Noen sitater og litt til når det faller seg slik

Startet av Jostemikk, mai 30, 2012, 20:00:45 PM

« forrige - neste »

translator

#285
Seoto, jeg setter pris på at du engasjerer deg, og jeg leser dine bidrag med interesse.

Men her synes jeg du går rundt grøten. Det er for sent for meg å sjekke disse kildene nå, men jeg har inntrykk av du viser til en intern diskusjon i Israel om hvorvidt askenasijødene er ekte jøder eller ikke. Det blir litt på siden for akkurat denne diskusjonen.

Jeg har ingen problemer med å vise til Wikipedia, hvis jeg mener det som står der er fornuftig. Den slags skepsis bør vi vise til alle kilder vi lenker til. Som du ser valgte jeg også å lenke til Store Norske, men beskrivelsen var langt mindre fyldig der.

Og det samme ble sagt på den franske dokumentaren du selv har kommentert; Sions vises protokoller er et falsum som la grunnlaget for mye av jødehatet i det 20. århundre, som også spredte seg til araberverdenen, delvis pga. Hitler. Men de europeiske jødene bidro selv til å skape splid mellom de arabiske jødene og muslimene ved å la jødene i Algerie få fransk statsborgerskap. Dette skrev jeg litt om i går. Men til saken: Er Sions vises protokoller en sann historie, slik den er beskrevet på Wikipedia?

seoto

Translator. Jeg er ikke sikker på hva du mener med at jeg går rundt grøten. Dersom du mener alt snakket ditt om Sions Vise Protokoller, så har jeg, så vidt jeg kan erindre, ikke nevnt noe om dette tidligere. Sjansene for at de er ekte er sannsynligvis like store som at de er falske, dersom jeg først skal spekulere rundt dette. Jeg har lest litt fra Kabbalah og Talmud, og muligens vært innom de nevnte protokoller uten å huske det sikkert. Men jeg kjenner selvsagt godt til omtalen av dem. Det ville være en katastrofe for khazar-jødene om protokollene skulle bli erklært gyldige.

Jeg har lyttet til dine dokumentarer, er du villig til å lytte til en video jeg anbefaler?




Peled har også skrevet en bok: The General's Son: Journey of an Israeli in Palestine
http://www.amazon.com/Generals-Son-Journey-Israeli-Palestine-ebook/dp/B00B5NP808/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1394534652&sr=8-1&keywords=Peled+The+General%27s+Son

Miko Peleds hjemmeside
http://mikopeled.com/

SitatAbout Miko

This blog is dedicated to tearing down the separation wall and transforming the Israeli apartheid system into a secular democracy, where Israelis and Palestinians will live as equal citizens. As an Israeli that was raised on the Zionist ideal of a Jewish state, I know how hard it is for many Jews and Palestinians to let go of the dream of having a state that is exclusively "our own."  The articles, the stories and the pictures in this blog are meant to make a single point: For the good of both nations, the Separation Wall must come down, the Israeli control over the lives of Palestinians must be defied so that a secular democracy where all Israelis and Palestinian live as equals be established in our shared homeland. [...]

Heldigvis har slett ikke alle utviklet seg til å bli onde mennesker :) - bare de maktgale. Det finnes håp i hengende snøre ... Denne videoen burde spesielt ses av folk som tror at sionistene har absolutt støtte fra sine egne.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

translator

Foredraget til Peled og hans historie svarte jeg på forrige gang du henviste meg til ham, her:
http://klimaforskning.com/forum/index.php/topic,797.msg33888.html#msg33888

Det jeg mener med at du går grøten er at jeg synes du simpelthen ikke svarer på spørsmålet (og det var som du nevnte ikke rettet til deg, men siden du nå har påmeldt deg frivillig  :)): hvilken rolle spiller Sions vises protokoller for hva som står å lese i denne tråden? En hel del, vil jeg anta. Det er veldig lett å snakke forbi hverandre, så jeg vil prøve meg på litt vitenskapsfilosofi videre i denne diskusjonen:

Påstand A: Sions vises protokoller, som utgir seg for å være en samling protokoller fra et hemmelig møte mellom ledende jøder og frimurere, som skal ha funnet sted samtidig med den første sionistkongress i Basel i 1897, er et falsum.
(dette er den offisielle versjonen som vi finner i Wikipeida og andre msm-nettsteder)

Du skriver: Det ville være en katastrofe for khazar-jødene om protokollene skulle bli erklært gyldige.
Betyr dette at du mener at hvis A, så er det en katastrofe for khazar-jødene? Det forstår jeg ikke. Kan du forklare nærmere?

Grunnen til at jeg synes dette med Sions vise protokoller er et viktig tema, helt sentralt faktisk, er at helt siden jeg oppdaget denne tråden så har jeg lurt på hvordan meget godt beleste og opplyste mennesker, flere av dem har jeg hatt glede av å debattere med (og vi har stort sett vært veldig enige) siden 2008, kan få seg til å mene at jødene (eller falsk-jødene, tross at vi snakker om menneskeslekter som konverterte til jødedommen for opptil 1000 år siden!) står bak det meste av det som er ondt i verden. Jeg begriper det ikke. Jeg har lest de opplysningene som har kommet frem her vedrørende 11. september 2001 og jeg er enig i at det er en del merkelige ting, som muligens kan tyde på at amerikanerne selv hadde en finger med i spillet, og at kretsen rundt Bush-administrasjonen brukte dette som en brekkstang for å få folkets støtte til å gå inn og endre politikken i Midt-Østen. Men jeg er ikke overbevist, og når jeg ser at de kilder som kommer med slike tanker peker på jøder, frimurere og andre grupperinger som forbryterne, så blir jeg dypt skeptisk til disse kildene. Så jeg har prøvd å nøste opp i hvor disse tankene kommer fra. Nå viser det seg altså at det kan være de samme kildene som nasjonalsosialistene brukte i sin propaganda for å vinne gehør blant folket for sitt mål om å utrydde mennesketyper de ikke likte, kanskje... DET synes jeg er rystende, og faktisk ganske skremmende.

Jostemikk

translator, jeg har lurt litt på hva jeg skal svare deg. Årsaken er at jeg allerede har lagt mer enn nok dokumentasjon til grunn allerede, men du velger tydelig bevisst å skygge unna alt som ikke passer inn i det dogmet du har valgt å tro på. For meg blir dette helt likt å skulle "debattere" med visse elementer på for eksempel VGD angående klimaforskning.

Dette er også årsaken til at jeg har valgt å ligge unna noe av det minst reflekterte du har kommet med. Du må gjerne fortsette. Det har også en verdi for de som leser trådene her på forumet, og det er en god del, men jeg ser rett og slett ingen hensikt i å lage Obelix- og Brattbakkallen-tråder ut av det. Jeg har lagt ut kunnskap og opplysninger, samt en nærmest uendelig mengde dokumentasjon eller kildehenvisninger uten at du ser ut til å bry deg.

Når jeg nå allikevel gir deg et svar, er det enkelt og greit for å gi deg en siste mulighet når det gjelder å diskutere dette stoffet med meg. Dette innebærer at du har forbasket mye studier foran deg, der du må ta utgangspunkt i det jeg har skrevet, ettersom det er nettopp de opplysningene jeg har bragt inn du forsøker debunke med stort sett samme teknikker som idiotene på skepsis.no. Er det der du henter disse ferdigtygde drøvgulpargumentene? Dette er siste gang jeg gidder skrive at dette blir som å henvise til Skeptical-Science for å debunke hva jeg mener om hockeykøller eller atmosæreeffekten.

Den forbaskede begrepsforvirringen

Det finnes ingen jøder. Denne boka finner du gratis i PDF-format. Les den. Den er bare en av en mengde som tar opp dette. Alt har bare vært en svindel.

Historieprofessor Shlomo Sand ved universitetet i Tel Aviv: Det jødiske folket er en oppfinnelse

I de nødvendige pausene du trenger under studiene av dette stoffet, kan du forsøke finne postnummeret til Kristen, telefonnummeret til Muslim, samt den geografiske lokasjonen til parlamentet i Hindu.

Dagens talmudkabbalistkhazarer har ingen genetisk forbindelse til et eneste land i Midtøsten

Det er en gjeng med halv-konvertitter, en krigersk nomadisk halvmongolsk stamme fra området nordøst for Svartehavet, uten noen historisk forbindelse til en eneste nasjon. Khazarer er korrekt betegnelse, og ettersom generasjonene har gått, har de blandet seg rimelig godt ut med øst- og vest-europeiske mennesker, selv om enkelte av de mektigste familiene blant dem har vært sykelig opptatt av å bevare sin egen rase gjennom minst morssiden. De er ufattelig rasistiske, og dette ser man i dag resultatet av gjennom deres direkte apartheid-politikk i Palestina.

Gjenta etter meg: Khazarene, som i dag kaller seg askenasier, har ingen genetisk tilhørighet eller rettighet til et eneste landområde i Midtøsten. Gjenta dette mange ganger, helt til det sitter. At de har påstått noe annet er bare nok en gigantisk svindel, og det kan du lese om her. Bruk minst 2-3 uker på å studere dette. Før det, er jeg rett og slett ikke interessert i hvilke argumenter du har om det:

Den israelske genforskeren Eran Elhaik, Ph.D: Dagens sionister og askenasi-jøder er khazarer, ikke semitter

Før du tar dett seriøst orker jeg ikke svare deg. Husk allikevel det jeg skrev over. Du må gjerne skrive 200 innlegg, og la like gjerne 100 av dem eller flere være av den fornærmende typen at ellers kunnskapsrike mennesker kan være så på jordet. Jeg benytter den hersketeknikken selv fra tid til annen de gangene jeg hører hjernebomullen tette seg mellom ørene på folk. Ønsker du imidlertid en debatt om dette der vi alle kan lære noe, bør du skaffe deg et minimum av bakgrunnskunnskap. Tar du dette seriøst velger du å studere emnet utover våren. Så kan vi deretter ta opp emnet om Sions vises protokoller. Ikke at du kommer til å bli noe lykkeligere av akkurat det.

Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

Dette er ment generelt for mennesker som er i stand til å tenke selv. De som er blindt autoritetstro og avhengige av å støtte seg til flertallsoppfatninger kan slutte å lese nå.

Jeg vet ikke nøyaktig når dette skiltet ble skiftet ut fra Auschwitz-Birkenau komplekset, men det sto i hvert fall til langt ut på 90-tallet.

[attachimg=1]

Dette var også det jeg lærte på skolen. De famøse 6 millioner "jøder" totalt, og 4 millioner av disse i Auschwitz. Revisjonistene fant seg ikke i denne historiske forfalskningen, og til tross for kommentarer vi også ser her på forumet, samt enda verre oppførsel, at historikere ble slått helseløse og mistet jobbene sine, sto de på helt til også mainstream-forfalskerne måtte ta rev i seilene. Da skiftet de ut plaketten med denne:

[attachimg=2]

Dermed var tallet nedjustert med 2,5 millioner. Da burde en også kunne forvente at det totale tallet ble nedjustert fra 6 millioner til 3,5 millioner. Hva tror dere? Har dette skjedd?

Dette er bare et enkelt eksempel av svært mange lignende. De som tør begynne granske dette seriøst vil få seg en skikkelig historisk karamell. Her er et utgangspunkt:

Sitat fra: Jostemikk på januar 08, 2014, 20:39:30 PM
SitatHer er et eksempel som viser befolkningsutviklingen fra 1933 til 1948.

1933:



1948:


Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

Dette er en lang film. "Hollywood" er i tittelen, noe som egentlig taler imot den. Men filmen inneholder vitneutsagn som egentlig alle bør forholde seg til.

9/11 Truth: Hollywood Speaks Out (Re-Mastered)
http://www.youtube.com/v/3X4hbIDnq5k?hl=en_GB&version=3


Hva mener du om myndighetenes fantastiske konspirasjonsteori?
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Jostemikk

De som har makta har gjort, gjør, og kommer til å fortsette å gjøre det som er nødvendig for å opprettholde makta. Dette innebærer i realiteten kun én ting. Vi undertrykkes. Løgn er deres våpen. I løpet av et par generasjoner ha dette ført til at flertallet tror på den TV-versjonen av virkeligheten de blir presentert.

Vi danner oss meninger gjennom det vi ser og det vi hører. Hvem har monopol på å servere oss det vi ser og hører? Dette er i realiteten så enkelt at vi snakker om spill mot et mål. De skriver spillereglene, de gjør dem gjerne om under veis, de har ikke bare dommerne på sin side, de ER dommerne, og de har hatt fullstendig makt over hva som skrives og vises av kampen. Nå finnes heldigvis en mulighet til å avsløre dem. Muligheten heter Internett. Det tok litt tid før makta forsto hvordan de skulle forholde seg til Internett, men nå har de tatt igjen det tapte. Resultatet er Skepsis.no og annen styggedom. RealClimate og Skeptical Science er to klimarelaterte eksempler.

De siste par årene har vi sett klare, uttrykte ønsker fra eliten, særlig gjennom EU og FN, om kraftig sensurering av Internet. De ønsker fjerne de foraene de ser på som en trussel mot dem. Folk må bare lære seg forstå hvordan dette fungerer og henger sammen. Den dagen de gjør det forsvinner blant annet MSM ut i historiens glemselsskammekrok. Da er det samtidig slutt for den makta som har forsøkt utrydde menneskeheten de siste hundreårene, og purpurfolkets tidsalder vil være ved veis ende.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

seoto

Fra skrifter mer enn 100 år gamle:

"[...] Pressen i hænderne paa eksisterende regjeringer er en stor magt, hvorved der opnaaes herredømme over folkenes sind. Pressen fremsætter hobens vitale krav, skriker op om dens klager og skaper undertiden utilfredshet blandt mængden. Det frie ords virkeliggjørelse fødes i pressen. Men regjeringerne forstod ikke at gjøre den rette bruk av denne magt, og den faldt i vore hænder. Gjennem pressen vandt vi indflydelse skjønt vi selv holdt os i bakgrunden. Takket være pressen ophobet vi guld skjønt det kostet os strømme av blod: det kostet os opofrelsen av mange av vore egne, men hvert eneste offer paa vor side er værdt tusener av de fremmede i Guds øine.
[...]
Idag kan jeg forsikre eder at vi kun er et par skridt fra vort maal. Der er kun et litet stykke igjen, og den symbolske slanges cirkel - vort folks vaabenberke - vil være sluttet. Naar denne cirkel er lukket, vil alle Europas stater være indesluttet i den, som i uslitelige lænker.
Den nuværende samfundsbygnings vegt vil snart bryte sammen, fordi vi sliter den ut ved stadig at bringe den ut av likevegt og derved formindske dens brukbarhet."
[Mine uth.]



Fra Den Nye Verdenskeiser
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

seoto

Sitat fra: Amatør1 på mars 15, 2014, 23:02:29 PM
Dette er en lang film. "Hollywood" er i tittelen, noe som egentlig taler imot den. Men filmen inneholder vitneutsagn som egentlig alle bør forholde seg til.

9/11 Truth: Hollywood Speaks Out (Re-Mastered)
http://www.youtube.com/v/3X4hbIDnq5k?hl=en_GB&version=3

Hva mener du om myndighetenes fantastiske konspirasjonsteori?

Da fikk jeg i hvert fall vite hvorfor Charlie Sheen har falt ut av "det gode selskap" ;)

Når myndighetene nekter å gjøre en fullverdig undersøkelse i denne saken, bekrefter det vel egentlig bare at de har noe å skjule.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

translator

Siste del av den franske dokumentarserien om jøder og muslimer omhandler tiden fra den moderne staten Israels grunnleggelse i 1948 og frem til nå:

http://tv.nrk.no/serie/joedar-og-muslimar/koid28002811/sesong-1/episode-4

Her var det en del nytt (iallfall for meg): det kan diskuteres om jødene (sionistene) fordrev befolkningen som bodde i området Palestina, men det ble uansett lagt opp til en politikk om at de ikke fikk vende tilbake. Opprettelsen av Israel førte til at den jødiske befolkningen i de arabiske landene, f.eks. Irak, ble dårlig behandlet og flyktet i store mengder til Israel. Dette tiltok særlig etter at Saddam Hussein kom til makten i Irak og praktiserte henging av jøder helt åpent og til skrekk og advarsel. Men de arabiske jødene som kom til Israel følte seg dårlig mottatt og ble sett på og behandlet som annenrangs sammenlignet med jødene fra Europa. Krigshandlingene i Midtøsten mellom Israel og araberstatene førte til stadig større motsetninger mellom muslimer og jøder i. Begge sider demoniserte hverandre: I Israel ble president Nasser i Egypt sett på som en ny Hitler og man prøvde systematisk å nazifisere alt som satte seg opp mot staten Israel.

Da Nassers etterfølger Anwar Sadat inngikk en fredsavtale med Israel ble han sett på som en forræder og et svik mot arabisk identitet. Attentatet på Sadat i 1981 og på Israels statsminister Yitzhak Rabin 15 år senere, også det etter en fredsavtale, var starten på slutten for fredsprosessen, og det falt også samtidig med islamismen. Programmet avslutter med følgende ord:

Sitat
Etter 1400 år med felles historie er det
blitt umogleg å høyre og sjå den andre.
Å vedgå at han alltid var ein bror.
Stundom fiende, men aldri framand.
Frå Bagdad til Córdoba,
frå Maimonides til Suleiman:
Det finst ei felles fortid, men det er
som om ho forsvinn for auga på oss.
Som om hundre års splitting
og konflikt er nok til å viske ho ut.
Som om muslimar og jødar er dømde
til eit evigvarande identitetsfengsel.
Eit fengsel bygd med omhug av leiarane
for sionisme og arabisk nasjonalisme.
Eit mentalt fengsel der murane ikkje
er meir verkelege enn draumane våre.

seoto

Da vet vi jo hvilke land som står for tur til "demokratisering":



Island er kanskje for lite til at noen bryr seg? Men hvordan har de tenkt å "demokratisere" Kina og Russland? Syria holder de på med, og forberedelsene er i gang når det gjelder Venezuela.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

translator

#296
Her er en film om Rothschild-familien jeg fant ganske interessant:

The Rothschild Family Power and Money (Full Documentary)

http://www.youtube.com/watch?v=bCAWACpuLhs

Jostemikk

Sitat fra: Jostemikk på februar 06, 2014, 23:58:20 PM
Lever vi i en verden der de som skal beskytte oss er de vi burde vært beskyttet mot?

Dette er stoff jeg har studert en god stund, og min motvillige interesse fikk en vekker i fjor da jeg leste ei bok om den tragikomiske etterforskningen av drapet på Sveriges tidligere statsminister Olof Palme.

Dette er mindre lystig stoff. Det minst lystige som finnes. Dette blir nok et innlegg i min rekke av påstander om at alt er snudd på hodet. Det gode er det onde, mens det onde er vårt eneste håp for godhet. Først kommer det ferskt, oppdatert stoff, deretter vil jeg gå bakover i tid. Husk at denne "eliten" det snakkes om, altså vår såkalt globale elite, er de samme monstrene samme hvilken tilknytning de utad synes å ha. Vatikanet, kabbalistiske talmudkhazarbankere, kongressmenn eller kongelige, det spiller ingen rolle. Alle er del av det samme. Et ordtak sier at kjært barn har mange navn. I dette tilfellet er det det ukjære barnet som har mange navn. Pave eller rabbi, kongelig eller politiker - different names, same shit.

http://www.examiner.com/article/are-the-queen-and-global-elites-supporting-child-exploitation-rings

SitatAre the Queen and global elites supporting child exploitation rings?



January 21, 2014

This week Queen Elizabeth was implicated in another international child exploitation ring as she handed over responsibilities to Prince Charles for his eventual succession.

According to award-winning film producer Bill Maloney who interviewed on the UK Column News Live Radio, a whistle-blower, "Andrew," recently testified to the Daily Express Newspaper that he was prostituted to British Royalty in an international child exploitation ring.

Is Satanic Ritual Abuse child exploitation rings being perpetrated by global elites in our neighborhoods, on our children? If so, do they have the connections to effectively cover-up the child rape, torture and murder of thousands?

The Satanic Ritual Abuse international child exploitation ring was said to involve prominent leaders in the British Parliament, entertainment, political, legal and medical fields and included former Catholic Pope Joseph Ratzinger.

This was the second time the Queen had been charged with affiliation to a Satanic Ritual Abuse international child exploitation ring. On Feb. 25 2013 an international court found her and Prince Phillip guilty of taking ten aboriginal youngsters from the Canadian Kamloops Residential School on Oct.10 1964. Parents haven't seen their children since. http://childabuserecovery.com/itccs-queen-avoids-arrest/#.Ut2s_rDn-M8

In the past few months at least two witnesses named former Pope Ratzinger as present in Satanic Ritual Abuse child sacrifices. Ratzinger was found guilty in the disappearance of 50,000 Canadian native children in the same 2013 Brussels international court. He immediately stepped down as Pope after being issued an arrest warrant. www.hiddennolonger.com

The list went on, and was frightening. During Argentina's "Dirty War" of 1976-1983, Ratzinger's successor the now-Pope Francis Bergoglio, was the Catholic Superior in the Society of Jesus. Victims claimed that as orphans of the over 30,000 missing, they were placed in Satanic Ritual Abuse international child sex exploitation rings - some at the Vatican. http://www.youtube.com/watch?v=h38BpcpthCM&feature=youtu.be

In early 2014 Kevin Annett of the International Tribunal into Crimes of Church and State which prosecuted the successful 2013 Brussels case, was planning an international court on Popes Bergoglio and Ratzinger's charges of Satanic Ritual Abuse and involvement in international child exploitation rings. www.itccs.org

...

En nærmere titt på en av de geistlige - den nåværende jesuitten i Vatikanet

http://jhaines6.wordpress.com/2014/02/02/pope-francis-is-named-by-former-argentine-junta-insider-as-prime-mover-in-child-trafficking-network-francis-concealed-vatican-crown-of-england-holyrood-agreement/

SitatPope Francis is named by former Argentine junta insider as "prime mover" in child trafficking network. Francis concealed Vatican – Crown of England "Holyrood Agreement" authorizing joint coverup of child rape in Anglican and Catholic churches

http://www.youtube.com/v/vNTTx7gZHS4


Published on Feb 2, 2014

Breaking news Update from Madrid and Rome: A former civil servant of the Argentine military junta attended meetings where Jorge Bergoglio (Pope Francis) agreed to traffick the kidnapped children of political prisoners. Also, Francis has concealed the "Holyrood Agreement" between Queen of England and former Pope Benedict that protects child rapists in the Anglican as well as Catholic church. Posted by ITCCS Central, Brussels, 3 February, 2014 GMT. http://www.itccs.org , http://www.iclcj.com

