Om andre ting enn klima > Om andre ting enn klima

Bildetråden om alt - men selvfotografert

(1/17) > >>

Jostemikk:
Nå for tiden har de fleste et brukbart kamera som er både raskt å bruke og av god kvalitet. Tenkte derfor det kunne være greit å starte en tråd der den som har lyst kan legge ut bilder. Vi kjører ikke noe tema. Bare du har tatt bildet selv, og holder deg innen sømmelighetens grenser.

Jeg bidrar med første fotografi, og det er av en aldeles nydelig solnedgang i går, eller rettere, noen flotte skyer en god stund etter at sola gikk ned.

[attachimg=1]

Jostemikk:
Jeg har vært så heldig å få tilbringe ei drøy uke i et av de største skogsområder i vårt vakre land. Dårlig vær hører med på slike turer. Jeg valgte å bruke kameraet den ene dagen sola viste seg.

[attachimg=1]

[attachimg=2]

Det var godt å være på jakt igjen. Ikke minst å få brukt kroppen og sovne utslitt etter en dag i godt selskap. Det er ikke mange forunt å bo i et så vakkert land som vi gjør, men ingen må bruke dette som sovepute. Selv der jeg tok disse bildene sniker herjingene til staten seg brutalt innover ødemarka.

Jostemikk:
Slenger på et bilde til, og den oppmerksomme fiskermann ser muligens noe interessant. Oppfordrer også flere til å legge ut bilder. Det er det denne tråden er til.

[attachimg=1]

stjakobs:

Her har noen forberedt seg på en ny istid!

Bebben:
Nydelige bilder Joste og StJakobs. Og joda, vaket var vel det første jeg så... :)

Min planlagte siste fisketur i rennende vann for i år ble ødelagt av en luftveisinfeksjon som var "unprecedented" siden alderen min sluttet på -ten.  :'(

Får se om jeg finner igjen kameraet etter hvert + ledningen og hvordan dette henger sammen med en datamaskin...

Ellers forteller denne tråden meg mellom linjene (bildene?) noe jeg for så vidt visste fra før: Typiske klimaskeptikere elsker naturen og vil strekke seg langt for å verne om den.

Godt å vite...

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning