Dagens vits og annen humor

Startet av seoto, juni 17, 2011, 19:44:17 PM

« forrige - neste »

Ewer Gladblakk.

SitatNei, nå må jeg gi meg! Dette skal jo være dagens vits og annen humor - og dette kan vel til nød falle under "stor vits"
Synes at du treffer begge ender av spikeren skikkelig fint jeg Seoto!
Det spørs litt om ikke det spesielle gubbeveldet, og røstrømpene må ta en liten tur i furteebua....helt nakne sammen, snart!  :D
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

seoto

Der har du løsningen, Ewer! Vi tar ut gubbeveldet og rødstrømpene, og lar de som blir igjen styre! ;)
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Spiren

SitatNei, nå må jeg gi meg! Dette skal jo være dagens vits og annen humor - og dette kan vel til nød falle under "stor vits"

Det er komik, når satire ligner virkeligheden til forveksling. ;D Det er tragik, når virkeligheden ligner satiren. :'(
Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.

Ewer Gladblakk.

SitatDet er komik, når satire ligner virkeligheden til forveksling.  Det er tragik, når virkeligheden ligner satiren.
Helt enig jeg, Spiren! :)
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Obelix

Sitat fra: seoto på mars 22, 2013, 18:23:54 PM
.... Kjønnskvotering er en fornærmelse mot individet. Var det bare makt de kjempet for?

Det er tragikomisk det hele!
Jeg er enig med seoto sitt reflekterte innlegg. Kjønnene er forskjellig, så det er et feil spor å gjøre menn og kvinner mest mulig like. Men vi skal ha samme likeverd!!!!  Og det er vil jeg tro er mer oppnåelig når man respekterer de naturgitte forskjellene.

Så kvinnegrupper som "Ottar" og andre rødstrømpe-organisasjoner skaper slik jeg ser det, større avstand fremfor større forståelse  :P
No fear for the real men! No hope for the scared!

Ewer Gladblakk.

At kvinner og menn er like mye værdt er en soleklar selvfølge.....for hvor hadde vi vært, uten hverandre! ;D
Løft kun ett bein om gangen.....ellers går du bare på snørra!

Jostemikk

Spiren har allerede beskrevet noe av problematikken på fortreffelig måte. Et bedrøvelig samfunn der hanen er taus. Nå er vi alle blitt kjerringer, unntatt kvinnene, som har blitt karikaturer av menn. Enkleste måte å skaffe seg dominerende makt over et samfunn. Snu opp ned på familieverdiene.

Dette hører så absolutt hjemme i denne tråden, for det hele er en stor vits. En vits å le av. Galgenhumor.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

seoto

Denne var for god til at jeg klarte å motstå den ;)

Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Spiren

Ja den er virkelig god.
Et bilde der ikke krever noen kommentar.  8)
Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.

Brattbakkallen

Sitat fra: seoto på mars 24, 2013, 21:27:18 PM
Denne var for god til at jeg klarte å motstå den ;)



Huff. Jeg burde vel holde meg unna denne godbiten, men ligger det noe symbolsk i at Obama blir framstilt som ei tispe?

Åja! Likestilling a'la ei viss kvinnegruppe (?)

::)

BBK
Salige er uvirksomhedens timer.
Thi da arbeider vaar sjel.

ebye

Back to humor!

Aftenposten har en spalte på side 2 (papir) som bærer det grensesprengende navnet: Under streken.

Her er et bidrag fra 22. mars 2013, en oppfølging av "salg av klimapanel", hos Byggmakker:

Pent brukt panel



Dette er herlig Klimahumor.     ;)      ;D       8)

Amatør1

Jeg tror det var Asbjørn Brekke som først lanserte det å etterspørre "FNs klimapanel" i byggevareforretninger  :D
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

seoto

Jeg har litt sans for disse svarene ;)  ;D Kanskje vi kan lære å stille spørsmål på en mer konkret måte?

Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Brattbakkallen

Sitat fra: seoto på april 01, 2013, 15:26:43 PM
Jeg har litt sans for disse svarene ;)  ;D Kanskje vi kan lære å stille spørsmål på en mer konkret måte?



;D 8)

Dette er ikke en aprilspøk, vel?

I hvilken forbindelse ble denne pretesten gitt, forresten?
Det har med det du skriver om å stille spørsmål på en mer konkret måte å gjøre.

Et spørsmål som virker konkret nok i en sammenheng, behøver ikke være det i en annen.

Huff nei, nå ser det ut som om jeg forsøker å spille "serriøs" her.  :-[

Jeg ser at besvarelsen fikk en F, men en A+ for kreativitet.
A+ tiltredes!

Uansett så fikk jeg meg en skikkelig god latter.

Tusen takk.

;D

BBK



Salige er uvirksomhedens timer.
Thi da arbeider vaar sjel.

Jostemikk

Språket vårt er utilstrekkelig.

Naken greve jager neger med øks.

Dette var en omstridt sangtittel en gang på 80-tallet. Den var omstridt på grunn av betegnelsen av et svart afro-amerikansk afro-afrikansk mørkhudet (jeg gir opp her) menneske, mens det interessante i tittelen er hvem av de to som hadde øks, greven eller negeren?
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren