Havet stiger og stiger og stiger! (ikke)

Startet av Bebben, september 21, 2012, 14:41:17 PM

« forrige - neste »

Amatør1

Sitat fra: Telehiv på januar 16, 2013, 22:24:38 PM
Ut fra dennne smule selverkjennelse lar jeg være å kommentere dette (hvis jeg ikke allerede har glidd ut allerede?)

Velkommen blant de "utglidde", Tele. Det er glatt her, og vanskelig å krype tilbake.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

ConTrari

Sitat fra: Jostemikk på januar 16, 2013, 22:02:50 PM
Du som bor i Bergensområdet hørte kanskje klasket da halene forsvant opp mellom beina på de han henvendte seg til, Bebben? Jeg antar at de har lyst til å glemme både havnivå og Fjeldskaar for en god stund.

Jaja, det er jo så mye nedbør i Bergen at det er helt naturlig å tro at alt dette vannet må føre til katastrofal havnivåstigning i Lille Lungegårdsvann.

ConTrari

Sitat fra: Telehiv på januar 16, 2013, 22:24:38 PM

Jeg kjenner at jeg opptil flere ganger, som enkelte kanskje har observert forlengst,  har blitt ondere og ondere i beskrivelsene når de programmerte klimaåndspygmeene ved Bjerknes uttaler seg. Det er klart de ikke tør svare når Fjeldskaar henger dem ut til tørk så faglig knusende og elegant.


Den var stygg, Tele. Å henge havstigninghysterikere ut til TØRK!

Telehiv

Contrari,
du snappet opp den lille tørke-svisken min, ja!
Vitenskapen kan av og til risikere å bli innhentet av sannheten

Bebben

Apropos "tørk" så er det jo noe generelt berusende ved katastrofehype - klimaaktivistene virker jo en smule overstadige til tider.

Kanskje det er et behov for et klimatologisk Blå Kors?
8)
Baby, it's getting hot outside! Send for Greenpeace!