Bekymringsmelding

Startet av Telehiv, februar 28, 2013, 09:38:41 AM

« forrige - neste »

ConTrari

Sitat fra: Brattbakkallen på mars 01, 2013, 21:58:32 PM
ConTrari:

Sitateller at man beklager det som skjedde, og så kan alle gå videre.


Det var vel nettopp det som skjedde i "mitt tilfelle" her? Jeg synes jeg ble behandlet på en skikkelig måte fra admin her, men jeg kjenner jo ikke helt din sak da.
Jeg håper virkelig at ikke din "sak" ender med at du forsvinner fra forumet. Dine innlegg var faktisk noe av grunnen til at jeg fikk lyst til å melde meg inn.

Au den siste der kan kanskje brukes mot deg?

:)
BBK

Det var da usedvanlig hyggelig, BBK  8)

Vil bare si at jeg synes du burde ha blitt behandlet på en mer sivilisert måte. Litt småflåsete innlegg er helt vanlig her, og som jeg skrev, har jeg ikke noe imot dette, bare at det føres en konsekvent linje.

Så når du skriver det om dine 80 innlegg, og noen av de erfarne her reagerer på dette, så ville jeg ha foretrukket en reaksjon som: "Hei BBK, nå sklir vi kanskje litt ut i uvesentligheter ?  :D "

Og ut fra dine innlegg er jeg sikker på at du hadde tatt poenget. Herregud, det finnes da tusener av småtullete innlegg her på forumet, ikke minst fra meg selv!

Brattbakkallen

Salige er uvirksomhedens timer.
Thi da arbeider vaar sjel.

Amatør1

Tråden stenges nå. De som har villet uttale seg har gjort det.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ConTrari

Sitat fra: Amatør1 på mars 02, 2013, 00:09:24 AM
Alarmisme av og på handler om politikk, men det handler også om paradigmeskift, hvordan ting endrer seg. Kommentaren 'Dodgy Geezer' hos Bishop Hill beskriver det godt:



Paradigm shift goes:

1 - Anyone who believes 'a+b=c' or publishes it is a 'denier', and certifiably mad
2 - 'A+b=c' is what the other side believes, and it's obviously and demonstrably wrong
3 - Here are the arguments for 'a+b=c', they should be weighed accordingly
4 - 'A+b obviously = c. This is what we were publishing all along...

We are currently entering stage 3....




En optimistisk måte å se situasjonen på, synes jeg.

TRÅDEN STENGES NÅ.

Ja da så. Da forlater klimaforskning.com den åpne debatt. I denne stund glir forumet inn i den lange rekken av såkalte internettsamfunn som påkaller seg en åpenhet som er totalt fiktiv. 

Da stenger vi for alle frie meninger. Da blir vi en blek kopi av våre motstandere. Og greit nok. Farvel, gærninger. Hilsen  ConTrari.

PS. A1, seoto, er dere helt med på de sprø ideene fra Jostemikk? Hvis ja, lykke til.  8) 8) 8)

ConTrari

Sitat fra: Amatør1 på mars 02, 2013, 00:09:24 AM
Alarmisme av og på handler om politikk, men det handler også om paradigmeskift, hvordan ting endrer seg. Kommentaren 'Dodgy Geezer' hos Bishop Hill beskriver det godt:



Paradigm shift goes:

1 - Anyone who believes 'a+b=c' or publishes it is a 'denier', and certifiably mad
2 - 'A+b=c' is what the other side believes, and it's obviously and demonstrably wrong
3 - Here are the arguments for 'a+b=c', they should be weighed accordingly
4 - 'A+b obviously = c. This is what we were publishing all along...

We are currently entering stage 3....




En optimistisk måte å se situasjonen på, synes jeg.

Du lever i en total illusjon, A1. Ha et lykkelig liv i din fiktive verden. Hilsen ConTrari.

ConTrari

Sitat fra: Jostemikk på mars 01, 2013, 22:46:01 PM
Sitat fra: Obelix på mars 01, 2013, 22:21:35 PMEn lakmustest på dette er at alle deres forslag til å "redde klimaet" er å øke allerede eksisterende skatter og avgifter, samt å innføre nye skatter og avgifter. En annen lakmustest er hvordan disse menneskene alle som en, på et eller annet hvis tar til orde for overnasjonal mundighet. Det siste er jo rett og slett et paradoks, siden så mange på venstre-siden stemte "nei" til EU i 1994. De har nok skjønt, etter hvert, at FN er en fin "good guy" å vise til, og snakke om at vi må overholde våres forpliktelser. - Dette argumentet spiller selvsagt på skyld og skam, og "flink pike-syndromet". For venstresiden har for lengst skjønt at vi nordmenn er et meget lovlydig og autoritetstro folkeslag. Mange pisser i buksa dersom noen hevder at vi vil svikte våres forpliktelser, hvis vi ikke gjør så eller så...

Alt dette er selvsagt ille. Alarmistene kringkaster sine løgner kontinuerlig, for de vet at ved stadige gjentagelser vil flere lettmotakelige mennesker til slutt begynne å tro på mytene.

Flott innlegg, Obelix, og jeg er helt enig i alt du skrev. Jeg kopierer inn et bilde fra saken på WUWT, og det er ferdig markert på det jeg selv anser være viktigste punkt for de som står bak klimasvindelen:



Du tror du bekjemper alalrmistene på denne måten? Herregud, for en feiging du er .

seoto

De tre siste innleggene av ConTrari har blitt flyttet hit etter at de ble skrevet i en uvedkommende tråd etter at denne tråden ble stengt for videre kommentarer.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.