Glem CO2 - se opp for aluminium!

Startet av translator, mai 20, 2013, 12:07:10 PM

« forrige - neste »

translator

Jeg vil anbefale folk å se denne dokumentaren før den forsvinner fra NRKs nettsider:

Østerriksk dokumentar. Før var det få som kjente til grunnstoffet aluminium. Nå omgir vi oss med lettmetallet til daglig. Det fins i solkremen vi smører oss inn med, og i boksen vi drikker forfriskninger av. Aluminiumsindustrien vokser, men kritiseres også. Produseres det farlige giftstoffer som skaper alvorlige helseproblemer? (The Age of Aluminium)

http://tv.nrk.no/program/koid21002713/aluminiumsalderen

seoto

Takk for at du la ut filmen, translator. Det er en viktig film, og alle burde se den, men få vil. Det finnes sannheter som er svært ubehagelige, og står i kontrast til den tilliten man har gitt myndighetene i troen på at de bare ønsker det beste for oss. At aluminium er skadelig har vært kjent i mange år. Vaksinemotstandere som har advart mot bl.a. aluminiumbruk i vaksiner, har blitt latterliggjort og kalt for konspirasjonsteorister. Det er 10-15 år siden jeg hørte at man ikke burde bruke deodoranter som inneholdt aluminium. Men det har aldri vært foretatt noe opplysningsarbeid fra myndighetene for å advare folk om bivirkninger, hverken når det gjelder deodoranter eller vaksiner.

I dag har jeg ikke en eneste aluminiumskjele lengre. Men gjennom hele mitt liv var det vanlig å bruke Høyangs aluminiumskjeler. Når en kjele hadde vært brukt noen år, hendte det jeg lurte litt på hvor det etter hvert ble av noe av aluminiumen, og om den endte opp i oss. Men jeg var absolutt sikker på at dersom det hadde vært skadelig, ville sikkert myndighetene ha gjort noe med det.

Det er vel ikke så rart at mennesker i vår moderne tid har fått så mange merkelige sykdommer og ubehag, og at alzheimers er et økende problem. Det finnes utrolig mye informasjon "der ute", for noen prøver å gjøre forskning på disse tingene kjent, men så lenge folk ikke hører det fra myndighetene, eller leser det i MSM, så eksisterer det ingen problemer. Og når jeg hører på hva politikeren i dette programmet sier, ja, da kan jeg ikke annet enn å føle avsky. Men kanskje noen vil se dette programmet allikevel, siden det ble sendt på NRK?
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.