Klimasirkuskaos - årets klimmasurrehue

Startet av Jostemikk, oktober 29, 2012, 00:05:53 AM

« forrige - neste »

Amatør1

Sitat fra: seoto på november 15, 2013, 23:51:25 PM
Kanskje resepten hans er utløpt?

Hehe, du sier noe.  ;D Det minner defintivt om einsteins definisjon på galskap.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Jostemikk

Sitat fra: Amatør1 på november 15, 2013, 23:49:31 PM
Sitat fra: Amatør1 på november 15, 2013, 23:47:08 PM
Sirkuset har i gjennomsnitt 14 innlegg hver eneste dag, innkludert ferier og hellidager, siden han ble registrert i Mai 2012.

Ok nå fylles fra topp igjen, etter at andre slapp til en kort tid.

Jepp.

[attachimg=1]

Jeg minner om at jeg fikk livstids utestengelse etter å ha vært en av mange som gjorde det samme for å gjøre oppmerksom på galskapen for et år siden.

Alle bør pugge denne og videoene utenat:

Troll med mange netthoder
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

#78
[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]

[attachimg=5]
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

Hvis noen lurte på om det foregår organisert spamming av Miljø og Klima på VGD så kan de slutte å lure nå. De kan også slutte å lure på om dette er noe som VGD godkjenner, for det er det.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Jostemikk

Bebben skriver i tråden til Ineedthehigh:

http://vgd.no/samfunn/miljoe-og-klima/tema/1782248/tittel/serioest-eller-ikke-serioest/innlegg/40222698/#40222698

SitatKroppen er i gang med den barnslige spammingen sin igjen.

Mitt forslag: 1) rapporter, 2) ignorer.

Hva er poenget med å rapportere når det er gjort hundrevis av ganger de to siste årene, helt uten resultat? Og hvorfor ignorere, når andre ble utestengt for mindre forseelser av det samme?
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

#81
[attachimg=1]

[attachimg=2]

[attachimg=3]

[attachimg=4]
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Amatør1

Flott dokumentasjon, Joste. Ingen skal kunne hevde at dette er tilfeldig.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Jostemikk

#83
Sitat fra: Amatør1 på november 16, 2013, 00:18:40 AM
Flott dokumentasjon, Joste. Ingen skal kunne hevde at dette er tilfeldig.

Det må dokumenteres, for det kommer forhåpentligvis en tid annerledes enn denne. Når det gjelder denne personen intet unntak. Og ikke minst, VGs rolle i dette. Stay Behind-avisen, som kan støtte seg til at e-tjenesten har sagt rett ut at enkelte meninger skal forfølges av dem.

Og angående den lille løpegutten for totalitarismen som har vært aktiv i kveld, er det svært interessant å følge slekten hans bakover til Danmark og Tyskland.

Jeg minner også om at nøyaktig det samme skjedde på Debattsentralen, under hans tidligere nick på VGD, og ikke minst, i "debatten" på Forskning.no, der han ble brukt for å skape et påskudd for Nina Kristiansen til å stenge kommentarmulighetene, mens hun hele tiden kjeftet på de som var skeptiske til IPCC.

Han overførte dette til bloggen til Wahl, men der minnet jeg etter en knallhard runde med Kristiansen henne om et par ting, så der ble det rolig.

Når bruker VG samme argumentasjon for å stenge? Det er på langt nær bare i klimatråden at dette skjer, og det er et mønster når og hvor det skjer. Det er når ei viss maktgruppe i dette landet føler seg truet.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Josik

Følgende mail er avsendt til han som er ansvarlig for VGD:

[attachimg=1]

Jeg forventer ikke noe svar, av en eller annen grunn.......

Do remember to forget
anger, worry and regret.
Live while you've got life to live,
love while you've got love to give.

Piet Heine.

Amatør1

Tråden "seriøst eller ikke seriøst" er nå slettet fra VGD. Denne inneholdt kritikk av sensuren.
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Amatør1

Sitat fra: Amatør1 på november 16, 2013, 00:59:40 AM
Tråden "seriøst eller ikke seriøst" er nå slettet fra VGD. Denne inneholdt kritikk av sensuren.

Aha, han greie Øyvind har bare gjemt den her
http://vgd.no/kultur-og-fritid/vg-debatt/tema/1782248/tittel/serioest-eller-ikke-serioest/innlegg/40223046/#post40223046

Les oppfølgingen
It is easier to lie to someone than to convince them, that they have been lied to

Jostemikk

Sitat fra: Josik på november 16, 2013, 00:51:34 AM
Følgende mail er avsendt til han som er ansvarlig for VGD:



Jeg forventer ikke noe svar, av en eller annen grunn.......

Fint at du gjorde dette, Josik. Den siste e-posten jeg sendte dem gadd de ikke en gang svare på, men jeg ønsker deg bedre hell. Det som har skjedd med MSM er noe av det viktigste vi kan debattere og kjempe for åpenhet om. Eller skjedd og skjedd, fru Blom. Det har vært ganske ille i 70 år.
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

Jostemikk

Slik som saklige spørsmål blir flyttet rundt og ofte slettet på VGD, er det greit å ta vare på noe av dette.

[attachimg=1]
[attachimg=2]
Ja heldigvis flere der ser galskapen; men stadig alt for få.
Dertil kommer desværre de der ikke vil se, hva de ser.

Spiren

ageof37

Hmm... Jeg postet EN ærlig mening på vgd, og nå er jeg visst kastet ut. Trodde ikke jeg tråkket så feil... Hehe

Nuvel, gutteklubben #wankers får konspirere i fred for meg da, og de leser vel antakelig dette så, til de rette vedkommende: GOD JUL, klimanissen kommer nok til dere også... Latterlig...
The minut you think you have figured it out... Think again.