Noen sitater og litt til når det faller seg slik

Startet av Jostemikk, mai 30, 2012, 20:00:45 PM

« forrige - neste »

Jostemikk

Sitat fra: Gloføken på februar 04, 2014, 13:34:31 PM
Ta en titt på disse.  Afe turm

http://en.wikipedia.org/wiki/AfE-Turm

http://www.emporis.com/building/afe-turm-frankfurt-am-main-germany

Det Gloføken gjorde her nå, gjorde han også i forbindelse med det jeg skrev om MSMs påstand om høyspent som årsak til brann i Nord-Trøndelag. Den gang gikk han inn og sjekket. Han fulgte linken jeg la ut, og han målte avstander. Denne gang sjekket han bygningstypen for tårnet i Frankfurt. Dette er kopiert fra den andre linken han la ut:

[attachimg=1]

Så enkelt var det.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

Jeg sitter med en følelse av å ha dokumentert dette flere ganger tidligere, og dermed en følelse av å ikke bli tatt på alvor gjennom at folk ikke en gang gidder lese det jeg har skrevet før de kommenterer meg.

Tårnene på WTC raste ikke under noen vekt. De ble pulverisert fra toppen av og nedover. Som en alkaseltzer-tablett i vann bruser tårnene bort og omvandles til gigantiske støvskyer som i all hovedsak drev utover Atlanterhavet.

Nok en gang har jeg laget en animasjon. Studer den nøye. Svært nøye. Se etter hvert også på andre konstruksjonsdeler som går i samme type forstøving. Se filmen jeg har linket til flere ganger. Og vær så snill, det sitter forhåpentlig ingen foran skjermen til en datamaskin som tror at støv faller like raskt som tonnevis med stål?

[attachimg=1]

Her er et bilde som viser det samme. Enorme stålkonstruksjoner i frittfall mens de går i full oppløsning:



Når det gjelder "vekten" som førte til myndighetens konklusjon om den såkalte pannekaketeorien, har jeg og andre utførlig beskrevet og satt søkelys på dette tidligere. Her er en kort gjentakelse av en liten del av dette:









En uttalelse som var et offentlig vitnesbyrd om at ikke noe traff brannmennene som oppholdt seg i første etasje under baken i det ene tårnet:



Det var ikke noe igjen av 400 meter med stål og kontorinventar. Ikke noe. Det var blå himmel når støvet hadde drevet bort og over Atlanterhavet.

Her er noen bilder av konstruksjonene under byggingen av tårnene:





Ikke en eneste kommentar har jeg fått fra de som tror på Bush-administrasjonens 911-rapport om denne videoen der Michael F. Scheuer blir intervjuet:

Denne tidligere CIA-agenten var leder for spesialgruppen som tok seg av bin Laden/Al Quaida. Det eneste jeg har gjort her er å sitere to av hans utsagn i intervjuet, samt at jeg stiller et spørsmål som rett og slett tvinger seg fram.

Hvis Al Quaida aldri var et problem, og ikke er et problem, hvem sto da bak det som skjedde med World Trade Center 11. september 2001?

Michael F. Scheuer - Wikipedia

- Al Quaida var ikke noe problem da bin Laden levde. Al Quida er ikke noe problem nå når han er død.

- Problemet er det jødiske samfunnet i USA som påvirker og korrumperer Kongressen.


SitatMichael F. Scheuer (born 1952[1]) is a former CIA intelligence officer, American blogger, historian, foreign policy critic, and political analyst. He is currently an adjunct professor at Georgetown University's Center for Peace and Security Studies and an Expert at Wikistrat.[2] In his 22-year career, he served as the Chief of the Bin Laden Issue Station (aka "Alec Station"), from 1996 to 1999, the Osama bin Laden tracking unit at the Counterterrorist Center. He then worked again as Special Advisor to the Chief of the bin Laden unit from September 2001 to November 2004.

http://www.youtube.com/v/GARE6NcxdcY


Jeg føler det på samme måte som Okular må gjøre når han i innlegg etter innlegg forsøker fortelle klimatrollene på VGD om termodynamikk. Et ekstra problem er at jeg ikke er på langt nær så tålmodig som Okular. Jeg er drittlei.

Heller ikke en eneste kommentar har kommet fra de nevnte de gangene denne videoen har blitt lagt ut:

I tråden FNs våte drøm: 2013 som "International year of climate alarmism"? tok Amatør1 opp noe svært viktig. Jeg håper alle tar seg tid til å lese innlegget hans nøye. Han la fram en link til Haukenes egen nettside, Project for the New American Century, der de selv forteller hva de planlegger for fremtiden. På listen over deres medlemmer står blant annet Cheney, Wolfowitz, Libby og Rumsfeld.

Nå blir dere presentert for en mann ingen uten videre kan avfeie når det gjelder hans bakgrunnskunnskap. Opplysningene er fra Wikipedia.

Wesley Clark - US 4 Star General



Wesley Kanne Clark, Sr. (born December 23, 1944) is a retired general of the United States Army. Graduating as valedictorian of the class of 1966 at West Point, he was awarded a Rhodes Scholarship to the University of Oxford where he obtained a degree in Philosophy, Politics and Economics, and later graduated from the Command and General Staff College with a master's degree in military science. He spent 34 years in the Army and the Department of Defense, receiving many military decorations, several honorary knighthoods, and a Presidential Medal of Freedom.

Clark commanded Operation Allied Force in the Kosovo War during his term as the Supreme Allied Commander Europe of NATO from 1997 to 2000.

Awards and honors

Wesley Clark has been awarded numerous honors, awards, and knighthoods over the course of his military and civilian career. Notable military awards include the Defense Distinguished Service Medal with four oak leaf clusters, the Legion of Merit with three oak leaf clusters, the Silver Star, and the Bronze Star with an oak leaf cluster. Internationally Clark has received numerous military honors such as the Grand Cross of the Order of Merit of the Federal Republic of Germany and the Grand Cross of the Medal of Military Merit from Portugal and knighthoods.[148] Clark has been awarded some honors as a civilian, such as the Presidential Medal of Freedom in 2000. The people of Đakovica, Kosovo named a street after him for his role in helping their city and country. The city of Madison in Alabama has also named a boulevard after Clark. Municipal approval has been granted for the construction of a new street to be named "General Clark Court" in Virginia Beach, Virginia. He has also been appointed a Fellow at the Burkle Center for International Relations at UCLA. He is a member of the guiding coalition of the Project on National Security Reform.


Hør hva Clark har å fortelle. Det er sjokkerende for de fleste, men viktigst, det viser at opplysningene om galskapen som er trædd nedover våre hoder ligger åpent for de som vil lære og forstå. Det setter vår oppfatning av historien i grelt perspektiv. Det setter MSM fullstendig i gapestokken. Bruk også litt tid på å finne ut hva dette forteller om våre politikere. Med våre politikere, mener jeg de som surrer rundt på Løvebakken.

http://www.youtube.com/v/S2u-zUephyc?

Dere kan ikke bare fortsette i det uendelige med å stikke fingrene i ørene, knipe øynene hardt igjen, og skrike LALALALALALALA! hver eneste gang dere blir presentert stoff som strider med egen virkelighetsoppfatning. De tre apene ble presentert her på forumet av en som ikke forsto en dritt av hva han presenterte. Jeg legger dem ut allikevel:



Jeg har lagt ut full dokumentasjon og kopier av dokumenter i forbindelse med Operation Northwoods. Ikke en eneste kommentar har kommet fra noen av de som tror på Bush-administrasjonens hvitvasking av seg selv. Videre har jeg lagt ut dokumentasjon på at det var en full øvelse den 11. september 2001 i New York og østkyst-regionen, der denne øvelsen gikk ut på at terrorister hadde kapret fly som de fløy inn i bygninger.

Jeg har ikke sett en eneste kommentar fra de Bush-tro i forbindelse med det utrolige fenomenet at disse "arabiske terroristene" ikke bare var lønnet av CIA, ikke bare drakk sprit og bestilte horer, ikke bare var fullstendig blottet for kunnskap om å fly så mye som et småfly, ikke bare levde flere år etter 11. september, eller at flyene ikke ble tatt ut av drift, men var i stand til å eksistere lenge etter 11. september, eller at de "arabiske terroristene" på mystisk vis klarte få hele det amerikanske luftforsvaret til å falle i kollektiv søvn så hard at det må ha skyldtes narkose, da disse "flyene" fikk fly fritt rundt i en time til tross for at luftvåpenet har helt klinkende klare rutiner om hvordan de skal opptre overfor fly som ikke svarer på anrop. De skal skytes ned etter hele klare regler og instruksjoner. Ikke et forbannet jagerfly kom på vingene for å ta seg av denne jobben, som de ellers ikke har det minste problem med å utføre.

Ikke en eneste kjeft av de Bush-tro har verdiget forumet med så mye som en knøttliten kommentar i forbindelse med de listene jeg har lagt ut som viser tusener av piloter, arkitekter, ingeniører, fysikere eller andre, som hver for seg forteller hvorfor myndighetenes versjon av hendelsene den 11. septemer 2001 ikke henger på greip på et eneste punkt.

Det de Bush-tro derimot ikke har det minste problem med, er å bevisst overse alt dette, for deretter å komme med kommentarer tatt helt ut av enhver sammenheng, og enten fortelle meg personlig i skarpe ordelag at slikt hører ikke hjemme på et forum som dette, eller det er helt uhørt og patetisk det du holder på med, eller at jeg kommer med helt absurde påstander. Deretter passer de samme Bush-tro å skryte godt av dem som forsøker sensurere forumet, de som ønsker å kneble det frie ord, de gangene de dukker opp igjen etter å ha følt seg fryktelig forurettet for å ha opplevd motreaksjon for å ha forsøkt å kneble forumet.

Den siste gang jeg ble virkelig glad i forbindelse med noe som har med dette å gjøre, var da et av våre medlemmer gjorde alle oppmerksomme på at den dagen det smalt her i Norge den 22. juli 2011, den dagen bombet norske jagerfly Libya tilbake til steinalderen.

Sitat fra: Telehiv på februar 26, 2013, 13:31:04 PMJeg gjentar som ett av flere groteske eksempel på hva lille uskyldige Norge har utviklet seg til, aksellerert av altfor store pengeruller i staskassen (staten har sluttet å fungere til fordel for et indre slektsstevne) og altfor små sjeler hos de styrende:

Den dagen Behring Breivik herjet på Utøya tok norske fly ut 70% av drikkevannet til de sivile i ørkenstaten Libya. Vestlig presse har holdt omtrent helt tett om denne skjenselen helt til nå. Jeg har dette direkte fra involverte, stol på min info her. Nå er landet mye verre stelt enn under Gadaffi, og ting blir bare verre. Vestlig destabilisering har fungert som ønsket. Med Norge som sjefsrævslikker av amerikansk Midt-Østenterror. For en skam.   

PS: Også andre har fått tak i litt av samme info om Norges skjensler i Libya, diskret på hegnar.online dukket det f.eks. opp dette i fjor høst:

Innlegg av: Mr_Minister (09.09.12 18:20 ), lest 66 ganger
Endret: 09.09.12 18:42
RE^1: Egeland mener Norge må betale erstatning til libya
Trolig var det norske fly som bombet landets desidert viktigste infrastruktur nær byen Brega i Libya, omlag 70% av nasjonens befolkning fikk sitt drikkevann fra nettopp dette vannverket.

Det humanitære oppdraget fant sted 22.juli 2011, Breiviks herjing gjorde at operasjonen ble viet liten oppmerksomhet i Norge.

http://empirestrikesblack.com/2011/07/pure-evil-nato-attacked-libyan-water-supply-pipeline-and-the-factory-that-makes-replacement-pipes/

Innlegg av: observerer (09.09.12 21:02 ), lest 34 ganger
RE^1: Egeland mener Norge må betale erstatning til libya
Såvidt meg bekjent strider det mot Norges lover å angripe selvstendige nasjoner grunnet indre anliggender i gjeldende land.

Det norske forsvar skal beskytte Norge, ikke angripe fjerntliggende land fordi noen spør jens eller jonas om militær støtte.
Ikke engang for å ødelegge andre lands vanningssystem.

Innlegg av: hipokryci (09.09.12 21:03 ), lest 30 ganger
RE^1: Egeland mener Norge må betale erstatning til libya
Ta av pengene til jens.
Han bør betale ALT han har tjent som stasminister. Drittsekken som bombet og ikke det norske folk.


PS2: Aftenposten oppdaget høsten 2011 at vannmangelen plaget folket men ikke hvem som forårsaket det...http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/--NATO-oppdraget-i-Libya-nar-slutten-6665451.html

"Mens opprørere og regjeringssoldater vokter på hverandre, blir sivilbefolkningens lidelser i Bani Walid stadig verre. Innbyggerne i byen forteller til Reuters at de ikke har fått tilførsel av drikkevann, fersk mat eller medisiner på halvannen uke, og at strømtilførselen også har sviktet."

Håper media følger bedre med neste gang Norge bomber uskyldige sivile i fredens navn.

Slik var det, og dette er et av mine favorittinnlegg her på forumet. Selv vil jeg tillegge at i likhet med i USA den 11. september 2001, der det samme dag ble gjennomført en gigantisk øvelse med samme scenario som det vi senere så utspille seg, slik var det også i Norge den 22. juli 2011. Politi og andre beredskapsstyrker avsluttet klokken tre samme dag en øvelse som gikk ut på det som noen få timer senere faktisk skjedde. Det samme skjedde i London under deres "911". De gjennomførte en øvelse samme dag, som gikk ut på nøyaktig det samme som skjedde. Til og med de samme T-banestasjonene og den samme bussen som i virkeligheten ble sprengt.

Er det egentlig særlig merkelig at jeg innstendig ber folk om å klore snerken ut av øynene? Håper også at de fleste er litt tolerante overfor det faktum at jeg forsøker å verne meg selv gjennom å enkelte ganger skrive litt vagt og uklart, kall det gjerne kryptisk, om dette stoffet. Jeg har lyst til å overleve denne prosessen, ikke være blant de som begår selvmord ved å hoppe to kilometer oppover og skalle med en ørn, eller de uheldige som plutselig blir depressive når de har avslørt kjeltringene, for deretter å skyte seg selv i hodet flere ganger. Jeg har også bedt dere om hjelp. Noen har bidratt, og dere skylder jeg en stor takk!
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

ufaufa

Svært presist og godt innlegg Jostemikk.

Du skal ha all ære for å bruke betydelig av din tid på igjen å informere om en et tema som alle, etter mitt skjønn, for lengst burde ha satt seg godt inn i.

Nullhypotesen om at det ikke var annet enn de to flyene som felte tvillingstårnene og bygning nr. 7 er - falsifisert.

Og de av dere som er tro mot vitenskaplig metode, også på dette området, forstår hva det betyr!

Betydningen av denne observasjonen har langt større ringvirkninger enn hva man umiddelbart skulle tro ... Og for de av dere som vil følge trådene videre, så vær forberedt på ett - eller flere - betydelige paradigmesprang.

Når det gjelder uttalelsene til den amerikanske firestjerners generalen Wesley Clark, som tidligere også var sjef for NATO i Europa, så er hans ord - innholdsmessig og integritetsmessig - grunn til å tenke nøye gjennom anførslene.

For de som skulle være interessert i geopolitikk og økonomiens historie, så kan jeg forøvrig anbefale alle bøkene til F. William Engdahl.

Takk igjen Jostemikk - for at du er en av få som setter deg inn i komplekse tema og tør si hva du mener. Det står det respekt av! Og jeg tilslutter meg forøvrig det alt vesentligste av dine observasjoner.

translator

Sitat fra: Jostemikk på februar 04, 2014, 00:16:15 AM
Og på grunn av det du skrev her er ikke noen av de poengene, kommentarene, dokumentasjonen, vitneutsagnene, eller spørsmålene jeg har stilt i denne tråden om 11. september eller annet interessant eller av verdi? På grunn av en dokumentar du har sett på NRK om det muslimske brorskap, og fordi du skriver at Hitler gjennomførte et industrielt folkemord?

Skrev jeg det? Nei jeg mener, som Tele skrev i en annen tråd i går, at det er flere av de ting du har beskrevet i forbindelse med 11. september som fremstår som merkelige, mildt sagt! Men jeg synes noen her virker så opptatt av å male fanden på veggen at de ikke legger merke til (eller ikke vil legge merke til) den mørke skyggen like bak dem.

Jeg er selvfølgelig ikke så overfladisk at jeg baserer alle mine synspunkter på en enslig dokumentar (og den var altså fransk, ikke NRK sin). Men jeg vil si den åpnet øynene mine: Inntil nylig trodde jeg i min naivitet at det muslimske brorskap ikke var så farlige hvis de kom til makten i Egypt, at det ikke ville gå med landet på samme måte som det gikk med Iran etter revolusjonen i 1979. Grunnen til at jeg trodde det: Egypterne er sunnimuslimer, og i motsetning til sjiamuslimer (slik som Iran) så er det ikke presteskapet som skal ha den overordnede styringen av landet. Nå viser det seg altså at presteskapet i Iran er en forgrening fra det muslimske brorskap i Egypt med eksakt de samme ideer, og Khomeiny, som leder for brorskapet i Iran før han ble sendt i eksil av sjaen, var en av deres disipler. Khomeiny levde for øvrig i Paris de årene han var i eksil.

Også forgreningene mellom det muslimske brorskapet og  Al-Qaida virker overbevisende dokumentert i programmet. Selvfølgelig kan det den påståtte avhopperen fra Al-Qaida forteller være manipulert, men det passer inn i hva lederen for Islamsk Jihad i Gaza sier og ikke minst klippene fra talene til predikanter som millioner av mennesker i Midt-Østen lytter til. Jeg mener det er farlig å velge å overse eller forsøke å bagatellisere dette, for disse predikantene lyttes også til av folk her i Norge.

Sitat fra: Jostemikk på februar 04, 2014, 00:16:15 AM
Når det gjelder muslimsk/arabisk ondskap i Midtøsten i forbindelse med Palestina/Israel-konflikten, er de okkupert og undertrykket av en gjeng khazarer. Det er veldig trist at dette fører til spredning av hat og vold, og spesielt ille når det går ut over barna der nede. Allikevel bør du vel ta i betraktning at de faktisk, reellt, og på alle måter i virkeligheten er okkupert og undertrykket, og således sette vogna bak, ikke foran hesten? Motstandsbevegelsen i Norge under 2. verdenskrig gikk til aksjoner uten at de var kledd i norsk militær uniform. Dette førte til at okkupantene, nazistene, kalte dem terrorister. Ens terrorist er en annens frihetskjemper.

Først, jeg synes det er relativt uhørt å forsøke å sette likhetstegn mellom norsk motstandsbevegelse under krigen og palestinske selvmordsbombere. De norske sabotørene utførte utelukkende aksjoner som hadde militære mål, noen svært viktige for krigens utfall (f.eks. Vemork-aksjonene som kan ha hindret Hitler fra å utvikle atombomben). Det førte også til at sivile liv gikk tapt, men det var mer en konsekvens av aksjonen, ikke målet i seg selv. Selvmordsbombere derimot går bevisst etter sivilbefolkningen på busser o.l. , for å ramme så mange uskyldige som mulig, med den hensikt å spre frykt, altså terrorisere. Ordet sier seg selv. Hadde gutta på skauen gått fram på tilsvarende måte ville vi kunne kalt dem krigsforbrytere.

Jeg vet ikke hvorfor du kaller den jødiske befolkningen i Israel for khazarer. Svært mange av dem kom fra Europa etter 2. verdenskrig, mange direkte fra konsentrasjonsleirene, senere har de også kommet fra andre deler av verden, ikke minst områder som tilhørte Sovjetunionen. Mener du ikke at jødene har rett på det landområdet de ble tildelt av FN i 1948? Og hvis så, har de ikke rett til å forsvare det? I alle krigene fra staten ble til i 1948 og frem til Camp David-avtalen har Israel vært den angrepne part. De okkuperte områdene i disse krigene har gradvis blitt ført tilbake (Sinai i 1982, Gaza i 2006). De bevegelsene som utspringer fra det muslimske brorskap med støtte fra Iran (Hizbollah, Hamas osv.) er helt tydelig på at de vil utradere Israel fra kartet. Vestbredden og Gaza (som Sharon ga tilbake, Hamas kuppet til seg makten og tok livet av sine motstandere i den mer moderate Fatah-bevegelsen (Yassir Arafats parti) og som nå brukes som utskytningsbase for raketter mot Israel) er for dem kun et mellomsteg mot dette målet. Jeg kan være med på at det kan være grunn til å kritisere bosetningspolitikken til Israel, og det finnes sterke krefter i Israel som står for en enda hardere linje enn den statsminister Netanyahu representerer. Det skjer en polarisering på begge sider. Men dette er ikke utelukkende israelernes skyld. Og israelerne driver ikke med bevisst indoktrinering av palestina-hat i sin egen befolkning, slik vi vet det foregår på den andre siden. Denne indoktrineringen må stoppe hvis det skal være håp om at ting skal snu.




ufaufa

Når man skal kommunisere kritikk mot menneskeskapt global oppvarming til "troende", så er en metode å først bli enig om at man eks. kun forholder seg til klimaforskernes egne uttalelser og "bevis". Vi vet utfallet ...

Det samme kan man gjøre angjeldende eventuell kritikk mot Israel.

Jeg legger ved dette opptaket som antakeligvis sier mer enn - tusen ord. Hør hva de ortodokse jødene selv sier om dette tema ...

Opptaket kan kanskje også forklare noe av hva Jostemikk peker mot angjeldende Zionistene - som ikke må blandes med religion.

Tens of thousands Jews protesting the State of Israel in New York:

http://www.youtube.com/watch?v=DiQ5bq01N_k

seoto

Beklager min treghet, translator - men nå har jeg endelig sett filmen helt ferdig. Filmen skremmer meg ikke spesielt, for det er en maktkamp vi nå ser utfolde seg, og selv er jeg ikke sikker på hva som vil være verst, dersom en av partene "vinner", å bli styrt av muslimer eller askenasi-sionister. Begge har som mål å kontrollere verden. Og spesielt den siste gruppen synes å føle en dyp forakt for oss "hvite", noe vi ser gjennom måten de utnytter oss på.

I begynnelsen på den franske dokumentaren sies det:

SitatI 1924 forsvant Det osmanske riket og dermed det siste islamske kalifatet. En politisk og religiøs struktur som ble styrt etter islamske lover og som hadde holdt samfunnene sammen i fjorten århundrer. Etter 1. verdenskrig delte kolonimaktene opp området. Der det osmanske kalifatet hadde eksistert, oppsto nasjonalstater som fikk sin skjebne avgjort i London og Paris [se kartet på filmen]. På 1920-tallet var Egypt underlagt det britiske imperiet som fremdeles kontrollerte og styrte politikken, hæren og Suezkanalen.

Hva slags reaksjon kunne Vesten forvente seg etter slike overgrep og splittelser mellom folk? Hvorfor var det så viktig å knekke makten til det osmanske riket? Det er hundrevis av spørsmål man kan stille, og det finnes, når man ser tilbake på historien, svar på de fleste spørsmålene. Et av de viktigste spørsmålene må vel være: Hva hadde oljeforekomstene og mineralforekomstene å si for hva som videre skjedde? Hvilken rolle spilte de store banksystemene? Hva skjedde videre etter at The World Bank ble etablert ved Bretton Woods Conference i 1944? WB/IMF sine mål synes å ha vært å bringe verdens land inn i et gjeldssystem, som for alltid vil gjøre dem avhengige av bankene. Hvem var og er de som sitter med makten i den vestlige verden?

På spørsmålet om hvorfor bevegelsen ble til, svarer Mahmoud Ghozlan følgende:

SitatVestlige ideer hadde begynt å invadere den muslimske verden, med verdslighet, sekularisme, tap av verdier osv. Det oppsto en kløft mellom folket og eliten.

Videre sies det:
SitatVestlig livsstil hadde begynt å utvanne den arabisk-muslimske identiteten. Denne utviklingen fikk en ung lærer til å etablere Brorskapet i 1928. Han het Hassan-al-Banne, født i 1906 i en middelklassefamilie ved Nildeltaet. Han var både en beundrer og kritiker av sufismen. Han var salafist, eller tilhenger av salafismen. Salafistene hentet inspirasjon fra livsførselen til salafene, som var profeten Mohammeds første disipler. Salafene tror på en fundamentalistisk forståelse av Koranen. Ifølge dem kan et helt samfunn inspireres og påvirkes av ett enkelt menneske. Han mente samfunnet ikke var muslimsk nok.

