Diskusjonsforum > Generelt

Forumet/moderatorene skal anmeldes

(1/5) > >>

Jostemikk:
Dette er bare et innledende innlegg, og jeg gidder ikke gi gratis reklamepenger til noe så gjennomkorrupt som VG. Ergo ingen link.

Det er Eirik Røhmen/Trondhjem som skal anmelde Klimaforskning.com. Årsaken er at vi sprer antisemittisme.

Før jeg går videre siterer jeg meg selv fra en tid tilbake.

--- Sitat fra: Jostemikk på Desember 21, 2012, 22:45:31 pm ---Jeg er redd for alle jordens Trondhjemmer, jeg.
--- Slutt sitat ---

Denne redselen vokser stadig. Jeg ser Trondhjemmene over alt. Svineriet sprer seg som en ondartet svulst det ikke finnes behandling for.

Saken er at den eneste som har vært innom antisemittisme her på forumet er vanlig medlem, men jeg så ingen som helst grunn til å slette innlegget. Til det var utsagnet for mildt, og kan meget vel skyldes stor mangel på kunnskap. Dette er deler av mitt svar i den forbindelse:

--- Sitat fra: Jostemikk på Februar 04, 2014, 00:16:15 am ---Du må se på årsaken til fortvilelsen der nede, som jeg er sikker på i mange tilfelle fører til det hatet og den fortvilelsen, eller ondskapen som du beskriver det, i befolkningen der nede. Det khazarene har gjort er intet annet enn en grov utøvelse av tragisk og voldelig antisemittisme. Denne antisemittismen vil holde på så lenge verdenssamfunnet lar Israel holde på som de har gjort. Jeg antar du også mener dette, eller er du antisemitt?

--- Slutt sitat ---

Her angriper jeg antisemittisme, og det er ikke den eneste gangen dette skjer.

--- Sitat fra: Jostemikk på Mai 23, 2014, 14:36:48 pm ---Askenasikhazarene har ikke en dråpe semittisk blod, og det er de som eier MSM. Kritiserer man eierskapet i MSM, er det derfor pr. definisjon aldeles umulig å bedrive antisemittisme. De eneste antisemittiske grupperinger jeg vet om, er askenasikhazarene. De bedriver ren apartheid-politikk i "Israel", eller Palestina som det heter, gjennom kraftig undertrykking av de egentlige semittene, palestinske kristne, muslimer/arabere, og sefardiske jøder. Alt dette i en "nasjon" de ikke har noen som helst historiske rettigheter til.

Alt er snudd på hodet, noe jeg har nevnt utallige ganger. Askenasikhazarene ser på seg selv om guds utvalgte folk, de kan drepe, lemleste og voldta jenter i alle aldre blant gentilene, (oss) som de kaller for kveg og umenneskelige. Deres skrifter, i særdeleshet Talmud, forteller rett ut at deres overlegne rase og blod skal bli jordens herskere, mens vi goyim/gentiler, skal utryddes eller brukes som slaver.

Folk må virkelig klore snerken ut av øynene, hvis ikke går det aldeles galt.

Jøder skal kalles mennesker. Verdens folk skal ikke kalles mennesker men kveg
(Baba Bathra 114b)

Skjønt verdens folk i det ytre ligner jødene, så er de bare aper sammenlignet med mennesker (dvs. jødene)
(Schene luchot haberith 250b)

Det er tillatt for jøder å gå til akum(ikke-jøder), lede dem, gjøre forretninger med dem, snyte dem og ta pengene deres. For akums (ikke-jøders) rikdom er å betrakte som fri eiendom og tilhører den første (jøde) som får tak i den

Jøden er den levende Gud, Guds inkarnasjon; han er det himmelske menneske, andre er jordiske, av mindreverdige raser. De eksisterer bare for å tjene Jøden. De er av kvegætt.
(Kabbala)

Redd ikke en gojim (ikke-jøde) som er i dødsfare
(Hilkkoth Akum XI)

Å myrde gojim (ikke-jøder) er som å drepe ville dyr
(Sanhedrin 59a)

Selv de beste blant gojim (ikke-jøder) bør bli drept
(Abodah Zara 26b)

En gojim (ikke-jøde) som snuser, trenger inn i loven (Talmud), er skyldig med sitt liv
(Sanhedrin 59a)

Å meddele noe til en gojim om våre religiøse affærer vil være det samme som å drepe alle jøder, for hvis gojim visste hva vi lærer om dem, ville de drepe oss åpenlyst
(Libbre David 37)

Utryddelse av de kristne er et nødvendig offer
(Zohar, Shemoth)

Tradisjonen forteller oss at de beste blant gojim (ikke-jøder) fortjener døden
(Ibid. Vaikra Rabba 14b)

Psalmisten sammenlikner akum (ikke-jøder) med urene dyr i skogen
(Kethuboth 110b)

Det seksuelle samværet mellom gojim er som mellom dyr
(Sanhedrin 74b, Tosepoth)

Enhver som utgyter hedningers (kristnes) blod er like akseptabelt for Gud som den som bringer et offer
(Ialkut Simoni 245c.n.772)

En jøde kan skjende en ikke-jødisk pike når hun har fylt 3 år og 1 dag
(Aboda sarah 37a)

Seksuelt samkvem med døde slektninger er tillatt uansett om hun eller han var enslig eller gift
(Yebhamoth 55b)

Har en voksen mann seksuelt samkvem med en liten pike er det ikke noe å bry seg om, for hvis piken er mindre enn 3 år gammel er det som om man stikker fingeren i øyet;- tårene kommer i øynene igjen og igjen:- og slik kommer jomfruligheten tilbake hos den lille piken under 3 år
(Kethuboth 11b)

--- Slutt sitat ---

En oppfordring til alle de som har holdt seg borte fra debatten om fakta i forbindelse med Midtøsten-intrigene

Noen ganger er det slik at den som tier, den samtykker. Andre ganger er det motsatt. Den som tier er en forbannet feiging. Om sistnevnte finnes som medlemmer her på forumet, kommer det herved en real utfordring til dere. Kan ikke dere være så vennlige at dere hjelper Trondhjem slik at vi kan få en ende på all elendigheten? Legg rett og slett fram dokumentasjon fra noe som er skrevet her på forumet som bekrefter at undertegnede har bedrevet antisemittisme. Dette er så enkelt som noe kan bli. Hvor har jeg angrepet semittene?

Legg ut sitater og link til innlegget/innleggene dere finner der jeg uttrykker antisemittisme i klare ordelag.

Denne saken vil bli fulgt opp på detaljnivå, men før dette skjer, venter jeg tre dager slik at de som har noe å komme med som bekrefter at undertegnede er antisemitt, kan legge ut dokumentasjonen i detalj. Hvis slik dokumentasjon finnes, vil jeg bli mer enn normalt sørgmodig. Årsaken til det er at jeg de siste årene i både tanker og skriftlig har forsøkt peke på hvor forbasket vanskelig semittene har hatt det de siste tiårene.

Finnes uttrykk for rasisme i noe jeg har skrevet?

I så fall gjelder det samme her. Legg fram sitater og linker. Få det fram, for finnes slikt ført i tastene av undertegnede, skal jeg legge meg fullstendig langflat. Det vil rett og slett være et så hardt personlig slag at jeg vil vurdere å stenge hele forumet. Skriver jeg så dårlig at det kan tolkes slik at jeg er rasist, har jeg ikke noe i den offentlige debatten å gjøre.

Eirik Røhmen bes også melde seg inn her på forumet for å forklare seg her jeg har mulighet til å komme med motargumenter. De fleste som har fulgt med i klima- og samfunnsdebatten er klar over at alle som har hatt reelle problemstillinger å komme med forlengst er kastet ut av VGD. Dette til tross fortsetter "skeptikere" å delta der. Det er verdig en annen debatt, og den kommer bare vi kan bli ferdige med denne.