En kort presentasjon av denne såkalt geistlige, overmektig herre i Vatikanet, biskopen av Roma, den katolske kirkes allmektige, jesuitten som har fått kunstnernavnet Pave Francis. Egentlig heter han Jorge Mario Bergoglio, og foruten å ønske kraftige kutt i lønningene til middelklassen, altså midt i gata til Rockefeller og andre som siden Club of Rome-manifestet fastslo at nettopp middelklassen var en trussel mot verden, les: mot oligarkene, har også den ikke aldeles gode Jorge Mario et brennende ønske om fred og kjærlighet mellom jesuitter/katolikker og judaismen. Hvilket sjokk, da de hele tiden har tilbedt samme "gud", kall den Jahve, Jehova, Judea, eller hva dere synes passer seg. En kan jo undres hvorfor muslimene ser ut til å ha blitt en uønsket halvbror? Jeg mener, de tilber den samme blodtørstige guden som resten av de nevnte.

SitatPope Francis: Breaking New Ground in Jewish-Catholic Relations

The Holy Father's friendships and strong tradition of dialogue with Jewish leaders are already having an impact, building on the foundation provided by previous popes.



President Shimon Peres of Israel meets with Pope
Francis at the Vatican on April 30.

– Vatican Radio/Facebook



Read more: http://www.ncregister.com/daily-news/pope-francis-breaking-new-ground-in-jewish-catholic-relations/#ixzz2sZrpUNnB

[attachimg=1]
Den judeiske og kristne gud.

Uhyrlighetene som ingen ende vil ta

Det som kommer fram i artiklene over har en hundreårig fortid. Så langt bakover i tid går jeg ikke her, men fyller allikevel opp med mer stoff i samme gate. Ondskapens gate.

http://www.examiner.com/article/are-our-children-at-risk-of-satanic-pedophile-rings

SitatAre our children at risk of Satanic pedophile rings?

Are our children in danger of exploitation by global Satanic pedophile rings?




This month several child abuse survivors of Satanic pedophile rings came forward to say "Yes."

A former Argentine government official has agreed to testify against Catholic Pope Francis Bergoglio. The child abuse survivor evidently carried first-hand knowledge on Bergoglio's alleged trafficking of Argentine political prisoners' children to alleged pedophiles at the Vatican.

The UK's ex-Royal Military Policeman Matt Taylor filed an order requesting Queen Elizabeth's immediate arrest. Last Feb. Queen Elizabeth was found guilty in a Brussels international court for the Oct. 10 1964 disappearance of ten native Canadian children. www.iclcj.com and www.itccs.org

...

Et lite mellomspill før vi kommer til den oppsiktsvekkende, foreløpige avslutningen

En tid tilbake skrev jeg et innlegg, og deler av dette legger jeg inn under.

Sitat fra: Jostemikk på september 15, 2013, 10:00:03 AM
Sitat fra: seoto på september 11, 2013, 23:36:18 PM
SitatWe're one crucial step closer to seeing Tony Blair at The Hague
Desmond Tutu has helped us see the true nature of what the former prime minister did to Iraq and increased pressure for a prosecution

For years it seems impregnable, then suddenly the citadel collapses. An ideology, a fact, a regime appears fixed, unshakeable, almost geological. Then an inch of mortar falls, and the stonework begins to slide. Something of this kind happened over the weekend.

When Desmond Tutu wrote that Tony Blair should be treading the path to The Hague, he de-normalised what Blair has done. Tutu broke the protocol of power – the implicit accord between those who flit from one grand meeting to another – and named his crime. I expect that Blair will never recover from it.

The offence is known by two names in international law: the crime of aggression and a crime against peace. It is defined by the Nuremberg principles as the "planning, preparation, initiation or waging of a war of aggression". This means a war fought for a purpose other than self-defence: in other words outwith articles 33 and 51 of the UN Charter.

Det ville være godt for ethvert menneske med rettferdighetsfølelse å se denne kjeltringen dømt - og de andre også! Det er nok ikke like lett å komme unna med løgner i våre dager som det var i tidligere tider, men du verden som de har prøvd!

Tony Blair tilbrakte nok ikke flere uker på Ranchen til familien Bush uten grunn. De skjønte nok hvorfor det ville være enkelt å påvirke akkurat ham.