Slik jeg oppfatter det ser man egentlig her en reaksjon på en aksjon. Aksjonene ble stadig flere fram til vår tid, og reaksjonene det samme. Personlig er jeg overhodet ingen tilhenger av sharialover, men jeg har også en sterk tro på hver nasjons selvstendighet og rett til egen utvikling, ut fra situasjonen det befinner seg i til enhver tid. Var det store problemer med Egypt innen dette: "På 1920-tallet var Egypt underlagt det britiske imperiet som fremdeles kontrollerte og styrte politikken, hæren og Suezkanalen."? Brått kom de økonomiske interessene inn i bildet, ikke minst pga Suezkanalen.

Men var det bare de økonomiske interessene som lå bak? Som vi vet hadde de sionistiske jødene (som består av et flertall av askenasijøder) allerede fått lovnader om sitt eget land, dengang Palestina, gjennom Balfour-erklæringen i 1917, selv om det ikke ble virkeliggjort før etter enda en verdenskrig.

Brorskapet ønsker å omvende verden til sin tro, trangen til å misjonere er stor hos de med sterk tro. Det har vi sett også gjennom kristendommen, der folk ble omvendt med tvang, vi ser det gjennom politikk, ja, til og med innenfor verdens klimatiske forhold har det utviklet seg en egen religion. Det er lett å forføre mennesker til å tro på sine lederes ideologier. Da blir det dem mot oss.

I filmen ble det vist et islamistisk nettverk, og det tror jeg absolutt eksisterer. Men hva med å vise oss et liknende nettverk over vestlige og sionistiske nettverk? Det nettverket har også som mål å oppnå verdenskontroll. Så hva er verst for kloden vår, pest eller kolera? Begge systemer vil føre til utryddelser. Er islamistenes hat mot andre enn seg selv like stort som sionistenes hat mot de som ikke er sionister eller jøder? Men hvilken vestlig TV-kanal ville vel bli tillatt å vise et slikt nettverk i en dokumentarfilm ...

"Gud har sendt mennesker etter jødene for å straffe dem for deres umoral." - "Vi må sende disse jødene ut, sønner av apekatter og griser som de er, til helvetes flammer på vingene av Kassam-raketter." Den siste uttalelsen (sønner av apekatter og griser) har de tross alt grunnlag for i det gamle testamentet, men det vil i så fall sannsynligvis også ramme dem selv. Det er vel en grunn til at svinekjøtt ikke spises av jøder og muslimer. Og kanskje burde heller ikke vi andre spise det? Grisehjerter er så nært beslektet til oss at vi kan erstatte våre hjerter med et grisehjerte. Vi lever i spennende tider når det gjelder genforskning!

Skal alle som ikke er tilhengere av den vestlige verdens form for "demokrati" legge seg flate for at den vestlige makten, ikke minst makten bak makten, skal bli fornøyd?

Den fulle sannhet får vi vel aldri høre, for det vil kreve en objektivitet som de færreste evner å vise. Vi får vel fortsette å leve i en verden full av propaganda, der det enkelte menneskeliv har svært liten eller ingen betydning. Menneskeliv er langt fra hellige i våre dager.

Heldigvis finnes det, også blant sionistene, noen som har fått gener som setter dem i stand til å utvise forstand, menneskelighet og medmenneskelighet. Miko Peled er en av dem.

Dette er en mann som kjenner forholdene. Siden jeg nå har sett din dokumentar, translator, håper jeg at du også vil bruke tid til å se min video. Peled snakker også om den smerten folk føler når deres verdensbilde blir snudd på hodet og den ubehagelige sannheten begynner å presse seg fram.

Vi må lære oss å se verden fra et menneskelig synspunkt, og ikke fra et maktpolitisk synspunkt. Makten, uansett hvilken side, har kun propaganda for sin politikk og sittmaktbegjær å by på, ikke løsninger for menneskeheten.




"Miko Peled was born in Jersusalem into a famous and influential Israeli Zionist family. His father was a famous General in the Israeli Army, of which Miko also served his time. When Miko's niece was killed by Palestinian suicide bombers, you may have expected the family to put Palestinians at fault, but surprisingly they blamed the state of Israel, and their violent torturing and persecution for driving people to such sadness that they would take their own lives."
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

Jostemikk

#261
Takk, og selv takk, ufaufa.

SitatDu skal ha all ære for å bruke betydelig av din tid på igjen å informere om en et tema som alle, etter mitt skjønn, for lengst burde ha satt seg godt inn i.

Hadde folk satt seg inn i dette, og gått til verket med åpne øyne, ville vi ikke hatt finanskriser. Null kriger av de NATO, FN, Israel og USA står bak. Ingen klimasvindel, folk kunne sannsynligvis jobbet halvparten for dobbelt så høy lønn, ingen storskala narkotikaproduksjon- eller innførsel.

Dette siste går så langt tilbake som til den britiske dronningen og Storbritannias nye og allmektige bankoligark Rothschild. Opiumskrigen har nok de fleste hørt om, men som vanlig er det ingen som kan noe som helst om hva den dreide seg om, og hvem som tjente enorme penger på svineriet. Journalisten som begikk selvmord ved å skyte seg to ganger i hodet etter at han fikk Pulitzerprisen for å ha avslørt CIA som den store importøren av kokain til USA er et annet eksempel. At Taliban nesten hadde fått en slutt på opiumproduksjonen i Afghanistan en annen. Der eksploderte produksjonen igjen etter at Vesten invaderte landet. Soldatene gikk luke- og vaktjobb langs opiumsrankene der nede, og selv BBC fikk med seg dette. Det la jeg ut en video om, men den høstet ingen kommentarer her på forumet. Bankoligarkene/CIA/MI6 etc. er fullstendig avhengige av kontantstrømmen narkotikaen gir dem. Hele det falske pengesystemet deres hadde klappet sammen forlengst uten dette.

SitatNullhypotesen om at det ikke var annet enn de to flyene som felte tvillingstårnene og bygning nr. 7 er - falsifisert.

Og de av dere som er tro mot vitenskaplig metode, også på dette området, forstår hva det betyr!

Et forbasket godt poeng, ufaufa, og jeg ble ikke så rent lite overrasket over hvordan et helt akademisk kollektiv plutselig ble transformert til de tre aper. Komatøs er kanskje en bedre betegnelse? Når det gjelder 11. september kan ikke folk skylde på MSM. Jeg forsøkte tidlig advare mot at MSM er like korrupt hele veien, selv om det i ny og ne dukker opp hederlige unntak, og spurte folk her på forumet rett ut om de virkelig trodde det bare var klimadekningen deres som var helt på jordet. Jeg fikk null svar. Vi vet hvordan MSM fungerer, og da er det hele enkelt. Internett ved hjelp av Google har et kolossalt kunnskapslager gjemt bak bare noen få, velrettede tastetrykk. Folk må venne seg til å grave fram kunnskap på egenhånd, ikke tro at den finnes i Aftenposten, Dagbladet, VG, NRK nyheter etc. Jeg forstår det bekvemme i å la seg bli servert av de man er oppdratt til å la seg servere av, men det fører uvegerlig til at alle slutter i førsteklasse dumme som et brød.

SitatBetydningen av denne observasjonen har langt større ringvirkninger enn hva man umiddelbart skulle tro ... Og for de av dere som vil følge trådene videre, så vær forberedt på ett - eller flere - betydelige paradigmesprang.

Ringvirkningene er enorme. Kanskje ligger noe av årsaken til folks apati i redsel for dette? Alt som føres av politikk i vårt land er falskt. Alt er snudd på hodet. Det gode har blitt ondskap og motsatt. Derfor har det vært så viktig for meg å forsøke få folk til å begynne å navnsette noen av oligarkenes representanter her i landet. De er ikke så vanskelige å finne. Mange av dem kommer av slekt som er notoriske navneskiftere. Dette eskalerte under perioden med 1. verdenskrig og den russiske revolusjonen i 1917. I forbindelse med sistnevnte vokste det fram to fløyer med såkalte kommunister. En først og fremst drevet av politisk idealisme, den andre ble drevet fram av askenasikhazarsk sionisme, lenger øst kalt revolusjonisme/bolsjevisme, i realiteten sionisme/kapitalisme/NWO. Sistnevnte fløy vant slaget. Denne kommunistfløyen er i ettertid best kjent som AP. Heri ligger den mest sannsynlige årsaken til den nedrige oppførselen som ble de kommunistiske motstandskjemperne til del etter 2. verdenskrig. Her skulle vi ikke få helter bygget på ideelle kommunister. De måtte ties ihjel. Sannheten om deres innsats måtte skjules. Sjefen for den totale tåkeleggingen og raseringen av vårt lands historie het Jens Christian Hauge. Han var en av vårt lands mest ihuga sionister, og har så mye å svare for at det er fælt at han ikke ble stilt for domstolene før han døde. En ivrigere bokbrenner enn Hauge er vanskelig å finne.

Grunnet dette har jeg et par ganger lagt ut noen få opplysninger om Mot Dag.

http://no.wikipedia.org/wiki/Mot_Dag

Her er det mer enn en av den nevnte navneskifteslekten. Foreløpig elendighetsresultat av deler av dette er av enkelte kalt Steklov. En annen het Juri. En tredje Dudin. Les Alf R. Jacobsen. Han fikk oppleve hvordan det var å være sannhetssøkende journalist og samtidig arbeide i det Carl I. Hagen med rette ga navnet ARK. Om Alf R. Jacobsen har jeg tidligere laget blant annet dette innlegget:

Sitat fra: Jostemikk på mars 22, 2013, 21:41:47 PM

Dagbladet onsdag 6. juli 2011 - Stortinget må granske - De sentrale Ap-kadrenes kontakter med KGB er et av de store tabuene i norsk politikk


KRONIKK
Alf R. Jacobsen


SitatDagbladet har gjennom avsløringen av boken som ble borte, meget fortjenestefullt på nytt rettet søkelyset mot ett av de store tabuene i norsk politikk: De sentrale Ap-kadrenes kontakter med KGB fra 1950-årene til 1990-årene.

Den dramatiske høsten 1989 var stemningen i Politiets overvåkingstjeneste (POT) høyspent. Berlinmuren falt i november, randstatene krevde frigjøring og Sovjetunionen var på vei mot oppløsning. I denne eksplosive og usikre situasjonen førte POT sammen med det britiske Secret Service (MI 6) dobbeltagenten Mikhail Butkov, som var politisk etterretningsoffiser for KGB i Oslo og som med livet som innsats holdt Vesten orientert om de beleirede kommunistledernes reaksjoner på Sovjet-systemets sammenbrudd.

Foruten fortløpende rapporter om sinnsstemningen i Kreml og muligheten for at det døende tyranniet ville gripe til våpen, holdt Butkov POT og MI 6 kontinuerlig orientert om hva de andre KGB-offiserene ved Oslo-ambassaden drev på med - under ledelse av den meget drevne og begavede residenten, Lev Koshliakov.

Koshliakov hadde som oppdrag å gjenreise KGBs nettverk i Oslo etter storspionen Arne Treholts arrestasjon i 1984, noe som hadde medført at de fleste av Sovjetunionens kontakter i det politiske miljøet var blitt dypfryst. Arbeidet hadde begynt å vise resultater. Det som særlig bekymret POTs føringsoffiser Einar Brusletto, som regelmessig møtte Butkov til debriefing i en dekkleilighet, var at hans kollega, KGB-major Boris Kirillov, i flere måneder hadde kultivert en ung og meget ambisiøs Ap-politiker, som KGB-senteret hadde gitt dekknavnet Steklov. I telegrammene, som Kirillov hadde sendt til senteret og som Butkov hadde lest og referert overfor Brusletto, ble Steklov spådd en lysende framtid - og beskrevet som en kilde til «nyttig informasjon». Steklov ble derfor betraktet som et hovedmål for KGB.

Problemet var at Brusletto og MI 6 ikke ante hvem Steklov var. Butkov ble derfor gitt et høyt prioritert oppdrag: Så fremt det overhode lot seg gjøre, skulle han forsøke å finne identiteten til den norske politikeren under sitt ferieopphold i Moskva i desember 1989. Med iskald ro og stort mot greide han i et ubevoktet øyeblikk i KGB-senteret å ta ut Steklovs mappe fra safen. Navnet var sensasjonelt: Jens Stoltenberg.

...Da jeg som redaktør for NRK Brennpunkt avdekket saken i desember 2000, ble reaksjonen voldsom. Jeg ble fordømt - ikke bare av Jens Stoltenberg, som noen måneder tidligere var blitt statsminister, men av nær sagt samtlige av pressens ledende kommentatorer. Min sjef Einar Førde - som selv hadde hatt et suspekt forhold til KGB - vendte en kald skulder til, og AP-vennene i Dagsrevyen forsøkte etter beste evne å underminere saken som uvesentlig, høyst sannsynlig oppdiktet og ondsinnet.

Mange av de samme røstene forsøker nå å diskreditere Dagbladets avsløring av boken som ble stanset, trolig umiddelbart etter Brennpunkt-programmet, til tross for at professor Christopher Andrews under et POT-seminar i Kirkenes hadde varslet at den ville komme - med flere navn enn de som vi allerede hadde omtalt.

SitatAp-journalistenes hatefulle reaksjoner gjorde det umulig for meg og andre å komme til bunns.
Alf R. Jacobsen

Alle vi som har arbeidet noen årtier med KGBs infiltrering i det norske samfunnet under den kalde krigen, vet at sovjetrusserne hadde tilgang til det aller meste - fra intrigene på toppen av AP til soveværelsene i regjeringskvartalet. Mange titalls navn er kjent på politikere, journalister og andre som lot seg blende av KGBs beregnende og veltrente offiserer. Ingen kan påstå at det dreide seg om straffbare forhold. Til det vet vi for lite. Men det vi trenger å få rede på er hvorfor så mange over lang tid fant det riktig å opprettholde kontakt med folk som overhodet ikke var interessert i «politisk brobygging», men som kun hadde ett mål: Å rekruttere agenter, som kunne fravristes sensitiv informasjon til Sovjet-statens fordel - bevisst gjennom penger og press, ubevisst gjennom smiger og psykologisk skyggespill.

Mitrokhins opplysninger ville ha kunnet føre oss et stykke videre. De kom rett fra KGB-senterets arkiv og ville trolig ha utdypet det Butkov og andre bare hadde sett glimt av. Hadde han tatt kopier av Dudins (Reiulf Steens) mappe på 250 sider, eller av Juris (Torbjørn Jaglands)? Det får vi antakelig aldri vite, siden offentliggjøringen angivelig er stanset, noe som i så fall vil være en stygg skandale.

På egen hånd ville MI 6 og POT aldri ha grepet inn, men begge organisasjoner var og er meget lydhøre for politiske signaler. Hvem kom signalene fra og hva var motivet? Ap-journalistenes hatefulle reaksjoner gjorde det umulig for meg og andre å komme til bunns. Stortinget har nå sjansen. Det kan tvinge fram svarene vi trenger.

Alle ser ut til å seile under falskt flagg som folkeopplysere, det være seg dekningen av politikk, det være seg dekningen av vitenskap, eller om det gjelder økonomi og helse. Vi kan ikke stole på noen, ikke en gang oss selv eller hverandre. Til det har vi alle blitt altfor sterkt påvirket av disse falskt flagg-seilerne i alt for lang tid. De fleste av oss har ingen muligheter til å begynne reflektere over problematikken før vi er godt voksne. De som forsøker mukke allerede i ung alder, sørger samfunnet for å radbrekke før de gjør for stor skade på "bærekraft" og A/S Norge.

Alle som ikke med pur renhet fører den frie tanke er bærere av falskt flagg. Dermed er vi alle smittebærere, enten vi gjør det i godhet eller ei. Selv beste vilje kan skade. Selv det mest velmente ord kan såre. Vi er alle resultater av den tiden og det samfunnet vi lever i. Wikipedia og MSM har aldri vært formidlere av sannhet, aller minst når det gjelder klimasaken spesielt, og vitenskapen generelt. Ingen av oss er sannhetsbærere. Selv ikke de som har lært "den vitenskapelige metode". Det eneste vi alle kan gjøre er å gjøre så godt vi kan. Legger vi oss i selen, vil det garantert være bedre enn innsatsen til Wikipedia og MSM. Det er disse vi alle må ta opp kampen mot. Da følger klimafakta og politisk opplysning med på lasset av seg selv.

Konsensus er ikke et vitenskapelig begrep. Det er kun til skade, og kanskje særlig innen forskningsfelt der enigheten er som størst? Når MSM i full samstemthet i flere år forsøker formidle slik konsensus, er det virkelig fare på ferde. Vi kan nesten være helt sikre på at samstemtheten skyldes forsvar av en agenda.

Steklovs siste bidrag til verdens elendighet er som FNs klimageneral. Slik lønner de hverandre, og de som gidder snu noen steiner vil på egenhånd finne ut at FN, i likhet med EU, ble startet av de samme som sto bak den russiske revolusjonen i 1917. En innfødt i Borneos jungel som aldri har vært tilknyttet sivilisasjonen vet mer om verdens virkelighet enn nordmenn. Han/hun forholder seg til en nødvendig enkelhet. Nordmenn forholder seg til en komplisert løgn. Ingen ser ut til å vite at vi har ei utenlandsgjeld* like stor som den såkalte oljeformuen, og forsøker man fortelle noen at jo, slik er det, da rister de det i bestefall av seg med et likegyldig skuldertrekk, i verste fall kjefter de budbringeren huden full og betegner stakkaren prompte som en løgner.

Den evigvarende verdenskrig ble planlagt på slutten av 1700-tallet i ei luguber kneipe i Judengasse i Frankfurt am Mein, og brøt ut i og med den franske revolusjonen og Napoleonskrigene. Første verdenskrig og den russiske revolusjonen var fortsettelsen av kapittel 1 etter at en kongressmann og flere mektige bankoligarker i 1910 trakk seg tilbake i skjul på Jekyll Island i USA og planla opprettelsen av Federal Reserve, som så dagens lys i 1913. Kapittel 2. er kjent som 2. verdenskrig, varende gjennom Korea- og Vietnamkrigen mm, fram til det såkalte jernteppet falt. Kapittel tre heter 11. september 2001.

Liste over antall drepte under Rothschild-terroren

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_wars_by_death_toll


  • Napoleonskrigene - 3,5-6,000,000
  • Første verdensrig - 16,563,868-30,000,000
  • Den russiske revolusjonen (1917-1922) 5,000,000–9,000,000
  • Stalins Gulag-system - 60,000,000**
  • Andre verdensrig - 60,669,200-84,589,300
  • Korearigen - 1,200,000
  • Vietnamkrigen - 800,000-3,800,000

Denne lista kunne vært mange ganger så lang, men dette er de grusomste tilfellene, og de som er mest kjent. En av de mest kjente som ikke er tatt med er den amerikanske borgerkrigen. Den har jeg nevnt ørlite om tidligere. Den som er interessert kan begynne studier av denne på egenhånd. Dette bare nevnt som et av flere eksempler.

Alt dette under perioden man har klart innbille folk at unionsbygging, sosialisme, og demokrati var eneste vei til menneskeverd og fred. Tallene dere ser i punktlista over er resultatet av dette. Er det dette folk flest ønsker å klore seg fast i, og nekte slippe taket på? Alle 'ismene er bygget opp av én, den Rothschildske kapitalistsionisme. Penger er makt, og makta rår. De har gjort dette helt genialt, det skal de ha. Ufattelig mange liv har gått tapt, og i all hovedsak snakker vi om hvite kristne. Ingen dårlig bragd av mennesker med utspring i et asiatisk nomade- og krigerfolk som av bekvemmelighetshensyn konverterte til judaismen og utviklet den til en talmudsk kabbalistisk svartemagi for mer enn 1000 år siden. Et folk som hele tiden har hatet nasjoner og folks nasjonalfølelse.

Nasjonen og nasjonalfølelsen brytes enklest ned ved å avvikle distriktene. Den sterkeste patriotismen begynner lokalt, for deretter å spre seg nasjonalt. Hvem har gjort en kjempejobb med å rasere distriktsnorge? Hvem brøt ved grunnloven og skulle vært stilt for Riksrett ved å på ulovlig vis knytte oss til den europeiske unionen og ta fra oss både økonomisk og politisk selvråderett? Hvem fikk dette til å begynne å Gro mer enn noen annen?

*Rett nok iberegnet en enorm privatgjeld
** http://www.ibtimes.com/how-many-people-did-joseph-stalin-kill-1111789
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

#262
Lever vi i en verden der de som skal beskytte oss er de vi burde vært beskyttet mot?

Dette er stoff jeg har studert en god stund, og min motvillige interesse fikk en vekker i fjor da jeg leste ei bok om den tragikomiske etterforskningen av drapet på Sveriges tidligere statsminister Olof Palme.

Dette er mindre lystig stoff. Det minst lystige som finnes. Dette blir nok et innlegg i min rekke av påstander om at alt er snudd på hodet. Det gode er det onde, mens det onde er vårt eneste håp for godhet. Først kommer det ferskt, oppdatert stoff, deretter vil jeg gå bakover i tid. Husk at denne "eliten" det snakkes om, altså vår såkalt globale elite, er de samme monstrene samme hvilken tilknytning de utad synes å ha. Vatikanet, kabbalistiske talmudkhazarbankere, kongressmenn eller kongelige, det spiller ingen rolle. Alle er del av det samme. Et ordtak sier at kjært barn har mange navn. I dette tilfellet er det det ukjære barnet som har mange navn. Pave eller rabbi, kongelig eller politiker - different names, same shit.

http://www.examiner.com/article/are-the-queen-and-global-elites-supporting-child-exploitation-rings

SitatAre the Queen and global elites supporting child exploitation rings?



January 21, 2014

This week Queen Elizabeth was implicated in another international child exploitation ring as she handed over responsibilities to Prince Charles for his eventual succession.

According to award-winning film producer Bill Maloney who interviewed on the UK Column News Live Radio, a whistle-blower, "Andrew," recently testified to the Daily Express Newspaper that he was prostituted to British Royalty in an international child exploitation ring.

Is Satanic Ritual Abuse child exploitation rings being perpetrated by global elites in our neighborhoods, on our children? If so, do they have the connections to effectively cover-up the child rape, torture and murder of thousands?

The Satanic Ritual Abuse international child exploitation ring was said to involve prominent leaders in the British Parliament, entertainment, political, legal and medical fields and included former Catholic Pope Joseph Ratzinger.

This was the second time the Queen had been charged with affiliation to a Satanic Ritual Abuse international child exploitation ring. On Feb. 25 2013 an international court found her and Prince Phillip guilty of taking ten aboriginal youngsters from the Canadian Kamloops Residential School on Oct.10 1964. Parents haven't seen their children since. http://childabuserecovery.com/itccs-queen-avoids-arrest/#.Ut2s_rDn-M8

In the past few months at least two witnesses named former Pope Ratzinger as present in Satanic Ritual Abuse child sacrifices. Ratzinger was found guilty in the disappearance of 50,000 Canadian native children in the same 2013 Brussels international court. He immediately stepped down as Pope after being issued an arrest warrant. www.hiddennolonger.com

The list went on, and was frightening. During Argentina's "Dirty War" of 1976-1983, Ratzinger's successor the now-Pope Francis Bergoglio, was the Catholic Superior in the Society of Jesus. Victims claimed that as orphans of the over 30,000 missing, they were placed in Satanic Ritual Abuse international child sex exploitation rings - some at the Vatican. http://www.youtube.com/watch?v=h38BpcpthCM&feature=youtu.be

In early 2014 Kevin Annett of the International Tribunal into Crimes of Church and State which prosecuted the successful 2013 Brussels case, was planning an international court on Popes Bergoglio and Ratzinger's charges of Satanic Ritual Abuse and involvement in international child exploitation rings. www.itccs.org

...

En nærmere titt på en av de geistlige - den nåværende jesuitten i Vatikanet

http://jhaines6.wordpress.com/2014/02/02/pope-francis-is-named-by-former-argentine-junta-insider-as-prime-mover-in-child-trafficking-network-francis-concealed-vatican-crown-of-england-holyrood-agreement/

SitatPope Francis is named by former Argentine junta insider as "prime mover" in child trafficking network. Francis concealed Vatican – Crown of England "Holyrood Agreement" authorizing joint coverup of child rape in Anglican and Catholic churches

http://www.youtube.com/v/vNTTx7gZHS4


Published on Feb 2, 2014

Breaking news Update from Madrid and Rome: A former civil servant of the Argentine military junta attended meetings where Jorge Bergoglio (Pope Francis) agreed to traffick the kidnapped children of political prisoners. Also, Francis has concealed the "Holyrood Agreement" between Queen of England and former Pope Benedict that protects child rapists in the Anglican as well as Catholic church. Posted by ITCCS Central, Brussels, 3 February, 2014 GMT. http://www.itccs.org , http://www.iclcj.com

En kort presentasjon av denne såkalt geistlige, overmektig herre i Vatikanet, biskopen av Roma, den katolske kirkes allmektige, jesuitten som har fått kunstnernavnet Pave Francis. Egentlig heter han Jorge Mario Bergoglio, og foruten å ønske kraftige kutt i lønningene til middelklassen, altså midt i gata til Rockefeller og andre som siden Club of Rome-manifestet fastslo at nettopp middelklassen var en trussel mot verden, les: mot oligarkene, har også den ikke aldeles gode Jorge Mario et brennende ønske om fred og kjærlighet mellom jesuitter/katolikker og judaismen. Hvilket sjokk, da de hele tiden har tilbedt samme "gud", kall den Jahve, Jehova, Judea, eller hva dere synes passer seg. En kan jo undres hvorfor muslimene ser ut til å ha blitt en uønsket halvbror? Jeg mener, de tilber den samme blodtørstige guden som resten av de nevnte.

SitatPope Francis: Breaking New Ground in Jewish-Catholic Relations

The Holy Father's friendships and strong tradition of dialogue with Jewish leaders are already having an impact, building on the foundation provided by previous popes.



President Shimon Peres of Israel meets with Pope
Francis at the Vatican on April 30.

– Vatican Radio/Facebook



Read more: http://www.ncregister.com/daily-news/pope-francis-breaking-new-ground-in-jewish-catholic-relations/#ixzz2sZrpUNnB

[attachimg=1]
Den judeiske og kristne gud.

Uhyrlighetene som ingen ende vil ta

Det som kommer fram i artiklene over har en hundreårig fortid. Så langt bakover i tid går jeg ikke her, men fyller allikevel opp med mer stoff i samme gate. Ondskapens gate.

http://www.examiner.com/article/are-our-children-at-risk-of-satanic-pedophile-rings

SitatAre our children at risk of Satanic pedophile rings?

Are our children in danger of exploitation by global Satanic pedophile rings?




This month several child abuse survivors of Satanic pedophile rings came forward to say "Yes."

A former Argentine government official has agreed to testify against Catholic Pope Francis Bergoglio. The child abuse survivor evidently carried first-hand knowledge on Bergoglio's alleged trafficking of Argentine political prisoners' children to alleged pedophiles at the Vatican.

The UK's ex-Royal Military Policeman Matt Taylor filed an order requesting Queen Elizabeth's immediate arrest. Last Feb. Queen Elizabeth was found guilty in a Brussels international court for the Oct. 10 1964 disappearance of ten native Canadian children. www.iclcj.com and www.itccs.org

...

Et lite mellomspill før vi kommer til den oppsiktsvekkende, foreløpige avslutningen

En tid tilbake skrev jeg et innlegg, og deler av dette legger jeg inn under.

Sitat fra: Jostemikk på september 15, 2013, 10:00:03 AM
Sitat fra: seoto på september 11, 2013, 23:36:18 PM
SitatWe're one crucial step closer to seeing Tony Blair at The Hague
Desmond Tutu has helped us see the true nature of what the former prime minister did to Iraq and increased pressure for a prosecution

For years it seems impregnable, then suddenly the citadel collapses. An ideology, a fact, a regime appears fixed, unshakeable, almost geological. Then an inch of mortar falls, and the stonework begins to slide. Something of this kind happened over the weekend.

When Desmond Tutu wrote that Tony Blair should be treading the path to The Hague, he de-normalised what Blair has done. Tutu broke the protocol of power – the implicit accord between those who flit from one grand meeting to another – and named his crime. I expect that Blair will never recover from it.

The offence is known by two names in international law: the crime of aggression and a crime against peace. It is defined by the Nuremberg principles as the "planning, preparation, initiation or waging of a war of aggression". This means a war fought for a purpose other than self-defence: in other words outwith articles 33 and 51 of the UN Charter.

Det ville være godt for ethvert menneske med rettferdighetsfølelse å se denne kjeltringen dømt - og de andre også! Det er nok ikke like lett å komme unna med løgner i våre dager som det var i tidligere tider, men du verden som de har prøvd!

Tony Blair tilbrakte nok ikke flere uker på Ranchen til familien Bush uten grunn. De skjønte nok hvorfor det ville være enkelt å påvirke akkurat ham.



Dette gjør det også enklere å forstå hvorfor disse to så til de grader så ut til å finne tonen.



For denne paven fikk det jo virkelig inn gjennom utdanningsmorsmelka, eller siden vi snakker om katolsk utdanning, burde vi kanskje kalle det farsmelka?



Dette gjør det enklere å forstå hvorfor han her går med det israelske flaggets symbol i fiskehatten sin.



Bildet over ble tatt før siste oppgradering.


Tony Blair er askenasikhazar, og dette er noe han deler med både forgjengere og etterkommere blant de med adresse Downing Street 10.

Den såkalte hellige fader er paven som "meget overraskende" måtte gå av som pave, og en av årsakene er nevnt i avisartiklene over. Det var tydeligvis ikke så enkelt å bli anmeldt for å være øverste leder for verdens største pedofili-ring. Denne tidligere nazisten ble slettes ikke døpt Pave han heller. Joseph Aloisius Ratzingers nazihilsen på bildet over er interessant av flere årsaker, men det jeg går kort videre med i dette innlegget, er den fiskehatten, nei, ikke fiskerhatt, men fiskehatt, som han har bekledd sitt geistlige hode med.



[attachimg=2]

[attachimg=3]

Det dere ser på disse bildene er det gudommelige paver, biskoper, rabbier, jesuitter og andre tror på. For vårt lands del, samt hele den kristne verden, var kristendommen den avarten de snekret sammen i sine lugubre kamre for å tildele seg selv nærmest uendelig makt. Velkommen til frimureriets motbydelige virkelighet.

Henry Ford sa It is well enough that people of the nation do not understand our banking and monetary system, for if they did, I believe there would be a revolution before tomorrow morning. Jeg lurer på hva folk ville gjort hvis de fikk greie på hva Jahve-religionene egentlig dreier seg om? I curlingsporten har de et uttrykk som heter å rense boet.

Tidligere FBI-topp Ted Gunderson om elitens sexorgier med kidnappede barn før de bokstavelig talt ofrer dem

http://en.wikipedia.org/wiki/Ted_Gunderson

[attachimg=4]

Ted Gunderson tok opp flere viktige saker for å avsløre samfunnseliten, altså NWO-eliten, etter at han pensjonerte seg som FBIs avdelingsleder for Los Angeles. Han var opptatt av historien om CIA og bankiernes samarbeid med toppolitikerne i USA angående innførsel av kokain til USA ved hjelp av de væpnede spesialstyrkene i forbindelse med deres operasjoner i Sør- og Mellom-Amerika. Familiene Clinton og Bush er blant de han har vært med å sette søkelyset på.

En annen sak han brant for var å gjøre folk oppmerksomme på at Eliten i stor stil står bak barnekidnappinger, pedofiliringer og menneskeofringer, i dette henseende ofringer av barn.

SitatHe also investigated a child molestation trial in Manhattan Beach California. In a 1995 conference in Dallas, Gunderson warned about the proliferation of secret Satanic groups, and the danger posed by the New World Order, a shadow government that would be controlling the US government. He also claimed that a "slave auction" in which children were sold to men in turbans had been held in Las Vegas, that four thousand ritual human sacrifices are performed in New York City every year, and that the 1995 bombing of the Alfred P. Murrah Federal Building in Oklahoma City was carried out by the US government. Gunderson believed that in the US there is a secret widespread network of groups who kidnap children and infants, and subject them to Satanic ritual abuse and subsequent human sacrifice.

Så vidt jeg vet klarte ikke Gunderson å legge fram noe bevis som ble presentert for offentligheten før han døde. Svært mye tyder på at han var på sporet av en dyster og tragisk virkelighet. Stoffet jeg har presentert i dette innlegget er bare en forsvinnende liten del av et nærmest utømmelig lager av tilsvarende. Enkelte opplysninger kan tyde på at Ted Gunderson var klar over dette nettopp fordi han opprinnelig var en del av det, men det får jeg eventuelt komme tilbake til ved en senere anledning.

http://www.examiner.com/article/pope-bergoglio-child-trafficked-pope-benedict-queen-elizabeth-covered-crimes

SitatPope Bergoglio child trafficked; Pope Benedict, Queen Elizabeth covered crimes?

Today Catholic Pope Francis Bergoglio faced charges of trafficking children from Catholic orphanages to kidnapping networks during Argentine's 1970s Junta Dirty War. Parents of the children disappeared at the hands of the Junta military. http://youtu.be/vNTTx7gZHS4



"Bergoglio was promised the top spot in the Argentine Catholic church if he cooperated with the Junta" said a Spanish reporter who interviewed a former member of the Argentine Junta military. The witness who was exiled to Spain, claimed he was present in meetings between Bergoglio and senior Junta military officials.

http://www.examiner.com/article/queen-elizabeth-and-cameron-issued-warrants-for-a-paedophile-ring

SitatQueen Elizabeth and Cameron issued warrants for a paedophile ring?

Today Queen Elizabeth and UK Prime Minister David Cameron were issued arrest warrants. The two were charged with sexual crimes against children as part of an international pedophile ring.



"We have enough evidence to prosecute and hold both the Prime Minister and Queen of England" said ex-Royal Military Policeman Matt Taylor.

David Cameron er i likhet med kongefamilien også av tysk opphav. I likhet med terroristen Tony Blair, er han askenasikhazar. Om elendigheten handler om terror mot menneskeheten, groteske ritualer, "klimakrise", finanskrise eller annet, det spiller ingen rolle. Dere finner menneskene bak i verdens NGOer, kongefamilier, eller frimurerlosjer/judaistisk-kabbalistisk svartemagi. Om de kaller seg WWF, IMF, Club of Rome, AIPAC, Council on Foreign Relations, lederskap i Bilderberg - det spiller ingen rolle.

Edit: Et par korte tillegg, korrigering av navn samt skrivefeil.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

translator

#263
Sitat fra: seoto på februar 05, 2014, 12:59:06 PM
Heldigvis finnes det, også blant sionistene, noen som har fått gener som setter dem i stand til å utvise forstand, menneskelighet og medmenneskelighet. Miko Peled er en av dem.

Dette er en mann som kjenner forholdene. Siden jeg nå har sett din dokumentar, translator, håper jeg at du også vil bruke tid til å se min video. Peled snakker også om den smerten folk føler når deres verdensbilde blir snudd på hodet og den ubehagelige sannheten begynner å presse seg fram.

Vi må lære oss å se verden fra et menneskelig synspunkt, og ikke fra et maktpolitisk synspunkt. Makten, uansett hvilken side, har kun propaganda for sin politikk og sittmaktbegjær å by på, ikke løsninger for menneskeheten.

<iframe width=\"560\" height=\"315\" src=\"//www.youtube.com/embed/etXAm-OylQQ\" frameborder=\"0\" allowfullscreen></iframe>


"Miko Peled was born in Jersusalem into a famous and influential Israeli Zionist family. His father was a famous General in the Israeli Army, of which Miko also served his time. When Miko's niece was killed by Palestinian suicide bombers, you may have expected the family to put Palestinians at fault, but surprisingly they blamed the state of Israel, and their violent torturing and persecution for driving people to such sadness that they would take their own lives."

Nå har jeg sett filmen, og lest på Wikipedia også om Peleds far. Det er ikke uinteressant, og påstandene om etnisk rensing av sivile palestinere i tiden rundt Israels grunnleggelse i 1948, vil jeg undersøke nærmere. Vi har jo blitt fortalt at de palestinske araberne fikk velge om de ville bli i den nye staten Israel eller emigrere til nabolandene. De aller fleste valgte å forlate landet, slik at det i dag bor ca. 200 000 palestinske arabere i Israel utenom den okkuperte Vestbredden, de har offisielt de samme borgerrettigheter og friheter som de jødiske statsborgerne, men er fritatt for militærtjeneste. De har også egne aviser på sitt eget språk og egne partier som er representert i nasjonalforsamlingen Knesset. Det finnes i tillegg flere andre muslimske folkegrupper med borgerrettigheter, blant dem 2500 sirkassere (muslimske innvandrere fra Kaukasus), 50 000 drusere (egen sekt av islam) og dessuten noen kristne arabere (snakker arabisk), gresk katolske og gresk-ortodokse kristne og en rekke andre minoriteter.

Kilde for disse opplysningene er bokserien Verdens land og folk som kom ut på slutten av 1980-tallet, utgitt av Time-Life Books. Bindet om Israel, i den norske utgaven, innledes slik:

Sitat
En stat født i kamp

Klokken 14.00 fredag den 14. mai 1948, like før sabbaten satte inn, møttes 200 ledere for Palestinas jødiske samfunn i Tel Aviv Museum. Etter at Det palestinske symfoniorkester hadde spilt den sionistiske hymnen Hatikvah ("Håpet"), reiste David Ben-Gurion seg og leste en kort erklæring om at den uavhengige staten Israel var opprettet. Da sola gikk over den nyfødte nasjonen tolv timer senere, ble landet invadert av hærstyrker fra Syria, Irak, Transjordania og Egypt.

Egyptiske Spitfire-jagere drønnet over hustakene i Tel Aviv. Folk som hørte på radiooverføringen av Ben-Gurions tale på uavhengighetsdagen, kunne samtidig høre tordenen fra bomber som eksploderte over utkanten av byen. Fra Kairo kom en advarsel av Azzam Pasha, generalsekretæren i Den arabiske liga: "Dette vil bli en utryddelseskrig og en voldsom massakre, som det vil gå frasagn om på linje med mongolenes massakrer og korstogene."

Det var få utenfor Israel som tvilte på dette. Riktignok var de stridende parter noenlunde tallmessig jevnbyrdige, men de arabiske hærstyrkene var godt utstyrt med moderne artilleri og panservåpen fra Storbritannia og Frankrike, mens Israel måtte sette sin lit til 3-tommers britisk-/amerikanske bombekastere fra annen verdenskrig, gamle franske 65 mm haubitser av den typen som ble brukt i den fransk-prøyssiske krig i 1870, og panservogner laget i kibbutzene. Syrerne rykket inn i Øvre Galilea, irakerne krysset lavlandet ved kysten, stod bare 15 kilometer fra havet og truet med å splitte Israel i to, mens den transjordaniske Arabiske legion omringet Jerusalem og inntok gamlebyen med det jødiske kvarteret den 25. mai. I sør var egypterne bare 30 kilometer fra Tel Aviv, og et annet fremstøt nærmest seg Jerusalem fra sørsiden.

Men israelerne, som var bedre opplært enn fienden og kjempet for sin eksistens, red av de innledende angrepene. Gradvis kom de over på offensiven og tok tilbake alt tapt territorium unntatt gamlebyen i Jerusalem. Kampen fortsatte, og israelerne erobret nye territorier i Galilea, Judea og Negev, hvor bare Gazastripen i grenseområdet mot Sinaihalvøya forble på arabiske hender. Krigen ble bare avbrutt av korte våpenstillstander fram til juli 1949, da Syria undertegnet en våpenhvileavtale med Israel. Kampene hadde da kostet de 600 000 jødene rundt 6000 falne. De egyptiske styrkene mistet 1500 mann, mens de andre arabiske statenes tap fremdeles er ukjent.

Begge parter mente de hadde sloss for en rettferdig sak. Jødene kjempet for å opprette en selvstendig stat i Palestina, den smale kyststripen ved Middelhavet der de hadde hatt sitt hjem i bibelsk tid. I nesten 2000 år hadde de vært et spredt og forfulgt folk som hadde holdt minnet om fedrelandet i hevd i sine bønner og salmer: "Hvis jeg glemmer deg, O Jerusalem, måtte min høyre hånd glemme sin ferdighet."

Lengselen etter Sion – deres gamle navn på den tapte, hellige stad – ble et av de båndene som holdt jødene sammen i diasporaen – de stedene de ble spredt over. Så endelig, i det 19. århundre, dukket det opp en jødisk nasjonalistbevegelse, sionistene, som kjempet for å gjøre slutt på den langvarige landflyktigheten og vende tilbake til Israel.

Men araberne i Midtøsten bestred dette kravet. De hevdet at jødene riktignok kunne ha besittet dette området i forgangne tider, men araberne hadde bodd kontinuerlig i landet siden det 7. århundre e.Kr. (ja, ifølge noen arabiske historikere var deres forfedre de opprinnelige semittiske innbyggerne som de omflakkende israelerne hadde fortrengt). De lokale araberne hadde selv aldri hatt noen suverenitet – Palestina hadde vært annektert av den ene fremmede makten etter den andre – men de hadde opprettholdt tilværelsen, om en fattigslig, på denne steingrunnen. I begynnelsen av vårt århundre begynte de arabiske samfunnsdannelsene i hele Midtøsten å mukke overfor det tyrkiske ottomanerimperiets overherredømme, og de utviklet gradvis sine egne nasjonalistiske bevegelser.

Uunngåelig nok måtte de motstridende interessene og forhåpningene til araberne og det stadig økende antallet sionistiske nybyggere føre til strid. Etter hvert som det 20. århundre skred fram, ble Palestina mer og mer et stridens eple. Arabere og jøder konkurrerte om landet både med ord og våpen, og det ble sådd en bitterhet som vokser den dag i dag.

I 1930-årene var behovet for et nasjonalhjem ikke lenger et idealistisk anliggende, men et spørsmål om å overleve – Tyskland frembrakte Hitler og nazistenes program for utryddelse av jødene. Hvordan araberne enn så på den tragedien som utfoldet seg i Europa, trappet de opp motstanden mot den sionistiske trusselen.

Etter Tysklands nederlag, da Europas fangeleirer var overfylt av de 300 000 hjemløse Holocaust-overlevende, la det nystiftede FN fram et forslag til løsning av konflikten – en deling av Palestina i en jødisk og en arabisk stat. Jerusalem skulle bli en internasjonal by hvor enhver trosretning hadde fri adgang. Forslaget om å internasjonalisere byen ble avvist av kong Abdullah av Jordan, som hadde kontroll over den arabiske delen av byen – og også av jødene.

Men i november 1947 ble delingsplanen ikke desto mindre vedtatt av FNs generalforsamling, som gav jødene 14 245 kvadratkilometer av landet og araberne 11 655 kvadratkilometer.

I akkurat denne saken var USA og Sovjetunionen for en gangs skyld enige. En uavhengig jødisk statsdannelse i det strategisk viktige Midtøsten passet begge lands politiske interesser, og begge gav sin velsignelse.

Som resultat av dette ble det nye landets fødsel hilst med et vell av internasjonal velvilje – og uforsonlig fiendtlighet av fra arabernes side. De arabiske landene så på masseinnvandringen til den nye staten som enda en manifestasjon av europeisk kolonialisme. De mente at Vesten og Sovjetunionen brukte opprettelsen av Israel som et middel til å løse Europas etterkrigsproblemer med de jødiske krigsfangene – og samtidig bøte på Europas kollektive skyld i jødeforfølgelsene – på arabernes bekostning.

Omkring 450 000 palestinske arabere hadde forlatt landet som et resultat av at staten Israel ble opprettet i mai 1948. De søkte tilflukt i Syria, Jordan, Libanon og Gazastripen.

Eventuelle foranledninger til å finne en form for sameksistens mellom jøder og arabere meldte seg enten ikke eller ble forskuslet bort av alle parter. De to folks ønsker og behov virket uforsonlige.

Det at det dukket opp en jødisk nasjonalstat, virket faktisk i revolusjonær retning i den arabiske verden. I Egypt – Israels fremste og mektigste arabiske motstander – førte de påfølgende urolighetene til at kong Faruk ble avsatt i 1952. De "frie offiserenes" nye regime, ledet av Gemal Abdel Nasser, gikk inn for en militant arabisk nasjonalisme under ledelse av Egypt. Tanken var en konfrontasjon med den nye jødiske staten for å holde den i sjakk. Dette kulminerte i Sinai-feltoget i 1956, da israelske styrker slo egypterne på denne golde halvøya mellom Sør-Israel og Suezkanalen etter knapt 100 timers strid. Israelerne holdt hele halvøya i seks måneder, hvoretter de trakk seg ut etter at FN hadde lovt å holde vakt over Gazastripen. I tillegg gikk egypterne med på at israelske skip kunne gå gjennom Akababukta fra den nye havnebyen Eilat.

Ti år senere, i juni 1967, prøvde egypterne sammen med Jordan og Syria å gjenopprette balansen ved å sette opp en blokade mot Israel i Akababukta. Men i en serie overrumplingsangrep som er blitt betegnet som en av de raskeste og mest knusende militære operasjoner i historien, klarte israelerne å ødelegge motstandernes luft- og bakkestyrker i en krig som varte i bare seks dager.

I dette sammenstøtet gjenerobret Israel Sinai og inntok også Gazastripen, Golanhøydene – strategisk viktige høylandet mellom Israel og Syria – og alle arabiske områder på Vestbredden – det 50 km brede beltet mellom Israels østre 1949-grense og elva Jordan, medregnet Jerusalem med gamlebyen. For alle jøder var den største triumfen i krigen erobringen av gamlebyen, som ble tatt etter bitre nærkamper. Nå fikk man nemlig adgang til Klagemuren, som var en rest etter Det annet tempel og jødenes mest betydningsfulle helligdom, som jordanerne hadde avstengt dem fra siden 1948.

Denne gangen gav Israel ikke de erobrede områdene tilbake. I stedet for en endelig fredsavtale med araberne om trygge, anerkjente grenser, ble grensene fra våpenhvilen i 1949 utraderte, og alle okkuperte områder ble satt under israelsk militæradministrasjon.

I 1973 var det israelerne som ble overrumplet. Egypterne invaderte Sinai på Yom Kippur, jødedommens helligdag, og gjorde krav på en smal stripe ved Suezkanalen som de hadde tapt i seksdagerskrigen. Siden ble de stanset av israelske motangrep, og striden spredde seg til det egyptiske fastlandet.

Egypternes suksess i begynnelsen bidrog til å styrke deres selvtillit og gjøre det lettere for dem å forhandle seg fram til en fredsavtale med Israel. Denne ble endelig undertegnet i mars 1979. Avtalen – som skaffet Israels statsminister Menachem Begin og Egypts president Anwar Sadat Nobels fredspris – ble med hell satt i verk i april 1982, da Israel gav Sinai tilbake til Egypt. Dette møtte innbitt motstand fra visse hold i Israel – særlig blant militære som mente man burde beholde ørkenen som en buffersone mot fremtidige angrep fra sør, og blant jødiske nybyggere som ble tvangsflyttet fra frodige gårder som de hadde bygd opp i Sinais ørkenjord.

Den nye overenskomsten mellom Israel og Egypt ble avvist av de fleste araberstatene og den palestinske nasjonalistbevegelsen, og sistnevntes militære og politiske hovedfløy, PLO, fortsatte å angripe mål i Israel fra baser i Libanon. Den 6. juni 1982 gikk væpnede israelske styrker over grensen i nord. Denne "Operasjon Fred for Galilea" tok sikte på å kaste PLO ut av Libanon. Israel bombet Beirut og erobret mange av PLOs stillinger, noe som til slutt førte til tvangsevakuering til lands og til vanns av rundt 8000 PLO-tilhengere. Men krigen fortsatte mot syriske styrker og libanesisk muslimsk gerilja langt inn i 1985, og tapene på begge sider økte selv under tilbaketrekningen av de israelske styrkene.

Til tross for alt blod som har flytt, har Israel og nabostatene til nå ikke oppnådd en varig, formell fred. Nasjonens grenser er fremdeles gjenstand for strid, og selv ikke Israels eksistensberettigelse som suveren stat er blitt offisielt anerkjent av de fleste arabiske regjeringer.

En israeler som kom til Det lovede land i ung alder, kan altså ha opplevd frem kriger på mindre enn fire tiår. Og noen israelere har kjempet to eller tre ganger om det samme strategiske punktet. Slagmarka er aldri mer enn et par timers bussreise hjemmefra. I et så lite land representerer navnene på listene over falne og sårede ofte venner og slektninger. "Hemmeligheten med dette landet", sier en lege fra Haifa, "er at det ikke finnes noen ukjent soldat."

seoto

Takk for at du holder en saklig tone, selv om vi nok har temmelig forskjellige syn i denne saken :)

Problemet med historie, er å finne noen som skriver objektivt om hendelsene. Ofte er den ene parten i en konflikt mektigere enn den andre parten.

Jeg kan ikke se at Time-Life er en særlig nøytral kilde, siden den er eid av Mosaic Media Investment Partners. Den delen du har kopiert, lyder også veldig sionistisk: en typisk jødisk lidelseshistorie.

Dessuten stemmer det ikke helt det som de sier om at FN i 1947 "la fram et forslag til løsning". Denne løsningen var allerede bestemt gjennom Balfour-erklæringen fra 1917. Det kan imidlertid virke som om noen la noen kjelker i veien underveis og drøyde prosessen, men det løste seg med 2. verdenskrig.

Man måtte vel lese historien fra både en sionistisk side og en palestinsk side, ja kanskje også fra den opprinnelige jødiske bosetningens side, for å kunne danne seg en bedre oversikt over hendelser. Og jeg er redd for at det bare vil gjøre forvirringen enda større, for hvem kan man stole på? Personlig har jeg en tendens til i de fleste tilfeller å mistro sterkest den parten som er mektigst, nettopp fordi de er mektigst og derfor oppnår kontroll, og også siden de ofte eier de største mediene (og bokforlagene). Dessverre har jeg ikke lest lest nok om historien sett gjennom palestinernes øyne. Alt jeg vet med absolutt sikkerhet, er at folk lider og blir utryddet! For endel år siden fulgte jeg litt med på antall drepte i de stadige konfliktene, og kom til at 1:10 (israeler:palestiner) måtte være nær sannheten uten overdrivelser. Sannsynligvis er det langt verre.

Da jeg var svært ung leste jeg Leon Uris' bok "Exodus" fra 1958 - og ble skikkelig indoktrinert med at de stakkars jødene var heltene og palestinerne var barbarene. Den gangen ante jeg heller ikke noe om forskjellen på sionister og jøder. Gjennom livet har jeg heldigvis fått et langt mer balansert syn på dette, selv om det tok sin tid ;) En annen ting jeg også har lært meg, er at historien skrives av seierherren. Derfor er det vanskelig å finne virkeligheten gjennom å lese mainstream historie. Men en taper og en vinner kan jo aldri ha samme historie å fortelle. Og uansett: det er alltid befolkningene som lider, ikke de som leder og presser sitt folk ut i krig.

Det er også mye uro i Israel mellom sionistene (som er i flertall) og de opprinnelige jødene. Det seneste er at de ortodokse jødene nekter deltakelse i Israels hærstyrker. Også i USA har motstanden mot sionistene vokst blant vanlige jøder (noe som også kom fram på slutten i den videoen du så med Peled, i spørsmålsdelen).
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

seoto

#265
Sitert fra Wikipedia:
SitatAlan Hart is an author, former Middle East Chief Correspondent for Independent Television News,[1] and former BBC Panorama presenter specialising in the Middle East. He has authored the three-part series Zionism: The Real Enemy of the Jews.

I forbindelse med hendelsene 11. sept. 2001, har Hart uttalt seg på denne videoen:

BBC Correspondent says MOSSAD did 9/11 and Iran doesn't want Nukes




Sitatet under viser kanskje noe av årsaken til at Hart har de kunnskapene han har tilegnet seg?

SitatHart says he was told by his editor Geoffrey Cox early in his career, "Never forget that leaders are the most lonely people in the world because they are surrounded by sycophants who only tell them what they want to hear. They, the leaders, are crying out for honest conversation." Inspired by this advice, he says, he held "private one-on-one conversations over the years with leaders on both sides of the Arab-Israeli connection, giving him a rare insight into the truth of what they really believed and feared as opposed to what they said in public for propaganda and myth-sustaining purposes." (fra Wikipedialinken øverst)

Her er "About Alan" fra Harts hjemmeside.

I dag skriver han også for Veterans Today.
Noen ganger er løgnen for stor til at man kan få øye på den.
Og når man ikke kan se at det er en løgn, velger man naturlig å tro på den.

translator

Så til påstandene om etnisk rensing av palestinere ved staten Israels opprettelse. Her fra norsk Wikipedia:

Sitat
Overgrep mot sivile under uavhengighetskrigen

Fra uavhengighetskrigen i 1948 er det dokumentert en rekke mer eller mindre store overgrep mot sivile, både fra arabisk side og israelsk side. Konvoimassakren, der arabiske militsfolk gikk til angrep på en ubevæpnet konvoi med jødiske sykepleiersker på veg mot Hadassah-sykehuset og drepte 77 mennesker, er blant de best kjente eksemplene på arabiske overgrep mot sivile.[9] Et annet eksempel er Kfar Etzion-massakren der arabiske styrker gikk inn i kibbutzen Kfar Etzion og drepte nesten 130 innbyggere som hadde overgitt seg. Massakren i Deir Yassin, der mellom 107 og 120 mennesker ble drept av jødisk milits (Irgun og Lehi), er blant de best kjente eksemplene på israelske overgrep mot sivile. Den israelske historikeren Benny Morris mener å ha dokumentert 24 israelske massakrer på palestinske arabere i 1948.

Ifølge Benny Morris selv innbefatter de nevnte massakrene fra israelsk side alt fra drap på fire personer til 80.[trenger referanse] Til sammen utgjør dette, massakrer på krigsfanger og sivile i løpet av et helt år, omkring 800 drepte på arabisk side. Til anklagene om etnisk rensking fra israelsk side hevder Morris videre at de fleste araberne flyktet før det var noen angrep eller i løpet av angrep, og ble ikke kastet ut. Flere tusen mennesker skal ha blitt instruert av sine ledere, lokale arabiske ledere og offiserer, til å flytte, flykte eller sende bort kvinner og barn fra landsbyer og byer som skulle bli kampsoner. Helt fra starten av krigen la de jødiske styrkene stor vekt på å ikke drepe kvinner og barn. Slik var den operative ordren for Haganah. Palestina-araberne, på den andre side, tok aldri slike hensyn. De drepte jøder, sivile og soldater, hvor de fikk sjansen, hevder Morris.

I månedene før og etter at Staten Israel ble erklært opprettet i hva som til da hadde vært Palestina, flyktet omkring 700 000 palestinere fra sine hjem i det som ble den jødiske staten. Fra israelsk side har det hele tiden vært hevdet at flukten skjedde på oppfordring fra arabiske ledere. Morris har også funnet materiale som til en viss grad støtter opp om den israelske påstanden.[trenger referanse] Det gjelder palestinske ordrer om å fjerne kvinner, barn og eldre fra landsbyer som ville ligge i ildlinjen. På den annen side har han avdekket at «det var langt flere tilfeller av israelske massakrer enn jeg tidligere hadde trodd», fortalte han i et omfattende intervju med avisen Haaretz.

Den israelske historikeren Ilan Pappe har gått enda lenger og hevdet i sin bok The Ethnic Cleansing of Palestine, fra 2006, at det var jødenes etniske rensing av den arabiske befolkningen i Palestina som førte til krigen i 1948–49. Han hevder videre at Israels første leder, David Ben-Gurion, innså at de bare kunne opprette en levedyktig jødisk stat i Palestina ved å fjerne størsteparten av den arabiske befolkningen. Derfor iverksatte de en systematisk etnisk rensing som var planlagt i god tid før FN i november 1947 vedtok å anbefale deling av landet, og som startet lenge før staten Israel ble formelt opprettet i mai året etter. Pappe hevder at den tradisjonelle israelske påstanden om at palestinernes flukt skjedde på oppfordring fra deres egne ledere ble avslørt som en løgn allerede for snart et halvt århundre siden. Pappe påviser i sin bok hvordan Israels første leder, David Ben-Gurion, og hans kolleger allerede fra 1930-tallet besluttet at araberne i Palestina «må vekk, men vi trenger et passende øyeblikk for å få det til, som en krig», slik Ben-Gurion skrev i et brev til sin sønn i 1937.

Mens det i Norge langt på veg har blitt framstilt som om Ilan Pappe med The ethnic cleansing of Palestine en gang for alle hadde dokumentert at Israel drev med etnisk rensing i 1948, har utgivelsen blitt mottatt mer kritisk i andre europeiske land. Da boka kom ut på tysk, som Die etnische säuberung Palästinas, hevdet blant annet professor Dietmar Herz sin bokmelding i ukeavisa Die Zeit at «Ilan Pappe taler om en systematisk fordrivelsespolitikk overfor palestinerne, men har fortsatt til gode å føre bevis for denne».
http://no.wikipedia.org/wiki/Palestinas_historie

Her er det påstand mot påstand. Begge parter bedrev geriljakrig mot hverandres befolkning, med aksjoner og hevnaksjoner, ingen av dem har kontroll, og da blir det etter min mening feil å fremstille det som om kun en av partene har ansvaret. At det skjer gjensidige overgrep mot sivile er et typisk trekk ved enhver borgerkrig, dessverre.

Spiren

Sitat fra: seoto på februar 08, 2014, 16:19:48 PM
Dessuten stemmer det ikke helt det som de sier om at FN i 1947 "la fram et forslag til løsning". Denne løsningen var allerede bestemt gjennom Balfour-erklæringen fra 1917. Det kan imidlertid virke som om noen la noen kjelker i veien underveis og drøyde prosessen, men det løste seg med 2. verdenskrig.

21 aug. 1903
På den 6. sionistkongress i Basel blir det besluttet å begynne med arbeidet i Palestina. Den fremtidige jødiske stat. "Vi har grunnlagt den jødiske stat." Roper sionistlederen Theodor Herzl beveget. Et forslag om å opprette et autonomt nybyggerområde i Øst-Afrika blir forkastet.

9 nov. 1911
Arthur James Balfour avgår som leder for det konservative parti ( siden 1891). Hans etterfølger blir Andrew B. Law. Winston Churchill blir øverste sjef for marinen.

2 nov. 1917
Den Brittiske utenriksminister Balfour anbefaler jødiske bosetninger i Palestina.

18 sep. 1918
De brittiske Palestina-troppene erobrer Haifa, Akka og Nasaret.

1 april 1925
Det hebraiske universitetet i Jerusalem blir innviet av Lord Arthur James Balfour. Som en protest stenger araberne forretningene. Balfour oppfordrer jøder og arabere til harmonisk samarbeid.

19 mars 1930
Arthur James. Earl of Balfour er død 82 år gammel.
Balfour er mest kjent for utformingen av Balfour- deklarasjonen. Som lovet jødene et nasjonalt hjem i Palestina, med forsikring om at det ikke skulle skje til fortrengsel for landes ikke-jødiske innbyggere.
Det er ikke noe farligere i verden enn opprigtig uvitenhet og pliktoppfyllende dumhet.
Martin Luther King.

Jostemikk

#268
Noen generelle kommentarer til noe av det som har blitt skrevet her.

Det finnes ikke noe jødisk folk, det finnes bare tilhengere av en religion. For å være svært forsiktig og begrense det videre for å unngå at noen svelger tunga, så fantes heller ingen jødisk lidelseshistorie da sionistene, som ikke engang var eller er av semittisk blod, altså folk med opprinnelig tilhold i Midtøsten, startet svindelen med Rothschildklanen som dukkemestere. Det fantes ingen lidelseshistorie da Balfour kom med sin lovnad til Lord Rothschild i 1917.

Dagens "jøder" er en oppfinnelse, og askenasiene, som de egentlig er, en halvmongolsk nomadestamme, konverterte av bekvemmelighetshensyn til judaismen for en god del mer enn 1000 år siden, og fikk fritt fram for sine vandringer vestover etter at Romerriket klappet sammen for godt.

Absolutt alt er en svindel. En svindel satt i verk av pengetrykker- og rente-oligarkene Rothschild. De er ikke en gang av semittisk opphav. Dette var andre gangen jeg nevner det i dette innlegget. En gang til: Dagens såkalte "jødiske" herskeklasse er ikke, har aldri vært, og kommer aldri til å bli semitter. De har ikke noe historisk eller Bibelsk krav på noe som helst i Midtøsten.

Dette er noe alle som er interessert i fakta har vært klar over i århundrer. I 2012 kom ny forskning om dette fra den israelske genforskeren Eran Elhaik, Ph.D: Dagens sionister og askenasi-jøder er khazarer, ikke semitter. I forbindelse med sin forskning har han utbasunert at den tidligere "genforskningen" foretatt av sionistaskenasi-kontrollerte genlaboratorier, er verdenshistoriens største vitenskapelige svindel. Dette er jeg ikke enig med Elhaik i, for den totale og fullstendige svindel startet lenge før dette.

Den konstruerte lidelseshistorien er en svindel omtrent i samme klasse. Det finnes ingen historisk dokumentasjon på utdrivelser av mennesker tilknyttet judaismen fra Midtøsten verken historisk eller i mer moderne tid. Dette er dokumentert i fersk forskning, også av en israelsk forsker, Historieprofessor Shlomo Sand ved universitetet i Tel Aviv: Det jødiske folket er en oppfinnelse.

Alt er en svindel, og jeg tenker med gru tilbake til min egen skolegang der en viktig del av propagandaen og hjernevaskingen var at jødene ble tildelt landområder i Palestina på grunn av 2. verdenskrig. Alt er en løgn. Hele samfunnet vårt er bygget på ren svindel. Alt som har å gjøre med politikk er ren svindel, og pr. nå har jeg bare så vidt vært innom det jævligste. Jeg får se om jeg orker ruske opp i dette også, men håper egentlig å slippe. Folk med evne til selvstendig tenking kan lese mellom linjene.

I 1976 skrev den den gang høyt aktede og prisbelønnede askenasiforfatteren Arthur Koestler boka The Thirteenth Tribe, noe jeg skrev utførlig om her. Her gjorde han alle oppmerksomme på at askenasiene var khazarer, altså et asiatisk nomadefolk. Her fulgte han i mange andres fotspor, for som jeg nevnte over, var kunnskapen om dette stor. En annen som skrev om deres mongolske khazaropprinnelse var Arthur Cherep-Spiridovich, beskrevet i samme innlegg. Begge tok sin død av avsløringene, og her føyer de seg inn i rekken av flere hundre millioner mennesker som har blitt drept fordi de har stått i veien for det sionistmarxistiske herrefolket ledet og styrt av Rothschildklanen.

Litt om askenasisionistene og 11. september 2001

Jeg har tatt opp dette i ganske omfattende innlegg, og det er ikke så rent lite uhøflig å fortsette argumentasjonen som om disse realitetene ikke eksisterer. I innlegget Bygning 7 WTC - sånn er det med den saken ligger full dokumentasjon på at askensisionistkhazar Larry Silverstein på egenhånd tok beslutningen om å sprenge WTC7, en bygning jeg er rimelig sikker på at ikke særlig mange var klar over eksisterte, langt mindre raste. Jeg gjengir innlegget:




SitatLarry Silverstein who had the lease on the World Trade Center, said that WTC 7 was brought down by a decision of the authorities on the scene:

SitatI remember getting a call from the, er, fire department commander, telling me that they were not sure they were gonna be able to contain the fire, and I said, 'We've had such terrible loss of life, maybe the smartest thing to do is to pull it.' And they made that decision to pull and we watched the building collapse.

Her er den korte filmen om dette med Silversteins egen korte fortelling.

http://www.youtube.com/v/-jPzAakHPpk

Alle forstår at dette er solid dokumentasjon på hva dette dreide seg om. En kontrollert nedriving av en slik gigantisk bygning tar uker å forberede. Her er Larry Silverstein:

http://en.wikipedia.org/wiki/Larry_Silverstein#Background



Her er Barry Jennings, ansvarlige for sikkerheten i offentlige bygg i New York. Han oppholdt seg i bygning 7 den 11. september 2001, og ga direkte vitnemål til en nyhetskanal om voldsomme eksplosjoner og døde mennesker i bygningen mens den fortsatt sto.



Barry Jennings er en av mange vitner fra den dramatiske dagen som nå er døde. Collateral damage kalles slikt av maktmenneskene. Spørsmålet er hvor mange titalls millioner mennesker som skal ende opp under den kategorien før folk begynner innse at noe må gjøres?




Likeledes har jeg lagt ut mye og oppsiktsvekkende stoff om alle askenasisionistkhazarene med dobbelt statsborgerskap USA/Israel og deres roller i forbindelse med 11. september 2001. Dette kan leses noe om i dette, dette, dette, dette og dette innlegget. Navnet på alle tilsvarende askenasisionistkhazarer i Bush-administrasjonen kan en lese litt om her.

Jeg avslutter med å spørre om hvordan det er mulig å late som om Balfourerklæringen ikke eksisterer etter at jeg har linket til den en mengde ganger i flere tråder på forumet? Vær vennlig å slutt å late som om den ikke er en realitet.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

translator

#269
Jeg bare sakser litt, og for en gangs skyld bruker jeg ikke Wikipedia:

Sitat
Ved middelalderens slutt var det totale antall jøder i Europa ca. 1,5 millioner. Keiser Fredrik Barbarossa (1152–90) hadde villet beskytte jødene ved å erklære dem som fyrstens private eiendom, «keiserens kammertjenere» (i praksis livegne). De ble nektet retten til å eie jord, og de fikk heller ikke adgang til laugene, og mistet dermed retten til å drive håndverk; de ble dessuten trengt ut av internasjonal handel av hansabyene og de norditalienske bysamfunnene. Pengehandelen derimot, som kirken forbød, men som statsfinanser og handel var avhengig av, ble overlatt jødene. Innenfor sine egne bydeler utviklet jødene et eget fellesskap, med de jødiske institusjonene skolene og synagogen som sentrum.

Alt på Jesu tid var det kommet jøder til områdene ved Svartehavet, det sørlige Russland og Balkan. På 700-tallet tok khazarene kontrollen over landet mellom Svartehavet og Kaspiske hav (senere også deler av Romania), og kongen, hoffet og en stor del av folket antok jødedommen. Da khazar-riket brøt sammen 969, ble Kiev senteret for østeuropeisk jødedom. Under korstogstiden strømmet mange jøder dit og til Ungarn; til Polen kom de alt på 1000-tallet. I sistnevnte land ble de oppmuntret til å drive handelsvirksomhet.
(...)
Frankrike skapte grunnlaget for jødenes emansipasjon med et vedtak i nasjonalforsamlingen 1791, med talsmenn som Mirabeau, Henri Grégoire, Talleyrand og Robespierre. I 1806 innkalte Napoleon Bonaparte franske jøder til en notabelforsamling og året etter til et synhedrion (sanhedrin) som sentralt organ for jødene mot at de oppgav kravene om egen forvaltning, jurisdiksjon og nasjonalitet. Jødenes borgerlige likestilling ble innført i de land Napoleon inntok, men ble avskaffet eller modifisert igjen i flere stater etter Wien-kongressen. I 1831 fikk jødene full likestilling i Frankrike.

Jødene fikk fulle borgerlige rettigheter i Storbritannia 1845/1859, i Sveits 1863, Østerrike-Ungarn 1867 og i 1870-årene i Italia, Tyskland, Tyrkia og Balkanlandene, unntatt Romania. Tendenser til assimilasjon førte ut gjennom 1800-tallet til religiøs reformvirksomhet og til at mange begynte å betone sin tilhørighet til landet som borgere av mosaisk tro. Det ble utviklet nye retninger som refomjødedommen, konservativ jødedom og nyortodoksien.

Sist i århundret fremstod sionismen som bevegelse og økte den jødiske nasjonale bevissthet, særlig i Øst-Europa, før Theodor Herzl skapte den politiske sionisme. Det oppstod også jødiske filantropiske organisasjoner. En rekke jøder i Vest-Europa ble engasjert i vitenskap, kunst, litteratur og industri, andre i finansvesen (familien Rothschild), enkelte i politikk, men de fleste i småhandel og som funksjonærer, håndverkere eller arbeidere. Flertallet tilhørte en temmelig ubemidlet mellom- og underklasse, ikke minst i Øst-Europa.
http://snl.no/det_j%C3%B8diske_folkets_historie

Så det du skriver, Jostemikk, er ikke uriktig. Jødene, eller ashkenaziene, begynte med bankvirksomhet fordi det var et yrke som lå åpent for dem. Mange av dem var dyktige og de fikk stor makt i samfunnene de levde i, og denne gikk i arv i deres familier. Over hele Europa vokste det frem slike familier og nettopp fordi de drev med pengevirksomhet kunne de lett investere i de virksomhetene som til enhver tid lønnet seg. Det mest kjente eksemplet her i Norden er uten tvil den svenske Wallenberg-familien som har hatt og har eierinteresser i omtrent alt som finnes av verdi i svensk næringsliv, men etter hva jeg kan se er denne familien ikke av jødisk eller ashkenazisk herkomst.
http://en.wikipedia.org/wiki/Wallenberg_family

Så til påstanden om at dagens jøder er en "oppfinnelse". Vel, hvis vi skal bruke som definisjon på hvem som har "retten" til å kalle seg kristne at de må være direkte nedstammet fra de opprinnelige kristne i Palestina, så ville det ikke vært mange "ekte" kristne blant oss. Tilsvarende med de fleste andre monoteistiske religioner. Jødedommen har derimot vært spesiell fordi du må ha en jødisk mor for selv å være jøde. Men denne definisjonen ser ut til være altfor snever i et historisk perspektiv. For tusen år siden, som er den tiden vi snakker om, var jødedommen en religion man konverterte til og fra akkurat som det gjaldt for de fleste andre religioner. Det er også et spørsmål hvor stor denne konverteringen blant khazarene egentlig var, men faktum var at de kom i kontakt med mennesker med den jødiske tro og da skal konvertering til jødedommen per definisjon være tilstrekkelig til at de skal kunne kalles "ekte" jøder:

Sitat
Teorier om ashkenazienes nedstamming fra khazarene
Khazarenes teoretiske bidrag til blodlinjen til de moderne ashkenazi-jødene slik enkelte har foreslått, hvor av den mest kjent av dem er ikke-historikeren og forfatteren Arthur Koestler (i The Thirteenth Tribe), er ikke alminnelig anerkjent av historikerne. Genetiske studier viser at ashkenazienes Y-kromosom DNA ser ut til å ha sin opprinnelse i midtøstlige populasjoner,[8] ettersom de har mitochondrial DNA (mtDNA) i minst 40% av den nåværende Ashkenazi populationen.[9] Så selv om khazarene kan ha blitt absorbert i den jødiske populasjonen, er det lite trolig at de utgjorde en betydelig prosentandel av forfedrene til de moderne ashkenazier.[10]

Et annet kritisk moment som er reist mot Koestlers arbeid, er at han stort sett har hentet sin historie fra kilder som Douglas Morton Dunlop, til tider uten skikkelige kildehenvisninger. Enn videre er det blitt påpekt at hans mer spekulative annen halvdel (hvor han drøfter teoriene om ashkenazienes avstamning) i det store og det hele ikke er underbygget. I den grad Koestler henviser til stedsnavn og dokumentbevis er hans analyse blitt beskrevet som en blanding av feilaktige etymologier og feiltolkede primærkilder.

Andre kritikere av khazar-ashkenazi-teorien har fastslått at hovedmotivet for selv i bare liten grad å godta disse ideene, har sin begrunnelse i at de er blitt politiske og anti-sionistiske i sin natur. Khazarteorien er blitt godtatt av mange antisionister, særlig i den arabiske verden. Forkjempere for teorien argumenterer med at ashkenazi-jødene hovedsakelig er av khazarisk opprinnelse, og at de da vil falle utenfor rammen av Guds løfte om Kanaan til israelittene slik det er nedfelt i Bibelen. Dette overser helt det faktum at det bibelske løftet også eksplisitt omfatter konvertitter, samt det faktum at halvparten av de israelske jødene ikke tilhører ashkenaziene. Man har i mot dette hevdet at slike beskyldninger om politiske motiver er irrelevante for selve kjernen i argumentasjonen. I alle fall var Koestler selv en uttrykt pro-sionist som baserte sin holdning på sekulære betraktninger.

Khazar-påstanden tjente også som en katalysator i Sovjetunionens statlige antisemittisme og som rettferdiggjøring av forfølgelsen fra russiske nasjonalisters side.
http://no.wikipedia.org/wiki/Khazarer