Avsindige forskningsrapporter

Startet av Telehiv, november 03, 2011, 10:32:12 AM

« forrige - neste »

ebye

#30
Takk for en skremmende og nyttig link, Josik.

Dette er jo helt absurd. PR-trikset er notert og blir dissiminert.    ;)      8)

Jostemikk

Sitat fra: Josik på juni 04, 2013, 18:23:00 PM
Ved å skumme gjennom det som står med uthevet skrift, får man et godt inntrykk av "vitenskapen" bak. Og dette blir slukt rått av MSM, av president Obama, av alt som kan krype og gå av alarmister.

Nei, det blir ikke slukt rått. Det blir utnyttet rått.

Sitat fra: Josik på juni 04, 2013, 18:23:00 PM
Dette er etter min vurdering like avslørende om klimasvindelen som "Climategate" er.

Helt utrolig!

Enig i at det er avslørende. Det er dobbeltavslørende. Det dokumenterer det jeg har forsøkt å ta opp i flere hundre innlegg om MSM. For ikke lenge siden la jeg til et sitat fra Orwell som signatur. Det er ikke uten grunn at jeg valgte akkurat det sitatet. Vi må avsløre MSM, og da må de villige få hjelp til å lage eggerøre, ikke få kjeft for å knuse egg.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Bebben

Sitat fra: Josik på juni 04, 2013, 18:23:00 PM
Cook et Al. 2013 hører vel mest naturlig inn her.

Bare les om PR-agendaen bak denne "forskningsrapporten". http://www.populartechnology.net/2013/06/cooks-97-consensus-study-game-plan.html

Ved å skumme gjennom det som står med uthevet skrift, får man et godt inntrykk av "vitenskapen" bak. Og dette blir slukt rått av MSM, av president Obama, av alt som kan krype og gå av alarmister.

Man burde sende denne PR-planen til alle som har skrevet om Cook et Al. 2013, og spørre om de kan tenke seg å revurdere viktigheten av denne "forskningen", og om de ev. kommer til å skrive om de påfølgende PR-artiklene fra Cook der "konsensus" er planlagt å øke opp mot 100% ved simpelthen å revurdere "nøytrale" atikler om til AGW-artikler.

Dette er etter min vurdering like avslørende om klimasvindelen som "Climategate" er.

Helt utrolig!

Den nederlandske journalisten Marcel Crok (kjent for sin omtale om hockeykølleskandalen for 10 år siden), har også en grei omtale av "undersøkelsen".

Via Marcels omtale finner man også linker til Brandon Schollenbergs dekonstruksjon på Lucias blogg.

Antakelig gir likevel varmistene blanke f i dette, ettersom "undersøkelsen" allerede har oppfylt sin hensikt som PR-stunt og er blitt gjenstand for ufordøyd regurgitasjon av internasjonal presse ("churnalism"). Men det kan jo være godt å ha noe seriøst å vise til: Marcel er en seriøs vitenskapsjournalist.



Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!

BaseBallStick

Jeg ler så tårene triller. Denne tråden blir episk.

:)
"Oljen er sterkt miljøskadelig, og burde brennes!"
Fredric Hauge, Bellonas oppstartsfase...

stjakobs

Jeg skjønner at denne rapporten ikke har noe med klima å gjøre, men den er knakende god likevel.

The Population Density of Monsters in Loch Ness:

http://www.aslo.org/lo/toc/vol_17/issue_5/0796.pdf

"IPCC is a four letter word."