"Mennesket"

Startet av Ewer Gladblakk., mai 02, 2014, 13:11:38 PM

« forrige - neste »

Ewer Gladblakk.

Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Jostemikk

#1
Sitat fra: Ewer Gladblakk. på mai 02, 2014, 13:11:38 PM
Noen ganger blir jeg sterkt i tvil....
http://www.dagbladet.no/2014/04/28/nyheter/utenriks/sarah_palin/usa/politikk/33019563/

Dette er da ikke et menneske. Det er en sionistisk politiker. Det er viktig å holde tunga rett i munnen og huske den kolossale forskjellen. :D

Det Palin sier skiller seg heller ikke ut fra det resten av politikerne har sagt ja til. Da de stemte inn The Patriot Act, som var en av hovedgrunnene med 9/11-svindelen, tillot de tortur av hvem som helst de velger å karakterisere som terrorister. De kan hente hvem som helst ut av sitt hjem når som helst. De kan frakte dem hvor de vil, og de kan torturere dem og henrette dem. Alt uten lov og dom.

Jeg har jo forsøkt å gjøre folk oppmerksomme på denne blandingen av galskap og ondskap ganske lenge. Det er enkelt å finne ut av sammenhenger angående dette. Det er bare å bruke ren logikk og grave i hvem som står bak, og hva de tjener på det. Det eneste som trengs er å se oppover i makthierarkiet som knuger samfunnet og menneskeheten. Opp, opp, opp, og hele tiden stille spørsmålet hvorfor, hvorfor, hvorfor?

Og når jeg skrev at hvem som helst nå kan karakteriseres som terrorister, så mener jeg virkelig det. Det siste fra myndighetene er at de oppfordrer foreldre til å anmelde barna sine hvis de opponerer. Barn som opponerer kan nemlig, i følge myndighetene, utvikle seg til terrorister som voksne.

I Orwells 1984 tyster barna på foreldrene sine. I oligarkenes 2014 tyster foreldrene på barna sine. Klore snerken ut av øynene og se opp, opp, opp for å finne ondskapen.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Ewer Gladblakk.

Sitathttp://nn.wikipedia.org/wiki/Sionist
Jeg er ikke helt sikker på koplingen til Sionister her, Joste....men, men...

Går heller for noe bortimot nazivelde, uten omtanke for diverser i det hele tatt! :(
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Ewer Gladblakk.

PS....Rakk ikke å lese ditt siste tillegg, før jeg la inn mitt nye, Joste....men jeg skønner jo hva du mener uansett.
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Jostemikk

Sitat fra: Ewer Gladblakk. på mai 02, 2014, 13:38:01 PM
Sitathttp://nn.wikipedia.org/wiki/Sionist
Jeg er ikke helt sikker på koplingen til Sionister her, Joste....men, men...

Går heller for noe bortimot nazivelde, uten omtanke for diverser i det hele tatt! :(

Bare for å ha sagt det, så skjønner jeg hva du mener også, Ewer. ;)

Når det gjelder nazismen, så ble den skapt av bankoligarkene, og de bankoligarkene var styrt av askenasi-khazarer, eller det som folk flest tror er jøder. Bruk helga på å lese deg opp på Warburg, The England Connection og dannelsen av The Federal Reserve. Oppfordringen går til alle.

Når det gjelder Palin og sionisme, så vel. Punkt en er at ingen når opp i dagens vestlige politikk hvis de ikke støtter sionismen. Punt to gjelder Palin spesielt. Vel...

Sitat fra: Jostemikk på mars 10, 2014, 12:47:54 PM
SitatSarah Palin's advice to Barack Obama: 'Stop Putin with nukes'

Svart er hvitt. Løgn er sannhet. God er ond. Og motsatt. Som Lenin sa, så er det beste og enkleste å lede opposisjonen selv.





Palin gjør lite annet her enn å fortsette med ekstreme trusler som andre allerede har kommet med. Alle bør søke opp tilsvarende styggedom. Hvem har uttalt noe lignende? Putin og Russland må stoppes med alle midler. Når alt tilsvarende er funnet, er neste skritt å ta en titt på bakgrunnen til de som kommer med slike ekstremuttalelser. Og her synes jeg ikke ordet ekstrem er for ekstremt å bruke.

Jeg gjentar oppfordringen om å skaffe seg kunnskap. Det er noe alle har godt av, selv om det ofte gjør jævlig vondt. Dere finner boka til Eustace Mullins her, TheSecrets Of The Federal ReservePDF-format. Boka er gjennomdokumentert, og dere vil lære hvem som sto bak både 1. og 2. verdenskrig, dannelsen av Federal Reserve-systemet, hvem som kjørte fram presidenter økonomisk, hvem som ble økonomiske rådgivere for "statslederne", hvem som sto bak opprettelsen av etterretningstjenestene i de forskjellige land, samt mye, mye mer. Boka vil snu opp-ned på forståelsen dere har av historien. Deretter vil dere sikkert gjøre som meg, nekte å tro halvparten for noen uker, før dere av ren vitelyst begynner å sjekke alle kildene han har oppført, og skaffer dere masse ekstra kunnskap på egenhånd. Da faller tiøringen på plass igjen, og kanskje da, men først da, vil dere være i stand til å forstå noe som helst. Denne boka er grunnleggende.

Husk at en bare må se opp, opp, opp, og stille seg selv spørsmålet hvorfor, hvorfor, hvorfor? for å kunne ha den minste mulighet til å forstå noe som helst.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Ewer Gladblakk.

Det er ikke så greit å lese seg opp på diverse orakler, for menigmenn og kansje kvinner flest....som for dem som studerer dem mer aktivt.
Mennesket er kansje en så avansert skikkelse her på planeten, at den (planeten) godt kunne klart seg uten...? 
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

seoto

Siden mennesket lyver, også for seg selv, kan det bli vanskelig nok å forstå seg selv, for ikke å snakke om å forstå andre ;)

Og ja, kloden vår hadde klart seg helt utmerket uten oss. Den kunne til og med få ha sine klimaendringer i fred  ;D
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Ewer Gladblakk.

Seoto: Tusen takk for at du flyttet tråden til rett plass....jeg fant ikke fram i farten, jeg!! :)

Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

seoto

Når det gjelder mennesket, kan muligens Oraklet i Delfi ha rett, da hun etter sigende sa:

"Heed these words, You who wish to probe the depths of nature: If you do not find within yourself that which you seek, neither will you find it outside. In you is hidden the treasure of treasures. Know Thyself and you will know the Universe and the Gods."

Men det sitter kanskje for dypt i en travel verden?
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Ewer Gladblakk.

"Heed these words, You who wish to probe the depths of nature: If you do not find within yourself that which you seek, neither will you find it outside. In you is hidden the treasure of treasures. Know Thyself and you will know the Universe and the Gods."

Orakler, og orakler fru (og herr Blom)...

SitatMen det sitter kanskje for dypt i en travel verden?
ja, det kan stemme det, Soeto....men det er så leit å se/høre alt sammen....
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!