Hvis ingen innlegg med dokumentasjon har kommet i løpet av tre dager, tar jeg de vanvittige beskyldningene videre i både sitatform og tilsvar. En solid dokumentasjon vil bli vedlagt.

seoto:
Jeg kjøper ikke myten om at "flertallet har alltid rett". Tvert imot har jeg forlengst innsett at flertallet sjelden har rett, nettopp fordi de velger lydig å holde seg innenfor en flertallsmening, en autoritetstro, der er de trygge, og slipper å tenke seriøst gjennom hva som har skjedd gjennom tidene og hva som vil skje videre. Når det til slutt viser seg at de tok feil (løgner blir før eller senere avslørt), gjør det liksom ikke så mye siden de "var i godt flertallsselskap". Min påstand er at flertallet av mennesker har dårlig evne til selvstendig og kritisk tenkning.

Så til VGD-innleggene. Det er nesten på grensen til å være rørende når man bivåner Trondhjems blinde tillit til FN-systemet. Snakk om å mangle kritisk sans! Men hva skal man vel med kritisk sans når det er nok å tro og være en ivrig følger? Trondhjem er et av de mest autoritetstro mennesker jeg har vært borti, og han sluker både krok og åte når de han ser på som autoriteter påstår noe. Eller kan han ha noe annet på agendaen? Han er i hvert fall som et hakk i plata, en gjentakelsesmaskin. Han har jo tatt feil i det meste han har skrevet, hvorfor ønsker noen å tro at han nå har rett i sin påstand om forumet?

Det er nesten fornøyelig å se at Whit har falt like lett for http://rationalwiki.org/wiki/Main_Page og tingene de skriver, som han falt for klimaskremslene (men han falt kanskje aldri?). RationalWiki er en side som har som hovedmål å skape troende til de meningene og politikken som er offisielt godkjent av den vestlige verdens makthavere, enten de er sanne eller falske, som oftest det siste. Nåde den som tråkker inn på områder det er ikke er ønsket at noen tråkker inn på. De får gjennomgå på RationalWiki. Dette er den såkalte internasjonale skepsisbevegelsen i fritt arbeid (de følte vel at de ble for mye imøtegått på den vanlige Wikipedia). Når jeg ser at noen virkelig får gjennomgå på det nettstedet, øker det min tillit til dem, for de har tydeligvis tråkket på svært ømme tær. Selv Whit må da være i stand til å forstå at vår verden er full av skjulte og undertrykte sannheter? Løgn fører lett til vold. Dersom han av et rent hjerte ikke forstår det, må han unnskyldes sin uvitenhet. Men dersom han forstår det, ja, hva gjør det ham til?

Som nobelprisvinner i litteratur, Aleksandr Solzjenitsyn, sa i sitt Nobel-foredrag i 1970 (der han dessverre ikke kunne delta):

«La oss ikke glemme at volden ikke lever alene og ikke er i stand til å leve alene: den er direkte forbundet med løgnen. Mellom dem går den dypeste og mest naturgitte slektsforbindelse: volden kan bare dekke seg med løgnen, og løgnen kan ikke bestå uten vold. Enhver som en gang har utropt volden til sin metode, er uvergelig tvunget til å velge løgnen til sitt prinsipp.»

Her er orginalteksten:
http://www.nobelprize.org/nobel_prizes/literature/laureates/1970/solzhenitsyn-lecture.html

"But let us not forget that violence does not live alone and is not capable of living alone: it is necessarily interwoven with falsehood. Between them lies the most intimate, the deepest of natural bonds. Violence finds its only refuge in falsehood, falsehood its only support in violence. Any man who has once acclaimed violence as his METHOD must inexorably choose falsehood as his PRINCIPLE."

Solzjenitsyn var et så sannhetssøkende menneske, at da hans bok "Two Hundred Years Together" ble skrevet, var den altfor skremmende til å bli gitt ut i en verden full av løgner. Det ble totalforbud mot den i bl.a. USA. Snakk om bokbrennere! Og selvsagt er den heller ikke utgitt på norsk. Fort gjort å stupe fra topp til bunn når man er en ekte sannhetssøker!

Det er uhyggelig mange løgner som må avsløres - og det skjer ikke smertefritt!

Amatør1:

--- Sitat fra: seoto på Juni 11, 2014, 13:34:32 pm ---Så til VGD-innleggene. Det er nesten på grensen til å være rørende når man bivåner Trondhjems blinde tillit til FN-systemet. Snakk om å mangle kritisk sans! Men hva skal man vel med kritisk sans når det er nok å tro og være en ivrig følger? Trondhjem er et av de mest autoritetstro mennesker jeg har vært borti, og han sluker både krok og åte når de han ser på som autoriteter påstår noe. Eller kan han ha noe annet på agendaen? Han er i hvert fall som et hakk i plata, en gjentakelsesmaskin. Han har jo tatt feil i det meste han har skrevet, hvorfor ønsker noen å tro at han nå har rett i sin påstand om forumet?

--- Slutt sitat ---

Jeg tror ikke det egentlig er tiltro til FN-systemet eller tro på autoriteter som egentlig driver Trondhjem og slike som ham. Det dreier seg nok først og fremst om et febrilsk forsvar for en verdensanskuelse som forlengst har spilt fallitt. I slike folks øyne er sannheten alltid relativ; hvis man hevder et forfeilet synspunkt mange nok ganger og med oppstyltet kvasivitenskapelig sjargong, blir de så imponert over sin egen retorikk at de tror det de selv sier. Ja, det blir hakk i plata, for det dreier seg om å blåse opp boblen de lever i, som forlengst har revnet.

Hvis det var litt guts i Trondhjem, så tok han turen over hit og tok opp debatten han brenner slik for. Men jeg er redd det ikke er noen slik guts i den fyren. Eller hva Trondhjem? Prove me wrong.

seoto:
Jeg lagde jo et slags alternativ - enfoldig, eller en annen agenda.
Det er veldig vanskelig å dømme. Vi er jo lært opp til at politikere skal være forholdsvis intelligente mennesker (ellers kunne de jo ikke ha blitt valgt, påstår noen), men alt de kan, er nettopp det å være politikere og ha ekstreme meninger. Jo eldre jeg blir jo dummere virker de. Det er nesten så jeg lurer på om de er så lullet inn i sitt politikerliv og -språk at de ikke forstår noe som helst av hva som skjer rundt dem i den virkelige verden. Men de helt i toppen vet bedre, og da har de ingen som helst unnskyldning for hva de gjør!
Så langt har jeg valgt å se på Trondhjem som enfoldig, selv om det er ting ved ham som kan peke på noe helt annet, men jeg skal så langt holde tann for tunge.

Amatør1:

--- Sitat fra: seoto på Juni 11, 2014, 13:34:32 pm ---Det er nesten fornøyelig å se at Whit har falt like lett for http://rationalwiki.org/wiki/Main_Page og tingene de skriver, som han falt for klimaskremslene (men han falt kanskje aldri?). RationalWiki er en side som har som hovedmål å skape troende til de meningene og politikken som er offisielt godkjent av den vestlige verdens makthavere, enten de er sanne eller falske, som oftest det siste. Nåde den som tråkker inn på områder det er ikke er ønsket at noen tråkker inn på.

--- Slutt sitat ---

Jeg synes denne var festlig:

--- Sitat fra: RationalWiki ---http://rationalwiki.org/wiki/Greenhouse_gas

People find it remarkably hard to understand the greenhouse effect, and unhelpful "blanket" analogies abound. An easy, and very simple, way to understand it is this: the earth is heated by two sources: the sun, and the sky. It is therefore warmer than if it were heated by the sun alone. Increasing the amount of greenhouse gases increases the warming from the sky, without decreasing the heat from the sun, and therefore makes us warmer.
--- Slutt sitat ---

;D

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning