia", Linc managing director Peter Bond said.

This has the potential to turn Australia from an oil importer to an oil exporter.

Tør jeg spå en rask avvikling av klimasvindelen i Australia?
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

seoto

Nå vil vi nok se Julia Gillards sanne ansikt  8)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

ConTrari

#428
Neida, neida, ingen avvikling av klimasvindelen. Hittil har aussiene vært verdensmestre i moralisme, med det gigantiske oljefunnet kommer de til å bli verdensmestre i dobbeltmoral.

Dobbel moral - dobbelt så gøy!

Har de ikke noen av verdens største kullreserver også? Trippel moral!

ebye

Her er det vel nå stoff som minner så mye om klima at det fortjener en annen tråd?     ;D

Amatør1

Sitat fra: seoto på januar 13, 2013, 22:34:04 PM
Jeg synes også det er veldig trist at det skulle gå slik med Aaron Swartz. Han var en av vår moderne tids frihetskjempere. Han var en av de som virkelig sto på for å stoppe SOPA (Stop Online Piracy Act. Se også Protests against SOPA and PIPA.
Det er intelligente mennesker med rettferdighetssans vi trenger i dag, og det er ille å miste dem på en slik måte.

Her er det noen som spiller VELDIG høyt....

http://www.youtube.com/v/WaPni5O2YyI?hl=en_US&version=3


Anonymous hackers target US agency site
26 January 2013

Hackers claiming to be from the activist group Anonymous have hacked a US government website in response to the death of Aaron Swartz.

Activists embedded a video statement on the homepage of the United States Sentencing Commission, an agency of the US government.

The statement referred to the death of Mr Swartz, an internet activist who apparently killed himself in January.

"Two weeks ago today, a line was crossed," the statement said.

"Two weeks ago today, Aaron Swartz was killed. Killed because he faced an impossible choice. Killed because he was forced into playing a game he could not win."
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

seoto

Det er godt å se at Anonymous følger opp saken. Det som skjedde med Aaron Schwartz burde aldri skjedd. Slik verden har utviklet seg nå, ender jeg vel opp som en rebell på mine gamle dager ;) Disse frihetskjemperne har min fulle støtte!
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Spiren

Slik verden har utviklet seg nå, ender jeg vel opp som en rebell på mine gamle dager Disse frihetskjemperne har min fulle støtte!

Tror jeg slår følge med deg Seoto.  :)
Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.

seoto

Sitat fra: Spiren på januar 27, 2013, 01:46:57 AM
Slik verden har utviklet seg nå, ender jeg vel opp som en rebell på mine gamle dager Disse frihetskjemperne har min fulle støtte!

Tror jeg slår følge med deg Seoto.  :)

Takk for det, Spiren - godt å vite at man ikke vandrer alene :)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Spiren

Minimum of 40 Children Paralyzed After New Meningitis Vaccine

http://vactruth.com/2013/01/06/paralyzed-after-meningitis-vaccine/

Der er ikke nogen udtalelser fra de involverede organisationer – GAVI, UNICEF og Bill og Melinda Gates Foundation.
Også disse organisationer har været tavse siden tragedien. Meningitis Vaccine projekt (MVP) og WHO.
Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.