Dette gjør det også enklere å forstå hvorfor disse to så til de grader så ut til å finne tonen.



For denne paven fikk det jo virkelig inn gjennom utdanningsmorsmelka, eller siden vi snakker om katolsk utdanning, burde vi kanskje kalle det farsmelka?



Dette gjør det enklere å forstå hvorfor han her går med det israelske flaggets symbol i fiskehatten sin.



Bildet over ble tatt før siste oppgradering.


Tony Blair er askenasikhazar, og dette er noe han deler med både forgjengere og etterkommere blant de med adresse Downing Street 10.

Den såkalte hellige fader er paven som "meget overraskende" måtte gå av som pave, og en av årsakene er nevnt i avisartiklene over. Det var tydeligvis ikke så enkelt å bli anmeldt for å være øverste leder for verdens største pedofili-ring. Denne tidligere nazisten ble slettes ikke døpt Pave han heller. Joseph Aloisius Ratzingers nazihilsen på bildet over er interessant av flere årsaker, men det jeg går kort videre med i dette innlegget, er den fiskehatten, nei, ikke fiskerhatt, men fiskehatt, som han har bekledd sitt geistlige hode med.



[attachimg=2]

[attachimg=3]

Det dere ser på disse bildene er det gudommelige paver, biskoper, rabbier, jesuitter og andre tror på. For vårt lands del, samt hele den kristne verden, var kristendommen den avarten de snekret sammen i sine lugubre kamre for å tildele seg selv nærmest uendelig makt. Velkommen til frimureriets motbydelige virkelighet.

Henry Ford sa It is well enough that people of the nation do not understand our banking and monetary system, for if they did, I believe there would be a revolution before tomorrow morning. Jeg lurer på hva folk ville gjort hvis de fikk greie på hva Jahve-religionene egentlig dreier seg om? I curlingsporten har de et uttrykk som heter å rense boet.

Tidligere FBI-topp Ted Gunderson om elitens sexorgier med kidnappede barn før de bokstavelig talt ofrer dem

http://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Gunderson

[attachimg=4]

Ted Gunderson tok opp flere viktige saker for å avsløre samfunnseliten, altså NWO-eliten, etter at han pensjonerte seg som FBIs avdelingsleder for Los Angeles. Han var opptatt av historien om CIA og bankiernes samarbeid med toppolitikerne i USA angående innførsel av kokain til USA ved hjelp av de væpnede spesialstyrkene i forbindelse med deres operasjoner i Sør- og Mellom-Amerika. Familiene Clinton og Bush er blant de han har vært med å sette søkelyset på.

En annen sak han brant for var å gjøre folk oppmerksomme på at Eliten i stor stil står bak barnekidnappinger, pedofiliringer og menneskeofringer, i dette henseende ofringer av barn.

SitatHe also investigated a child molestation trial in Manhattan Beach California. In a 1995 conference in Dallas, Gunderson warned about the proliferation of secret Satanic groups, and the danger posed by the New World Order, a shadow government that would be controlling the US government. He also claimed that a "slave auction" in which children were sold to men in turbans had been held in Las Vegas, that four thousand ritual human sacrifices are performed in New York City every year, and that the 1995 bombing of the Alfred P. Murrah Federal Building in Oklahoma City was carried out by the US government. Gunderson believed that in the US there is a secret widespread network of groups who kidnap children and infants, and subject them to Satanic ritual abuse and subsequent human sacrifice.

Så vidt jeg vet klarte ikke Gunderson å legge fram noe bevis som ble presentert for offentligheten før han døde. Svært mye tyder på at han var på sporet av en dyster og tragisk virkelighet. Stoffet jeg har presentert i dette innlegget er bare en forsvinnende liten del av et nærmest utømmelig lager av tilsvarende. Enkelte opplysninger kan tyde på at Ted Gunderson var klar over dette nettopp fordi han opprinnelig var en del av det, men det får jeg eventuelt komme tilbake til ved en senere anledning.

http://www.examiner.com/article/pope-bergoglio-child-trafficked-pope-benedict-queen-elizabeth-covered-crimes

SitatPope Bergoglio child trafficked; Pope Benedict, Queen Elizabeth covered crimes?

Today Catholic Pope Francis Bergoglio faced charges of trafficking children from Catholic orphanages to kidnapping networks during Argentine's 1970s Junta Dirty War. Parents of the children disappeared at the hands of the Junta military. http://youtu.be/vNTTx7gZHS4



"Bergoglio was promised the top spot in the Argentine Catholic church if he cooperated with the Junta" said a Spanish reporter who interviewed a former member of the Argentine Junta military. The witness who was exiled to Spain, claimed he was present in meetings between Bergoglio and senior Junta military officials.

http://www.examiner.com/article/queen-elizabeth-and-cameron-issued-warrants-for-a-paedophile-ring

SitatQueen Elizabeth and Cameron issued warrants for a paedophile ring?

Today Queen Elizabeth and UK Prime Minister David Cameron were issued arrest warrants. The two were charged with sexual crimes against children as part of an international pedophile ring.



"We have enough evidence to prosecute and hold both the Prime Minister and Queen of England" said ex-Royal Military Policeman Matt Taylor.

David Cameron er i likhet med kongefamilien også av tysk opphav. I likhet med terroristen Tony Blair, er han askenasikhazar. Om elendigheten handler om terror mot menneskeheten, groteske ritualer, "klimakrise", finanskrise eller annet, det spiller ingen rolle. Dere finner menneskene bak i verdens NGOer, kongefamilier, eller frimurerlosjer/judaistisk-kabbalistisk svartemagi. Om de kaller seg WWF, IMF, Club of Rome, AIPAC, Council on Foreign Relations, lederskap i Bilderberg - det spiller ingen rolle.

Edit: Et par korte tillegg, korrigering av navn samt skrivefeil.

En arrestordre er nå utsted på Elisabeth Windsor for medvirkning til sexorgier med barn med tilhørende ofringer, samt hennes flukt fra rettsforfølgelse. Paven og en av hans erkebiskoper er to andre anmeldte.

SitatIssued by the Public Information Agency of the Chief Prosecutor
29 March, 2014
Brussels, Belgium

Importantly, there has been a report of the attempted arrest of Queen Elizabeth II during her visit to Rome.



Common law sheriffs, essentially gutsy civilians or law enforcement officers who are volunteers, have been appointed for this purpose. When I spoke with Kevin Annett on Monday, he told me that the majority of willing deputies were, in fact, being found among the cadre of United States Sheriffs.
As a native of the western United States, I can say that does not surprise me at all. The following is the bulletin issued describing the attempted apprehension.

Notification from the Sheriff's Office of the International Common Law Court of Justice (ICLCJ)
3 April, 2014
6PM GMT

Internal Communiqué
Rome and Brussels

Today, two duly appointed sheriffs of our office attempted to enforce the standing Citizen Arrest Warrant (ICLCJ Court Order No. 02252013-004, dated 4 March, 2013) against Elizabeth Windsor a.k.a. Queen Elizabeth II, during her presence in Rome, and bring her into custody as a convicted felon and a fugitive from justice.


http://iclcj.com/

http://www.veteranstoday.com/2014/04/06/trial-of-the-century-launched/
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

seoto

Sannelig lever vi i spennende tider, Jostemikk! La oss håpe at denne organisasjonen i hvert fall kan sette en støkker i kjeltringene som så ofte fritt har kunnet forbryte seg mot menneskehetens "rettigheter".

På siden til ITCCS finner jeg følgende opplysning:
http://itccs.org/what-is-itccs/
"Kevin Annett is a Nominee for the Nobel Peace Prize (2013). Messages for him can be left at 250-591-4573 (Canada) or 386-323-5774 (USA)."

Da tenkte jeg: Dette må det da være enkelt å finne ut av! Der tok jeg fullstendig feil. Først prøvde jeg de vanlige sidene til nobelpriskomiteen, men fant ikke noen nominerte, kun vinnere. Så søkte jeg, og kom over en artikkel i The Guardian
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/10367694/Nobel-Peace-Prize-2013-the-nominees.html

Der det opplyses:
"There are 259 candidates for the Nobel Peace Prize for 2013 and 50 of them are organisations.
The names of the nominees and who nominated them are kept secret for 50 years according to the statutes of the Nobel Foundation but here are the likely contenders: [...]"

WOW! Hvem skulle trodd at nominerte til fredsprisen og de som nominerte dem måtte holdes hemmelig i hele 50 år!

Det finnes en samleside på Youtube for pr. i dag 39 videoer som tar for seg mange av hendelsene som har ført fram til anmeldelsen:

https://www.youtube.com/watch?v=9_m6qTncZhg&list=UUqHDNpZTr5owvFYWQKjfenQ



Jeg anbefaler å trykke på YouTube-linken i nederste høyre hjørne for full oversikt over videoene.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Spiren

Tony Blair 'was fully aware' of CIA kidnap and torture program

Former British PM Tony Blair was fully informed "every step of the way" about details of the CIA's secret interrogation program, developed in the wake of the September 11 attacks, and "knew about everything" including torture, states a new report.

http://rt.com/news/blair-cia-kidnap-program-713/
Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.