Om forumets funksjoner > Om forumets funksjoner samt kunngjøringer fra admin

Alt har sin ende - forumet stenges

(1/10) > >>

Jostemikk:
Forumet legges ned

Beslutningen om å legge ned er min, så føler noen for en utblåsning angående dette, vær vennlige å rett eventuell irritasjon mot meg.

1. august stenges forumet for muligheten til å skrive innlegg. Deretter vil det være åpent for lesere eller de som ønsker ta vare på det de selv eller andre har bidratt med.

1. januar 2015 går det i svart, og føyer seg inn i rekken av nettsider man i dag kun kan ane konturene av gjennom archive.org sitt glimrende tilbud.

Særlig mer er ikke å si, men noe bør likevel nevnes. Det første er en takk til de få trofaste som har stått på som helter for å gi våre lesere et alternativ til den skandaløse klimadekningen til mainstream media, også kalt lamestream media/presstitutes. Da var også leserne nevnt, og dere skal ha like stor takk. Det har blitt ganske mange av dere, og det er mulig det settes sidevisningsrekord i løpet av juni. Takk også til mine to medmoderatorer, som foruten å ha vært til stor inspirasjon, har vært to nesten utømmelige kilder av kunnskap og klokhet. De har dessuten vært overmåte tålmodige med undertegnede og diverse sprell jeg har gjort. Mer tålmodige enn noen kan kreve. Takk.

[attachimg=1]

--- Sitat ---Main thesis

What does the school do to children? Gatto asserts the following in "Dumbing Us Down":

It confuses the students. It presents an incoherent ensemble of information that the child needs to memorize to stay in school. Apart from the tests and trials that programming is similar to the television, it fills almost all the "free" time of children. One sees and hears something, only to forget it again.
It teaches them to accept their class affiliation.
It makes them indifferent.
It makes them emotionally dependent.
It makes them intellectually dependent.
It teaches them a kind of self-confidence that requires constant confirmation by experts (provisional self-esteem).
It makes it clear to them that they cannot hide, because they are always supervised.

He also draws a contrast between communities and “networks,” with the former being healthy, and schools being examples of the latter; in the United States, networks have become an unhealthy substitute for community.
--- Slutt sitat ---

http://en.wikipedia.org/wiki/John_Taylor_Gatto#Main_thesis

Ewer Gladblakk.:
Dette er veldig triste nyheter for meg!
Skulle ønske at det ikke var sant, men må jo bare finne meg i det.....og hvis jeg ikke åpner mitt eget fora med det første, så blir vel dette blandt de to-tre siste.                                                                                                                                       

Tusen, tusen takk kjære Joste, Seoto og med så mange, mange flere......detta ble da ikke en så aller værst runddans i livet! :)

bøvelen:
Det er en avgjørelse jeg beklager sterkt!!
Jeg har hatt mange opplysende og interessante stunder på dette forumet.
Tusen takk til Jostemikk alle som har bidratt

Spiren:
Også for meg er dette veldig triste nyheter.
Skulle ønske at det ikke var sant. :'(

Tusen, tusen takk kjære Jostemikk, og også en stor takk til dine medmoderatorer og så mange flere, som har stått på for å gi et alternativ til den skandaløse klimadekningen mm. til mainstream media djævelens håndlanger.

Jan Erik Ellingsen:
Er det ikke naturlig å komme med en god begrunnelse for HVORFOR forumet legges ned?
Det er jo nettopp dette klimahypokonderne ønsker!!!

Mvh Jan Erik Ellingsen

Jan Erik Ellingsen, Professor i Klimahypokonder-strategi ved Randershøyskolen AP

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning