Jeg støtter også ebyes initiativ. Meget godt forslag. Slik jeg oppfatter hva du sier, ebye, så tenker du rett og slett å opprette et tema her på forumet som inneholder vesentlig og strukturert informasjon, retter mot politikere, byråkrater og regjeringen. For egen del tror jeg slik vil være interessant for mange andre også.
For at det ikke skal bli en/flere vanlig tråd(er) med mye "snakk" så må innlegg under en slik kategori/tema ha vært gjenstand for gjennomgang og muligens revisjon et annet sted på forumet. Når det så er tilstrekkelig enighet om innholdets relevans og korrekthet kan det legges ut av en med spesielle rettigheter til å gjøre det. Som dere forstår, foreslår jeg en form for åpen fagfellevurdering, der resultatet representerer en form for konsensus om man vil. Som kjent avgjøres ikke vitenskapelige spørsmål ved flertallsbeslutninger, men her snakker vi om stoff som retter seg mot regjeringen og politiske partier. Det er altså ikke kun rent faglig stoff.
Dersom og når dette får et tilstrekkelig nivå, bør det flagges og linkes til på forsiden av klimaforskning.com, og så kan man jo begynne å tenke på å kontakte regjeringen og politiske partier med kopier av dette stoffet, men like viktig er det å henvise disse tilbake med linker hit. Vi kan få sagt litt i slike henvendelser, men enda viktigere er å fortelle politikerne at det finnes mye mer informasjon, og at vi er klare til å fasilitere en hvilken som helst åpen og saklig debatt de måtte ønske å delta i her. Så får vi se...
Var det omtrent slik du tenkte, ebye?