Klima kan gi Regjeringskrise!

Startet av ebye, januar 28, 2012, 16:24:46 PM

« forrige - neste »

ebye

I nrk radio p2, hørte jeg en bekymringsmelding i dag, 28.01.12, i nyhetene kl. 08

Anonyme kilder i SV har uttalt at Regjeringen kan sprekke dersom ikke AP tar grep i Klimameldingen!  :-\ Ikke noe annet om klima, bare det!  ;)

Saken var slått opp i Klassekampen i dag.

Saken er nå også omtalt på Dagsavisen nett

http://www.dagsavisen.no/innenriks/article528596.ece

Som han sa Lars Skytøen (LO): Nå blir'e pol'tikk!

Slike utspill krever anonymitet og kamuflasjedrakt! Og, det er jo mulig de har lagt frem forsvinningdrakten allerede!  8)

Jostemikk

Er vel en grei dokumentasjon på at AP ikke tror det minste på klimaalarmismen de har vært med på å skape, er det ikke? Bra vi ikke har så uansvarlige politikere at de velger å IKKE handle når ei krise står for døra. ;)
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

Sitat fra: Jostemikk på januar 28, 2012, 17:07:23 PM
Er vel en grei dokumentasjon på at AP ikke tror det minste på klimaalarmismen de har vært med på å skape, er det ikke? Bra vi ikke har så uansvarlige politikere at de velger å IKKE handle når ei krise står for døra. ;)

Om det skjer, så tror jeg mer på at SV leter febrilsk etter å finne en sak å komme seg ut av regjering på, de har jo havnet under sperregrensen... Dersom regjeringen 'sprekker' på klima så kan SV late som om de er prinsippfaste i den saken, mens de egentlig er 'sprekkeferdige' etter å komme i opposisjon.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

BorisA

Nå ble Erik Solheim akkurat intervjuet om det utsatte klimaforliket i Dagsrevyen, han sa rett ut den var litt frustrerende.
Men han lovte at en skikkelig god klimamedling ville bli lagt frem til sommeren.
Jeg gleder meg.
Jeg spørger helst, mitt kall er ei at svare.