Noe stort er i emning, WUWT stenger i 2 dager

Startet av Amatør1, juli 27, 2012, 18:28:20 PM

« forrige - neste »

Amatør1

Morsomste kommentar så langt er at det annonseres at Phil Jones nå har klart å installere og bruke Excel.

Passer med 'unprecedented'  ;D
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ebye

Sitat fra: Amatør1 på juli 27, 2012, 20:08:07 PM

På en måte kan vi like gjerne la norske MSM gå glipp av historien, og heller rapportere 'live' her. Hvis saken er så stor som det kan tyde på, så kommer det tidsnok i norske medier. Og da har vi hele historien her.

Amatør1, tidsnok? På meg virker det som om mye kommer: heller aldri enn sent!   ;D

Amatør1

Sitat fra: ebye på juli 27, 2012, 20:33:56 PM
Amatør1, tidsnok?

Ja, det gjør ikke noe at MSM stiller seg slik at de blir irrelevante, for de har demonstrert gjennom år at de ikke har ambisjoner om å rapportere om klimadebatten med engang et minimum av objektivitet, langt mindre selvkritisk.

Hvis det skulle skje at de blir overkjørt av denne saken, så får de en lærepenge de fortjener.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Jostemikk

Steve McIntyre har en kort kommentar - Anthony's Announcement.

...However, no one can say that he doesn't have good instincts for how to attract attention to the announcement. It will have to be pretty good to live up to this hype; Anthony also knows this.

So I'm waiting with as much interest as everyone else.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

Tråd på Climate Audit:

Oooops.... Jostemikk slo meg med noen sekunder, se hans post.

Curiouser and curiouser....
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ebye


BorisA

Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.

Amatør1

Sitat fra: BorisA på juli 27, 2012, 20:54:31 PM
Håper dere ikke blir skuffet nå da.

Enig i at forventningsnivået er muligens uforsvarlig høyt  ;D  Men Anthony Watts er ingen idiot, og vet utmerket hvordan en slik melding blir mottatt og dissekert. Når han sier at han har droppet ferien pga. dette og at det blir en "major announcement" og "global interest", da er det virkelig grunn til å lure på hva som ligger bak.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

jarlgeir

Jeg tenkte umiddelbart på Climategate III, men ordet "unprecedented" passer ikke helt med det...

Ikke bare stenger Anthony i 2 dager, men han avlyser også ferien sin. Vel,vel vi får vente og se.
It's the sun, stupid!

Jostemikk

Sitat fra: BorisA på juli 27, 2012, 20:54:31 PM
Håper dere ikke blir skuffet nå da.

Dette er ren forventning, og når ikke saken opp til forventningen, ja da er det vrient ikke å bli litt skuffet. Fram til den store avdukingen kan vi bare finne fram popcorn og brus og la oss underholde. Jeg synes disse to kommentarene fra Climate Audit er flotte!

Fred Bloggs
Posted Jul 27, 2012 at 1:54 PM

I can imagine that Gavin and the RC crew are having a few worrying thoughts right now.


Denne kommentaren førte til dette blinkskuddet:

TheBigYinJames
Posted Jul 27, 2012 at 1:56 PM

Maybe that's the idea Fred  ;D Give them a couple of nights with leaky bum bum  ;D


Det er nok fullt mulig at enkelte utvikler urolig mage på grunn av dette. ;D ;D
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Gloføken

It's not what you look at that matters, it's what you see.
Henry David Thorau

Amatør1

Lubos Motl: Watts up with that Anthony's major announcement?

"The world's most visited climate blog, Watts Up With That, just interrupted the publishing of new posts for two days. An inner circle of the Earth's 11 climate skeptics including your humble correspondent was informed about the interruption by e-mail at the same moment."

Hverken Motl eller McIntyre er informert utover dette.  Det lukter politikk.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Gerten

Thomas Vermes er vel den eneste journalisten som er verdt å gi et tips så langt jeg vet. Wahl vil vel forkludre og ro hadde nær sagt som vanlig.
It's the clouds!

Jostemikk

Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

ebye

Godt poeng, Gerten. En ting er at norske MSM bruker lang nok tid for å kommentere dette. Men bloggmessig er vi i et fullstendig faglig vakuum. Cicero har f. eks. ingen ting, siste oppslag der var i juni!

Og som noen har påpekt, det er bare nettsteder som Klimaforskning.com og Klimarealistene.com som er utenfor klimabobla her hjemme.   :o.   8)