Meldinger

Startet av ebye, desember 29, 2011, 00:14:20 AM

« forrige - neste »

ebye

Jeg er litt usikker på det å svare på meldinger. Er det tilstrekkelig å skrive navnet i ruten Til?, f. eks ebye? for at svaret kommer til avsender?  :)

Jostemikk

Jeg alltid valgt å finne medlemmet jeg skal sende PM til, og så velge funksjonen "Send medlemmet en personlig melding". Hvis jeg ikke svarer på en PM som allerede er sendt.

Men man kan som du nevner hvis jeg forsto deg rett, velge å skrive navnet på medlemmet i til-boksen. Da spretter det raskt opp et forslag på medlemmet du vil sende til. :D
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

ebye

Takk for det, Jostemikk. Dette skal nok funke, slik det er tenkt.  ;)

Amatør1

#3
Husk å merke av for lagring av sendte meldinger (det er ikke automatisk). Greit å ha for å huske hva man har sagt  ;D
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ebye

Godt råd Amatør'n.  :)

Mannen sa: Jeg er i hvert fall ikke senil og slo i bordet. Hvor på han sa: Kom inn!

Spiren

Dette er hva som kommer frem ved linken fra Seoto  #106
Link: It's the cold,not global warming, that we should be worried about :-\

Sorry
We cannot find the page you are looking for.

Og fra Amatør1 #222
Link: Greek reporter: Bank of Cyprus wipes out big despositors  :'(

Error 404 - Page not found!
The page you are trying to reach does not exist, or has been moved. Please use the menus or the search box to find what you are looking for.

Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.

Amatør1

Sitat fra: Spiren på mars 30, 2013, 21:42:23 PM
Dette er hva som kommer frem ved linken fra Seoto  #106
Link: It's the cold,not global warming, that we should be worried about :-\

Sorry
We cannot find the page you are looking for.

Og fra Amatør1 #222
Link: Greek reporter: Bank of Cyprus wipes out big despositors  :'(

Error 404 - Page not found!
The page you are trying to reach does not exist, or has been moved. Please use the menus or the search box to find what you are looking for.

Hei Spiren, og god Påske!

Takk for rapport, begge problemer er nå rettet  :)
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Spiren


Dette var hurtig opfølgning tak Amatør1  :)
Også god Påske til dig, og alle medlemmene på forumet.
Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.