Her en dokumentar om NSA-avsløringene dere kanskje ikke har sett. Den ble sendt på NRK for en tid siden, men er borte fra sidene der nå. Heldigvis har noen tatt opptak av det og lagt ut på youtube. Her er omtalen fra NRK:
USAs hemmelige avlytting
Kategori: Dokumentar og fakta
Programinformasjon
Am. dokumentar. I kjølvannet av terrorangrepet 11. september startet amerikanske myndigheter et enormt prosjekt for å overvåke og samle inn informasjon om millioner av mennesker i hele verden, inkludert landets egne innbyggere. Selv etter Edward Snowdens avsløringer fortsatte overvåkingen. Dokumentaren forsøker å fortelle denne historien fra innsiden av NSA, det nasjonale sikkerhetsbyrået. Hvor langt gikk man for å holde saken hemmelig? (United States of Secrets, Politics )
Første gang sendt:
NRK2 09.06.2014 21:10
Siste gang sendt:
NRK2 10.06.2014 23:45
Originaltittel:
United States of Secrets, politics (120min)
Varighet:
1 time, 53 minutter
http://www.youtube.com/watch?v=tgAZG6Ysdow
Det er ikke bra det som ble vist her, translator. Alvorlig tema. De kunne allikevel presentert det mer sannferdig med tanke på hva som ligger bak.
Å gjøre om lover på tvilsom måte for å begrense menneskers privatliv og rettigheter er motbydelig, og jeg håper at eneste årsaken til at folk ikke har flydd i taket angående dette er at de rett og slett ikke vet, eller ikke skjønner hva som har skjedd. Det er også et problem at de som tar opp dette så folk skal få muligheten til å bli oppmerksomme på elendigheten blir kalt konspirasjonsteoretikere.
I mange år har jeg ment at kampen mot "terror" ikke bare handlet om å gå berserk i Midtøsten. Det dreide seg om mye mer, blant annet å trumfe gjennom lover som fullstendig ribbet mennesker for vern mot overgrep fra myndighetene.
I USA var den nye anti"terror"loven (The Patriot Act) klar ca. 2 sekunder etter første eksplosjon i WTC 11. september 2001. I Norge har de holdt på med datalagringsdirektivet, men det er mer. Mye mer. Ting folk ikke er klar over i det hele tatt. Det er jo ingen hemmelighet at jeg tror at e-tjenestene står bak, og at de som står bak e-tjenestene er bank- og finansoligarkene. I så fall er Mossad, MI6, CIA og norsk e-tjeneste representanter for den største trusselen mot menneskeheten noen sinne. Jeg har nok ganger fortalt om hvem disse oligarkene er.
Hvem har begått ulovlighetene i forbindelse med ending av teksten i Grunnloven, og hvem har foreslått ny straffelov?Ja, dette handler om vårt land. Dette er stoff som jeg har vært så heldig å få en gjennomgang av av en jurist. Juristen var vettskremt, og det smittet raskt over på meg da jeg forsto hvor slue menneskene bak er. Men hvem er disse menneskene? Hvem er det som har foreslått endringer i Straffeloven?
Det endringene i Straffeloven innebærer hvis de blir vedtatt er at undertegnede vil bli arrestert og dømt for brorparten av innleggene jeg har skrevet her på Klimaforskning. Selv å skrive noe avslørende negativt om USA eller Israel vil kunne straffes fordi det er angrep på en samarbeidende nasjon. Alt dette er det kampen mot "terror" i realiteten innebærer. De strammer nettet rundt innbyggerne i den vestlige delen av verden, og folk flest nekter å tro at det er sant selv om dokumentasjonen er overveldende. Et eksempel på forslag til ny straffelov:
§ 126. Annen ulovlig etterretning
Med bot eller fengsel inntil 3 år straffes den som på norsk område til fordel for en fremmed stat eller terrororganisasjon
a) innsamler opplysninger om personlige forhold, når meddelelse av disse kan volde fare for noens liv, helse, frihet eller eiendom, eller
b) innsamler opplysninger som kan skade andre staters sikkerhetsinteresser.
Ikke ikr.
http://lovdata.no/dokument/NL/lov/1814-05-17/KAPITTEL_5#KAPITTEL_5http://lovdata.no/dokument/NL/lov/2005-05-20-28Korttittel Straffeloven 2005 - strl. 2005
Loven er med unntak av kapittel 16 ikke satt i kraft.
Kort om loven:
Loven er ment å erstatte nåværende straffelov fra 1902 (straffeloven 1902). Loven er vedtatt, men er ikke satt i kraft med unntak av kapittel 16 om folkemord, forbrytelse mot menneskeheten og krigsforbrytelse. Straffeloven 2005 i sin helhet vil ikke bli satt i verk før tidligst 2014. Politidirektoratet mener at straffeloven 2005 må legges inn i politiets datasystem før man kan begynne å bruke den. Årsaken til at den nye loven ikke kan tre i kraft i sin fulle bredde er p.g.a. politiets datasystem som først skal fornyes.
USA har allerede blitt en politistat, Norge haster etter i il-marsj. Militæret, politiet og private "sikkerhets"selskaper kan nå settes inn, og de har allerede blitt det, mot amerikanske innbyggere og utenlandske turister som oppholder seg i USA. Våpenlovene skal strammes inn, og dette gjøres ved hjelp av direkte brudd mot den amerikanske grunnloven. De har bygget opp Department of Homeland "Security", og alt eksploderte så raskt at det er bevist utenom enhver tvil at det hele var planlagt allerede før 11. september 2001. Og hvem står bak? Haugevis av hauker med dobbelt statsborgerskap USA/Israel. Jeg har nevnt svært mange av dem i tråden der jeg har tatt opp 11. september-handlingene.
Hva med mulighetene de har for å overvåke oss via Internett? Det er ikke lenger snakk om en mulighet, det er snakk om en eksisterende hendelse. 100 % kontroll over alt vi gjør. Og hvem er disse som har gitt e-tjenestene denne muligheten?
https://ia600208.us.archive.org/6/items/TheJewishHandBehindTheInternet/TheJewishHandBehindInternet.pdfJeg må si det som det er, rett ut uten å pakke det inn i bomull. Det er aldeles uforståelig at folk ikke har gjennomskuet dette for lenge siden. Helt umulig å forstå. Granskingen av eierskapet bak Google, Facebook, Wikipedia, Yahoo!, MySpace, eBay etc. er gjort av en som kommer fra innsiden blant den påståtte etnisiteten disse menneskene påstår å tilhøre. Les det og gråt. Se hvem de har havnet på godfot med. Flesteparten av oss sitter også bak en Microsoft-PC når vi er på Internett. Jens Stoltenbergs nære venn, Bill vi må redusere verdens befolkning dramatisk og raskt Gates.
Når det gjelder overvåking, er det ganske skremmende å tenke på hva de må ha visst hele tiden i forbindelse med 11. september, bombingen i London, og det som skjedde i Norge 22. juli 2011. Tenk at det samme dag som hendelsene skjedde ble gjennomført en stor øvelse med nøyaktig samme scenario som øyeblikk senere ble en realitet. Tygg litt på hva dette betyr. Hvem som må ha vært involvert.
22. juli-rettssaken var en farse, og jeg kunne kommet med flere eksempler som viser direkte feil og selvmotsigelser. Jeg vet det er verdiløst å bare påstå dette, men jeg håper det er enkelt å forstå at jeg ikke har allverdens lyst til å ta opp dette. De som er interesserte i å finne ut av dette på egenhånd kan begynne med å studere Oklahoma-bomben(e). De benyttet samme triks der. Stikkordet er svovel. Sjekk også dommen opp mot to forskjellige leiebil-firmaer. Undersøk tidligere tilfeller av lekket eller frigjort materiale i forbindelse med droger CIA og Mossad har benyttet oppigjennom historien når det gjelder å få folk til å utføre de grusomste handlinger uten at de husker noe som helst av dette i ettertid. Det er helt for jævlig det som har skjedd.
1.6 Billion Rounds Of Ammo For Homeland Security? It's Time For A National Conversationhttp://www.forbes.com/sites/ralphbenko/2013/03/11/1-6-billion-rounds-of-ammo-for-homeland-security-its-time-for-a-national-conversation/Ingen er så på jordet at de tror at USA skal bli invadert av en fiendtlig nasjon. Da er spørsmålet hva de trenger så enorme mengder ammunisjon til. De har bygget opp våpenarsenalet sitt på alle andre måter også. Pansrede kjøretøy, dronesystemer, og alt annet som er direkte militært tilknyttet. Samtidig har de bygget konsentrasjonsleire med plass til mange millioner mennesker. 11. september, bløffen om Sandy Hook-massakren, Boston-"bombingen" - alt dreier seg om en ting. Et gigantisk kupp som kommer til å snu opp-ned på tilværelsen slik vi kjenner den i dag.
Folk må våkne, og vi må begynne å feie for egen dør først.